quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Hyman het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)tv-phone_p32684.html
Maffe chinezeneen Blackberry heeft heul geen iphone interface.
Bij welke webshops had je besteld dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:53 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb net iets binnen gekregen wat ik 26 december heb besteldMaar de rest van 26 november en 2 december ligt nog @ outward office of exchange
Werkt dan goed:quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef UncleSam het volgende:
Ja ik krijg ook een melding in FF, maar dan klik ik op "negeer deze waarschuwing" en dan krijg ik een pagina zonder CSS.
Is dit weer zo'n Chinese kut spammer?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:19 schreef nexis het volgende:
Heeft er iemand ervaring met http://newfrog.com/?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:09 schreef kotter het volgende:
wtf betekend
2011-01-05 17:32:11 Dispatched
Nee, hij heeft in andere topics gepostquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n Chinese kut spammer?
http://shop.ebay.com/i.html?LH_PrefLoc=2&_nkw=morph+suitquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef rubensanti het volgende:
Weet iemand misschien een Chinese webshop waar ze morphsuits verkopen? Op taoboa kan ik ze in ieder geval niet vinden![]()
[ afbeelding ]
Daar zijn ze ongeveer net zo duur als op de officiele site, ik had gehoopt dat ik ze in china voor wat minder kon krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://shop.ebay.com/i.html?LH_PrefLoc=2&_nkw=morph+suit
Helaas, wel een UK seller. Misschien vind je op Catsuit wel wat?
http://cgi.ebay.com/SQUEE(...)dfbfb#ht_2681wt_1139
Zelfs in amsterdam
Hee, da's het pakje wat Monkeybrain laatst voor mij wilde kopen! Toen ik alleen vroeg wat ie er voor terug wou, had ie het er over dat ik foto's moest maken met het pakje aan, gebukt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zonder gekkigheid, dat kan goedkoper.
Aangezien dat scherm doorgaand 'green screen' wordt genoemd is 'green suit' natuurlijk ook het meest voor de hand liggende.
Dat blauwe pak van mij stond anders prima bij jou groene slip met Kerstmis, leugenaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hee, da's het pakje wat Monkeybrain laatst voor mij wilde kopen! Toen ik alleen vroeg wat ie er voor terug wou, had ie het er over dat ik foto's moest maken met het pakje aan, gebukt.Vond dat laatste een beetje raar dus toch zijn aanbod maar niet aangenomen.
Vind je het gek, die moeten de kosten van de gene die het virus van de site haalt weer eruit hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:02 schreef beeklaan het volgende:
BIC is bij de meeste dingen toch wel zo'n 10% duurder geworden
Dat komt omdat iedereen de 8/9/10% korting gebruiktquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:02 schreef beeklaan het volgende:
BIC is bij de meeste dingen toch wel zo'n 10% duurder geworden
Had je je naam + woonplaats in je profiel staan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef monkeybrain het volgende:
Vandaag 2 agenten voor de deur gehad![]()
Ze wilde wat meer weten over een laser die ik had besteld. Justitie zal nog schriftelijk bericht sturen over hoe en wat.
Gaat lekker zo...![]()
U serious? Daar komen ze wel voor aan de deur, en toen ik aangifte wilde doen nadat jij misbruik van me wil wilde maken in m'n groene pak (ik schrok me de tiefus toen jij in het blauw aan kwam lopen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef monkeybrain het volgende:
Ze wilde wat meer weten over een laser die ik had besteld. Justitie zal nog schriftelijk bericht sturen over hoe en wat.
Gaat lekker zo...![]()
Natuurlijk niet, ze hadden het pakje onderschept.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had je je naam + woonplaats in je profiel staan?
Het had gekund hoor, in 2009 was er een FOK!ker in een topic over vuurwerk die een foto had gepost van zijn vuurwerkcollectie, paar dagen later op kerstochtend stonden ze voor de deur om het in te nemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze hadden het pakje onderschept.
Ik heb in alle paniek wel dit forum genoemd, ik schrok me dood.
Hoeft niet per se, ik neem aan dat hij ook bij anderen heeft opgeschept over zijn vuurwerkcollectie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het had gekund hoor, in 2009 was er een FOK!ker in een topic over vuurwerk die een foto had gepost van zijn vuurwerkcollectie, paar dagen later op kerstochtend stonden ze voor de deur om het in te nemen
Maar zijn naam stond er geloof ik, in zijn profiel.
Politie leest dus mee op FOK!, al denk (lees: hoop) ik niet in dit soort topics, ze moeten toch wel iets beters te doen hebben.
Hoax.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef monkeybrain het volgende:
Gaat lekker zo...![]()
Omdat er bepaalde mongolide lui zijn (kuch bontkraagje kuch) die het lachuh vinden andere mensen er mee in de ogen te schijnen en ze zo permanente oogschade te bezorgen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef kotter het volgende:
mischien en hele domme vraag, maar waarom mag die laser niet dan?
Wat voor een laser had je besteld dan? Nog een reden om er toch niet 1 te bestelen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef monkeybrain het volgende:
Gaat lekker zo...![]()
Pure bangmakerij! Trouwens firefox vondt bic ook weer safe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat voor een laser had je besteld dan? Nog een reden om er toch niet 1 te bestelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |