abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90773547

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

pi_90773612
He bah, vergeten een nieuwe topictitel te doen. :'(
  zondag 2 januari 2011 @ 23:52:33 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90773858
TT Change. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_90774452
Gelukkig hebben we jou nog :)
pi_90774838
wat zijn echt must have's uit china?
  maandag 3 januari 2011 @ 00:29:04 #6
78498 classpc
I don't like change
pi_90775865
Goeie TT wel. :Y
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_90775983
quote:
Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef kotter het volgende:
Varkentjes :D
  maandag 3 januari 2011 @ 00:35:21 #8
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90776204
_O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_90776412
nehh, niks voor mij.
ik heb al een epad besteld, is dat wat voor als je niks te doen hebt?
Ik heb hem puur besteld om angry birds te spelen :9
  maandag 3 januari 2011 @ 00:47:30 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90776771
Ik heb ook een kite uit Azië. :D
Maar de echt toffe dingen zijn vooral de elektronische hebbedingetjes als flashlights met veel Lumen, batterijen/laders. afstandbestuurbaar spul en geheugenkaartjesshizzle. _O_
-Oeh. Telefoonaccessoires natuurlijk ook... screenprotectors en zulks-
pi_90777350
ik wacht even men eerste bestelling af, kijken of ik dat binnenkrijg en daarna ff lekker bestellen.
Is trouwens die koperbescherming echt? of naaien ze je alsnog aan alle kanten en moet je je weer aan allemaal onmogelijke voorwaardes houden?
  maandag 3 januari 2011 @ 01:02:24 #12
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_90777372
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef kotter het volgende:
Van die apple oordopjes zijn wel geinig om uit te delen.
pi_90778761
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:39 schreef kotter het volgende:
nehh, niks voor mij.
ik heb al een epad besteld, is dat wat voor als je niks te doen hebt?
Ik heb hem puur besteld om angry birds te spelen :9
Dit moet een troll zijn :')
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_90779410
Hoe bedoel je? :D
pi_90779428
Angry Birds kan je niet downloaden met een epad :')
  maandag 3 januari 2011 @ 07:30:48 #16
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_90780878
Outward Speedpost

Posting Date Posting Time Drop-off Point
29-Dec-2010 15:24 King's Road Post Office

Date # Location Delivery Status
29-Dec-2010 Hong Kong Item posted and is being processed.
29-Dec-2010 Hong Kong Processed for departure.
29-Dec-2010 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 30-Dec-2010
30-Dec-2010 Netherlands Arrived and is being processed.
30-Dec-2010 Netherlands Pending customs inspection.
31-Dec-2010 Netherlands In transit.
1-Jan-2011 Netherlands Not delivered because of local holiday. Delivery will be attempted on next working day.

EMS is echt snel :P
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_90784646
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 07:30 schreef Dionysiou het volgende:
Outward Speedpost

29-Dec-2010 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 30-Dec-2010
1-Jan-2011 Netherlands Not delivered because of local holiday. Delivery will be attempted on next working day.

Zeker snel, alleen melde ze me vandaag dat EMS in veel landen nu nog trager dan Airmail was haha!

Wel altijd kloten dat je dan belasting etc betaald toch met EMS ?
pi_90786113
Best mensen,

Al een tijdje lurk ik mee in dit topic, leuk, en super handig dat die sites hier boven staan vermeld.
Maar wat mij opvalt is dat er voor 99% gadgets opstaan.
Nu ben ik zelf op zoek naar kinder kleding. (let op: ik vraag niet om merk kleding :) ) Maar kan tot op heden nog niet echt iets vinden waar een beetje keus is.

Heeft iemand een link voor mij of kan ik het wel vinden in 1 van de webshops hierboven?
taobao.com heeft wel veel maar daar ben ik te dom voor om de google translate goed te snappen. :)
Iemand voor mij misschien een betere suggestie?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_90786311
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 07:30 schreef Dionysiou het volgende:
Outward Speedpost

Schiet het bij iemand al op met de registered mail? Die van mij staat sinds 12 dec op "departure from outward office of exchange".
Zal het ooit nog aankomen ;( Op de tracking site staat wel dat het langer kan duren door de kerst etc. maar ik begin nu toch ongeduldig te worden.
pi_90786625
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 02:31 schreef kort het volgende:
Angry Birds kan je niet downloaden met een epad :')
dat kan wel, op joetoep is het ook al gedaan.
en die dingen draaien op android dus ook gewoon marketplace. ^O^
  maandag 3 januari 2011 @ 13:01:15 #21
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90788295
Ik las in een vorig deel iets over een neteller account, als je daar geld naartoe stort, moet je dan ook de 'buitenlandkosten' van je bank betalen? Da's bij de ING 15 euro of zo, beetje veel voor iets van 5 dollar :+
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 3 januari 2011 @ 13:17:15 #22
78498 classpc
I don't like change
pi_90788879
Ik heb mijn bestellingen van DealExtreme van eind November helaas nog steeds niet binnen. :{

Eén daarvan had een tracking code, alleen kreeg ik er twee links bij. Een link naar Hong Kong post en een link naar http://intmail.183.com.cn. Hong Kong post gaf aan dat ze geen gegevens hadden voor het tracking nummer.
Op de andere site kreeg ik de volgende informatie:

item No. | Year | Status | Destination Country | Location | Date
RA009503929CN | 2010 | arrival at transit office of exchange | NETHERLANDS | GUANGZHOU | 2010-12-07

Daaruit maak ik op dat 'ie op 7 december in een transit office in Guangzhou is geweest.
Daarna geen informatie.

Zijn er hier nog meer mensen die nog steeds op hun DealExtreme bestelling wachten?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 3 januari 2011 @ 13:20:11 #23
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90789003
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef classpc het volgende:
Ik heb mijn bestellingen van DealExtreme van eind November helaas nog steeds niet binnen. :{

Eén daarvan had een tracking code, alleen kreeg ik er twee links bij. Een link naar Hong Kong post en een link naar http://intmail.183.com.cn. Hong Kong post gaf aan dat ze geen gegevens hadden voor het tracking nummer.

RA009503929CN | 2010 | arrival at transit office of exchange | NETHERLANDS | GUANGZHOU | 2010-12-07

Daaruit maak ik op dat 'ie op 7 december in een transit office in Guangzhou is geweest.
Daarna geen informatie.

Zijn er hier nog meer mensen die nog steeds op hun DealExtreme bestelling wachten?
Vriendin van me op een pakketje van begin oktober, weet niet of zij een tracking nummer had. DX is een prutser geworden O-)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_90791638
Goede dag,

Ik was benieuwd of iemand ervaring had met de shop maxchoose.com, ze komen uit China en de live Support en de prijzen zien er goed uit. Ik wil namelijk voor mijn neefje een Iphone 4e generatie halen daar.

Roy
  maandag 3 januari 2011 @ 14:44:25 #25
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90792908
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef Royve het volgende:
Goede dag,

Ik was benieuwd of iemand ervaring had met de shop maxchoose.com, ze komen uit China en de live Support en de prijzen zien er goed uit. Ik wil namelijk voor mijn neefje een Iphone 4e generatie halen daar.

Roy
Wow, bedankt voor de tip. Die ga ik gelijk bestellen :o

quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:59 schreef RanTheMan het volgende:

Nu ben ik zelf op zoek naar kinder kleding.
Daar heb je in Nederland toch de Wibra en Zeeman voor? :Y
Groeien toch binnen 3 maanden uit hun kleren of het is dan al kapot :P
pi_90793047
quote:
Goede dag,

Roy
Scamsite, zie ik in een oogopslag. Alleen bestellen als je je geld kwijt wilt.
pi_90793107
quote:
Goede dag,

Roy
Doen! ik raad je wel aan om met Western Union te betalen om problemen te voorkomen ^O^
pi_90793951
Oké krijg net een mailtje van DX in vaag Engels dat ze nu een x bedrag als store credit houden voor me. Heeft hier iemand ervaring mee? want hun Engels taaltje is voor mij Chinees lezen...
pi_90793982
quote:
Goede dag,

Roy
Bestel er gelijk 1 voor mij! :D
pi_90793995
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Semmm het volgende:

[..]

Doen! ik raad je wel aan om met Western Union te betalen om problemen te voorkomen ^O^
Bedoel je dit echt, is western Union gevaarlijk, ze zeggen dat ze volgende maand weer pp hebben, ze hebben nu problemen in china.
pi_90794109
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:04 schreef Royve het volgende:

[..]

Bedoel je dit echt, is western Union gevaarlijk, ze zeggen dat ze volgende maand weer pp hebben, ze hebben nu problemen in china.
Nee ze trollen je, als je daar koopt ben je je geld kwijt.

Dat ze ''problemen'' hebben met PayPal zegt al genoeg, ze hebben gewoon geen PayPal. Als je ze nu nog niet door hebt :')
Dat hun emailadres een @live adres is zegt al genoeg.
  maandag 3 januari 2011 @ 15:07:26 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90794143
pi_90794296

:')
  maandag 3 januari 2011 @ 15:18:37 #34
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90794685
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:10 schreef Semmm het volgende:
[ afbeelding ]

Liegert!! Je heet geen Gert en hebt geen bedrijf :')
  maandag 3 januari 2011 @ 15:19:12 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90794710
Studio 100, toch? :o
  maandag 3 januari 2011 @ 15:24:16 #36
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90794922
pi_90794938
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
:') :D
  maandag 3 januari 2011 @ 15:24:46 #38
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90794959
Mwoaah

quote:
Goede dag,

Roy
quote:
I haven't used maxchoose.com, but I can see that it is a China based supplier selling brand name electronics. I strongly discourage you from buying from this site. A whois domain check shows that the website was recently created, just last month.

China is the best source for cheap, generic products, however, if you are looking for brand name goods, electronics especially, we suggest that you proceed with caution because majority of brand name goods coming from China are either replicas or fakes. Better save yourself from future headaches. :)
pi_90795573
Ja dat had ik ook al gezegd, maarja.
  maandag 3 januari 2011 @ 16:15:36 #40
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90797673
quote:
9s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:37 schreef RacerDKB het volgende:
Ja dat had ik ook al gezegd, maarja.
Ik had je post wel gezien hoor, het was meer een extra bron van google :P
  maandag 3 januari 2011 @ 17:27:21 #41
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_90801056
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zeker snel, alleen melde ze me vandaag dat EMS in veel landen nu nog trager dan Airmail was haha!

Wel altijd kloten dat je dan belasting etc betaald toch met EMS ?
Mja, meestal wel. Maar op een pakje van 70$ oordopjes (geen bekend merk zoals Sennheiser maar Brainwavz ofzo zal dat niet veel zijn) en ik heb echt snel goede oordopjes nodig. Mijn soundmagic gingen kapot. :P
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_90802070
Is dealextreme nou te vertrouwen of niet? Want volgens de op is het een goede site maar ik zie hier alleen maar problemen ... als ik een keer iets koop, dan kunnen ze toch niet geld van mn rekening af blijven halen? want dan doe ik gewoon een testkoop van een paar euri ...
pi_90802225
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef Mascini het volgende:
Is dealextreme nou te vertrouwen of niet? Want volgens de op is het een goede site maar ik zie hier alleen maar problemen ... als ik een keer iets koop, dan kunnen ze toch niet geld van mn rekening af blijven halen? want dan doe ik gewoon een testkoop van een paar euri ...
nee, alles is veilig zolang je het met paypal doet
pi_90802298
duidelijk, dan ga ik zo voor de lol even een klein floepseltje van 80 cent ofzo bestellen om te testen .. serieus gratis verzending? chill
pi_90802307
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Mascini het volgende:
duidelijk, dan ga ik zo voor de lol even een klein floepseltje van 80 cent ofzo bestellen om te testen .. serieus gratis verzending? chill
jups :7
pi_90803417
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Mascini het volgende:
Goed de OP gelezen man.

Trouwens iemand nog informatie over de problemen bij BIC, ik las dat de verzending meer dan 2 dagen duurde.
pi_90803530
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:47 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb ook een kite uit Azië. :D
Maar de echt toffe dingen zijn vooral de elektronische hebbedingetjes als flashlights met veel Lumen, batterijen/laders. afstandbestuurbaar spul en geheugenkaartjesshizzle. _O_
-Oeh. Telefoonaccessoires natuurlijk ook... screenprotectors en zulks-
Die kite is toch brakke kwaliteit? Heb welleens wat gelezen over het zelf kunnen designen (opdruk) van een kite. Maar de kwaliteit van de kite zelf was echt zuigend, of je moet een wat duurdere gekocht hebben. Ik meen dat je em daar voor 400 euro(nieuw) kon bestellen
pi_90804321
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:59 schreef RanTheMan het volgende:
[...]
Nu ben ik zelf op zoek naar kinder kleding. (let op: ik vraag niet om merk kleding :) ) Maar kan tot op heden nog niet echt iets vinden waar een beetje keus is.

Heeft iemand een link voor mij of kan ik het wel vinden in 1 van de webshops hierboven?
taobao.com heeft wel veel maar daar ben ik te dom voor om de google translate goed te snappen. :)
Ikzelf heb een hele tijd geleden verschillende zaken gekocht voor m'n dochter (3jaar).
Ik heb de links nog eens opgezocht, enkel deze werkt nog: http://item.taobao.com/au(...)e8952d7cad7eef2fc93b
Zoals monkeybrain al zei ben je beter af in de goedkope lokale zaken, tenzij je wat zoekt dat de klasgenootjes niet dragen natuurlijk.

Taobao zoektocht begin je met een zoekopdracht die je in google translate vertaalt naar het chinees. Resultaat kopieer je en paste je in het zoekvenster van taobao. Bijvoorbeeld kinder t-shirt: http://search.taobao.com/search?q=%B6%F9%CD%AFT%D0%F4. Klik de foto's aan van de dingen die je leuk vind en kopieer dan de tekst van de beschrijving naar google translate. Als je de volledige taobao site via google translate gebruikt loopt het niet goed omdat zoveel zaken dynamisch worden ingeladen.
jaja, en azo...
pi_90807537
Status History
Date (GMT+8) Order Status
2011-01-02 23:20:39 Pending
2011-01-02 23:20:40 Processing-1
2011-01-03 10:07:41 Processing-3
2011-01-03 11:13:27 Processing-5

wat betekend dat? :@
pi_90809280
Dat je pakje bijna verzonden is. De stap hierna is dat hij op de post gedaan is geloof ik. Binnen 24 uur zal hij denk ik weer van status veranderen en zal hij dus richting postkantoor gaan.
pi_90809384
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef kotter het volgende:
Status History
2011-01-02 23:20:39 Pending
2011-01-02 23:20:40 Processing-1
2011-01-03 10:07:41 Processing-3
2011-01-03 11:13:27 Processing-5

wat betekend dat? :@
Dat staat er ook boven :)
pi_90809459
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef bergdani het volgende:
Dat je pakje bijna verzonden is. De stap hierna is dat hij op de post gedaan is geloof ik. Binnen 24 uur zal hij denk ik weer van status veranderen en zal hij dus richting postkantoor gaan.
Dat is wel erg snel, ik heb gister avond besteld.
pi_90809933
Bij mij ging het zo:

Status History
2011-01-01 04:56:08 Processing-1
2011-01-02 10:15:05 Processing-3
2011-01-02 11:21:23 Processing-5
2011-01-02 17:54:22 Dispatched

Dat terwijl op de site stond dat ze op 2 januari niet werkten. :P
pi_90810043
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef kotter het volgende:

[..]

Dat is wel erg snel, ik heb gister avond besteld.
Ze zijn daar ook heel snel
  maandag 3 januari 2011 @ 20:47:27 #55
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_90810386
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ikzelf heb een hele tijd geleden verschillende zaken gekocht voor m'n dochter (3jaar).
Ik heb de links nog eens opgezocht, enkel deze werkt nog: http://item.taobao.com/au(...)e8952d7cad7eef2fc93b
Zoals monkeybrain al zei ben je beter af in de goedkope lokale zaken, tenzij je wat zoekt dat de klasgenootjes niet dragen natuurlijk.

Taobao zoektocht begin je met een zoekopdracht die je in google translate vertaalt naar het chinees. Resultaat kopieer je en paste je in het zoekvenster van taobao. Bijvoorbeeld kinder t-shirt: http://search.taobao.com/search?q=%B6%F9%CD%AFT%D0%F4. Klik de foto's aan van de dingen die je leuk vind en kopieer dan de tekst van de beschrijving naar google translate. Als je de volledige taobao site via google translate gebruikt loopt het niet goed omdat zoveel zaken dynamisch worden ingeladen.
Shopping directory op taobaonow.com is ook handig. Juiste categorie opzoeken en vervolgens de URL ervan weer door Google translate halen. Maar goed, ik zou dat pas doen als je echt immitaties van dure spullen zoekt, anders loont het niet. Daarbij onthouden dat immitaties vaak slecht van kwaliteit zijn. ik denk ook dat kidnerkledingmerken vaak erg land gebonden zijn, bepaalde merken die hier groot zijn hoeven dat bijv. in China absoluut niet te zijn.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 3 januari 2011 @ 21:20:37 #56
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_90812184
jeej zonnebril binnen gekregen ( @aruba ) van Ioffer
aankomst pakker 29-12
besteldatum pakker 07-12
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_90812257
Ik moet eigenlijk nog een 2 kabels hebben van die rood - wit naar --> groen 3.5 mm jack. Nu keek ik al op chinacheep voor AUX 3.5 mm maar niks gevonden, nu is de lokale zaak hier failliet dus weet ik even niet zo snel waar ik goedkoop die kabels kan halen. Weet iemand een china store waar ik die kan halen, zo goedkoop mogelijk heb namelijk toch geen haast!
pi_90812398
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef jopiede het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een 2 kabels hebben van die rood - wit naar --> groen 3.5 mm jack. Nu keek ik al op chinacheep voor AUX 3.5 mm maar niks gevonden, nu is de lokale zaak hier failliet dus weet ik even niet zo snel waar ik goedkoop die kabels kan halen. Weet iemand een china store waar ik die kan halen, zo goedkoop mogelijk heb namelijk toch geen haast!
http://www.focalprice.com/detail_CA044B.html
pi_90812668
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef jopiede het volgende:
alstu
pi_90813651
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

alstu
quote:
dankjuliewellll
pi_90814583
Ik begin een beetje gek te worden. In augustus ofzo plaatste ik een bestelling bij DX met wat iphone dingetjes zoals een docking station, autolader en een laserpen van 50mw.
Van alles is alleen de auto lader aangekomen.
Ik heb het na 10 weken opnieuw laten versturen en we zijn weer eens 10 weken later en nog niets ontvangen.
Ok dat komt door de laserpen dus ik heb een mail gestuurd dat ze die mogen houden.
Nou heb ik begin november voor me auto een FM transmitter gekocht om dmv usb stick muziek te zenden naar de radio en koelpasta besteld.
Dat is dus ook niet aangekomen.

ben ik nou de enige met zoveel problemen?
pi_90814685
quote:
Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Gokhan03 het volgende:
Ik begin een beetje gek te worden. In augustus ofzo plaatste ik een bestelling bij DX met wat iphone dingetjes zoals een docking station, autolader en een laserpen van 50mw.
Ik heb het na 10 weken opnieuw laten versturen en we zijn weer eens 10 weken later en nog niets ontvangen.
Ok dat komt door de laserpen dus ik heb een mail gestuurd dat ze die mogen houden.
Nou heb ik begin november voor me auto een FM transmitter gekocht om dmv usb stick muziek te zenden naar de radio en koelpasta besteld.

Ja

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2011 22:05:33 ]
pi_90817126
komt het vaak voor dat je onderschept wordt door de douane, en wat zijn dan de gevolgen?
heb gister 3 epads besteld
  maandag 3 januari 2011 @ 22:49:05 #64
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_90817281
Lijfstraffen en of steniging.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_90817432
quote:
Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef kotter het volgende:
komt het vaak voor dat je onderschept wordt door de douane, en wat zijn dan de gevolgen?
Die kans is klein. Ik heb in 4 jaar nog maar 1x gehad dat mijn 2 dreamboxen gecontroleerd werden bij de douane in NL. Na een week is hij toch goed gekeurd met excuses voor het wachten.
  maandag 3 januari 2011 @ 22:52:07 #66
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_90817457
Die maxchoose is zo belachelijk goedkoop en hebben keiharde merkitems, lol. Dat mensen daar in trappen.
pi_90819430
ik las ook wat over een formulier dat opgestuurd werd en de waarde moest ingevuld worden.
Dan is het toch makkelijk om gewoon een paar tientjes in te vullen?
Of checken ze ook de inhoud?

En hoelang kan het ongeveer duren, waar moet je aan denken?
pi_90819604
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef kotter het volgende:
Sorry maar 3 ePads in één zending worden waarschijnlijk gewoon wel aangehouden.
pi_90819624
quote:
Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef kotter het volgende:
ik las ook wat over een formulier dat opgestuurd werd en de waarde moest ingevuld worden.
Dan is het toch makkelijk om gewoon een paar tientjes in te vullen?
Of checken ze ook de inhoud?

En hoelang kan het ongeveer duren, waar moet je aan denken?
Maar ze vragen ook naar betaalbewijs
pi_90819793
:{ O,.
pi_90820674
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef kotter het volgende:
:{ O,.
En je denkt dat de douaniers denken, ow ja, die ePads die kosten inderdaad 15 etjes per stuk?
pi_90821513
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Gokhan03 het volgende:

Nee hoor. Heb gisteren nog een melding aangemaakt bij Paypal, diezelfde minuut is (volledig automatisch?) het totaalbedrag minus 50 cent door Dealextreme gerefund. Rare jongens wel.
pi_90821757
Is dat dan de kopersbescherming van paypal of alleen echt van de webshop zelf?
pi_90822008
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:17 schreef kotter het volgende:
Is dat dan de kopersbescherming van paypal of alleen echt van de webshop zelf?
De webshop zelf, die bang is voor een slechte reputatie, of waarschijnlijker de sancties van Paypal.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:37:55 #75
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90822342
Ik probeer ook al een jaar m'n geld terug te krijgen van een niet-geleverde bestelling op DX :') Zal klagen bij paypal nog zin hebben? Niet toch na 45 dagen?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 01:08:36 #76
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_90822968
quote:
9s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:06 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nee ze trollen je, als je daar koopt ben je je geld kwijt.

Dat ze ''problemen'' hebben met PayPal zegt al genoeg, ze hebben gewoon geen PayPal. Als je ze nu nog niet door hebt :')
Dat hun emailadres een @live adres is zegt al genoeg.
Genoeg Chinezen gebruiken een @live. emailadres. Ook fabrikanten en veel agenten gebruiken het.
Ook hoi !
  dinsdag 4 januari 2011 @ 02:32:01 #77
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_90824124
quote:
Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef classpc het volgende:

Daarna geen informatie.

Tussen 19 en 26 november 3 bestellingen gedaan bij DX. Allemaal niet gehad. Inmiddels voor de eerste twee een claim ingediend bij paypal, de derde heb ik geld teruggevraagd, maar waarschijnlijk gaan ze me weer vertellen dat ik nog wat langer moet wachten, dus daar gaat eind deze week ook een claim voor komen.

Ik ben die teringchinees helemaal zat. Andere chinese webshops leverden wel gewoon optijd. Buyincoins bijvoorbeeld, binnen 10 dagen had ik er twee verschillende pakketjes van binnen. Gewoon claim indienen bij paypal (als je nog niet voorbij de 45 dagen bent) want het enige wat ze je bij DX zeggen is dat je nog maar even moet wachten.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:45:10 #78
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_90826740
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef classpc het volgende:

Daarna geen informatie.

:Y

dear customer ,
we are sorry for the delay .
now is the heavy season ,so could you please give us a week to check with it, then contact us again , we will follow up on it .
best regards
nancy
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_90826897
Ik heb ook een bestelling die sinds op 27-11 op departure from outward office of exchange staat bij DX. In de tussentijd ook al eea besteld bij PriceAngels, maar dat komt wel supersnel binnen aldoor.. maja ik wacht nog maar even 1 á 2 week af....
toch?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:58:51 #80
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_90827018
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 02:32 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Tussen 19 en 26 november 3 bestellingen gedaan bij DX. Allemaal niet gehad. Inmiddels voor de eerste twee een claim ingediend bij paypal, de derde heb ik geld teruggevraagd, maar waarschijnlijk gaan ze me weer vertellen dat ik nog wat langer moet wachten, dus daar gaat eind deze week ook een claim voor komen.

Ik ben die teringchinees helemaal zat. Andere chinese webshops leverden wel gewoon optijd. Buyincoins bijvoorbeeld, binnen 10 dagen had ik er twee verschillende pakketjes van binnen. Gewoon claim indienen bij paypal (als je nog niet voorbij de 45 dagen bent) want het enige wat ze je bij DX zeggen is dat je nog maar even moet wachten.
Ik heb inmiddels al heel wat bij DX besteld en het is allemaal aangekomen. Hebben jullie niet gewoon last van corrupte postbodes?
Don't let my username fool you...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:30:52 #81
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_90827821
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels al heel wat bij DX besteld en het is allemaal aangekomen. Hebben jullie niet gewoon last van corrupte postbodes?
Dx komt vaak ook wel aan, maar over het algemeen is Dx gewoon slechte service en komt het inderdaad soms gewoon NIET aan.

Btw,, 6%korting bij Lightake speciaal voor de Fokkers!
fokman (geldig tot 30-06-2011)
Thanks to mr. Jack ^O^
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:10:26 #82
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_90831069
Heb net ook maar een mailtje richting DX gestuurd, wacht nog op een bestelling van 25-11 :O :N

Bestelling die ik gelijktijdig bij FocalPrice heb gedaan, was eerste week van December al hier...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:46:16 #83
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90832099
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Allemaal en alleen bij DX-pakjes?
pi_90832349
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dx komt vaak ook wel aan, maar over het algemeen is Dx gewoon slechte service en komt het inderdaad soms gewoon NIET aan.

Btw,, 6%korting bij Lightake speciaal voor de Fokkers!
fokman (geldig tot 30-06-2011)
Thanks to mr. Jack ^O^
ik weet niet of die nog geldig is maar zoals ik al vaker heb gemeld, gewoon Tjoos gebruiken!
dat is mochtie nog werken 10% off :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:30:09 #85
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_90835875
ahhh handig: mythbusters gekeken net (S08E26 Bug Special) de mini heli's kunnen maximaal 3 gram tillen.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  FOK!fotograaf dinsdag 4 januari 2011 @ 15:00:19 #86
145146 Andyy
pi_90836976
Tering, die nieuwsbrief van DX is slecht :')
pi_90837835
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 02:32 schreef R2cksson het volgende:

[..]

quote:
Ligt dit niet aan de manier van verzenden? EMS is veel sneller. Ik heb wat bij Tiffany besteld (ook eind november) en die staat ook nog op "departure from outward office of exchange".
Dus het is allemaal al wel verzonden dan maar blijft onderweg ergens hangen. In dit geval door de drukte/kerst/etc??
pi_90838125
Ik krijg een rare melding van firefox dat BIC een gerapporteerde aanvalpagina is? :?
Ja.
pi_90838377
toch?
pi_90838392
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:37 schreef keesos het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.52576

vet! maar mag dat in nl??
Nee.
pi_90838470
mm jammer
toch?
pi_90838515
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:40 schreef keesos het volgende:
mm jammer
Sowieso ziet ie er niet echt kwalitatief uit, DX had altijd 2 of 3 van die dingen die veel mooier waren, die zijn van best goede kwaliteit.

Ze mochten ze niet verkopen van PayPal dus moest je ze kopen met DX points, maar nu zijn ze helemaal weg.
pi_90838611
Ow oke, tjsa ik zit nog maar pas in het china-wereldje haha.
toch?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:01:34 #94
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_90839216
Dit gaf google aan bij BIC:
SPOILER
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:04:57 #95
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_90839333
Wow dat refund krijgen bij DX gaat echt snel. Je opent een klacht @ paypal en meteen krijg je een automatisch bericht.
pi_90839983
BIC is xss vulnerable er zijn op dit moment 4 exploits actief lol :P

Dus zou er even weg blijven tot ze het gefixed hebben tenzij je een paar trojans op je pc wilt hebben..
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:09:07 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_90842030
Zal dat er ook voor hebben gezorgd dat ik vorige week een virus op mijn internet pc'tje had, aangezien ik die week alleen op BIC heb gekeken en verder niet gedownload/gesurfd heb :o

quote:
Gerapporteerde aanvalpagina!

De pagina op www.buyincoins.com is gerapporteerd als een aanvalpagina en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.
als ik naar bic ga met firefox :?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_90842170
Lol ik had ook dikke zooi op mn pc, gelukkig van t weekend met opstartherstel weer in orde gekregen, zou wat zijn als dat allemaal daardoor komt..
toch?
pi_90842253
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:01 schreef MagischMannetje het volgende:
Dit gaf google aan bij BIC:
SPOILER
Ik kreeg die melding ook net. Had vant weekend iets besteld op BIC en toen kreeg ik hem niet.
Ik denk dat ik uit voorzorg maar even ,m'n Paypal wachtwoord verander.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:15:48 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_90842328
Dit is pas sinds naar 12 uur zo, heb voor de middag nog gekeken.

Nu ik er bij nadenk zondag had ik een virus melding toen ik naar bic ging (avg).
Toen de pagina refresde kwam het er niet weer voor. Daarna uit voorzorg even een scan gedaan maar niks gevonden, dus ging er vanuit dat het goed was.
pi_90842436
http://www.focalprice.com(...)20M_Cable_Black.html

koop dit NIET.

brak geluid, slechte bassweergave, geen lage tonen en sluit niet af op je hoofd.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:31:13 #102
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_90842984
Mijn EMS pakje binnen met de Brainwavz M3

Wauw, geweldig geluid! Beter dan de Soundmagic PL-50!
pi_90844310
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef kotter het volgende:
Die dingen worden waarschijnlijk met EMS verzonden dus je moet voor 90% zeker betalen, 19% over het aankoopbedrag en zo'n 12 euro inklaringskosten dacht ik.
pi_90844458
wat gebeurt er eigenlijk als de douane je pakje onderschept, en de producten illegaal blijken te zijn, word je dan opgepakt of krijg je een boete oid?
pi_90844610
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk als de douane je pakje onderschept, en de producten illegaal blijken te zijn, word je dan opgepakt of krijg je een boete oid?
Vernietigd plus een boete

Of

Het zijn zware illegale dingen zoals drugs en wapens dan word je wel opgepakt :-)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:12:50 #106
226677 revpolen
pi_90844712
mijn (heelveel) aantal schoenen kwamen gewoon aan!
interesseert ze niet.. je betaald belasting dus is goed..
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:18:04 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90844941
Interesseren doet het ze wel hoor, maar er is nu eenmaal niet genoeg capaciteit om elk stukje post te checken. :P
pi_90844942
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:10 schreef men.mulder het volgende:

[..]

Vernietigd plus een boete

Of

Het zijn zware illegale dingen zoals drugs en wapens dan word je wel opgepakt :-)
misschien is het dan niet zo'n geweldig idee om een BB gun te kopen :{
pi_90845600
Is iemand bekend met ecwhole.com? Ze verkopen originele Apple apparatuur voor erg weinig geld. Zo heb je voor 507 dollar al een iPhone 4. Ziet er interessant uit imo.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:36:29 #110
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90845691
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:33 schreef Thomas B. het volgende:
Is iemand bekend met ecwhole.com? Ze verkopen originele Apple apparatuur voor erg weinig geld. Zo heb je voor 507 dollar al een iPhone 4. Ziet er interessant uit imo.
Zelfde soort site als op de pagina hiervoor.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:37:40 #111
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90845729
Hey, begint google chome bij jullie ook te bleiten als je naar buyincoins gaat?
pi_90846030
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:36 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Zelfde soort site als op de pagina hiervoor.
Welke bedoel je precies?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:45:46 #113
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_90846082
hallo, ik heb eind november/begin december ook wat gekocht op DealExtreme. Helaas is het ook bij mij (nog) niet aangekomen. Ik las op de vorige pagina dat als je een claim indient, je het geld meteen terug gestort krijgt(?). Weet iemand toevallig hoe ik zo'n claim plaats, ik ben een leek op dat gebied.
040
pi_90846109
Wat is BuyInCoins een kutshop zeg... Had er best veel besteld omdat ik het wel vertrouwde. Vervolgens krijg ik het opgestuurd in een soort van vuilniszak waar alles met geringe bescherming ingeflikkert is.... Veel van de producten waren dan ook beschadigd of gewoon kapot.
Dus nooit meer daar.

Pandawill is daarentegen een supershop! Een super goede helpdesk (live chat etc..) en goede aftersales! De verzending ging super snel, 4x zo snel als DX,en het was erg goed verpakt!
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:49:58 #115
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90846251
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:44 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Welke bedoel je precies?
Chinese Webshop topic #110 - Met 2011 manieren om geld uit te geven

'China' en 'origineel' gaan niet goed samen
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:57:36 #116
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_90846611
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:45 schreef Internepper het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ik zo'n claim plaats, ik ben een leek op dat gebied.
Inloggen op je Paypal account en dan naar Klachtencentrum gaan. Dan kan je selecteren wat voor soort klacht en voor welke transactie..
Kan eigenlijk bijna niet fout gaan.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:06:21 #117
330677 Internepper
pi_90847081
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:57 schreef Schild het volgende:

[..]

Inloggen op je Paypal account en dan naar Klachtencentrum gaan. Dan kan je selecteren wat voor soort klacht en voor welke transactie..
Kan eigenlijk bijna niet fout gaan.
Maar ik had geen rekening geopend toen ik het kocht bij DealExtreme maar gewoon met de creditcard betaalt..

Moet ik dan nu eerst een rekening gaan openen? en daarna als het account is aangemaakt naar het klachtencentrum gaan?
040
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:14:34 #118
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90847516
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:06 schreef Internepper het volgende:

[..]

Maar ik had geen rekening geopend toen ik het kocht bij DealExtreme maar gewoon met de creditcard betaalt..

Moet ik dan nu eerst een rekening gaan openen? en daarna als het account is aangemaakt naar het klachtencentrum gaan?
Dan bij de creditcardmaatschappij gaan klagen
pi_90848584
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:49 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Chinese Webshop topic #110 - Met 2011 manieren om geld uit te geven

'China' en 'origineel' gaan niet goed samen
Er is niet veel over te vinden op internet, maar het lijken idd oplichters te zijn.
pi_90849899
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:46 schreef Wootism het volgende:
Wat is BuyInCoins een kutshop zeg... Had er best veel besteld omdat ik het wel vertrouwde. Vervolgens krijg ik het opgestuurd in een soort van vuilniszak waar alles met geringe bescherming ingeflikkert is.... Veel van de producten waren dan ook beschadigd of gewoon kapot.
Dus nooit meer daar.

Pandawill is daarentegen een supershop! Een super goede helpdesk (live chat etc..) en goede aftersales! De verzending ging super snel, 4x zo snel als DX,en het was erg goed verpakt!
het is maar net of ze zin hebben of niet.
ik hoor veel verschillende verhalen, de een is erg te spreken de ander heeft er geen goed woord over te zeggen.
ik heb van het weekend ook bij bic besteld, ben benieuwd hoe het bij mij aankomt en hoesnel.
hoelang duurde het bij jou, en wat had je besteld, mischien als het wat kleine dingen waren dat hun het nut van goed verpakken het er niet in zagen.

kun je trouwens niet in aanmerking komen bij paypall om je geld terug te komen, of is die kopersbescherming zo nep als maar kan?
pi_90852905
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:33 schreef Thomas B. het volgende:
Een iPhone voor 507 dollar kan gewoon niet, als het te mooi is om waar te zijn en de site verkoopt ongeveer alle grote merken die er zijn dan is het gewoon oplichting .
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:46:20 #122
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90852949
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Wow dat refund krijgen bij DX gaat echt snel. Je opent een klacht @ paypal en meteen krijg je een automatisch bericht.
Inderdaad, maar dat is een email en geen refund. Daarna gebeurt er dus niks _O-
Ik heb na 24 dagen ofzo eindelijk via paypal een refund ontvangen van DX.

Ik heb ook mijn rekening ontvangen van de douane. Ik moest het enorme bedrag van E2.10 betalen aan vadertje overheid en TNT mikt er E12,50 kosten bovenop :r

Leuk voor een product van 35 euro :X
pi_90853039
Het stond hier gisteren nog, kom op hé :')

Als het te goed is om waar te zijn is dat het meestal ook, er zijn honderden (al dan niet duizenden) Chinese ''wholesale'' websites met ''originele'' producten.

En overal kan je niet betalen met PayPal, want daar is storing, dus moet het met Western Union.

Zelfs de layout is overal hetzelfde.

Leren mensen het nou nooit?
pi_90853115
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dat is een email en geen refund. Daarna gebeurt er dus niks _O-
Ik heb na 24 dagen ofzo eindelijk via paypal een refund ontvangen van DX.

Ik heb ook mijn rekening ontvangen van de douane. Ik moest het enorme bedrag van E2.10 betalen aan vadertje overheid en TNT mikt er E12,50 kosten bovenop :r Leuk voor een product van 35 euro :X
Hoe kan je nou 2,10 euro aan belasting betalen? Onder de 21 euro is invoerrechtvrij, dus je kan niet minder dan ongeveer 4 euro btw betalen of zit ik nu fout?
pi_90853236
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef RacerDKB het volgende:
Het stond hier gisteren nog, kom op hé :')

Als het te goed is om waar te zijn is dat het meestal ook, er zijn honderden (al dan niet duizenden) Chinese ''wholesale'' websites met ''originele'' producten.

En overal kan je niet betalen met PayPal, want daar is storing, dus moet het met Western Union.

Zelfs de layout is overal hetzelfde.

Leren mensen het nou nooit?
Ja inderdaad, die Layouts :') Volgensmij starten die oplicht chinezen iedere maand een nieuwe site als hun oude site teveel negatieve reacties heeft op het internet.
pi_90853273
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Semmm het volgende:

[..]

Hoe kan je nou 2,10 euro aan belasting betalen? Onder de 21 euro is invoerrechtvrij, dus je kan niet minder dan ongeveer 4 euro btw betalen of zit ik nu fout?
Als het dus 24 euro kost betaal je dus belasting over 24-21=3 euro, is 57 cent.

Dus waarschijnlijk was het hier iets van 40 euro, rekening houdende met niet alleen de belasting maar ook invoerrechten.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:02:05 #127
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90853995
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Semmm het volgende:

[..]

Misschien ander btw tarief, het betreft kunst. De btw boeit me weinig, dat TNT tarief :r
Echt een hoop gedoe voor niks... Je bent ook gedwongen om het te betalen, geen concurrentie mogelijk.

pi_90854372
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef kotter het volgende:

[..]

het is maar net of ze zin hebben of niet.
ik hoor veel verschillende verhalen, de een is erg te spreken de ander heeft er geen goed woord over te zeggen.
ik heb van het weekend ook bij bic besteld, ben benieuwd hoe het bij mij aankomt en hoesnel.
hoelang duurde het bij jou, en wat had je besteld, mischien als het wat kleine dingen waren dat hun het nut van goed verpakken het er niet in zagen.

kun je trouwens niet in aanmerking komen bij paypall om je geld terug te komen, of is die kopersbescherming zo nep als maar kan?
Ik heb echt al 30 keer bij DX besteld en ben nog nooit een slechte verpakking tegengekomen. Het nadeel van DX dan weer dat het een langer verzendtijd had.
Heb nu 5x bij Pandawill besteld waarbij het qua levertijd en service nog beter was dan DX
En dan bestel ik 1x bij BIC en dan is het meteen kut met peren. Nou dan ben je mij al kwijt.

Had voor BIC best wel die kopersbescherming kunnen aanspreken. Maar is me toch teveel moeite voor en bedrag van 50,-
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:22:34 #129
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_90855216
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:46 schreef Wootism het volgende:
Dus nooit meer daar.

Ik vond het juist super ingepakt bij BIC. Kreeg vorige week een pakje met zo ongeveer 23 rollen bubbeltjesplastic er omheen... Ja, wel in zo'n zakje, maar in dat zakje is het wel goed beschermd.
pi_90856106
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Misschien ander btw tarief, het betreft kunst. De btw boeit me weinig, dat TNT tarief :r
Echt een hoop gedoe voor niks... Je bent ook gedwongen om het te betalen, geen concurrentie mogelijk.

[ afbeelding ]
IS dit je van Gogh schilderij? :D Pics, en hoe is de kwaliteit?
pi_90856723
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef Wootism het volgende:

[..]

Ik heb echt al 30 keer bij DX besteld en ben nog nooit een slechte verpakking tegengekomen. Het nadeel van DX dan weer dat het een langer verzendtijd had.
Heb nu 5x bij Pandawill besteld waarbij het qua levertijd en service nog beter was dan DX
En dan bestel ik 1x bij BIC en dan is het meteen kut met peren. Nou dan ben je mij al kwijt.

Had voor BIC best wel die kopersbescherming kunnen aanspreken. Maar is me toch teveel moeite voor en bedrag van 50,-
hoelang was de levertijd bij bic en pandawill?
pi_90856791
Ik zal eens aan de baas van pandawill vragen of hij voor fok een kortingscode heeft :-)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:03:19 #133
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_90857745
Misschien handig om de site: retailmenot.com toe te voegen aan de beginpost? Daar staan altijd couponcodes op!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:06:06 #134
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90857920
dealspl.us en http://www.coupons2grab.com ook, mocht er een ontbreken op retailmenot
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:08:04 #135
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90858047
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef Semmm het volgende:

[..]

IS dit je van Gogh schilderij? :D Pics, en hoe is de kwaliteit?
Die heb ik maanden terug al laten zien ;)

Helaas moet ik zeggen dat ze best wel rotzooi opsturen qua schilderijen. De eerste was prima, de volgende zo slecht dat ik een refund heb geëist :@

Denk aan rotzooi in de verf, slecht gedekt, houtwerk scheef, echt lelijk afgewerkt prutswerk.

Je moet een beetje geluk hebben misschien. Ik bestel ze niet meer en kan het ook niet meer aanraden.
Echt heel jammer om dit te moeten zeggen :(
pi_90858511
Ik ben erg tevreden over BIC. Levertijd is supersnel en ze zijn de goedkoopste met bijna alles.
Als er dan een keer iets kapot gaat heb ik altijd zonder al te veer gemor mijn geld teruggekregen. TIp maak altijd foto's van de schade EN de verpakking. Upload deze ergens en stuur deze fotos gelijk met je eerste reactie mee.

@monkeybrain Heb je dat geld van het slechte schilderij al teruggekregen?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:26:11 #137
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90859257
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef UncleSam het volgende:

@monkeybrain Heb je dat geld van het slechte schilderij al teruggekregen?
Nog mee bezig.
pi_90860347
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Die heb ik maanden terug al laten zien ;)

Helaas moet ik zeggen dat ze best wel rotzooi opsturen qua schilderijen. De eerste was prima, de volgende zo slecht dat ik een refund heb geëist :@

Denk aan rotzooi in de verf, slecht gedekt, houtwerk scheef, echt lelijk afgewerkt prutswerk.

Je moet een beetje geluk hebben misschien. Ik bestel ze niet meer en kan het ook niet meer aanraden.
Echt heel jammer om dit te moeten zeggen :(
Oh die heb ik dan gemist denk ik, verder jammer van de kwaliteit.
pi_90860463
Iemand ervaring met zo'n bluetooth toetsenbordje op je PS3? Zoals dit bv:
http://www.pandawill.com/(...)-os-bk03_p36430.html
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:00:29 #140
327191 RobertNL
For your gear.
pi_90861193
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.54116
Pre-order van de M9, best duur voor een high end chinees toestel :P
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:13:41 #141
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90861838
Dan kan DX cashen als ze net zo slecht leveren als de laatste maanden... :')
pi_90862017
Heb het in de vorige delen nog wel gelezen maar nu niet, bestaat en is de service nog goed van jack en tiffany?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:17:53 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90862051
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef RobertNL het volgende:
Komt volgens mij veel te laat. :P Daar was leuke concurrentie geweest in de tijd dat de 3Gs/4 zou komen. En jammer dat ze nu niet eens een dubbel simslot in zo'n high-end ding doen, dat zou dan weer een vrij groot voordeel zijn geweest.

En oi! ;(
quote:
Limited Offer. Due to supply shortage, we can't guarantee the delivery time in short-term.
pi_90862795
Ach die sites zijn allemaal wel leuk voor kleinigheidjes die je niet perse nodig hebt;-)
Ik heb geen klagen:)
  woensdag 5 januari 2011 @ 07:20:01 #145
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_90868621
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef RobertNL het volgende:
Tis een Meizu dus geen prul :P
pi_90868942
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef RobertNL het volgende:
Wel een mooi ding lijkt me
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:07:13 #147
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_90868974
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Komt volgens mij veel te laat. :P Daar was leuke concurrentie geweest in de tijd dat de 3Gs/4 zou komen. En jammer dat ze nu niet eens een dubbel simslot in zo'n high-end ding doen, dat zou dan weer een vrij groot voordeel zijn geweest.

De Chinezen stonden er anders toch massaal voor in de rij: http://www.androidworld.n(...)de-rij-voor-android/
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:47:56 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90870656
Ja, die lopen ook liever met een klappertje van lokale makelij dan een touchscreen van een wereldwijd bekend merk en nu kunnen ze in die laatste categorie ook eens een keertje thuis de wedstrijd spelen. Ik heb het altijd al merkwaardige lui gevonden. :P

Verder niets slechts over de M9 hoor, de specs mogen er best zijn, alleen is de huidige markt in dat segment net al goed voorzien en had het geholpen er eerder mee uit te komen, nu heeft het weinig zin om je heil zo ver over de grens te zoeken, maar dat is dan misschien ook niet de beoogde doelgroep.
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:04:18 #149
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_90873165
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef shiznuts het volgende:
Ja, die lopen ook liever met een klappertje van lokale makelij dan een touchscreen van een wereldwijd bekend merk en nu kunnen ze in die laatste categorie ook eens een keertje thuis de wedstrijd spelen. Ik heb het altijd al merkwaardige lui gevonden. :P

Verder niets slechts over de M9 hoor, de specs mogen er best zijn, alleen is de huidige markt in dat segment net al goed voorzien en had het geholpen er eerder mee uit te komen, nu heeft het weinig zin om je heil zo ver over de grens te zoeken, maar dat is dan misschien ook niet de beoogde doelgroep.
Dat "wereldwijd bekend merk" waar jij het over hebt is allemaal uitbesteed aan Chinese bedrijven. Alleen de logo's die erop zitten zijn van dat merk... Ik vind het merkwaardigere lui die aan zo'n apparaat teveel geld willen uitgeven hoor. Maar goed, misschien ben ik niet 'trendy' genoeg.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:04:36 #150
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_90879835
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iemand ervaring met zo'n bluetooth toetsenbordje op je PS3? Zoals dit bv:
http://www.pandawill.com/(...)-os-bk03_p36430.html
Ik heb er één besteld bij BIC voor de PS3! Ik laat wel horen hoe het er meegaat.

Denk dat hij prima moet werken op de PS3.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:08:46 #151
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_90880001
http://www.pandawill.com/(...)tv-phone_p32684.html

Maffe chinezen :') een Blackberry heeft heul geen iphone interface.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_90883909
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Hyman het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)tv-phone_p32684.html

Maffe chinezen :') een Blackberry heeft heul geen iphone interface.
:') maar dat is wat wij westerse mensen willen
Ja.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:53:00 #153
309342 ErkendFokker
pi_90884511
Heb net iets binnen gekregen wat ik 26 december heb besteld :') Maar de rest van 26 november en 2 december ligt nog @ outward office of exchange
pi_90885569
quote:
4s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:53 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb net iets binnen gekregen wat ik 26 december heb besteld :') Maar de rest van 26 november en 2 december ligt nog @ outward office of exchange
Bij welke webshops had je besteld dan?

Ik wacht nog op bestellingen van 11 dec. (focalprice) en 18 dec. (priceangels), bij die laatste heb ik wel een tracking code gekregen en Hong Kong Post geeft aan dat hij vandaag Hong Kong verlaten heeft. Alleen gister stond er hetzelfde alleen met de datum van gister dus ben benieuwd :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_90887105
Die trackingnumbers heb je ook niets meer aan :')

Hij staat sinds 28-12 op departure from outward office of exchange

Belt net de postbode aan staat hij met m'n pakketje in z'n handen.
pi_90887290
Hoe ziet BIC er bij jullie uit?
In firefox: http://screensnapr.com/v/DAdtod.png
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:49:36 #157
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90887323
In chrome:

Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op www.buyincoins.com host mogelijk malware. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Uw computer kan worden geïnfecteerd wanneer u een site bezoekt die malware bevat.
Ga naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van www.buyincoins.com voor meer informatie over problemen met deze site.
pi_90887364
Ja ik krijg ook een melding in FF, maar dan klik ik op "negeer deze waarschuwing" en dan krijg ik een pagina zonder CSS.
pi_90889018
Heeft er iemand ervaring met http://newfrog.com/?
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:21:40 #160
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90889122
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef UncleSam het volgende:
Ja ik krijg ook een melding in FF, maar dan klik ik op "negeer deze waarschuwing" en dan krijg ik een pagina zonder CSS.
Werkt dan goed:

Notice: Dear customers, our website is upgrading against hostile attacks. We could provide reliable service during this period and please feel free for shopping.
pi_90889442
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:19 schreef nexis het volgende:
Heeft er iemand ervaring met http://newfrog.com/?
Is dit weer zo'n Chinese kut spammer? :')
pi_90891886
Yeah mijn pakketje van DX is verzonden :) Eergisteren besteld ;)

Een draadloos toetsenbord + touchpad

couch patato ftw :P

Trouwens DX verzend tegenwoordig ook al met de chinapost.. hkpost is not done nowa days? :)
pi_90895617
:@ wtf betekend
2011-01-05 17:32:11 Dispatched
pi_90895718
Dispatched betekend losgelaten/vertrokken/verzonden dus weg van hun warehouse richting Nederland :P.
pi_90896079
*O*
pi_90898381
noobs
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:08:21 #167
48067 neo2000
pi_90903446
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef kotter het volgende:
:@ wtf betekend
2011-01-05 17:32:11 Dispatched
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_90903676
:9
pi_90903730
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:27 schreef Semmm het volgende:

[..]

Is dit weer zo'n Chinese kut spammer? :')
Nee, hij heeft in andere topics gepost
pi_90908600
Weet iemand misschien een Chinese webshop waar ze morphsuits verkopen? Op taoboa kan ik ze in ieder geval niet vinden :(

Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:29:29 #171
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90908823
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef rubensanti het volgende:
Weet iemand misschien een Chinese webshop waar ze morphsuits verkopen? Op taoboa kan ik ze in ieder geval niet vinden :(

[ afbeelding ]
http://shop.ebay.com/i.html?LH_PrefLoc=2&_nkw=morph+suit

Helaas, wel een UK seller. Misschien vind je op Catsuit wel wat? :P

http://cgi.ebay.com/SQUEE(...)dfbfb#ht_2681wt_1139
Zelfs in amsterdam :+
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:37:16 #172
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90909398
Maar zonder gekkigheid, dat kan goedkoper.
Aangezien dat scherm doorgaand 'green screen' wordt genoemd is 'green suit' natuurlijk ook het meest voor de hand liggende. ;)
pi_90909406
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

http://shop.ebay.com/i.html?LH_PrefLoc=2&_nkw=morph+suit

Helaas, wel een UK seller. Misschien vind je op Catsuit wel wat? :P

http://cgi.ebay.com/SQUEE(...)dfbfb#ht_2681wt_1139
Zelfs in amsterdam :+
Daar zijn ze ongeveer net zo duur als op de officiele site, ik had gehoopt dat ik ze in china voor wat minder kon krijgen :+ Maarja, misschien moet ik dan toch maar voor het latex pak gaan ~O>

edit: @hierboven:

Jaaa!! dat zijn ze _O_ _O_ _O_ bedankt voor je link, die ga ik zeker bestellen :D
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:03:09 #174
48067 neo2000
pi_90911005
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] :')
Maar zonder gekkigheid, dat kan goedkoper.
Aangezien dat scherm doorgaand 'green screen' wordt genoemd is 'green suit' natuurlijk ook het meest voor de hand liggende. ;)
Hee, da's het pakje wat Monkeybrain laatst voor mij wilde kopen! Toen ik alleen vroeg wat ie er voor terug wou, had ie het er over dat ik foto's moest maken met het pakje aan, gebukt. :? Vond dat laatste een beetje raar dus toch zijn aanbod maar niet aangenomen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:05:07 #175
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90911107
Waarom krijg ik nooit zo'n aanbod :(
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:13:08 #176
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90911549
Hehe, deze is zo briljant... _O-
:P

Maar ik nam eigenlijk aan dat het was om op greenscreens te verdwijnen (after fx/post production).
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:15:49 #177
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90911686
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hee, da's het pakje wat Monkeybrain laatst voor mij wilde kopen! Toen ik alleen vroeg wat ie er voor terug wou, had ie het er over dat ik foto's moest maken met het pakje aan, gebukt. :? Vond dat laatste een beetje raar dus toch zijn aanbod maar niet aangenomen.
Dat blauwe pak van mij stond anders prima bij jou groene slip met Kerstmis, leugenaar ~O>

Maar eh, dit vind ik dus best wel spannend een dame in zo'n pak :@

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 05-01-2011 23:26:56 ]
pi_90912597
pi_90913781
Heb wat iphone hoesjes besteld begin december bij buyincoins, maar nog steeds niets binnen...
pi_90916399
Hier wordt wel eens gevraagd naar goedkope mp3/4-spelers, kreeg dit in de mail:

¤22, geen idee of het wat is, ik zeg het alleen...
  donderdag 6 januari 2011 @ 01:02:18 #181
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_90916861
BIC is bij de meeste dingen toch wel zo'n 10% duurder geworden :N
pi_90922294
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 01:02 schreef beeklaan het volgende:
Vind je het gek, die moeten de kosten van de gene die het virus van de site haalt weer eruit hebben :D
pi_90923304
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 01:02 schreef beeklaan het volgende:
Dat komt omdat iedereen de 8/9/10% korting gebruikt _O-
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:17:44 #184
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_90928070
bic is weer te bereiken bij mij
BAM dit is 3KB
pi_90932878
Nu tijdje al Muziek aan luisteren via KM-92 van kanen,

vind ze toch zeker voor hun prijs goed klinken!

beter zelfs dan de MD-52 maar dat is mijn mening, maargoed kan daar niet helemaal betrouwbaar over oordelen.. mijn MD-52 zijn al een tijdje niet goed meer qua kwaliteit ( ergens breukje in de kabel zo lijkt het)..
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:16:35 #186
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_90944942
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50152

Zo ik heb deze net besteld... nu maar hopen dat het niet te lang duurt :P
Pedicabo ego vos et irrumabo.
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:31:47 #187
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90948778
Vandaag 2 agenten voor de deur gehad :@
Ze wilde wat meer weten over een laser die ik had besteld. Justitie zal nog schriftelijk bericht sturen over hoe en wat.

Gaat lekker zo... -O-
pi_90948939
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef monkeybrain het volgende:
Ze wilde wat meer weten over een laser die ik had besteld. Justitie zal nog schriftelijk bericht sturen over hoe en wat.

Gaat lekker zo... -O-
Had je je naam + woonplaats in je profiel staan?
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:38:36 #189
48067 neo2000
pi_90949117
quote:

Gaat lekker zo... -O-
U serious? Daar komen ze wel voor aan de deur, en toen ik aangifte wilde doen nadat jij misbruik van me wil wilde maken in m'n groene pak (ik schrok me de tiefus toen jij in het blauw aan kwam lopen! ;( ) dan knijpen ze een oogje dicht? Straks vertel je me nog dat de agent waarbij ik op schoot moest komen zitten toen ik aangifte deed bijbedoelingen had.
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:38:37 #190
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90949119
quote:
11s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Had je je naam + woonplaats in je profiel staan?
Natuurlijk niet, ze hadden het pakje onderschept.

Ik heb in alle paniek wel dit forum genoemd, ik schrok me dood.
pi_90949359
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, ze hadden het pakje onderschept.

Ik heb in alle paniek wel dit forum genoemd, ik schrok me dood.
Het had gekund hoor, in 2009 was er een FOK!ker in een topic over vuurwerk die een foto had gepost van zijn vuurwerkcollectie, paar dagen later op kerstochtend stonden ze voor de deur om het in te nemen :')

Maar zijn naam stond er geloof ik, in zijn profiel.

Politie leest dus mee op FOK!, al denk (lees: hoop) ik niet in dit soort topics, ze moeten toch wel iets beters te doen hebben.
pi_90949512
mischien en hele domme vraag, maar waarom mag die laser niet dan?
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:59:40 #193
297583 trolololo
pi_90950114
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Het had gekund hoor, in 2009 was er een FOK!ker in een topic over vuurwerk die een foto had gepost van zijn vuurwerkcollectie, paar dagen later op kerstochtend stonden ze voor de deur om het in te nemen :')

Politie leest dus mee op FOK!, al denk (lees: hoop) ik niet in dit soort topics, ze moeten toch wel iets beters te doen hebben.
Hoeft niet per se, ik neem aan dat hij ook bij anderen heeft opgeschept over zijn vuurwerkcollectie.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:03:04 #194
297583 trolololo
pi_90950310
quote:

Gaat lekker zo... -O-
Hoax.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:33:27 #195
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:49:45 #196
48067 neo2000
pi_90953057
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef kotter het volgende:
mischien en hele domme vraag, maar waarom mag die laser niet dan?
Omdat er bepaalde mongolide lui zijn (kuch bontkraagje kuch) die het lachuh vinden andere mensen er mee in de ogen te schijnen en ze zo permanente oogschade te bezorgen.
pi_90953270
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef MagischMannetje het volgende:
Is BIC weer 'veilig'?
Volgens chrome wel
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:00:46 #198
327191 RobertNL
For your gear.
pi_90953703
Yep google vind hem weer veilig :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:01:55 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_90953782
quote:

Gaat lekker zo... -O-
Wat voor een laser had je besteld dan? Nog een reden om er toch niet 1 te bestelen..
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:08:43 #200
304381 Loll
pi_90954228
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat voor een laser had je besteld dan? Nog een reden om er toch niet 1 te bestelen..
Pure bangmakerij! Trouwens firefox vondt bic ook weer safe.
BAM dit is 3KB
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:12:49 #201
48067 neo2000
pi_90954507
quote:
12s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

?
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:14:59 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90954637
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef neo2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]?
Hey, die heb ik ook! :o
Verzendkosten moet je je niet op verkijken, maar dat is het zeker waard.
Doeleinden? IJswakvissen... Hottub verwarmen, vreugdevuur aanmaken... etc :P
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja, doe je aangifte, dan ligt het op de stapel en doen ze niks...

Moeten ze eens niks doen, gaan ze je juist lastigvallen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:33:12 #203
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90955689
Wat ben ik toch flauw :Y
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:20:00 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90958281
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef monkeybrain het volgende:
Wat ben ik toch flauw :Y
Daarom nemen we alles wat je zegt met een korreltje zout. :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:21:42 #205
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90958357
En de rest van het land maar met een strooizouttekort zitten
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:23:00 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90958431
Gewoon een ton aan wholesale Chinees badzout opkopen. :9
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:29:51 #207
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90958747
Ach, chemiepack heeft al genoeg zouten geleverd hier gisteren. Ik verwacht dat de sneeuw die nog gaat vallen, spontaan in goud veranderd ^O^
pi_90959144
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef trolololo het volgende:

[..]

Hoeft niet per se, ik neem aan dat hij ook bij anderen heeft opgeschept over zijn vuurwerkcollectie.
Ik ben niet achterlijk, die agenten vroegen nadrukkelijk waarom je zoiets zo posten op een forum en hoe hij aan zijn gebruikersnaam kwam.
pi_90959175
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Omdat er bepaalde mongolide lui zijn (kuch bontkraagje kuch) die het lachuh vinden andere mensen er mee in de ogen te schijnen en ze zo permanente oogschade te bezorgen.
En in de lucht te schijnen waar naar het schijnt vliegtuigpiloten last van hebben.
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:42:48 #210
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90959295
Ik heb alleen met nieuwjaar lekker tussen het vuurwerk geschenen, anders ben ik ook altijd bang dat ik iemand raak daarboven :P
pi_90959411
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb alleen met nieuwjaar lekker tussen het vuurwerk geschenen, anders ben ik ook altijd bang dat ik iemand raak daarboven :P
Dan is het tof ja _O_ Je kan ook nog vuurwerk aansteken met je laser.

Of gewoon horizontaal over een voetbalveld als het mistig is, ziet er zoo vet uit.
Heb nu alleen niks meer, alles is stukgegaan :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:49:10 #212
297583 trolololo
pi_90959587
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Daarom nemen we alles wat je zegt met een korreltje zout. :P
Met zo'n UI is mijn vertrouwen ook al snel weg :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:55:14 #213
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90959830
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dan is het tof ja _O_ Je kan ook nog vuurwerk aansteken met je laser.

Of gewoon horizontaal over een voetbalveld als het mistig is, ziet er zoo vet uit.
Heb nu alleen niks meer, alles is stukgegaan :P
Ja, vuurwerk steek ik er ook mee aan (200mw rood) maar dat had ik niet van het jaar :P Door de mist is ook heel mooi, zeker in het donker + mist.
pi_90960605
Hmm probleempje,

Heb via China uggs besteld voor me nichtje en deze zijn opgepikt bij de douane, en er staat opgemerkt Schoenen, ze kunnen hem niet openmaken omdat hij als 'gift' verstuurd heeft. Maar ze vragen mij wel voor hoeveel deze schoenen gekocht zijn.

Wat kan ik nu? Kan ik nu gewoon zelf een prijs zeggen en dáárover bereken zij de douanarechten etc.?
Of saté?
pi_90961169
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm probleempje,

Heb via China uggs besteld voor me nichtje en deze zijn opgepikt bij de douane, en er staat opgemerkt Schoenen, ze kunnen hem niet openmaken omdat hij als 'gift' verstuurd heeft. Maar ze vragen mij wel voor hoeveel deze schoenen gekocht zijn.

Wat kan ik nu? Kan ik nu gewoon zelf een prijs zeggen en dáárover bereken zij de douanarechten etc.?
Als gift verzenden is ''the oldest trick in the book'', dat gebeurt al een jaar of 10, van en naar Amerika, Europa, Azië, en Australië.

Kortom: daar trappen ze niet meer in. Ik denk dat 80% als gift wordt verzonden, daar kijken ze niet eens maar neer.

Ik zou een prijs noemen ja, zolang ze niet weten dat het nep-Uggs zijn zit het wel goed omdat ze het anders waarschijnlijk innemen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:58:24 #216
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90961839
welk bedrag staat er op het pakketje?
pi_90962432
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:58 schreef 08gnoT. het volgende:
welk bedrag staat er op het pakketje?
Het bedrag op t pakketje gaat volgens mij om het gewicht.. Zoveel gram is zoveel HKD
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_90962472
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:48 schreef Iemand91 het volgende:
Hier wordt wel eens gevraagd naar goedkope mp3/4-spelers, kreeg dit in de mail:
[ afbeelding ]
¤22, geen idee of het wat is, ik zeg het alleen...
En nog een...
  vrijdag 7 januari 2011 @ 01:40:49 #219
309342 ErkendFokker
pi_90962770
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:31 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Als gift verzenden is ''the oldest trick in the book'', dat gebeurt al een jaar of 10, van en naar Amerika, Europa, Azië, en Australië.

Kortom: daar trappen ze niet meer in. Ik denk dat 80% als gift wordt verzonden, daar kijken ze niet eens maar neer.

Ik zou een prijs noemen ja, zolang ze niet weten dat het nep-Uggs zijn zit het wel goed omdat ze het anders waarschijnlijk innemen.
Maar eigenlijk gewoon achterlijk aangezien elke schoenenwinkel (zelfs de action) namaak uggs verkoopt. Belachelijk dat de douane dan 1 pakketje tegenhoudt terwijl je ze hier op elke straathoek kan kopen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 05:52:07 #220
297583 trolololo
pi_90964012
Wordt bij ieder pakketje van buiten Europa een brief gestuurd naar de ontvanger waar ze het bedrag moeten invoeren?
pi_90964317
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 05:52 schreef trolololo het volgende:
Wordt bij ieder pakketje van buiten Europa een brief gestuurd naar de ontvanger waar ze het bedrag moeten invoeren?
Nee
  vrijdag 7 januari 2011 @ 07:27:21 #222
297583 trolololo
pi_90964318
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 07:26 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Nee
Ok, ik dacht al, komt me niet bekend voor :P
pi_90964365
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 01:40 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Maar eigenlijk gewoon achterlijk aangezien elke schoenenwinkel (zelfs de action) namaak uggs verkoopt. Belachelijk dat de douane dan 1 pakketje tegenhoudt terwijl je ze hier op elke straathoek kan kopen.
Je begrijpt misschien dat er een verschil is tussen namaak en tussen een vervalsing, en ook dat er voor de namaak uggs wel invoerskosten e.d. zijn betaald?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:46:29 #224
309342 ErkendFokker
pi_90966126
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 07:37 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je begrijpt misschien dat er een verschil is tussen namaak en tussen een vervalsing, en ook dat er voor de namaak uggs wel invoerskosten e.d. zijn betaald?
op die dingen in nederland staat ook vaak genoeg ucc bijvoorbeeld. Over de invoerkosten ben ik het wel met je eens though
pi_90966427
wat word ik toch naar van die ever buying customer service..

meld je ze dat je order na 2 week nog niet is verzonden ( net zoals veel andere orders van me die al paar maand op paid staan) en stuur ze dus het order nummer mee..

vragen ze,

Whats that?

dan faal je toch ook hard als ze hun eigen order nummers niet herkennen.

Maar hadden toch meerdere, dat bijvoorbeeld de 0.01$ deals niet worden verzonden?

ze gooien het erbij op dat ik meerdere producten heb besteld, ik heb gewoon netjes 1 product besteld. meld ik ze dat, dan is het weer dit ... en dan weer dit.. slechtste shop ooit

[ Bericht 34% gewijzigd door Downstar op 07-01-2011 10:08:16 ]
pi_90966882
Ben er ook net achter gekomen dat, mocht je orders hebben bij Ever buying

Dan kun je je ordernummer hier op de site in toetsen, en zien of het pakket is verzonden.

http://en.4px.cc/

mijn pakket blijkt wel te zijn verzonden, maar op ever buying site staat hij nog steeds op paid, vreemd..
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:16:14 #227
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90966890
Ik heb nog 4 X 1 cent deals die niet zijn verstuurd bij neverbuy. Ze hebben de oordoppen wel opgestuurd, erg vaag. Je zou gaan denken dat ze nooit van plan waren om iets te versturen.
pi_90966977
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:16 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog 4 X 1 cent deals die niet zijn verstuurd bij neverbuy. Ze hebben de oordoppen wel opgestuurd, erg vaag. Je zou gaan denken dat ze nooit van plan waren om iets te versturen.
ik hier ook, die oordoppen heb ik ook binnen gekregen, en schroevendraaiertje..

ik heb nu nog horloge dr staan die niet is verzonden, via order nummer wel..
maargoed vreemde zaak..

Zie hier een voorbeeld order van me, staat op de site op paid nog.. maar wel ship info

http://en.4px.cc/Track.ht(...)9930&outerservice=en
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:28:15 #229
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90967205
De schroevendraaier heb ik niet besteld, te nutteloos :P
We zullen wel zien de komende weken, anders gaan we ze massaal lastigvallen :Y

De Brandsdragon oortjes staan ook nog op paid, ook van neverbuy. Misschien hebben ze gewoon een super brak systeem. De klantenservice is inderdaad te debiel voor woorden, heb een keer iets besteld dat nooit op voorraad was :')

Mijn merryfine varken is wel onderweg *O*
pi_90967364
hahah die schroevendraaier had ik wel besteld, gewoon hebbuuuuuuh! :D

Mijn merryfine was ook onderweg, zat net alweer te denken wat het was, maar inderdaad varkentjeee :)

volgende 1 cent deal bij merryfine is een screenprotector voor 4G.
mag hopen dat ze niet zoals N********** worden met die deals.. ahaha :D
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:44:59 #231
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_90967770
weet iemand toevallig waar ik een touchscreen van een HTC desire vandaan kan halen?
pi_90968318
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef makkie88 het volgende:
weet iemand toevallig waar ik een touchscreen van een HTC desire vandaan kan halen?
Is je schermpje gekrakt?
Het scherm bestaat uit 1 laagje beschermingsglas, dan een laagje touchscreen en dan een laagje lcd scherm. Volgens mij had ik ergens gelezen dat het allemaal aan elkaar vast zit en je het niet los van elkaar kan vervangen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:20:52 #233
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_90968932
iPad beschermhoes binnen.

Netjes verpakt, snel geleverd, gelijkwaardig aan de Dixons variant.
En dat voor maar 8 euro all-in. Bij DX.com.

Foto's kan ik posten op verzoek.

Ik ben dus zeer tevreden.

BTW: dit was mijn eerste bestelling, heb er nu nog 4 lopen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:50:43 #234
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_90970134
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:02 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Is je schermpje gekrakt?
Het scherm bestaat uit 1 laagje beschermingsglas, dan een laagje touchscreen en dan een laagje lcd scherm. Volgens mij had ik ergens gelezen dat het allemaal aan elkaar vast zit en je het niet los van elkaar kan vervangen.
volgens mij is het een glazen scherm, met daaronder de digitizer (waardoor ie touchscreen word) daaronder zit los het lcd, maar weet niet helemaal zeker.
ja hijs gekrakt. :P
pi_90970267
Ik heb ook een Desire en ben er als de dood voor dat ie krakt. Wat heb je er mee gedaan dan?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:11:46 #236
167595 mirved
Infobesitas
pi_90970988
departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2010-12-26

nog steeds niets binnen.

DealExtreme...
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:49:04 #237
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_90972351
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef mirved het volgende:
departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2010-12-26

nog steeds niets binnen.

DealExtreme...
Dat kan zo nog een maandje duren joh ;) Lekker een bakkie koffie nemen en wachten .. c_/
M'n Rii die 5 dec verzonden was is ook gister pas aangekomen.. nja dat denk ik tenminste hij ligt nog op 't postkantoor :D
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:26:25 #238
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_90973941
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb ook een Desire en ben er als de dood voor dat ie krakt. Wat heb je er mee gedaan dan?
hijs nie van mij, maar waarschijnlijk vanaf meer dan een meter hoog op een harde grond gevallen ;) zo gaan ipwnes ook kapot
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:28:10 #239
226677 revpolen
pi_90979437
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm probleempje,

Gewoon neerzetten 40$ dan betaal je rond de 20,- euro aan invoerrechten.
8 euro belasting 12,50 adminkosten en klaar :)
geen groot probleem hoor :)
pi_90984113
Als gift versturen mogen ze toch ook gewoon open maken lijkt mij... ik wil van 1 product met redelijke afmetingen 4 stuks bestellen voor mij en vrienden. Totaal pakket zal wel kleiner dan een schoenendoos zijn. Gewoon doen of per stuk verzenden? Heb het liever in 1 keer.

Ik heb nog maar 1 keer kucchs moeten bijbetalen. Verder 2 keer epad niet hoeven betalen en andere pakketjes ook niet.

Welke afmetingen zijn bij jullie gecontroleerd door douane en moest je bijbetalen... dan kan ik beetje inschatten hoe groot ik hem kan maken het pakket.
pi_90984493
Even een vraagje:
Ik heb een account aangemaakt bij paypal en bij dealextreme. de paypal account is gelinkt aan mijn bankrekening.
echter wanneer ik bij dealextreme iets wil bestellen en dan wil betalen met checkout with paypal dan zegt hij daarna het volgende:
"Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron."
Klopt dit of doe ik iets verkeerd? ik dacht dat een bankrekening gekoppeld aan paypal ook prima was.
alvast bedankt
pi_90984580
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef Superrudi het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb een account aangemaakt bij paypal en bij dealextreme. de paypal account is gelinkt aan mijn bankrekening.
echter wanneer ik bij dealextreme iets wil bestellen en dan wil betalen met checkout with paypal dan zegt hij daarna het volgende:
"Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron."
Klopt dit of doe ik iets verkeerd? ik dacht dat een bankrekening gekoppeld aan paypal ook prima was.
alvast bedankt
Probeer eens geld van de bankrekening op paypal te zetten
pi_90984873
Ja, dat duurt jammer genoeg 3/4 dagen staat er ;( en wilde eigenlijk ff snel iets bestellen:) maja so be it.
pi_90984918
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef Superrudi het volgende:
Ja, dat duurt jammer genoeg 3/4 dagen staat er ;( en wilde eigenlijk ff snel iets bestellen:) maja so be it.
bij mij werkte het meteen hoor
pi_90985293
Heb nu geld toegevoegd via online bankieren, dit was echter geen ideal en er staat bij dat het 3/4 dagen duurt. hoop dat het er snel op staat zodat ik misschien wel bij dealextreme kan bestellen zonder creditcard.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:50:49 #246
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90985747
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef Skiet het volgende:
Als gift versturen mogen ze toch ook gewoon open maken lijkt mij... ik wil van 1 product met redelijke afmetingen 4 stuks bestellen voor mij en vrienden. Totaal pakket zal wel kleiner dan een schoenendoos zijn. Gewoon doen of per stuk verzenden? Heb het liever in 1 keer.

Ik heb nog maar 1 keer kucchs moeten bijbetalen. Verder 2 keer epad niet hoeven betalen en andere pakketjes ook niet.

Welke afmetingen zijn bij jullie gecontroleerd door douane en moest je bijbetalen... dan kan ik beetje inschatten hoe groot ik hem kan maken het pakket.
Hoe zwaar is het? Als het 10kilo weegt maar het is een schoenendoos... dan denken ze beet te hebben :P

Op zich hoef je je geen zorgen te maken over een schoenendoos, dat is bij mij vaak genoeg zonder problemen aangekomen (dure horloges). Zolang je maar met de langzame post gaat verzenden is de pakkans erg klein (vanuit Azie, Amerika is ellende).

Maja, ik zal altijd alles per stuk verzenden als dit niet veel duurder is. Er is een reden waarom je het in 1 keer wilt ontvangen, is het de pakkans waard qua kosten? Is er een mogelijkheid dat het gehele pakket in de shredder gaat?

Omdat je niet vertelt wat voor een product het betreft zal het wel een tikkie duur en illegaal zijn :+
pi_90990453
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Superrudi het volgende:
Heb nu geld toegevoegd via online bankieren, dit was echter geen ideal en er staat bij dat het 3/4 dagen duurt. hoop dat het er snel op staat zodat ik misschien wel bij dealextreme kan bestellen zonder creditcard.
dat staat er waarschijnlijk in 2 dagen erop, bij mij iig wel. Dan lukt het wel :)
pi_90990606
Hopen dat het sneller gaat:)
pi_90990919
Kun je nou eigenlijk wel of niet via EMS dingen naar Nederland laten verzenden?
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:56:06 #250
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_90991381
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:47 schreef bularax het volgende:
Kun je nou eigenlijk wel of niet via EMS dingen naar Nederland laten verzenden?
Ja 4 dagen dan heb je het binnen, ik kreeg oordopjes van 80$ binnen zonder belasting te betalen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:45:50 #251
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_90994134
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja 4 dagen dan heb je het binnen, ik kreeg oordopjes van 80$ binnen zonder belasting te betalen.
Dat komt omdat Brainwaves $5 waard zijn :P
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:56:49 #252
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_90994838
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:45 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat komt omdat Brainwaves $5 waard zijn :P
Ik had dan ook de Brainwavz :P
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:59:30 #253
330677 Internepper
pi_90995022
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:20 schreef wolferl het volgende:
iPad beschermhoes binnen.

Netjes verpakt, snel geleverd, gelijkwaardig aan de Dixons variant.
En dat voor maar 8 euro all-in. Bij DX.com.

Foto's kan ik posten op verzoek.

Ik ben dus zeer tevreden.

BTW: dit was mijn eerste bestelling, heb er nu nog 4 lopen.
Wanneer had je die hoes besteld?

En weet iemand toevallig op hoeveel weken de gemiddelde levertijd van DX nu staat? Of is het altijd verschillend :') ?

Ik heb namelijk 4 december iets besteld op DX maar nog steeds niet binnen.. 9 december kreeg ik wel een mailtje dat het was verzonden. Zou het nog aankomen of heb ik geen geduld? Dit is namelijk de eerste keer dat ik hier iets besteld heb.
040
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:04:21 #254
327191 RobertNL
For your gear.
pi_90995378
Verschilt ik zag daar vandaag op het forum mensen die hun paketje weer in 10 dagen hadden..

Terwijl ik nog wacht op een pakje van 22 november
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:18:42 #255
330677 Internepper
pi_90996299
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef RobertNL het volgende:
Verschilt ik zag daar vandaag op het forum mensen die hun paketje weer in 10 dagen hadden..

Terwijl ik nog wacht op een pakje van 22 november
Komt dit pakketje dan nog wel aan? En als je er niks meer van hoort ben je of je geld kwijt, of je moet een claim op paypal plaatsen had ik begrepen?
040
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:26:46 #256
327191 RobertNL
For your gear.
pi_90996840
Binnen 45 dagen kan je een claim aanmaken, maar dit is een pakketje van 3 dollar :) dus ik vraag het wel terug als shop credit indien nodig.

Pakketjes van eind november liggen nog bij china post wegens de kerst drukte, ze werken nu die stapels die er nog liggen weg, dus ik denk dat hij hier volgende week wel een keer moet opduiken.
pi_91002395
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef makkie88 het volgende:
http://cgi.ebay.com/Touch(...)-Bravo-/170560689682
jaja, en azo...
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:28:51 #258
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_91005228
LET OP!

Buyincoins.com is weer 'besmet' met malware...

Chrome geeft de voglende melding:
quote:
Warning: Something's Not Right Here!
buyincoins.com contains content from carryingwith.cz.cc, a site known to distribute malware. Your computer might catch a virus if you visit this site.
Dus komende tijd maar even niet buyincoins gebruiken .. jammer toch wel een van de beste sites van de afgelopen tijd! Alhoewel ze wel een backdoortje hebben in hun site blijkbaar?!

Btw, DealExtreme bied Usb 3.0 behuizingen aan.. ook redelijk nieuwe technieken zijn al niet meer weg te denken van 'onze' chinese webshops ^O^
pi_91005485
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef tokko1 het volgende:
LET OP!

Buyincoins.com is weer 'besmet' met malware...

Chrome geeft de voglende melding:

[..]

Dus komende tijd maar even niet buyincoins gebruiken .. jammer toch wel een van de beste sites van de afgelopen tijd! Alhoewel ze wel een backdoortje hebben in hun site blijkbaar?!

Btw, DealExtreme bied Usb 3.0 behuizingen aan.. ook redelijk nieuwe technieken zijn al niet meer weg te denken van 'onze' chinese webshops ^O^
Heb nog twee bestellingen open staan bij Buyincoins. Besteld rond 15 december, en nog steeds niet binnen.....
pi_91007363
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Heb nog twee bestellingen open staan bij Buyincoins. Besteld rond 15 december, en nog steeds niet binnen.....
OMG, ik denk dat jou pakketje geinfecteerd is door het virus :o !
  zaterdag 8 januari 2011 @ 00:41:20 #261
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_91009547
Welke websites hebben allemaal 1cent deals. Merryfine ken ik al.
pi_91009788
Ik wil dus eigenlijk twee zakmessen kopen bij Dealextreme, kan dat zomaar, ik had gelezen dat messen niet illegaal zijn in Nederland?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 00:48:56 #263
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91009895
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wil dus eigenlijk twee zakmessen kopen bij Dealextreme, kan dat zomaar, ik had gelezen dat messen niet illegaal zijn in Nederland?
tot een bepaalde lengte, uit mn hoofd 13 of 14cm
pi_91010100
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

tot een bepaalde lengte, uit mn hoofd 13 of 14cm
is dat dan voor het hele mes of alleen het blad?
Het gaat om dit mes:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35060
pi_91011074
Heb op 6 december een aantal dingen besteld bij Deal Extreem.
Tot op heden nog niks binnen gekregen....

Status tracing:

1
2
3
4
item No.     Year     Status     Location     Destination Country     Date     Recipient's Signature
RR973455033CN     2010     departure from outward office of exchange     GUANGZHOU     NETHERLANDS     2010-12-21      
RR973455033CN     2010     arrival at transit office of exchange     GUANGZHOU     NETHERLANDS     2010-12-21      
RR973455033CN     2010     posting     FSSHZZJ     NETHERLANDS     2010-12-16

Hoelang kan dit nog duren en wat is nu eigenlijk de status? Snap der niks van en duurt me veel te lang...
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:08:57 #266
48067 neo2000
pi_91015847
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:17 schreef Chriskrass het volgende:

Status tracing:
[ code verwijderd ]

Hoelang kan dit nog duren en wat is nu eigenlijk de status? Snap der niks van en duurt me veel te lang...
Ik denk dat het binnen is.. Als het binnen is. Iets zinnigers kan niemand er van zeggen; als je voor een duppie op de eerste rang wilt zitten moet je geduld hebben, zeker tijdens de feestdagen en zeker bij dealextreme. :D :P
pi_91016223
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:17 schreef Chriskrass het volgende:

Status tracing:
[ code verwijderd ]

Ik heb eind november eea besteld, ook nog steeds niet binnen. Heb m'n geld wel inmiddels terug.
pi_91017029
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 00:53 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

is dat dan voor het hele mes of alleen het blad?
Het gaat om dit mes:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35060
Gewoon lekker bestellen! Komt prima binnen. Niet sarcastisch overigens.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:27:17 #269
304381 Loll
pi_91017134
Wat een stelletje homo's zijn die lui van bic! Sturen ze me van die hotpacks op die ze hebben opengesneden. Zit er van dat zwarte chemische spul op mijn handen en in mijn mp3 speler die nu kaduk is. En ik had 10 break lichts besteld sturen ze er 1 en ik kan nu niet fatsoenlijk contact met hun opnemen om dat ze panne hebben met hun site.
BAM dit is 3KB
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:30:58 #270
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_91017223
Is het raadzaam om iets te kopen bij DX? Ik heb het idee dat ze niet meer goed bezorgen.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 11:38:01 #271
48067 neo2000
pi_91017379
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:30 schreef beeklaan het volgende:
Is het raadzaam om iets te kopen bij DX? Ik heb het idee dat ze niet meer goed bezorgen.
Ze doen sowieso niet bezorgen, dus dat kan kloppen. :?

Goed, nog 1 keer voor alle newbies in dit topic: De levertijden bij DX zijn, zoals meermaals in dit topic genoemd, op het moment dramatisch. De Chinese post is dramatisch, de Nederlandse post is op langere tijd vrij dramatisch geweest ,met stakingen en alles.. De periode nov-feb/mrt is sowieso vrij vervelend om dan spullen te bestellen vanuit China vanwege nieuwsjaar, feestdagen hier etc etc.. Komt bij: DX is in korte tijd vrij succesvol geworden en hun personeelsbestand is waarsch. niet helemaal meegegroeid. Dan duren bepaalde zaken wat langer. Wat kan je er aan doen? Nou, DX verstuurt tegenwoordig al via China Mail i.p.v. alleen Hong Kong post. Schijnbaar heeft dit niet geholpen, dus blijkt dat logitsiek e.e.a. beter kan bij DX. Wat kan je daar als klant dan nog aan doen? Nou, ergens anders bestellen waar het sneller gaat.

Overigens schijnen sommige mensen niet te beseffen dat de wereld vrij groot is zeg maar, en dat een pakketje of envelop best nog een eindje moet reizen vanuit China.
pi_91017807
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Loll het volgende:
Wat een stelletje homo's zijn die lui van bic! Sturen ze me van die hotpacks op die ze hebben opengesneden. Zit er van dat zwarte chemische spul op mijn handen en in mijn mp3 speler die nu kaduk is. En ik had 10 break lichts besteld sturen ze er 1 en ik kan nu niet fatsoenlijk contact met hun opnemen om dat ze panne hebben met hun site.
Foto's maken van de troep, van de verpakking van de beschadiging enz.
pi_91018044
Dit is misschien een stomme vraag.
Maar zijn dit http://www.**********.com/product39240.html originele spellen?
pi_91018059
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:05 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Maar zijn http://www.**********.com/smlclass1082.html originele spellen, of zullen deze spellen werken op een normale console
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:08:50 #275
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_91018145
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:05 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Maar zijn dit http://www.bartsmit.nl originele spellen?
ja dat zijn het (niet) :N
want gecopieerde mag je niet over lullen hier.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_91018421
Ik ben op zoek naar een standaard voor mijn macbook pro.
Heb er eentje gevonden in de Amac store, maar deze kost 49,95.

Ik vroeg me af of iemand weet of ik een soort gelijk product kan bestellen in een chinese webshop?

Dit is de BookArc van de aMac store
http://twelvesouth.com/products/bookarc/
JZZ
pi_91021474
Welke chinese webshop is aan te raden wat betreft de snelheid van de levering?
pi_91021573
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Superrudi het volgende:
buyincoins
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:29:53 #279
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_91022969
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Superrudi het volgende:
Zoals hierboven gezegd.. buyincoins alhoewel ze nu even een site probleempje hebben met wat tjechische hackertjes..
Daarnaast zijn webshops die ik kan aanraden(op volgorde van hoogste aanrader naar iets minder):

Focalprice - Gewoon een prima webshop
Lightake - Ook goede webshop, beetje prut site maar wel uitstekende service
PandaWill - Soms een beetje aan de duurdere kant, maar gecompenseerd door verzending en service.
Dinodirect - Meestal relatief duur, maar wel goede service

Btw, m'n Rii is eindelijk binnen ^O^ Helemaal happy, goede kwaliteit en werkt prima! Revieuw achtig iets komt nog :D
pi_91024160
quote:
Btw, m'n Rii is eindelijk binnen ^O^ Helemaal happy, goede kwaliteit en werkt prima! Revieuw achtig iets komt nog :D
Heb um ook besteld ben benieuwd :D
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:23:47 #281
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_91025074
Je wattu?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:31:12 #282
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_91025388
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:38 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ze doen sowieso niet bezorgen, dus dat kan kloppen. :?

Goed, nog 1 keer voor alle newbies in dit topic: De levertijden bij DX zijn, zoals meermaals in dit topic genoemd, op het moment dramatisch. De Chinese post is dramatisch, de Nederlandse post is op langere tijd vrij dramatisch geweest ,met stakingen en alles.. De periode nov-feb/mrt is sowieso vrij vervelend om dan spullen te bestellen vanuit China vanwege nieuwsjaar, feestdagen hier etc etc.. Komt bij: DX is in korte tijd vrij succesvol geworden en hun personeelsbestand is waarsch. niet helemaal meegegroeid. Dan duren bepaalde zaken wat langer. Wat kan je er aan doen? Nou, DX verstuurt tegenwoordig al via China Mail i.p.v. alleen Hong Kong post. Schijnbaar heeft dit niet geholpen, dus blijkt dat logitsiek e.e.a. beter kan bij DX. Wat kan je daar als klant dan nog aan doen? Nou, ergens anders bestellen waar het sneller gaat.

Overigens schijnen sommige mensen niet te beseffen dat de wereld vrij groot is zeg maar, en dat een pakketje of envelop best nog een eindje moet reizen vanuit China.
Dat laatste irriteert me ook wel eens ja. Het moet godverdomme uit China komen en nog gratis ook, accepteer dan gewoon dat het wel eens even kan duren. Wil je hier niet op wachten of wil je die onzekerheid niet, ga dan maar gewoon naar een winkel bij je in de buurt en ga dan niet zeuren dat het te duur is. Daarbij vind ik de levertijden van de Chinese webshops nog meevallen, een pakketje uit Amerika van FragranceX is laatst dik 2 maanden onderweg geweest... Ben blij dat je rechtstreeks in China kunt bestellen, maar nee, het is altijd maar alleen gezeur en geklaag.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:46:05 #283
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91025943
Buyincoins en lightake leveren vrij snel; focalprice (al heb ik daar lang niet meer besteld) is heel langzaam maar wel goede service en prijs.

Een levertijd van 3 weken vind ik geen enkel probleem, dan vind ik het 'snel'
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:09:03 #284
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_91026718
lightinthebox levert ook snel. En je kan met IDeal betalen. Met paypal duurt het altijd een week voordat ze het geld hebben.

Meeste dingen zijn wel iets duurder, maar niet alles!

Goeie service ook. Ik was vergeten om met IDeal bij dat laatste schermpje op verder te klikken (zodat je terug gaat naar de website) Hierdoor was de deal incompleet. Uiteindelijk hebben ze het geld gewoon teruggestort.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:58:37 #285
304381 Loll
pi_91031816
bic is bij mij safe op firefox
BAM dit is 3KB
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:14:48 #286
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91032569
Chrome ook
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:55:08 #287
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91034247
Dilemma. Ik heb 17 november iets besteld waar ik nog steeds op wacht. Eind december een mailtje gestuurd waar het bleef, en nog een week gewacht op hun aanraden. Ze vroegen of ik alsjeblieft geen paypalclaim wilde maken en dat ze eventueel wel een refund zouden geven.

Goed, na het weekje wachten nog steeds niks, en allebei hun verzoeken geaccepteerd (geld terug en geen claim). Vervolgens krijg ik een mail terug: "Thank you!" en hoor ik niks meer :')

Wat zal ik doen? Vragen of de refund al verzonden is (ook al stuurt paypal gelijk een mail als dat gedaan is) of toch gewoon gelijk een geschil openen? Ben ook bang dat ik zelf problemen krijg met een geschil, precies een jaar terug had ik er ook al een.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:55:21 #288
304381 Loll
pi_91034258
waar is de goedkoopste 150mw/200mw laser te vinden.
rooie moet het zijn :P

oja ik wil de wereld niet vernietigen :6
BAM dit is 3KB
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:55:50 #289
304381 Loll
pi_91034279
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Dilemma. Ik heb 17 november iets besteld waar ik nog steeds op wacht. Eind december een mailtje gestuurd waar het bleef, en nog een week gewacht op hun aanraden. Ze vroegen of ik alsjeblieft geen paypalclaim wilde maken en dat ze eventueel wel een refund zouden geven.

Goed, na het weekje wachten nog steeds niks, en allebei hun verzoeken geaccepteerd (geld terug en geen claim). Vervolgens krijg ik een mail terug: "Thank you!" en hoor ik niks meer :')

Wat zal ik doen? Vragen of de refund al verzonden is of toch gewoon gelijk een geschil openen? Ben ook bang dat ik zelf problemen krijg met een geschil, precies een jaar terug had ik er ook al een.
welke winkel?
BAM dit is 3KB
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:56:01 #290
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91034285
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:55 schreef Loll het volgende:

[..]

welke winkel?
ebay
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:58:01 #291
304381 Loll
pi_91034372
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

ebay
claim eigen schuld dikke bult moeten ze hun beloftes maar uitvoeren.
het is vast zo'n Chinese ebay chinees die de boel zit te betoeteren
BAM dit is 3KB
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:59:53 #292
297583 trolololo
pi_91034466
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:55 schreef Loll het volgende:
waar is de goedkoopste 150mw/200mw laser te vinden.
rooie moet het zijn :P

oja ik wil de wereld niet vernietigen :6
http://www.dealextreme.com/ heb ik besteld
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:59:56 #293
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91034471
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef Loll het volgende:

[..]

claim eigen schuld dikke bult moeten ze hun beloftes maar uitvoeren.
het is vast zo'n Chinese ebay chinees die de boel zit te betoeteren
Nah ik denk dat het kwijtgeraakt is in de post, maar dan nog. Krijg ik er zelf geen problemen mee als ik weer een geschil open?

En over je laservraag: de 200mw van DX was altijd de beste (heb ik zelf ook), o-like heeft ook mooie setjes maar daar heb ik geen ervaringen mee.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:11:12 #294
304381 Loll
pi_91035018
quote:

[..]

claim eigenschuld dikke bult moeten ze hun beloftes maar uitvoeren.
het is cast z'on chinese ebay chinees die de boel zit te betoeteren
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef trolololo het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/ heb ik besteld
welk type dan?
BAM dit is 3KB
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:29:57 #295
304381 Loll
pi_91035861
verkeerd geqouted
BAM dit is 3KB
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:43:53 #296
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_91036473
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Chrome ook
http://www.siteadvisor.com/sites/buyincoins.com
MacAfee vind 'm ook weer veilig.. we kunnen weer bestellen _O_
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:49:26 #297
167595 mirved
Infobesitas
pi_91036709
ik krijg in chrome gewoon nog die melding bij buyincoins.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:09:03 #298
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_91040783
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Krijg ik er zelf geen problemen mee als ik weer een geschil open?

Je hebt kans dat Paypal een knokploeg stuurt naar je voordeur :Y
Ik heb de laatste weken 3 keer geclaimd tegen DX, niks aan het handje en mijn geld terug.

De Chinees zit gewoon te rekken, laat het nooit buiten de 45 dagen komen want dat is het plan. Ik was eerst ook aardig en daar heb je niks aan. Nu ben ik een klootzak en daar heb ik wel wat aan ^O^
pi_91047583
Net een paypal claim ingediend voor een 1 cent deal van n**********.
Als ze zaken aanbieden voor 1 cent moeten ze versturen ook., de f*kers.
jaja, en azo...
pi_91048477
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 23:22 schreef thecuriousone het volgende:
Net een paypal claim ingediend voor een 1 cent deal van n**********.
Als ze zaken aanbieden voor 1 cent moeten ze versturen ook., de f*kers.
Had er ook nog een open staan.

Hoewel het maar 1 eurocent is :') zet dit soort dingen die gasten mss wel aan het denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')