Dat is de standaardprocedure.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef Slenger het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel sterk? Wat moeten ze in China met een lege verpakking?
Ik val dus tot nu toe elke keer buiten de standaard periode...quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat is de standaardprocedure.
Niks ontvangen -> Verkoper moet bewijzen dat het verzonden is, anders krijg je je geld terug
Niet ontvangen volgens beschrijving (inclusief lege verpakkingen) -> Terugsturen en als de verkoper hem ontvangen heeft (dus liefst aangetekend verzonden...), geld terug.
Zo gaat het 'normaal', wellicht dat het in jouw geval anders is.
Duurt tot 7 dagen na verzenden voordat je je pakje kan traceren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:55 schreef welkominspace het volgende:
wtf is er mis met die tracking![]()
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
als ik alles invul doet ie het niet
ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van?
Duurt zoals mijn bovenbuurman al zegt wel even voordat je paketje "trackable' is...quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:55 schreef welkominspace het volgende:
wtf is er mis met die tracking![]()
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
als ik alles invul doet ie het niet
ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van?
wat heb je er dan aan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Duurt tot 7 dagen na verzenden voordat je je pakje kan traceren.
Neequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat heb je er dan aan?
hij is dus nu verzonden maar mag nu toch wel verwachten dat ie er met een weekje wel is?
Traceren start meestal op dag 5 (dus kan tot 7 dagen duren), vlak voordat hij het vliegtuig in gaat, daarna kun je hem gewoon volgen tot aan de deur. Vanaf het verzenden duurt het meestal een dag of 10/11 voordat je het pakje in je handen hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat heb je er dan aan?
hij is dus nu verzonden maar mag nu toch wel verwachten dat ie er met een weekje wel is?
Focalprice.... Ben al een paar weken aan het wachten op een bestelling van focalpricequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Traceren start meestal op dag 5 (dus kan tot 7 dagen duren), vlak voordat hij het vliegtuig in gaat, daarna kun je hem gewoon volgen tot aan de deur. Vanaf het verzenden duurt het meestal een dag of 10/11 voordat je het pakje in je handen hebt.
Chinapost is met pakketjes redelijk stabiel met de levertijd (kerst periode uitgezonderd).
Over kerst gesprokennu maar alvast bestelling(en) gaan bedenken voor september/oktober zodat ik niet te veel in november en december hoef te bestellen.
voor focalprice! helikopter eergisteren besteld, vandaag verzonden. Nog een dag of 10/11 voordat mijn speelgoed (gefinancierd door BIC) kan gebruiken!
Link naar keyboard, voor BB ook? Android?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef monkeybrain het volgende:
Vandaag nog mijn mini keyboard van ¤6,66 ontvangen. Blijkt het een soort plat laptop design te zijn, behoorlijk goed. Gewoon in een envelop, arme postbode![]()
Ook nog een eend aansteker ontvangen, die kwam met het busje![]()
Blijkt het ding te kwaken als je de vlam ontsteekt![]()
Ik zal morgen wel wat foto's maken....
Was 'ie wel verstuurd, of dat altijd nog niet? Soms moet je de lui van Chinese webshops een beetje 'aansporen tot handelen'. Als het wachten erg lang duurt en ze je item nog altijd niet eens opgestuurd hebben kun ja natuurlijk zeggen 'geef mij m'n geld maar terug, ik kijk wel verder, of kom terug met m'n geld wanneer jullie 'em wel eens een keer kunnen sturen'. Sowieso met het oog op de 45 dagen Paypal-timewindow een goed idee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:09 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Focalprice.... Ben al een paar weken aan het wachten op een bestelling van focalprice
Dát zal hem leren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:31 schreef mickeyD het volgende:
ik heb maar ff geantwoord: @geertwilderspvv euro omhoog, dollar naar beneden, ik lach me dood man, alles wat ik in china bestel wordt met de dag goedkoper! ga zo door!
Is al verstuurd, dus gewoon een kwestie van wachten, maar ben morgen een weekje weg dus dan zal er over een week wel een paar bestellingen op het postkaantoor liggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was 'ie wel verstuurd, of dat altijd nog niet? Soms moet je de lui van Chinese webshops een beetje 'aansporen tot handelen'. Als het wachten erg lang duurt en ze je item nog altijd niet eens opgestuurd hebben kun ja natuurlijk zeggen 'geef mij m'n geld maar terug, ik kijk wel verder, of kom terug met m'n geld wanneer jullie 'em wel eens een keer kunnen sturen'. Sowieso met het oog op de 45 dagen Paypal-timewindow een goed idee.
Dan heb ik nog een paar leuke searches voor je:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:42 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Even een tip voor jullie allen
eBay is vaak nóg goedkoper dan welke Chinese site dan ook.
Ik kocht eerst heel veel, maar dan ook echt héél véél op DX (ik heb nog 33 points daar), nu overgestapt op eBay
iPod/iPhone accu's, 1900mAh 4 euro. (Koop deze accu's NIET van goezshopping, deze zijn bagger!! Koop van augustenchan, die zijn wél goed) 10 iPod/iPhone hoesjes 3/4/5 euro. 1 iPod/iPhone silicone/hardcase hoesje 1-1,50 euro. iPhone oplaadkabel 80 cent/1 euro. Dock Extender kabels 1 euro (3 euro bij DX).
Verder zijn de biedingen op eBay vaak erg interessant. Bij zoeken, vergeet niet 'wereldwijd' aan de vinken links onderaan.
Tevens green 5mw laser waar 2 AAA batterijen in moeten: 4 euro 20. Oplaadbare batterijen (heel interessant) 1 euro voor 4 AAA, 1 euro 30 voor 4 AA. Batterij opladers voor in de USB poort zijn erg slecht en worden heel heet; niet kopen dus
Tja, wat moet ik nog meer vertellen?
Allemaal heel gemakkelijk te vinden. Vragen over goeie verkopers/tips op eBay kan je DM'en.
Op de foto ziet de keyboard er heel dik uit en lijkt niet op een laptop keyboardquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Link naar keyboard, voor BB ook? Android?
Geheugenkaartjes kosten in Nederland echt zo weinig dat het vanuit china laten komen inderdaad duurder is. Ga naar winkels zoals Mycom, Norrod ofzo.. 'kleinere' computerwinkels.. (niet MM of andere enorme ketens) daar kan je echt goedkoop geheugenkaartjes kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:06 schreef pgrferrari het volgende:
Geheugenkaartjes waren niet aan te raden om in China te kopen he?
Heeft iemand toevallig een geheugenkaart liggen die hij niet meer gebruikt?
Mymemory.co.ukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:06 schreef pgrferrari het volgende:
Geheugenkaartjes waren niet aan te raden om in China te kopen he?
Heeft iemand toevallig een geheugenkaart liggen die hij niet meer gebruikt?
Nicequote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een paar leuke searches voor je:
http://desc.shop.ebay.com(...)&_rdc=1&_trksid=m194
http://desc.shop.ebay.com/i.html?LH_TitleDesc=1&LH_Price=..0.98%40c&LH_NOB=..0&LH_FS=1&_kw=(the%2C%20of%2C%20to%2C%20and%2C%20in%2C%20is%2C%20it%2C%20that%2C%20for%2C%20on)&_LH_NOB=1&_adv=1&_dmd=1&_ds=1&_fcid=146&_in_kw=2&_ipg=50&_localstpos=4845&_mPrRngCbx=1&_okw=the%20of%20to%20and%20in%20is%20it%20that%20for%20on&_sc=1&_sop=15&_stpos=4845&gbr=1&_trksid=m194
Hoop zooi, soms iets leuks, maar altijd goedkoop
Hopen dat het goed komt. (Wat slecht Engels eigenlijk, dacht dat ik erg was)quote:Dear Hans
Okay,please do not worry,we will check it with our warhouse e staff,please wait for 5 workingdays.
Thank you for your patience
Shelley
Je begrijpt dat ze je aan het lijntje houden, hup klacht indienen klaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:57 schreef Slenger het volgende:
Weer een reactie van DX. Ik moet 5 dagen wachten.
[..]
Hopen dat het goed komt. (Wat slecht Engels eigenlijk, dacht dat ik erg was)
Toevallig deze, Orange peeler zoeken @ ebay, of chinapricesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:58 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik had eerst zo'n mandarijnen mesje, geel, in de vorm van een vogeltje. Nu ben ik hem kwijt![]()
Weet iemand waar je deze dingen het best kan halen?Vorige eBay seller heeft ze niet meer
Bij Ebay of weer bij DX?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ze je aan het lijntje houden, hup klacht indienen klaar.
Ik zou zeggen PayPalquote:
deze is handigerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Toevallig deze, Orange peeler zoeken @ ebay, of chinaprices
ik heb nu meelec m9's voor 25 euro maar de alpha's zijn inderdaad heel fijn, beter dan de m9'squote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Brainwavz Alpha zijn wel top zeg. Zitten prima, terwijl ik normaal een hekel heb aan die in ear dingen, en ze klinken erg goed.
He thanksquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Toevallig deze, Orange peeler zoeken @ ebay, of chinaprices
Klopt, vandaag weer een voorbeeld hiervan ontvangen. Besteld op vrijdag 15 juli (vorige week dus!) en nu binnen; Cross Screen Filter. Leuk ding, geeft geinig effect (zou ook met camera instellingen kunnen (geloof ik) maar dit is de luie manierquote:
Dat heb je dus nu misquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:
Hmm... let wel, er staat bij 'simulated image'. Die 'glare' is gewoon gesoept, dat zie je, het daadwerkelijke effect zal misschien dag en nacht verschillen met dat voorbeeld (for the worse dan). Ik heb ook nog een oude bridge (Fujifilm S8000fd) liggen. Die deed dat uit zichzelf supernetjes.Wel tof op zich, maar ik bedoel, als je dat voorbeeld wat vindt... dat kan dan dus ook in gesoept worden, hè...
probeer eens op tf player te zoekenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zoek zoiets:
http://www.dealextreme.co(...)lack-1453?r=88474882
Er moet een sd kaart in kunnen en een modelletje met scherm zou ook fijn zijn.
Maar kan het niet echt vinden met de chinaprices en chinacheep zoekmachine.
Voor die prijs zijn ze echt van ongekende kwaliteit. Heb ze (2x) vanochtend mogen ontvangen. Eentje gaat naar m'n broer en het is altijd handig er nog meer op voorraad te hebben, want die andere twee van een eerdere bestelling had ik inmiddels ook anderen blij mee kunnen maken. Reacties zijn altijd goed, dat maakt het weggeven dan ook zo leuk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Brainwavz Alpha zijn wel top zeg. Zitten prima, terwijl ik normaal een hekel heb aan die in ear dingen, en ze klinken erg goed.
Haha, klinkt een beetje als een tell-sell succes verhaalquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook meteen in de In-ear-scene geraakt en heb veel research gedaan naar kwalitatief super oortjes voor een erg schappelijke prijs. Mijn fav dopjes zijn nu de Xears XT2 Pro, die ik met een goede korting kon kopen. Op twee komt de Brainwavz M2, een echte bassmonster. Dan de Sunrise Impressive Edition, gevolgd door alle andere. Klinkt als muziek in de oren. Vroeger vond ik het 'wel leuk' om muziek te luisteren, nu kan ik er ook écht erg van genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |