Die dingen worden waarschijnlijk met EMS verzonden dus je moet voor 90% zeker betalen, 19% over het aankoopbedrag en zo'n 12 euro inklaringskosten dacht ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef kotter het volgende:
komt het vaak voor dat je onderschept wordt door de douane, en wat zijn dan de gevolgen?
heb gister 3 epads besteld
Vernietigd plus een boetequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk als de douane je pakje onderschept, en de producten illegaal blijken te zijn, word je dan opgepakt of krijg je een boete oid?
misschien is het dan niet zo'n geweldig idee om een BB gun te kopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:10 schreef men.mulder het volgende:
[..]
Vernietigd plus een boete
Of
Het zijn zware illegale dingen zoals drugs en wapens dan word je wel opgepakt :-)
Zelfde soort site als op de pagina hiervoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:33 schreef Thomas B. het volgende:
Is iemand bekend met ecwhole.com? Ze verkopen originele Apple apparatuur voor erg weinig geld. Zo heb je voor 507 dollar al een iPhone 4. Ziet er interessant uit imo.
Welke bedoel je precies?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zelfde soort site als op de pagina hiervoor.
Chinese Webshop topic #110 - Met 2011 manieren om geld uit te gevenquote:
Inloggen op je Paypal account en dan naar Klachtencentrum gaan. Dan kan je selecteren wat voor soort klacht en voor welke transactie..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef Internepper het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ik zo'n claim plaats, ik ben een leek op dat gebied.
Maar ik had geen rekening geopend toen ik het kocht bij DealExtreme maar gewoon met de creditcard betaalt..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef Schild het volgende:
[..]
Inloggen op je Paypal account en dan naar Klachtencentrum gaan. Dan kan je selecteren wat voor soort klacht en voor welke transactie..
Kan eigenlijk bijna niet fout gaan.
Dan bij de creditcardmaatschappij gaan klagenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Internepper het volgende:
[..]
Maar ik had geen rekening geopend toen ik het kocht bij DealExtreme maar gewoon met de creditcard betaalt..
Moet ik dan nu eerst een rekening gaan openen? en daarna als het account is aangemaakt naar het klachtencentrum gaan?
Er is niet veel over te vinden op internet, maar het lijken idd oplichters te zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Chinese Webshop topic #110 - Met 2011 manieren om geld uit te geven
'China' en 'origineel' gaan niet goed samen
het is maar net of ze zin hebben of niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:46 schreef Wootism het volgende:
Wat is BuyInCoins een kutshop zeg... Had er best veel besteld omdat ik het wel vertrouwde. Vervolgens krijg ik het opgestuurd in een soort van vuilniszak waar alles met geringe bescherming ingeflikkert is.... Veel van de producten waren dan ook beschadigd of gewoon kapot.
Dus nooit meer daar.
Pandawill is daarentegen een supershop! Een super goede helpdesk (live chat etc..) en goede aftersales! De verzending ging super snel, 4x zo snel als DX,en het was erg goed verpakt!
Een iPhone voor 507 dollar kan gewoon niet, als het te mooi is om waar te zijn en de site verkoopt ongeveer alle grote merken die er zijn dan is het gewoon oplichting .quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:33 schreef Thomas B. het volgende:
Is iemand bekend met ecwhole.com? Ze verkopen originele Apple apparatuur voor erg weinig geld. Zo heb je voor 507 dollar al een iPhone 4. Ziet er interessant uit imo.
Inderdaad, maar dat is een email en geen refund. Daarna gebeurt er dus niksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Wow dat refund krijgen bij DX gaat echt snel. Je opent een klacht @ paypal en meteen krijg je een automatisch bericht.
Hoe kan je nou 2,10 euro aan belasting betalen? Onder de 21 euro is invoerrechtvrij, dus je kan niet minder dan ongeveer 4 euro btw betalen of zit ik nu fout?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is een email en geen refund. Daarna gebeurt er dus niks![]()
Ik heb na 24 dagen ofzo eindelijk via paypal een refund ontvangen van DX.
Ik heb ook mijn rekening ontvangen van de douane. Ik moest het enorme bedrag van E2.10 betalen aan vadertje overheid en TNT mikt er E12,50 kosten bovenopLeuk voor een product van 35 euro
Ja inderdaad, die Layoutsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef RacerDKB het volgende:
Het stond hier gisteren nog, kom op hé
Als het te goed is om waar te zijn is dat het meestal ook, er zijn honderden (al dan niet duizenden) Chinese ''wholesale'' websites met ''originele'' producten.
En overal kan je niet betalen met PayPal, want daar is storing, dus moet het met Western Union.
Zelfs de layout is overal hetzelfde.
Leren mensen het nou nooit?
Als het dus 24 euro kost betaal je dus belasting over 24-21=3 euro, is 57 cent.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 2,10 euro aan belasting betalen? Onder de 21 euro is invoerrechtvrij, dus je kan niet minder dan ongeveer 4 euro btw betalen of zit ik nu fout?
Misschien ander btw tarief, het betreft kunst. De btw boeit me weinig, dat TNT tariefquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 2,10 euro aan belasting betalen? Onder de 21 euro is invoerrechtvrij, dus je kan niet minder dan ongeveer 4 euro btw betalen of zit ik nu fout?
Ik heb echt al 30 keer bij DX besteld en ben nog nooit een slechte verpakking tegengekomen. Het nadeel van DX dan weer dat het een langer verzendtijd had.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef kotter het volgende:
[..]
het is maar net of ze zin hebben of niet.
ik hoor veel verschillende verhalen, de een is erg te spreken de ander heeft er geen goed woord over te zeggen.
ik heb van het weekend ook bij bic besteld, ben benieuwd hoe het bij mij aankomt en hoesnel.
hoelang duurde het bij jou, en wat had je besteld, mischien als het wat kleine dingen waren dat hun het nut van goed verpakken het er niet in zagen.
kun je trouwens niet in aanmerking komen bij paypall om je geld terug te komen, of is die kopersbescherming zo nep als maar kan?
Ik vond het juist super ingepakt bij BIC. Kreeg vorige week een pakje met zo ongeveer 23 rollen bubbeltjesplastic er omheen... Ja, wel in zo'n zakje, maar in dat zakje is het wel goed beschermd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:46 schreef Wootism het volgende:
Wat is BuyInCoins een kutshop zeg... Had er best veel besteld omdat ik het wel vertrouwde. Vervolgens krijg ik het opgestuurd in een soort van vuilniszak waar alles met geringe bescherming ingeflikkert is.... Veel van de producten waren dan ook beschadigd of gewoon kapot.
Dus nooit meer daar.
Pandawill is daarentegen een supershop! Een super goede helpdesk (live chat etc..) en goede aftersales! De verzending ging super snel, 4x zo snel als DX,en het was erg goed verpakt!
IS dit je van Gogh schilderij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Misschien ander btw tarief, het betreft kunst. De btw boeit me weinig, dat TNT tarief![]()
Echt een hoop gedoe voor niks... Je bent ook gedwongen om het te betalen, geen concurrentie mogelijk.
[ afbeelding ]
hoelang was de levertijd bij bic en pandawill?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik heb echt al 30 keer bij DX besteld en ben nog nooit een slechte verpakking tegengekomen. Het nadeel van DX dan weer dat het een langer verzendtijd had.
Heb nu 5x bij Pandawill besteld waarbij het qua levertijd en service nog beter was dan DX
En dan bestel ik 1x bij BIC en dan is het meteen kut met peren. Nou dan ben je mij al kwijt.
Had voor BIC best wel die kopersbescherming kunnen aanspreken. Maar is me toch teveel moeite voor en bedrag van 50,-
Die heb ik maanden terug al laten zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
IS dit je van Gogh schilderij?Pics, en hoe is de kwaliteit?
Nog mee bezig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef UncleSam het volgende:
@monkeybrain Heb je dat geld van het slechte schilderij al teruggekregen?
Oh die heb ik dan gemist denk ik, verder jammer van de kwaliteit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die heb ik maanden terug al laten zien![]()
Helaas moet ik zeggen dat ze best wel rotzooi opsturen qua schilderijen. De eerste was prima, de volgende zo slecht dat ik een refund heb geëist![]()
Denk aan rotzooi in de verf, slecht gedekt, houtwerk scheef, echt lelijk afgewerkt prutswerk.
Je moet een beetje geluk hebben misschien. Ik bestel ze niet meer en kan het ook niet meer aanraden.
Echt heel jammer om dit te moeten zeggen![]()
Komt volgens mij veel te laat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef RobertNL het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.54116
Pre-order van de M9, best duur voor een high end chinees toestel
quote:Limited Offer. Due to supply shortage, we can't guarantee the delivery time in short-term.
Tis een Meizu dus geen prulquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef RobertNL het volgende:
Wel een mooi ding lijkt mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef RobertNL het volgende:
De Chinezen stonden er anders toch massaal voor in de rij: http://www.androidworld.n(...)de-rij-voor-android/quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Komt volgens mij veel te laat.Daar was leuke concurrentie geweest in de tijd dat de 3Gs/4 zou komen. En jammer dat ze nu niet eens een dubbel simslot in zo'n high-end ding doen, dat zou dan weer een vrij groot voordeel zijn geweest.
Dat "wereldwijd bekend merk" waar jij het over hebt is allemaal uitbesteed aan Chinese bedrijven. Alleen de logo's die erop zitten zijn van dat merk... Ik vind het merkwaardigere lui die aan zo'n apparaat teveel geld willen uitgeven hoor. Maar goed, misschien ben ik niet 'trendy' genoeg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef shiznuts het volgende:
Ja, die lopen ook liever met een klappertje van lokale makelij dan een touchscreen van een wereldwijd bekend merk en nu kunnen ze in die laatste categorie ook eens een keertje thuis de wedstrijd spelen. Ik heb het altijd al merkwaardige lui gevonden.
Verder niets slechts over de M9 hoor, de specs mogen er best zijn, alleen is de huidige markt in dat segment net al goed voorzien en had het geholpen er eerder mee uit te komen, nu heeft het weinig zin om je heil zo ver over de grens te zoeken, maar dat is dan misschien ook niet de beoogde doelgroep.
Ik heb er één besteld bij BIC voor de PS3! Ik laat wel horen hoe het er meegaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iemand ervaring met zo'n bluetooth toetsenbordje op je PS3? Zoals dit bv:
http://www.pandawill.com/(...)-os-bk03_p36430.html
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Hyman het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)tv-phone_p32684.html
Maffe chinezeneen Blackberry heeft heul geen iphone interface.
Bij welke webshops had je besteld dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:53 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb net iets binnen gekregen wat ik 26 december heb besteldMaar de rest van 26 november en 2 december ligt nog @ outward office of exchange
Werkt dan goed:quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef UncleSam het volgende:
Ja ik krijg ook een melding in FF, maar dan klik ik op "negeer deze waarschuwing" en dan krijg ik een pagina zonder CSS.
Is dit weer zo'n Chinese kut spammer?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:19 schreef nexis het volgende:
Heeft er iemand ervaring met http://newfrog.com/?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef kotter het volgende:
wtf betekend
2011-01-05 17:32:11 Dispatched
Nee, hij heeft in andere topics gepostquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n Chinese kut spammer?
http://shop.ebay.com/i.html?LH_PrefLoc=2&_nkw=morph+suitquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef rubensanti het volgende:
Weet iemand misschien een Chinese webshop waar ze morphsuits verkopen? Op taoboa kan ik ze in ieder geval niet vinden![]()
[ afbeelding ]
Daar zijn ze ongeveer net zo duur als op de officiele site, ik had gehoopt dat ik ze in china voor wat minder kon krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://shop.ebay.com/i.html?LH_PrefLoc=2&_nkw=morph+suit
Helaas, wel een UK seller. Misschien vind je op Catsuit wel wat?
http://cgi.ebay.com/SQUEE(...)dfbfb#ht_2681wt_1139
Zelfs in amsterdam
Hee, da's het pakje wat Monkeybrain laatst voor mij wilde kopen! Toen ik alleen vroeg wat ie er voor terug wou, had ie het er over dat ik foto's moest maken met het pakje aan, gebukt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zonder gekkigheid, dat kan goedkoper.
Aangezien dat scherm doorgaand 'green screen' wordt genoemd is 'green suit' natuurlijk ook het meest voor de hand liggende.
Dat blauwe pak van mij stond anders prima bij jou groene slip met Kerstmis, leugenaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hee, da's het pakje wat Monkeybrain laatst voor mij wilde kopen! Toen ik alleen vroeg wat ie er voor terug wou, had ie het er over dat ik foto's moest maken met het pakje aan, gebukt.Vond dat laatste een beetje raar dus toch zijn aanbod maar niet aangenomen.
Vind je het gek, die moeten de kosten van de gene die het virus van de site haalt weer eruit hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:02 schreef beeklaan het volgende:
BIC is bij de meeste dingen toch wel zo'n 10% duurder geworden
Dat komt omdat iedereen de 8/9/10% korting gebruiktquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:02 schreef beeklaan het volgende:
BIC is bij de meeste dingen toch wel zo'n 10% duurder geworden
Had je je naam + woonplaats in je profiel staan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef monkeybrain het volgende:
Vandaag 2 agenten voor de deur gehad![]()
Ze wilde wat meer weten over een laser die ik had besteld. Justitie zal nog schriftelijk bericht sturen over hoe en wat.
Gaat lekker zo...![]()
U serious? Daar komen ze wel voor aan de deur, en toen ik aangifte wilde doen nadat jij misbruik van me wil wilde maken in m'n groene pak (ik schrok me de tiefus toen jij in het blauw aan kwam lopen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef monkeybrain het volgende:
Ze wilde wat meer weten over een laser die ik had besteld. Justitie zal nog schriftelijk bericht sturen over hoe en wat.
Gaat lekker zo...![]()
Natuurlijk niet, ze hadden het pakje onderschept.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had je je naam + woonplaats in je profiel staan?
Het had gekund hoor, in 2009 was er een FOK!ker in een topic over vuurwerk die een foto had gepost van zijn vuurwerkcollectie, paar dagen later op kerstochtend stonden ze voor de deur om het in te nemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze hadden het pakje onderschept.
Ik heb in alle paniek wel dit forum genoemd, ik schrok me dood.
Hoeft niet per se, ik neem aan dat hij ook bij anderen heeft opgeschept over zijn vuurwerkcollectie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het had gekund hoor, in 2009 was er een FOK!ker in een topic over vuurwerk die een foto had gepost van zijn vuurwerkcollectie, paar dagen later op kerstochtend stonden ze voor de deur om het in te nemen
Maar zijn naam stond er geloof ik, in zijn profiel.
Politie leest dus mee op FOK!, al denk (lees: hoop) ik niet in dit soort topics, ze moeten toch wel iets beters te doen hebben.
Hoax.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef monkeybrain het volgende:
Gaat lekker zo...![]()
Omdat er bepaalde mongolide lui zijn (kuch bontkraagje kuch) die het lachuh vinden andere mensen er mee in de ogen te schijnen en ze zo permanente oogschade te bezorgen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef kotter het volgende:
mischien en hele domme vraag, maar waarom mag die laser niet dan?
Wat voor een laser had je besteld dan? Nog een reden om er toch niet 1 te bestelen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef monkeybrain het volgende:
Gaat lekker zo...![]()
Pure bangmakerij! Trouwens firefox vondt bic ook weer safe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat voor een laser had je besteld dan? Nog een reden om er toch niet 1 te bestelen..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat voor een laser had je besteld dan? Nog een reden om er toch niet 1 te bestelen..
Hey, die heb ik ook!quote:
Ja, doe je aangifte, dan ligt het op de stapel en doen ze niks...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het had gekund hoor, in 2009 was er een FOK!ker in een topic over vuurwerk die een foto had gepost van zijn vuurwerkcollectie, paar dagen later op kerstochtend stonden ze voor de deur om het in te nemen
Maar zijn naam stond er geloof ik, in zijn profiel.
Politie leest dus mee op FOK!, al denk (lees: hoop) ik niet in dit soort topics, ze moeten toch wel iets beters te doen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |