Scamsite, zie ik in een oogopslag. Alleen bestellen als je je geld kwijt wilt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef Royve het volgende:
Goede dag,
Ik was benieuwd of iemand ervaring had met de shop maxchoose.com, ze komen uit China en de live Support en de prijzen zien er goed uit. Ik wil namelijk voor mijn neefje een Iphone 4e generatie halen daar.
Roy
Doen! ik raad je wel aan om met Western Union te betalen om problemen te voorkomenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef Royve het volgende:
Goede dag,
Ik was benieuwd of iemand ervaring had met de shop maxchoose.com, ze komen uit China en de live Support en de prijzen zien er goed uit. Ik wil namelijk voor mijn neefje een Iphone 4e generatie halen daar.
Roy
Bestel er gelijk 1 voor mij!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef Royve het volgende:
Goede dag,
Roy
Bedoel je dit echt, is western Union gevaarlijk, ze zeggen dat ze volgende maand weer pp hebben, ze hebben nu problemen in china.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Semmm het volgende:
[..]
Doen! ik raad je wel aan om met Western Union te betalen om problemen te voorkomen
Nee ze trollen je, als je daar koopt ben je je geld kwijt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:04 schreef Royve het volgende:
[..]
Bedoel je dit echt, is western Union gevaarlijk, ze zeggen dat ze volgende maand weer pp hebben, ze hebben nu problemen in china.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef Royve het volgende:
Goede dag,
Roy
quote:I haven't used maxchoose.com, but I can see that it is a China based supplier selling brand name electronics. I strongly discourage you from buying from this site. A whois domain check shows that the website was recently created, just last month.
China is the best source for cheap, generic products, however, if you are looking for brand name goods, electronics especially, we suggest that you proceed with caution because majority of brand name goods coming from China are either replicas or fakes. Better save yourself from future headaches.![]()
Mja, meestal wel. Maar op een pakje van 70$ oordopjes (geen bekend merk zoals Sennheiser maar Brainwavz ofzo zal dat niet veel zijn) en ik heb echt snel goede oordopjes nodig. Mijn soundmagic gingen kapot.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zeker snel, alleen melde ze me vandaag dat EMS in veel landen nu nog trager dan Airmail was haha!
Wel altijd kloten dat je dan belasting etc betaald toch met EMS ?
nee, alles is veilig zolang je het met paypal doetquote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef Mascini het volgende:
Is dealextreme nou te vertrouwen of niet? Want volgens de op is het een goede site maar ik zie hier alleen maar problemen ... als ik een keer iets koop, dan kunnen ze toch niet geld van mn rekening af blijven halen? want dan doe ik gewoon een testkoop van een paar euri ...
jupsquote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Mascini het volgende:
duidelijk, dan ga ik zo voor de lol even een klein floepseltje van 80 cent ofzo bestellen om te testen .. serieus gratis verzending? chill
Goed de OP gelezen man.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Mascini het volgende:
duidelijk, dan ga ik zo voor de lol even een klein floepseltje van 80 cent ofzo bestellen om te testen .. serieus gratis verzending? chill
Die kite is toch brakke kwaliteit? Heb welleens wat gelezen over het zelf kunnen designen (opdruk) van een kite. Maar de kwaliteit van de kite zelf was echt zuigend, of je moet een wat duurdere gekocht hebben. Ik meen dat je em daar voor 400 euro(nieuw) kon bestellenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:47 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb ook een kite uit Azië.
Maar de echt toffe dingen zijn vooral de elektronische hebbedingetjes als flashlights met veel Lumen, batterijen/laders. afstandbestuurbaar spul en geheugenkaartjesshizzle.
-Oeh. Telefoonaccessoires natuurlijk ook... screenprotectors en zulks-
Ikzelf heb een hele tijd geleden verschillende zaken gekocht voor m'n dochter (3jaar).quote:Op maandag 3 januari 2011 11:59 schreef RanTheMan het volgende:
[...]
Nu ben ik zelf op zoek naar kinder kleding. (let op: ik vraag niet om merk kleding) Maar kan tot op heden nog niet echt iets vinden waar een beetje keus is.
Heeft iemand een link voor mij of kan ik het wel vinden in 1 van de webshops hierboven?
taobao.com heeft wel veel maar daar ben ik te dom voor om de google translate goed te snappen.
Iemand voor mij misschien een betere suggestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |