Dat staat er ook bovenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef kotter het volgende:
Status History
Date (GMT+8) Order Status
2011-01-02 23:20:39 Pending
2011-01-02 23:20:40 Processing-1
2011-01-03 10:07:41 Processing-3
2011-01-03 11:13:27 Processing-5
wat betekend dat?
Dat is wel erg snel, ik heb gister avond besteld.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef bergdani het volgende:
Dat je pakje bijna verzonden is. De stap hierna is dat hij op de post gedaan is geloof ik. Binnen 24 uur zal hij denk ik weer van status veranderen en zal hij dus richting postkantoor gaan.
Ze zijn daar ook heel snelquote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef kotter het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel, ik heb gister avond besteld.
Shopping directory op taobaonow.com is ook handig. Juiste categorie opzoeken en vervolgens de URL ervan weer door Google translate halen. Maar goed, ik zou dat pas doen als je echt immitaties van dure spullen zoekt, anders loont het niet. Daarbij onthouden dat immitaties vaak slecht van kwaliteit zijn. ik denk ook dat kidnerkledingmerken vaak erg land gebonden zijn, bepaalde merken die hier groot zijn hoeven dat bijv. in China absoluut niet te zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ikzelf heb een hele tijd geleden verschillende zaken gekocht voor m'n dochter (3jaar).
Ik heb de links nog eens opgezocht, enkel deze werkt nog: http://item.taobao.com/au(...)e8952d7cad7eef2fc93b
Zoals monkeybrain al zei ben je beter af in de goedkope lokale zaken, tenzij je wat zoekt dat de klasgenootjes niet dragen natuurlijk.
Taobao zoektocht begin je met een zoekopdracht die je in google translate vertaalt naar het chinees. Resultaat kopieer je en paste je in het zoekvenster van taobao. Bijvoorbeeld kinder t-shirt: http://search.taobao.com/search?q=%B6%F9%CD%AFT%D0%F4. Klik de foto's aan van de dingen die je leuk vind en kopieer dan de tekst van de beschrijving naar google translate. Als je de volledige taobao site via google translate gebruikt loopt het niet goed omdat zoveel zaken dynamisch worden ingeladen.
http://www.focalprice.com/detail_CA044B.htmlquote:Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef jopiede het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een 2 kabels hebben van die rood - wit naar --> groen 3.5 mm jack. Nu keek ik al op chinacheep voor AUX 3.5 mm maar niks gevonden, nu is de lokale zaak hier failliet dus weet ik even niet zo snel waar ik goedkoop die kabels kan halen. Weet iemand een china store waar ik die kan halen, zo goedkoop mogelijk heb namelijk toch geen haast!
alstuquote:Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef jopiede het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een 2 kabels hebben van die rood - wit naar --> groen 3.5 mm jack. Nu keek ik al op chinacheep voor AUX 3.5 mm maar niks gevonden, nu is de lokale zaak hier failliet dus weet ik even niet zo snel waar ik goedkoop die kabels kan halen. Weet iemand een china store waar ik die kan halen, zo goedkoop mogelijk heb namelijk toch geen haast!
quote:
dankjuliewellllquote:Op maandag 3 januari 2011 21:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com/detail_CA044B.html
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Gokhan03 het volgende:
Ik begin een beetje gek te worden. In augustus ofzo plaatste ik een bestelling bij DX met wat iphone dingetjes zoals een docking station, autolader en een laserpen van 50mw.
Van alles is alleen de auto lader aangekomen.
Ik heb het na 10 weken opnieuw laten versturen en we zijn weer eens 10 weken later en nog niets ontvangen.
Ok dat komt door de laserpen dus ik heb een mail gestuurd dat ze die mogen houden.
Nou heb ik begin november voor me auto een FM transmitter gekocht om dmv usb stick muziek te zenden naar de radio en koelpasta besteld.
Dat is dus ook niet aangekomen.
ben ik nou de enige met zoveel problemen?
Die kans is klein. Ik heb in 4 jaar nog maar 1x gehad dat mijn 2 dreamboxen gecontroleerd werden bij de douane in NL. Na een week is hij toch goed gekeurd met excuses voor het wachten.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef kotter het volgende:
komt het vaak voor dat je onderschept wordt door de douane, en wat zijn dan de gevolgen?
heb gister 3 epads besteld
Sorry maar 3 ePads in één zending worden waarschijnlijk gewoon wel aangehouden.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef kotter het volgende:
komt het vaak voor dat je onderschept wordt door de douane, en wat zijn dan de gevolgen?
heb gister 3 epads besteld
Maar ze vragen ook naar betaalbewijsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef kotter het volgende:
ik las ook wat over een formulier dat opgestuurd werd en de waarde moest ingevuld worden.
Dan is het toch makkelijk om gewoon een paar tientjes in te vullen?
Of checken ze ook de inhoud?
En hoelang kan het ongeveer duren, waar moet je aan denken?
Nee hoor. Heb gisteren nog een melding aangemaakt bij Paypal, diezelfde minuut is (volledig automatisch?) het totaalbedrag minus 50 cent door Dealextreme gerefund. Rare jongens wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Gokhan03 het volgende:
Ik begin een beetje gek te worden. In augustus ofzo plaatste ik een bestelling bij DX met wat iphone dingetjes zoals een docking station, autolader en een laserpen van 50mw.
Van alles is alleen de auto lader aangekomen.
Ik heb het na 10 weken opnieuw laten versturen en we zijn weer eens 10 weken later en nog niets ontvangen.
Ok dat komt door de laserpen dus ik heb een mail gestuurd dat ze die mogen houden.
Nou heb ik begin november voor me auto een FM transmitter gekocht om dmv usb stick muziek te zenden naar de radio en koelpasta besteld.
Dat is dus ook niet aangekomen.
ben ik nou de enige met zoveel problemen?
De webshop zelf, die bang is voor een slechte reputatie, of waarschijnlijker de sancties van Paypal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:17 schreef kotter het volgende:
Is dat dan de kopersbescherming van paypal of alleen echt van de webshop zelf?
Genoeg Chinezen gebruiken een @live. emailadres. Ook fabrikanten en veel agenten gebruiken het.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee ze trollen je, als je daar koopt ben je je geld kwijt.
Dat ze ''problemen'' hebben met PayPal zegt al genoeg, ze hebben gewoon geen PayPal. Als je ze nu nog niet door hebt
Dat hun emailadres een @live adres is zegt al genoeg.
Tussen 19 en 26 november 3 bestellingen gedaan bij DX. Allemaal niet gehad. Inmiddels voor de eerste twee een claim ingediend bij paypal, de derde heb ik geld teruggevraagd, maar waarschijnlijk gaan ze me weer vertellen dat ik nog wat langer moet wachten, dus daar gaat eind deze week ook een claim voor komen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef classpc het volgende:
Ik heb mijn bestellingen van DealExtreme van eind November helaas nog steeds niet binnen.
Eén daarvan had een tracking code, alleen kreeg ik er twee links bij. Een link naar Hong Kong post en een link naar http://intmail.183.com.cn. Hong Kong post gaf aan dat ze geen gegevens hadden voor het tracking nummer.
Op de andere site kreeg ik de volgende informatie:
item No. | Year | Status | Destination Country | Location | Date
RA009503929CN | 2010 | arrival at transit office of exchange | NETHERLANDS | GUANGZHOU | 2010-12-07
Daaruit maak ik op dat 'ie op 7 december in een transit office in Guangzhou is geweest.
Daarna geen informatie.
Zijn er hier nog meer mensen die nog steeds op hun DealExtreme bestelling wachten?
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef classpc het volgende:
Ik heb mijn bestellingen van DealExtreme van eind November helaas nog steeds niet binnen.
Eén daarvan had een tracking code, alleen kreeg ik er twee links bij. Een link naar Hong Kong post en een link naar http://intmail.183.com.cn. Hong Kong post gaf aan dat ze geen gegevens hadden voor het tracking nummer.
Op de andere site kreeg ik de volgende informatie:
item No. | Year | Status | Destination Country | Location | Date
RA009503929CN | 2010 | arrival at transit office of exchange | NETHERLANDS | GUANGZHOU | 2010-12-07
Daaruit maak ik op dat 'ie op 7 december in een transit office in Guangzhou is geweest.
Daarna geen informatie.
Zijn er hier nog meer mensen die nog steeds op hun DealExtreme bestelling wachten?
Ik heb inmiddels al heel wat bij DX besteld en het is allemaal aangekomen. Hebben jullie niet gewoon last van corrupte postbodes?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:32 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Tussen 19 en 26 november 3 bestellingen gedaan bij DX. Allemaal niet gehad. Inmiddels voor de eerste twee een claim ingediend bij paypal, de derde heb ik geld teruggevraagd, maar waarschijnlijk gaan ze me weer vertellen dat ik nog wat langer moet wachten, dus daar gaat eind deze week ook een claim voor komen.
Ik ben die teringchinees helemaal zat. Andere chinese webshops leverden wel gewoon optijd. Buyincoins bijvoorbeeld, binnen 10 dagen had ik er twee verschillende pakketjes van binnen. Gewoon claim indienen bij paypal (als je nog niet voorbij de 45 dagen bent) want het enige wat ze je bij DX zeggen is dat je nog maar even moet wachten.
Dx komt vaak ook wel aan, maar over het algemeen is Dx gewoon slechte service en komt het inderdaad soms gewoon NIET aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al heel wat bij DX besteld en het is allemaal aangekomen. Hebben jullie niet gewoon last van corrupte postbodes?
Allemaal en alleen bij DX-pakjes?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al heel wat bij DX besteld en het is allemaal aangekomen. Hebben jullie niet gewoon last van corrupte postbodes?
ik weet niet of die nog geldig is maar zoals ik al vaker heb gemeld, gewoon Tjoos gebruiken!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dx komt vaak ook wel aan, maar over het algemeen is Dx gewoon slechte service en komt het inderdaad soms gewoon NIET aan.
Btw,, 6%korting bij Lightake speciaal voor de Fokkers!
fokman (geldig tot 30-06-2011)
Thanks to mr. Jack
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:32 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Tussen 19 en 26 november 3 bestellingen gedaan bij DX. Allemaal niet gehad. Inmiddels voor de eerste twee een claim ingediend bij paypal, de derde heb ik geld teruggevraagd, maar waarschijnlijk gaan ze me weer vertellen dat ik nog wat langer moet wachten, dus daar gaat eind deze week ook een claim voor komen.
Ik ben die teringchinees helemaal zat. Andere chinese webshops leverden wel gewoon optijd. Buyincoins bijvoorbeeld, binnen 10 dagen had ik er twee verschillende pakketjes van binnen. Gewoon claim indienen bij paypal (als je nog niet voorbij de 45 dagen bent) want het enige wat ze je bij DX zeggen is dat je nog maar even moet wachten.
Ligt dit niet aan de manier van verzenden? EMS is veel sneller. Ik heb wat bij Tiffany besteld (ook eind november) en die staat ook nog op "departure from outward office of exchange".quote:Dx komt vaak ook wel aan, maar over het algemeen is Dx gewoon slechte service en komt het inderdaad soms gewoon NIET aan.
Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:37 schreef keesos het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.52576
vet! maar mag dat in nl??
Sowieso ziet ie er niet echt kwalitatief uit, DX had altijd 2 of 3 van die dingen die veel mooier waren, die zijn van best goede kwaliteit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik naar bic ga met firefoxquote:Gerapporteerde aanvalpagina!
De pagina op www.buyincoins.com is gerapporteerd als een aanvalpagina en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:01 schreef MagischMannetje het volgende:
Dit gaf google aan bij BIC:Ik kreeg die melding ook net. Had vant weekend iets besteld op BIC en toen kreeg ik hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik uit voorzorg maar even ,m'n Paypal wachtwoord verander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |