Protected, hopelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:58 schreef mickeyD het volgende:
[..]
die batterijen die jij gebruikt, zijn dat protected of gewone?
Waarom zou je uberhaupt unprotected gebruiken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Protected, hopelijk![]()
Zonder protectie is niet echt aan te raden.
Omdat ze soms niet protected verkrijgbaar zijn, ook goedkoper. Sommige mensen slopen accu's van laptops om daar de (unprotected) cellen uit te halen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt unprotected gebruiken?
Ach, weet ik, maar voor het geval dat ik ze kwijtraak of iets dergelijks. Heb raz net gevraagd of hij nog een fok! only actie kon starten!quote:
Dat zou mooi zijn, ook ProAlpha's zijn echt enorm nice oortjes, super geluid, en kwaliteit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:45 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Ach, weet ik, maar voor het geval dat ik ze kwijtraak of iets dergelijks. Heb raz net gevraagd of hij nog een fok! only actie kon starten!
Die moet ik nog proberen, maar ik ben wel zeker dat ik meer brainwavz ga testen. Ik ben meer van de oortjes met wat meer bass dan oortjes met een wat natuurlijkere, meer gedetailleerde sound. Daarom vind ik die brainwavz alpha dus ook zo geweldigquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, ook ProAlpha's zijn echt enorm nice oortjes, super geluid, en kwaliteit!
omdat sommige cheap ass chips in led zaklampen die protected batterijen een verkeerd signaal geven of de batterij geeft een verkeerd signaal aan de chip en dan doet je zaklamp dus niets... dan werkt dus alleen een un-protected batterijquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt unprotected gebruiken?
Ah, dat verklaart.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:57 schreef mickeyD het volgende:
[..]
omdat sommige cheap ass chips in led zaklampen die protected batterijen een verkeerd signaal geven of de batterij geeft een verkeerd signaal aan de chip en dan doet je zaklamp dus niets... dan werkt dus alleen een un-protected batterij
Dan is de M2 wel wat voor jou...quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:49 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Die moet ik nog proberen, maar ik ben wel zeker dat ik meer brainwavz ga testen. Ik ben meer van de oortjes met wat meer bass dan oortjes met een wat natuurlijkere, meer gedetailleerde sound. Daarom vind ik die brainwavz alpha dus ook zo geweldig
Dat is de standaardprocedure.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef Slenger het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel sterk? Wat moeten ze in China met een lege verpakking?
Ik val dus tot nu toe elke keer buiten de standaard periode...quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat is de standaardprocedure.
Niks ontvangen -> Verkoper moet bewijzen dat het verzonden is, anders krijg je je geld terug
Niet ontvangen volgens beschrijving (inclusief lege verpakkingen) -> Terugsturen en als de verkoper hem ontvangen heeft (dus liefst aangetekend verzonden...), geld terug.
Zo gaat het 'normaal', wellicht dat het in jouw geval anders is.
Duurt tot 7 dagen na verzenden voordat je je pakje kan traceren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:55 schreef welkominspace het volgende:
wtf is er mis met die tracking![]()
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
als ik alles invul doet ie het niet
ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van?
Duurt zoals mijn bovenbuurman al zegt wel even voordat je paketje "trackable' is...quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:55 schreef welkominspace het volgende:
wtf is er mis met die tracking![]()
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
als ik alles invul doet ie het niet
ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van?
wat heb je er dan aan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Duurt tot 7 dagen na verzenden voordat je je pakje kan traceren.
Neequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat heb je er dan aan?
hij is dus nu verzonden maar mag nu toch wel verwachten dat ie er met een weekje wel is?
Traceren start meestal op dag 5 (dus kan tot 7 dagen duren), vlak voordat hij het vliegtuig in gaat, daarna kun je hem gewoon volgen tot aan de deur. Vanaf het verzenden duurt het meestal een dag of 10/11 voordat je het pakje in je handen hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat heb je er dan aan?
hij is dus nu verzonden maar mag nu toch wel verwachten dat ie er met een weekje wel is?
Focalprice.... Ben al een paar weken aan het wachten op een bestelling van focalpricequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Traceren start meestal op dag 5 (dus kan tot 7 dagen duren), vlak voordat hij het vliegtuig in gaat, daarna kun je hem gewoon volgen tot aan de deur. Vanaf het verzenden duurt het meestal een dag of 10/11 voordat je het pakje in je handen hebt.
Chinapost is met pakketjes redelijk stabiel met de levertijd (kerst periode uitgezonderd).
Over kerst gesprokennu maar alvast bestelling(en) gaan bedenken voor september/oktober zodat ik niet te veel in november en december hoef te bestellen.
voor focalprice! helikopter eergisteren besteld, vandaag verzonden. Nog een dag of 10/11 voordat mijn speelgoed (gefinancierd door BIC) kan gebruiken!
Link naar keyboard, voor BB ook? Android?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef monkeybrain het volgende:
Vandaag nog mijn mini keyboard van ¤6,66 ontvangen. Blijkt het een soort plat laptop design te zijn, behoorlijk goed. Gewoon in een envelop, arme postbode![]()
Ook nog een eend aansteker ontvangen, die kwam met het busje![]()
Blijkt het ding te kwaken als je de vlam ontsteekt![]()
Ik zal morgen wel wat foto's maken....
Was 'ie wel verstuurd, of dat altijd nog niet? Soms moet je de lui van Chinese webshops een beetje 'aansporen tot handelen'. Als het wachten erg lang duurt en ze je item nog altijd niet eens opgestuurd hebben kun ja natuurlijk zeggen 'geef mij m'n geld maar terug, ik kijk wel verder, of kom terug met m'n geld wanneer jullie 'em wel eens een keer kunnen sturen'. Sowieso met het oog op de 45 dagen Paypal-timewindow een goed idee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:09 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Focalprice.... Ben al een paar weken aan het wachten op een bestelling van focalprice
Dát zal hem leren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:31 schreef mickeyD het volgende:
ik heb maar ff geantwoord: @geertwilderspvv euro omhoog, dollar naar beneden, ik lach me dood man, alles wat ik in china bestel wordt met de dag goedkoper! ga zo door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |