Als het dus 24 euro kost betaal je dus belasting over 24-21=3 euro, is 57 cent.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 2,10 euro aan belasting betalen? Onder de 21 euro is invoerrechtvrij, dus je kan niet minder dan ongeveer 4 euro btw betalen of zit ik nu fout?
Misschien ander btw tarief, het betreft kunst. De btw boeit me weinig, dat TNT tariefquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 2,10 euro aan belasting betalen? Onder de 21 euro is invoerrechtvrij, dus je kan niet minder dan ongeveer 4 euro btw betalen of zit ik nu fout?
Ik heb echt al 30 keer bij DX besteld en ben nog nooit een slechte verpakking tegengekomen. Het nadeel van DX dan weer dat het een langer verzendtijd had.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef kotter het volgende:
[..]
het is maar net of ze zin hebben of niet.
ik hoor veel verschillende verhalen, de een is erg te spreken de ander heeft er geen goed woord over te zeggen.
ik heb van het weekend ook bij bic besteld, ben benieuwd hoe het bij mij aankomt en hoesnel.
hoelang duurde het bij jou, en wat had je besteld, mischien als het wat kleine dingen waren dat hun het nut van goed verpakken het er niet in zagen.
kun je trouwens niet in aanmerking komen bij paypall om je geld terug te komen, of is die kopersbescherming zo nep als maar kan?
Ik vond het juist super ingepakt bij BIC. Kreeg vorige week een pakje met zo ongeveer 23 rollen bubbeltjesplastic er omheen... Ja, wel in zo'n zakje, maar in dat zakje is het wel goed beschermd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:46 schreef Wootism het volgende:
Wat is BuyInCoins een kutshop zeg... Had er best veel besteld omdat ik het wel vertrouwde. Vervolgens krijg ik het opgestuurd in een soort van vuilniszak waar alles met geringe bescherming ingeflikkert is.... Veel van de producten waren dan ook beschadigd of gewoon kapot.
Dus nooit meer daar.
Pandawill is daarentegen een supershop! Een super goede helpdesk (live chat etc..) en goede aftersales! De verzending ging super snel, 4x zo snel als DX,en het was erg goed verpakt!
IS dit je van Gogh schilderij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Misschien ander btw tarief, het betreft kunst. De btw boeit me weinig, dat TNT tarief![]()
Echt een hoop gedoe voor niks... Je bent ook gedwongen om het te betalen, geen concurrentie mogelijk.
[ afbeelding ]
hoelang was de levertijd bij bic en pandawill?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik heb echt al 30 keer bij DX besteld en ben nog nooit een slechte verpakking tegengekomen. Het nadeel van DX dan weer dat het een langer verzendtijd had.
Heb nu 5x bij Pandawill besteld waarbij het qua levertijd en service nog beter was dan DX
En dan bestel ik 1x bij BIC en dan is het meteen kut met peren. Nou dan ben je mij al kwijt.
Had voor BIC best wel die kopersbescherming kunnen aanspreken. Maar is me toch teveel moeite voor en bedrag van 50,-
Die heb ik maanden terug al laten zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
IS dit je van Gogh schilderij?Pics, en hoe is de kwaliteit?
Nog mee bezig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef UncleSam het volgende:
@monkeybrain Heb je dat geld van het slechte schilderij al teruggekregen?
Oh die heb ik dan gemist denk ik, verder jammer van de kwaliteit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die heb ik maanden terug al laten zien![]()
Helaas moet ik zeggen dat ze best wel rotzooi opsturen qua schilderijen. De eerste was prima, de volgende zo slecht dat ik een refund heb geëist![]()
Denk aan rotzooi in de verf, slecht gedekt, houtwerk scheef, echt lelijk afgewerkt prutswerk.
Je moet een beetje geluk hebben misschien. Ik bestel ze niet meer en kan het ook niet meer aanraden.
Echt heel jammer om dit te moeten zeggen![]()
Komt volgens mij veel te laat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef RobertNL het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.54116
Pre-order van de M9, best duur voor een high end chinees toestel
quote:Limited Offer. Due to supply shortage, we can't guarantee the delivery time in short-term.
Tis een Meizu dus geen prulquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef RobertNL het volgende:
Wel een mooi ding lijkt mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef RobertNL het volgende:
De Chinezen stonden er anders toch massaal voor in de rij: http://www.androidworld.n(...)de-rij-voor-android/quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Komt volgens mij veel te laat.Daar was leuke concurrentie geweest in de tijd dat de 3Gs/4 zou komen. En jammer dat ze nu niet eens een dubbel simslot in zo'n high-end ding doen, dat zou dan weer een vrij groot voordeel zijn geweest.
Dat "wereldwijd bekend merk" waar jij het over hebt is allemaal uitbesteed aan Chinese bedrijven. Alleen de logo's die erop zitten zijn van dat merk... Ik vind het merkwaardigere lui die aan zo'n apparaat teveel geld willen uitgeven hoor. Maar goed, misschien ben ik niet 'trendy' genoeg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef shiznuts het volgende:
Ja, die lopen ook liever met een klappertje van lokale makelij dan een touchscreen van een wereldwijd bekend merk en nu kunnen ze in die laatste categorie ook eens een keertje thuis de wedstrijd spelen. Ik heb het altijd al merkwaardige lui gevonden.
Verder niets slechts over de M9 hoor, de specs mogen er best zijn, alleen is de huidige markt in dat segment net al goed voorzien en had het geholpen er eerder mee uit te komen, nu heeft het weinig zin om je heil zo ver over de grens te zoeken, maar dat is dan misschien ook niet de beoogde doelgroep.
Ik heb er één besteld bij BIC voor de PS3! Ik laat wel horen hoe het er meegaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iemand ervaring met zo'n bluetooth toetsenbordje op je PS3? Zoals dit bv:
http://www.pandawill.com/(...)-os-bk03_p36430.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |