Dat zou een reden kunnen zijn voor de korte werktijdquote:
Ebay?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar kan ik het beste kijken voor zonnebrillen ala Oakley modellen?
Flytouch 3quote:Op maandag 25 juli 2011 09:23 schreef Tjado het volgende:
Tijdje niks meer over gehoord hier, maar wat is nu een beetje de populairste/beste chinese android tablet?
Dit is iets wat waarschijnlijk neit bestaat omdat het zo niet hoort te werken, maar ik zou Ebay ff bekijken, misschien zit er toevallig wat tussen?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:35 schreef Paauwtje het volgende:
Ze komen niet tegelijk aan te staan , het gaat er echt alleen maar om dat ik niet iedere keer van kabel moet veranderen.
Kan gebeuren. Ik geloof dat zelfs in dit topic nog een heel stuk staat hierover...quote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef nathan3020 het volgende:
Mijn status staat nu al 4dagen op 'waiting for supplier'.
Houd je ons op de hoogte?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef nathan3020 het volgende:
DX zeker?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef nathan3020 het volgende:
Van mij ook 6 dagen lang. Maar zie net dat mijn order zojuist veranderd is naar Shipped.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef nathan3020 het volgende:
Die van mij al 17 dagenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef nathan3020 het volgende:
Ja, als je nou even ongeveer 80 topics terugleest kan je het zo vindenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef gers het volgende:
Iemand hier had toch ooit een schilderij besteld uit china ?
Vaak wel, maar sommige shops zijn sneller dan andere shops.. en hebben goede service etc...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:14 schreef Exocet het volgende:
Ik heb een horloge gezien die ik graag wil hebben op 3 verschillende site's voor 3 verschillende prijzen. Kan ik gewoon het beste voor de goedkoopste gaan?
Oke dankjewel, zodra het geld op mijn Paypal account staat maar even de goedkoopste bestellen danquote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Vaak wel, maar sommige shops zijn sneller dan andere shops.. en hebben goede service etc...
Als het weinig uitmaakt kies je geowon beste shop, anders is de keus snel gemaakt toch
Niet van DX maar wel van andere chinese shop.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de fietskleding van DX?
zo'n adapter die je tussen je lens en camera schroeft? als je weet hoe het werkt mag je het me zeggen, heb de mijne nooit aan de praat gekregen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Net de macrofilter binnengekregen, leuk verjaardagscadeau![]()
Nu nog weten hoe te gebruiken...
Nee zoiets:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:28 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zo'n adapter die je tussen je lens en camera schroeft? als je weet hoe het werkt mag je het me zeggen, heb de mijne nooit aan de praat gekregen.
Dat ding draai je gewoon voorop je lens net als elke ander filter idd. (wel iets meer dan een kwart maar goed)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:35 schreef shiznuts het volgende:
Dat draai je toch met een kwartslag op het einde, net zoals een lenshood?
Deze ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:46 schreef Byte_Me het volgende:
Dat is idd een ander model als wat ik ooit heb gekocht, de mijne was voor een dSLR en zette je tussen de lens en de camera, maar daarna kreeg ik nooit meer iets gefocusseerd.
Idd, ik denk dat ik de instellingen eens na moet lopen, en even op internet rond neuzen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef shiznuts het volgende:
Je bedoelt de bijpassende 'aperture'? Ik ben niet zo'n held in het manuele gedeelte en filters heb ik ook nog nooit gebruikt.Wist niet dat je daarmee een bepaalde settingen setup moest hebben, ik dacht dat het zo makkelijk was als filter ervoor en gaan.
Btw... wel tof voor video's (bijvoorbeeld interviews of een webshow e.d.): http://www.buyincoins.com(...)ew-product-5360.htmlDenk dat ik die maar bestellen ga.
Ja, jij bent de schuldige, vanwege jouw post kocht ik ook 3 filters waaronder deze.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:04 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb 2 weken geleden een 8x macrolensje binnengekregen en zo moeilijk is het toch niet? Erop schroeven, handmatig scherpstellen en afdrukken... Je moet wel redelijk dicht op je onderwerp zitten, maar heej, het is een macrolens he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |