Daarom nemen we alles wat je zegt met een korreltje zout.quote:
Ik ben niet achterlijk, die agenten vroegen nadrukkelijk waarom je zoiets zo posten op een forum en hoe hij aan zijn gebruikersnaam kwam.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, ik neem aan dat hij ook bij anderen heeft opgeschept over zijn vuurwerkcollectie.
En in de lucht te schijnen waar naar het schijnt vliegtuigpiloten last van hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Omdat er bepaalde mongolide lui zijn (kuch bontkraagje kuch) die het lachuh vinden andere mensen er mee in de ogen te schijnen en ze zo permanente oogschade te bezorgen.
Dan is het tof jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb alleen met nieuwjaar lekker tussen het vuurwerk geschenen, anders ben ik ook altijd bang dat ik iemand raak daarboven
Met zo'n UI is mijn vertrouwen ook al snel wegquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daarom nemen we alles wat je zegt met een korreltje zout.
Ja, vuurwerk steek ik er ook mee aan (200mw rood) maar dat had ik niet van het jaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan is het tof jaJe kan ook nog vuurwerk aansteken met je laser.
Of gewoon horizontaal over een voetbalveld als het mistig is, ziet er zoo vet uit.
Heb nu alleen niks meer, alles is stukgegaan
Als gift verzenden is ''the oldest trick in the book'', dat gebeurt al een jaar of 10, van en naar Amerika, Europa, Azië, en Australië.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm probleempje,
Heb via China uggs besteld voor me nichtje en deze zijn opgepikt bij de douane, en er staat opgemerkt Schoenen, ze kunnen hem niet openmaken omdat hij als 'gift' verstuurd heeft. Maar ze vragen mij wel voor hoeveel deze schoenen gekocht zijn.
Wat kan ik nu? Kan ik nu gewoon zelf een prijs zeggen en dáárover bereken zij de douanarechten etc.?
Het bedrag op t pakketje gaat volgens mij om het gewicht.. Zoveel gram is zoveel HKDquote:
En nog een...quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:48 schreef Iemand91 het volgende:
Hier wordt wel eens gevraagd naar goedkope mp3/4-spelers, kreeg dit in de mail:
[ afbeelding ]
¤22, geen idee of het wat is, ik zeg het alleen...
Maar eigenlijk gewoon achterlijk aangezien elke schoenenwinkel (zelfs de action) namaak uggs verkoopt. Belachelijk dat de douane dan 1 pakketje tegenhoudt terwijl je ze hier op elke straathoek kan kopen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als gift verzenden is ''the oldest trick in the book'', dat gebeurt al een jaar of 10, van en naar Amerika, Europa, Azië, en Australië.
Kortom: daar trappen ze niet meer in. Ik denk dat 80% als gift wordt verzonden, daar kijken ze niet eens maar neer.
Ik zou een prijs noemen ja, zolang ze niet weten dat het nep-Uggs zijn zit het wel goed omdat ze het anders waarschijnlijk innemen.
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 05:52 schreef trolololo het volgende:
Wordt bij ieder pakketje van buiten Europa een brief gestuurd naar de ontvanger waar ze het bedrag moeten invoeren?
Je begrijpt misschien dat er een verschil is tussen namaak en tussen een vervalsing, en ook dat er voor de namaak uggs wel invoerskosten e.d. zijn betaald?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:40 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Maar eigenlijk gewoon achterlijk aangezien elke schoenenwinkel (zelfs de action) namaak uggs verkoopt. Belachelijk dat de douane dan 1 pakketje tegenhoudt terwijl je ze hier op elke straathoek kan kopen.
op die dingen in nederland staat ook vaak genoeg ucc bijvoorbeeld. Over de invoerkosten ben ik het wel met je eens thoughquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je begrijpt misschien dat er een verschil is tussen namaak en tussen een vervalsing, en ook dat er voor de namaak uggs wel invoerskosten e.d. zijn betaald?
ik hier ook, die oordoppen heb ik ook binnen gekregen, en schroevendraaiertje..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:16 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog 4 X 1 cent deals die niet zijn verstuurd bij neverbuy. Ze hebben de oordoppen wel opgestuurd, erg vaag. Je zou gaan denken dat ze nooit van plan waren om iets te versturen.
Is je schermpje gekrakt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef makkie88 het volgende:
weet iemand toevallig waar ik een touchscreen van een HTC desire vandaan kan halen?
volgens mij is het een glazen scherm, met daaronder de digitizer (waardoor ie touchscreen word) daaronder zit los het lcd, maar weet niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:02 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Is je schermpje gekrakt?
Het scherm bestaat uit 1 laagje beschermingsglas, dan een laagje touchscreen en dan een laagje lcd scherm. Volgens mij had ik ergens gelezen dat het allemaal aan elkaar vast zit en je het niet los van elkaar kan vervangen.
Dat kan zo nog een maandje duren johquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef mirved het volgende:
departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2010-12-26
nog steeds niets binnen.
DealExtreme...
hijs nie van mij, maar waarschijnlijk vanaf meer dan een meter hoog op een harde grond gevallenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb ook een Desire en ben er als de dood voor dat ie krakt. Wat heb je er mee gedaan dan?
Gewoon neerzetten 40$ dan betaal je rond de 20,- euro aan invoerrechten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm probleempje,
Heb via China uggs besteld voor me nichtje en deze zijn opgepikt bij de douane, en er staat opgemerkt Schoenen, ze kunnen hem niet openmaken omdat hij als 'gift' verstuurd heeft. Maar ze vragen mij wel voor hoeveel deze schoenen gekocht zijn.
Wat kan ik nu? Kan ik nu gewoon zelf een prijs zeggen en dáárover bereken zij de douanarechten etc.?
Probeer eens geld van de bankrekening op paypal te zettenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:18 schreef Superrudi het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb een account aangemaakt bij paypal en bij dealextreme. de paypal account is gelinkt aan mijn bankrekening.
echter wanneer ik bij dealextreme iets wil bestellen en dan wil betalen met checkout with paypal dan zegt hij daarna het volgende:
"Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron."
Klopt dit of doe ik iets verkeerd? ik dacht dat een bankrekening gekoppeld aan paypal ook prima was.
alvast bedankt
bij mij werkte het meteen hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef Superrudi het volgende:
Ja, dat duurt jammer genoeg 3/4 dagen staat eren wilde eigenlijk ff snel iets bestellen:) maja so be it.
Hoe zwaar is het? Als het 10kilo weegt maar het is een schoenendoos... dan denken ze beet te hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef Skiet het volgende:
Als gift versturen mogen ze toch ook gewoon open maken lijkt mij... ik wil van 1 product met redelijke afmetingen 4 stuks bestellen voor mij en vrienden. Totaal pakket zal wel kleiner dan een schoenendoos zijn. Gewoon doen of per stuk verzenden? Heb het liever in 1 keer.
Ik heb nog maar 1 keer kucchs moeten bijbetalen. Verder 2 keer epad niet hoeven betalen en andere pakketjes ook niet.
Welke afmetingen zijn bij jullie gecontroleerd door douane en moest je bijbetalen... dan kan ik beetje inschatten hoe groot ik hem kan maken het pakket.
dat staat er waarschijnlijk in 2 dagen erop, bij mij iig wel. Dan lukt het welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Superrudi het volgende:
Heb nu geld toegevoegd via online bankieren, dit was echter geen ideal en er staat bij dat het 3/4 dagen duurt. hoop dat het er snel op staat zodat ik misschien wel bij dealextreme kan bestellen zonder creditcard.
Ja 4 dagen dan heb je het binnen, ik kreeg oordopjes van 80$ binnen zonder belasting te betalen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:47 schreef bularax het volgende:
Kun je nou eigenlijk wel of niet via EMS dingen naar Nederland laten verzenden?
Dat komt omdat Brainwaves $5 waard zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja 4 dagen dan heb je het binnen, ik kreeg oordopjes van 80$ binnen zonder belasting te betalen.
Ik had dan ook de Brainwavzquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:45 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat komt omdat Brainwaves $5 waard zijn
Wanneer had je die hoes besteld?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:20 schreef wolferl het volgende:
iPad beschermhoes binnen.
Netjes verpakt, snel geleverd, gelijkwaardig aan de Dixons variant.
En dat voor maar 8 euro all-in. Bij DX.com.
Foto's kan ik posten op verzoek.
Ik ben dus zeer tevreden.
BTW: dit was mijn eerste bestelling, heb er nu nog 4 lopen.
Komt dit pakketje dan nog wel aan? En als je er niks meer van hoort ben je of je geld kwijt, of je moet een claim op paypal plaatsen had ik begrepen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef RobertNL het volgende:
Verschilt ik zag daar vandaag op het forum mensen die hun paketje weer in 10 dagen hadden..
Terwijl ik nog wacht op een pakje van 22 november
http://cgi.ebay.com/Touch(...)-Bravo-/170560689682quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef makkie88 het volgende:
weet iemand toevallig waar ik een touchscreen van een HTC desire vandaan kan halen?
Dus komende tijd maar even niet buyincoins gebruiken .. jammer toch wel een van de beste sites van de afgelopen tijd! Alhoewel ze wel een backdoortje hebben in hun site blijkbaar?!quote:Warning: Something's Not Right Here!
buyincoins.com contains content from carryingwith.cz.cc, a site known to distribute malware. Your computer might catch a virus if you visit this site.
Heb nog twee bestellingen open staan bij Buyincoins. Besteld rond 15 december, en nog steeds niet binnen.....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef tokko1 het volgende:
LET OP!
Buyincoins.com is weer 'besmet' met malware...
Chrome geeft de voglende melding:
[..]
Dus komende tijd maar even niet buyincoins gebruiken .. jammer toch wel een van de beste sites van de afgelopen tijd! Alhoewel ze wel een backdoortje hebben in hun site blijkbaar?!
Btw, DealExtreme bied Usb 3.0 behuizingen aan.. ook redelijk nieuwe technieken zijn al niet meer weg te denken van 'onze' chinese webshops
OMG, ik denk dat jou pakketje geinfecteerd is door het virusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb nog twee bestellingen open staan bij Buyincoins. Besteld rond 15 december, en nog steeds niet binnen.....
tot een bepaalde lengte, uit mn hoofd 13 of 14cmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wil dus eigenlijk twee zakmessen kopen bij Dealextreme, kan dat zomaar, ik had gelezen dat messen niet illegaal zijn in Nederland?
is dat dan voor het hele mes of alleen het blad?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
tot een bepaalde lengte, uit mn hoofd 13 of 14cm
1 2 3 4 | item No. Year Status Location Destination Country Date Recipient's Signature RR973455033CN 2010 departure from outward office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2010-12-21 RR973455033CN 2010 arrival at transit office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2010-12-21 RR973455033CN 2010 posting FSSHZZJ NETHERLANDS 2010-12-16 |
Ik denk dat het binnen is.. Als het binnen is. Iets zinnigers kan niemand er van zeggen; als je voor een duppie op de eerste rang wilt zitten moet je geduld hebben, zeker tijdens de feestdagen en zeker bij dealextreme.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:17 schreef Chriskrass het volgende:
Heb op 6 december een aantal dingen besteld bij Deal Extreem.
Tot op heden nog niks binnen gekregen....
Status tracing:
[ code verwijderd ]
Hoelang kan dit nog duren en wat is nu eigenlijk de status? Snap der niks van en duurt me veel te lang...
Ik heb eind november eea besteld, ook nog steeds niet binnen. Heb m'n geld wel inmiddels terug.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:17 schreef Chriskrass het volgende:
Heb op 6 december een aantal dingen besteld bij Deal Extreem.
Tot op heden nog niks binnen gekregen....
Status tracing:
[ code verwijderd ]
Hoelang kan dit nog duren en wat is nu eigenlijk de status? Snap der niks van en duurt me veel te lang...
Gewoon lekker bestellen! Komt prima binnen. Niet sarcastisch overigens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat dan voor het hele mes of alleen het blad?
Het gaat om dit mes:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35060
Ze doen sowieso niet bezorgen, dus dat kan kloppen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:30 schreef beeklaan het volgende:
Is het raadzaam om iets te kopen bij DX? Ik heb het idee dat ze niet meer goed bezorgen.
Foto's maken van de troep, van de verpakking van de beschadiging enz.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Loll het volgende:
Wat een stelletje homo's zijn die lui van bic! Sturen ze me van die hotpacks op die ze hebben opengesneden. Zit er van dat zwarte chemische spul op mijn handen en in mijn mp3 speler die nu kaduk is. En ik had 10 break lichts besteld sturen ze er 1 en ik kan nu niet fatsoenlijk contact met hun opnemen om dat ze panne hebben met hun site.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:05 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dit is misschien een stomme vraag.
Maar zijn http://www.**********.com/smlclass1082.html originele spellen, of zullen deze spellen werken op een normale console
ja dat zijn het (niet)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:05 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dit is misschien een stomme vraag.
Maar zijn dit http://www.bartsmit.nl originele spellen?
buyincoinsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Superrudi het volgende:
Welke chinese webshop is aan te raden wat betreft de snelheid van de levering?
Zoals hierboven gezegd.. buyincoins alhoewel ze nu even een site probleempje hebben met wat tjechische hackertjes..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Superrudi het volgende:
Welke chinese webshop is aan te raden wat betreft de snelheid van de levering?
Heb um ook besteld ben benieuwdquote:Btw, m'n Rii is eindelijk binnenHelemaal happy, goede kwaliteit en werkt prima! Revieuw achtig iets komt nog
Dat laatste irriteert me ook wel eens ja. Het moet godverdomme uit China komen en nog gratis ook, accepteer dan gewoon dat het wel eens even kan duren. Wil je hier niet op wachten of wil je die onzekerheid niet, ga dan maar gewoon naar een winkel bij je in de buurt en ga dan niet zeuren dat het te duur is. Daarbij vind ik de levertijden van de Chinese webshops nog meevallen, een pakketje uit Amerika van FragranceX is laatst dik 2 maanden onderweg geweest... Ben blij dat je rechtstreeks in China kunt bestellen, maar nee, het is altijd maar alleen gezeur en geklaag.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ze doen sowieso niet bezorgen, dus dat kan kloppen.
Goed, nog 1 keer voor alle newbies in dit topic: De levertijden bij DX zijn, zoals meermaals in dit topic genoemd, op het moment dramatisch. De Chinese post is dramatisch, de Nederlandse post is op langere tijd vrij dramatisch geweest ,met stakingen en alles.. De periode nov-feb/mrt is sowieso vrij vervelend om dan spullen te bestellen vanuit China vanwege nieuwsjaar, feestdagen hier etc etc.. Komt bij: DX is in korte tijd vrij succesvol geworden en hun personeelsbestand is waarsch. niet helemaal meegegroeid. Dan duren bepaalde zaken wat langer. Wat kan je er aan doen? Nou, DX verstuurt tegenwoordig al via China Mail i.p.v. alleen Hong Kong post. Schijnbaar heeft dit niet geholpen, dus blijkt dat logitsiek e.e.a. beter kan bij DX. Wat kan je daar als klant dan nog aan doen? Nou, ergens anders bestellen waar het sneller gaat.
Overigens schijnen sommige mensen niet te beseffen dat de wereld vrij groot is zeg maar, en dat een pakketje of envelop best nog een eindje moet reizen vanuit China.
welke winkel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Dilemma. Ik heb 17 november iets besteld waar ik nog steeds op wacht. Eind december een mailtje gestuurd waar het bleef, en nog een week gewacht op hun aanraden. Ze vroegen of ik alsjeblieft geen paypalclaim wilde maken en dat ze eventueel wel een refund zouden geven.
Goed, na het weekje wachten nog steeds niks, en allebei hun verzoeken geaccepteerd (geld terug en geen claim). Vervolgens krijg ik een mail terug: "Thank you!" en hoor ik niks meer
Wat zal ik doen? Vragen of de refund al verzonden is of toch gewoon gelijk een geschil openen? Ben ook bang dat ik zelf problemen krijg met een geschil, precies een jaar terug had ik er ook al een.
claim eigen schuld dikke bult moeten ze hun beloftes maar uitvoeren.quote:
http://www.dealextreme.com/ heb ik besteldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:55 schreef Loll het volgende:
waar is de goedkoopste 150mw/200mw laser te vinden.
rooie moet het zijn![]()
oja ik wil de wereld niet vernietigen
Nah ik denk dat het kwijtgeraakt is in de post, maar dan nog. Krijg ik er zelf geen problemen mee als ik weer een geschil open?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef Loll het volgende:
[..]
claim eigen schuld dikke bult moeten ze hun beloftes maar uitvoeren.
het is vast zo'n Chinese ebay chinees die de boel zit te betoeteren
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:58 schreef Loll het volgende:
[..]
claim eigenschuld dikke bult moeten ze hun beloftes maar uitvoeren.
het is cast z'on chinese ebay chinees die de boel zit te betoeteren
[..]
[..]
welk type dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/ heb ik besteld
http://www.siteadvisor.com/sites/buyincoins.comquote:
Je hebt kans dat Paypal een knokploeg stuurt naar je voordeurquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Krijg ik er zelf geen problemen mee als ik weer een geschil open?
Had er ook nog een open staan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:22 schreef thecuriousone het volgende:
Net een paypal claim ingediend voor een 1 cent deal van n**********.
Als ze zaken aanbieden voor 1 cent moeten ze versturen ook., de f*kers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |