Is al verstuurd, dus gewoon een kwestie van wachten, maar ben morgen een weekje weg dus dan zal er over een week wel een paar bestellingen op het postkaantoor liggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was 'ie wel verstuurd, of dat altijd nog niet? Soms moet je de lui van Chinese webshops een beetje 'aansporen tot handelen'. Als het wachten erg lang duurt en ze je item nog altijd niet eens opgestuurd hebben kun ja natuurlijk zeggen 'geef mij m'n geld maar terug, ik kijk wel verder, of kom terug met m'n geld wanneer jullie 'em wel eens een keer kunnen sturen'. Sowieso met het oog op de 45 dagen Paypal-timewindow een goed idee.
Dan heb ik nog een paar leuke searches voor je:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:42 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Even een tip voor jullie allen
eBay is vaak nóg goedkoper dan welke Chinese site dan ook.
Ik kocht eerst heel veel, maar dan ook echt héél véél op DX (ik heb nog 33 points daar), nu overgestapt op eBay
iPod/iPhone accu's, 1900mAh 4 euro. (Koop deze accu's NIET van goezshopping, deze zijn bagger!! Koop van augustenchan, die zijn wél goed) 10 iPod/iPhone hoesjes 3/4/5 euro. 1 iPod/iPhone silicone/hardcase hoesje 1-1,50 euro. iPhone oplaadkabel 80 cent/1 euro. Dock Extender kabels 1 euro (3 euro bij DX).
Verder zijn de biedingen op eBay vaak erg interessant. Bij zoeken, vergeet niet 'wereldwijd' aan de vinken links onderaan.
Tevens green 5mw laser waar 2 AAA batterijen in moeten: 4 euro 20. Oplaadbare batterijen (heel interessant) 1 euro voor 4 AAA, 1 euro 30 voor 4 AA. Batterij opladers voor in de USB poort zijn erg slecht en worden heel heet; niet kopen dus
Tja, wat moet ik nog meer vertellen?
Allemaal heel gemakkelijk te vinden. Vragen over goeie verkopers/tips op eBay kan je DM'en.
Op de foto ziet de keyboard er heel dik uit en lijkt niet op een laptop keyboardquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Link naar keyboard, voor BB ook? Android?
Geheugenkaartjes kosten in Nederland echt zo weinig dat het vanuit china laten komen inderdaad duurder is. Ga naar winkels zoals Mycom, Norrod ofzo.. 'kleinere' computerwinkels.. (niet MM of andere enorme ketens) daar kan je echt goedkoop geheugenkaartjes kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:06 schreef pgrferrari het volgende:
Geheugenkaartjes waren niet aan te raden om in China te kopen he?
Heeft iemand toevallig een geheugenkaart liggen die hij niet meer gebruikt?
Mymemory.co.ukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:06 schreef pgrferrari het volgende:
Geheugenkaartjes waren niet aan te raden om in China te kopen he?
Heeft iemand toevallig een geheugenkaart liggen die hij niet meer gebruikt?
Nicequote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een paar leuke searches voor je:
http://desc.shop.ebay.com(...)&_rdc=1&_trksid=m194
http://desc.shop.ebay.com/i.html?LH_TitleDesc=1&LH_Price=..0.98%40c&LH_NOB=..0&LH_FS=1&_kw=(the%2C%20of%2C%20to%2C%20and%2C%20in%2C%20is%2C%20it%2C%20that%2C%20for%2C%20on)&_LH_NOB=1&_adv=1&_dmd=1&_ds=1&_fcid=146&_in_kw=2&_ipg=50&_localstpos=4845&_mPrRngCbx=1&_okw=the%20of%20to%20and%20in%20is%20it%20that%20for%20on&_sc=1&_sop=15&_stpos=4845&gbr=1&_trksid=m194
Hoop zooi, soms iets leuks, maar altijd goedkoop
Hopen dat het goed komt. (Wat slecht Engels eigenlijk, dacht dat ik erg was)quote:Dear Hans
Okay,please do not worry,we will check it with our warhouse e staff,please wait for 5 workingdays.
Thank you for your patience
Shelley
Je begrijpt dat ze je aan het lijntje houden, hup klacht indienen klaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:57 schreef Slenger het volgende:
Weer een reactie van DX. Ik moet 5 dagen wachten.
[..]
Hopen dat het goed komt. (Wat slecht Engels eigenlijk, dacht dat ik erg was)
Toevallig deze, Orange peeler zoeken @ ebay, of chinapricesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:58 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik had eerst zo'n mandarijnen mesje, geel, in de vorm van een vogeltje. Nu ben ik hem kwijt![]()
Weet iemand waar je deze dingen het best kan halen?Vorige eBay seller heeft ze niet meer
Bij Ebay of weer bij DX?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ze je aan het lijntje houden, hup klacht indienen klaar.
Ik zou zeggen PayPalquote:
deze is handigerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Toevallig deze, Orange peeler zoeken @ ebay, of chinaprices
ik heb nu meelec m9's voor 25 euro maar de alpha's zijn inderdaad heel fijn, beter dan de m9'squote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Brainwavz Alpha zijn wel top zeg. Zitten prima, terwijl ik normaal een hekel heb aan die in ear dingen, en ze klinken erg goed.
He thanksquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Toevallig deze, Orange peeler zoeken @ ebay, of chinaprices
Klopt, vandaag weer een voorbeeld hiervan ontvangen. Besteld op vrijdag 15 juli (vorige week dus!) en nu binnen; Cross Screen Filter. Leuk ding, geeft geinig effect (zou ook met camera instellingen kunnen (geloof ik) maar dit is de luie manierquote:
Dat heb je dus nu misquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:
Hmm... let wel, er staat bij 'simulated image'. Die 'glare' is gewoon gesoept, dat zie je, het daadwerkelijke effect zal misschien dag en nacht verschillen met dat voorbeeld (for the worse dan). Ik heb ook nog een oude bridge (Fujifilm S8000fd) liggen. Die deed dat uit zichzelf supernetjes.Wel tof op zich, maar ik bedoel, als je dat voorbeeld wat vindt... dat kan dan dus ook in gesoept worden, hè...
probeer eens op tf player te zoekenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zoek zoiets:
http://www.dealextreme.co(...)lack-1453?r=88474882
Er moet een sd kaart in kunnen en een modelletje met scherm zou ook fijn zijn.
Maar kan het niet echt vinden met de chinaprices en chinacheep zoekmachine.
Voor die prijs zijn ze echt van ongekende kwaliteit. Heb ze (2x) vanochtend mogen ontvangen. Eentje gaat naar m'n broer en het is altijd handig er nog meer op voorraad te hebben, want die andere twee van een eerdere bestelling had ik inmiddels ook anderen blij mee kunnen maken. Reacties zijn altijd goed, dat maakt het weggeven dan ook zo leuk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Brainwavz Alpha zijn wel top zeg. Zitten prima, terwijl ik normaal een hekel heb aan die in ear dingen, en ze klinken erg goed.
Haha, klinkt een beetje als een tell-sell succes verhaalquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook meteen in de In-ear-scene geraakt en heb veel research gedaan naar kwalitatief super oortjes voor een erg schappelijke prijs. Mijn fav dopjes zijn nu de Xears XT2 Pro, die ik met een goede korting kon kopen. Op twee komt de Brainwavz M2, een echte bassmonster. Dan de Sunrise Impressive Edition, gevolgd door alle andere. Klinkt als muziek in de oren. Vroeger vond ik het 'wel leuk' om muziek te luisteren, nu kan ik er ook écht erg van genieten.
Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?1quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
Hier een nieuweling!
Heb de OP doorgelezen en ga er gemakshalve vanuit dat de in de OP genoemde websites allemaal betrouwbaar zijn. Correct?
Heb tevens op Dinodirect een trui besteld, hoe lang zal ik daar gemiddeld genomen op moeten wachten?
BVD
Klopt, echter lees ik ook in oudere topics dat diverse sites behoorlijk sneller zijn dan andere sites. Zodoende vroeg ik mij af of Dinodirect relatief snel levert of niet. Leek mij persoonlijk niet een hele gekke vraag...quote:Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?1
Staat toch écht in de OP hoor, maar ik ben in een goede bui.
Ben het wel met dit stukje eens. Alhoewel ik zelf de Xears ZT2 Pro nooit gehoord heb. Ik heb wel met een hele goede aanbieding de Xears Turbo Devices TD II BLK gekocht, en ik heb zelden zo'n goed geluid gehad voor 25 euro. Echt ongekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:22 schreef shiznuts het volgende:
Zo ben ik dan ook meteen in de In-ear-scene geraakt en heb veel research gedaan naar kwalitatief super oortjes voor een erg schappelijke prijs. Mijn fav dopjes zijn nu de Xears XT2 Pro, die ik met een goede korting kon kopen. Op twee komt de Brainwavz M2, een echte bassmonster. Dan de Sunrise Impressive Edition, gevolgd door alle andere. Klinkt als muziek in de oren. Vroeger vond ik het 'wel leuk' om muziek te luisteren, nu kan ik er ook écht erg van genieten.
nep natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:54 schreef Superlam het volgende:
Iemand ervaring met deze?
http://www.priceangels.co(...)CM_Cable__p7966.html
Wel hele heftige korting.
En vanmorgen (via pakketdienstquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Klopt, vandaag weer een voorbeeld hiervan ontvangen. Besteld op vrijdag 15 juli (vorige week dus!) en nu binnen; Cross Screen Filter. Leuk ding, geeft geinig effect (zou ook met camera instellingen kunnen (geloof ik) maar dit is de luie manier) en kost ook niets. (nou ja, bijna niets...)
EDIT @ shiznuts:
[..]
Dat heb je dus nu mis![]()
Een beeldje op de rommelmarktplaatsquote:Op zondag 24 juli 2011 01:24 schreef youtims het volgende:
Ik heb 55 cent op mijn payPal staan! Wat kan ik kopen?
Waar gekocht?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:40 schreef Elias3 het volgende:
Mijn 4 paar Brainwavz Alpha zijn binnnen, wat klinken die lekker voor hun geld! Heb ze vergeleken met de Creative EP-630, Creative EP-830 en Sony MDR-XB20EX, en voor mij kwamen de brainwavz alpha toch echt als winnaar uit de bus. Fijn als je weet dat je de EP-830 voor ongeveer 7 keer zoveel geld hebt gekocht!
Inderdaad, zal wel iets met vakantietijd te maken hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef shiznuts het volgende:
Wat stil vandaag hier... Iedereen zijn of haar nieuwe gear aan het uitproberen?
MP4Nation, was een aktie met kortingscode die ze hadden. Deze is helaas al verlopen. Maar korting op de Alpha's komt denk 2/3x per jaar langs.. dus als je even blijft hangen zal je 'm vast wel tegenkomenquote:
Antwoord:quote:Op zondag 24 juli 2011 02:13 schreef sharpshooter85 het volgende:
vraag 1:
Heeft er iemand een idee waarom ik niet op dezelfde manier kan betalen als een aantal dagen geleden?
Antwoord:quote:Op zondag 24 juli 2011 02:13 schreef sharpshooter85 het volgende:
Op Dinodirect heb ik op 22 juli ook wat besteld. Bij status betaling staat er: 'in behandeling tot 28 juli'. Dit terwijl het bedrag van deze bestelling ook al is afgeschreven van de bankrekening.
vraag 2 :
Heeft er iemand een idee waarom deze status wordt weergegeven terwijl het geld is afgeschreven?
Vraag 3:
Stel ik bestel 3 identieke producten los bij tinydeal. Zullen deze dan samengevoegd worden voor verzending?
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:01 schreef monkeybrain het volgende:
Echte die-hard Chinashoppers gaan niet op vakantie om met dat extra geld varkentjes te kopen
Echte addicts vertrouwen chinezen altijd voor de volle 100%! als het op verzendtijden aankomtquote:Op zondag 24 juli 2011 12:37 schreef shiznuts het volgende:
En de regelrechte addicts zijn op zomerwerkkamp bij DX...
De try-before-you-buyers hebben voor hun vakantie in Thailand een tussenstop gepland staan in Hong Kong om Shenzhen eens door te lopen en versturen een pakketje naar henzelf om te kijken of het nu echt zo lang moet duren altijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Echte addicts vertrouwen chinezen altijd voor de volle 100%! als het op verzendtijden aankomt
aangemeld xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
ahh joh, tikfoutjequote:Op zondag 24 juli 2011 14:27 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wow, ik heb zonet een externe accu die bedoeld was voor mijn iPod Touch opengemaakt, omdat de accu héél erg weinig capaciteit had.
En weet je wat ik zie?
Opgelicht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |