SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Meid toch wat een vieze taal.. en gym..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Opdekop het volgende:
[..]
JA doordat jullie altijd klaarkomen van dikke billen die voorbij lopen in de sportschool, en ik zit dan weer aan die dumbells met cum en nu ben ik zwanger. For real.
[..]
Welke 2?
Jij en.. die gozert die je wilde playen en je in bad wou krijgen.. weet niet precies wie![]()
![]()
![]()
bitches cumme op deze foto van mij
trololololololZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:45 schreef Zyzz het volgende:
[ afbeelding ]
bitches cumme op deze foto van mij
trolololololol![]()
![]()
handjes boven tafel houden hequote:Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Ohhja, I remember.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Meid toch wat een vieze taal.. en gym..
Jij en.. die gozert die je wilde playen en je in bad wou krijgen.. weet niet precies wieIk vergeef je, maar je vriendin is er iets minder blij mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Opdekop, sorry dat ik gaatjes in het condoom had geprikt schat zal het niet weer doen.
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
heb je ping?quote:(no homo)
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
oooh waattt dikke disss wuutttquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik vergeef je, maar je vriendin is er iets minder blij mee.Deathlift or Die.![]()
Heb je mn hyves gevonden?quote:
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
strong detective skills broZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
alleen whatsapp (no homo)
:$:$:$:4
Iemand nog wat oefeningen voor binnenkant borst?![]()
binnenkant kun je niet apart trainenZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
ik hoorde dat pushups wel helpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Iemand nog wat oefeningen voor binnenkant borst?
Deathlift or Die.![]()
who care's. over Zyzz zeggen boy's ook dat hij overkomt als gay maar hij pimpt wel die bitchesquote:
mij maakt het niks uit wat jongens van mij vindenbitches diggen mij brah
succesfull troll brahquote:Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Ik weet, Blijft toch een eindbaasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
Hij weet het ook gewoon dat hij trollt.En geeft geen neuk.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
![]()
![]()
Nieuwe supps binnen. Chauffeuse zei al: "Wat zwaar!"
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
lul wut? wat een pussyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
mijne moest laatst mn pakje van 20kg dragen lol
10kg whey + 10kg cassein besteld bij myproteinZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Zei ze niet eens iets over je fysiek, wat zo vaak bij vele posters in dit topic voorkomt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Jelly ik moet het doen met bsn lean dessert.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De volgende postbode, koerier of buurvrouw die weer over anabolen begint gooi ik de deur in zijn gezicht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zei ze niet eens iets over je fysiek, wat zo vaak bij vele posters in dit topic voorkomt?![]()
Nee. Geen idee waarom ze dat zou doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zei ze niet eens iets over je fysiek, wat zo vaak bij vele posters in dit topic voorkomt?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Lekker veel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:11 schreef Zyzz het volgende:
[..]
lul wut? wat een pussy
10kg whey + 10kg cassein besteld bij myproteinKostte ook aardig wat zeker.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Order total: £227.30quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Lekker veel.Kostte ook aardig wat zeker.
in euro's toen 266,61Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Dan zou ik nooit meer post krijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De volgende postbode, koerier of buurvrouw die weer over anabolen begint gooi ik de deur in zijn gezicht.![]()
hoeveel omatjes heb je daarvoor beroofd?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:34 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Order total: £227.30
in euro's toen 266,61Deathlift or Die.![]()
hahaha heb bank overvallenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoeveel omatjes heb je daarvoor beroofd?
pushups met hand dicht bij elkaar hit je die binnenkant pecs echt best hard. ik kan inmiddels al 15 pushups zonder rust tussendoor, mirin?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Iemand nog wat oefeningen voor binnenkant borst?![]()
ik doe er 20 met een schijf van 25kg op mn schouderblad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:37 schreef Agentperry het volgende:
[..]
pushups met hand dicht bij elkaar hit je die binnenkant pecs echt best hard. ik kan inmiddels al 15 pushups zonder rust tussendoor, mirin?
jelly?Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
maar ik wil ook niet te breed worden, geen jay cutler ofzo. gewoon een beetje dikke borst en grote biceps.
ik vind de situation wel een mooi lichaam hebben(no homo)![]()
wtf brah wtfquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:47 schreef Agentperry het volgende:
Mirin (kanji: 味醂; hiragana: みりん) is een zoete rijstwijn met een laag alcoholpercentage
[ afbeelding ]Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
ik vind dit KANKER VET!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:11 schreef Zyzz het volgende:
[..]
lul wut? wat een pussy
10kg whey + 10kg cassein besteld bij myprotein![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)oeimachine_niet.html
Heheh hebben jullie verhalen van oefeningen die je eerst echt volledig fout uitvoerde waar je later pas achter kwam?Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
troll hoop ik?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef Agentperry het volgende:
ik vind de situation wel een mooi lichaam hebben(no homo)![]()
Dit is te serieus.. al 8 min geen reactie, die kun je niet mirin' sisquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:11 schreef Opdekop het volgende:
Heheh hebben jullie verhalen van oefeningen die je eerst echt volledig fout uitvoerde waar je later pas achter kwam?.. (kut topic)
Maar wtf, dat niemand hem ff aanspreekt en uitlegt dat het zo niet hoort![]()
![]()
Ik heb het in de gatenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is te serieus.. al 8 min geen reactie, die kun je niet mirin' sis.. (kut topic)
Maar wtf, dat niemand hem ff aanspreekt en uitlegt dat het zo niet hoort
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:11 schreef Opdekop het volgende:
Heheh hebben jullie verhalen van oefeningen die je eerst echt volledig fout uitvoerde waar je later pas achter kwam?![]()
![]()
Toen ik voor het eerst op zo'n calf machine zat drukte ik vol met mijn quads, zat te dicht op dat blok. 'Hm, dit gaat wel erg makkelijk, en dit is 140 kg?' No joke.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:11 schreef Opdekop het volgende:
Heheh hebben jullie verhalen van oefeningen die je eerst echt volledig fout uitvoerde waar je later pas achter kwam?![]()
![]()
Nog geen pics van mij, maar wel een filmpje. Wel in het Engels omdat ik hem eigenlijk voor 't forum van bb.com gemaakt had.Zit nog wel in de bulk.
![]()
iets meer definitie en je bent een animal brah functional strength is allesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef 16meter het volgende:
Nog geen pics van mij, maar wel een filmpje. Wel in het Engels omdat ik hem eigenlijk voor 't forum van bb.com gemaakt had.Zit nog wel in de bulk.
![]()
mirin brah. die ga ik ook proberen in de gym maar wel met minder gewicht echt sick mangquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef 16meter het volgende:
![]()
Man, net terug van het trainen. Lang niet meer zo lekker getraind, ik denk dat ik het weer te pakken heb!
Enige nadeel was dat ik bij m'n laatste schouderoefening een spier in achterhoofd/nek leek te verreken of zo. Heel raar i.i.g., zo'n wringend/warm gevoel...![]()
Wat heb je te pakken gekregen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, net terug van het trainen. Lang niet meer zo lekker getraind, ik denk dat ik het weer te pakken heb!![]()
Geen schouders trainen brah. Chick houden niet van brute kleerkasten, gewoon borst mangg das dope.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, net terug van het trainen. Lang niet meer zo lekker getraind, ik denk dat ik het weer te pakken heb!
Enige nadeel was dat ik bij m'n laatste schouderoefening een spier in achterhoofd/nek leek te verreken of zo. Heel raar i.i.g., zo'n wringend/warm gevoel...![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:59 schreef BeamofLight het volgende:
Stelletje kutnerds hier. Flikker toch op met je niet-grappig zijn.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zijn piemel denk ik, die fatty is zoveel afgevallen dat ie hem eindelijk weer kan vinden![]()
![]()
zeker terug lezen je hebt echt wat gemist negerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:02 schreef DeRakker. het volgende:
fuck... ff 8uurtjes werken en we zijn een heel topic verder![]()
quote:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
die gozert die je wilde playen en je in bad wou krijgen.. weet niet precies wie![]()
quote:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:05 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zeker terug lezen je hebt echt wat gemist neger![]()
ok adres?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
u mad rakker u mad come at me brah real talk
haha dat zeg je niet he![]()
![]()
![]()
haha
![]()
![]()
![]()
pussy![]()
![]()
geilquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen Whey Perfection bestellen, 32,90 ¤ voor 81 shakes+gratis shakebekert![]()
pics?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen Whey Perfection bestellen, 32,90 ¤ voor 81 shakes+gratis shakebekertZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
rly brah rlyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen Whey Perfection bestellen, 32,90 ¤ voor 81 shakes+gratis shakebekert![]()
teleurgesteldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
Heb alleen deze topic gelezen... blijf bij mn standpunt
u mad?![]()
welke kwark eet jij? hoeveel gram eiwit? hoe eet je deze?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
wtf brah wat is dit voor skire weer? hopelijk word het vanavond beter.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
yea rightquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Zyzz het volgende:
wtf brah wat is dit voor skire weer? hopelijk word het vanavond beter.![]()
Gaat nooit meer beter worden..![]()
they madquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:27 schreef Agentperry het volgende:
had er al een topic over gemaakt in klb maar die haters sluiten hemZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
oke niggers ik heb plan voor vanavond hoe ik het aan ga pakken, verse adidasjes, adidas broek, prada nek tasje, zwarte rozenkrans en zwarte diamantjes in oren en gucci luchtje en dan ga ik ergens met mn broeders op een verhooging staan en kan ik zo alles in de gaten houden waar de chimi's lopen en waar de granade's
fuck yeah, feels alphaZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
of ik doe een zwarte tank top aan, hangt ervan af wat het weer doetZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
owja en natuurlijk voordat ik ga pre kermis pump up en onderweg naar kermis wodka naar binnen gietenZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
moest ik gisteren al (srs)
iedereen wilt iets van deze oostblokboyZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
ik ga vanavond voor die ekte sletten, gisteren ging ik voor de nette meisjes maar die neuken nie gelijk
ik mocht gister de camping niet op waar ze sliepen, omin gayquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:44 schreef Zyzz het volgende:
ik ga vanavond voor die ekte sletten, gisteren ging ik voor de nette meisjes maar die neuken nie gelijk![]()
van de aldi 9 gram of zo en gewoon met m'n tong die bak uitlikken jwzquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
welke kwark eet jij? hoeveel gram eiwit? hoe eet je deze?![]()
mad styloquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
van de aldi 9 gram of zo en gewoon met m'n tong die bak uitlikken jwz![]()
pm maarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil nog groter worde gaste waar haal ik anabole?![]()
Wat is dit voor oog- en oorkanker?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Agentperry het volgende:
yeah they mad
hater zijn fans die je hits willen horen![]()
![]()
http://www.bodyenfitshop.(...)olutions/testo-stingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
gelukkig voetbal ik, hoef ik mijn benen niet te trainenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:07 schreef Panzermaus het volgende:
bohh hele avond gelegcurled kan niet meer lopen brahs![]()
schouders ook niet bro... jwz met de bal uitgooienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:07 schreef Agentperry het volgende:
[..]
gelukkig voetbal ik, hoef ik mijn benen niet te trainen![]()
Die boticelli schoentjes op de tafelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Agentperry het volgende:
yeah they mad
____! triestheid kent geen grenzen
![]()
![]()
schouders sowieso niet, wil toch geen bodybuilder worden als jay cutler man, veel te groot. daarom gebruik ik ook geen wheyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
schouders ook niet bro... jwz met de bal uitgooien![]()
het is trouwens gelukt het niveau van het bodybuilding topic is inmiddels gezakt onder dat van het fitness topic![]()
![]()
jwz.... bij de supermarkt, woonkamer van je ouders chillen is voor de eckte bazenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Agentperry het volgende:
yeah they mad
![]()
ach we hebben tenminste een niveau broquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:11 schreef Agentperry het volgende:
het is trouwens gelukt het niveau van het bodybuilding topic is inmiddels gezakt onder dat van het fitness topic![]()
LOL U MADquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je fukkin zigeuner ofzo? gatverdamme
maar nee, ben pools
not sure if serieusquote:
bitches diggen mijn style
mad?Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Wel grappig om te zien hoe Zyzz echt is, vooral omdat hoe hij is in het echt en hoe hij doet hier in dit topic met al die memes en uitspraken en shit niet echt matchen.
Of toch du vader?![]()
ben ik een chick dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Zyzz het volgende:
[..]
not sure if serieus
bitches diggen mijn style
mad?
Je vraag hier om meningen...![]()
sarcasme tags vergeten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Luchtkoker het volgende:
Wel grappig om te zien hoe Zyzz echt is, vooral omdat hoe hij is in het echt en hoe hij doet hier in dit topic met al die memes en uitspraken en shit niet echt matchen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
is dit goed of slecht bedoelt over mij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Luchtkoker het volgende:
Wel grappig om te zien hoe Zyzz echt is, vooral omdat hoe hij is in het echt en hoe hij doet hier in dit topic met al die memes en uitspraken en shit niet echt matchen.
mind is fuckedZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
weet ik niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ben ik een chick dan?
Je vraag hier om meningen...
ben je een meisje?Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
wat? Laat ik zeggen dat de meeste mensen die 'zoals hij' zijn (wat ik afleid uit de kledingstukken, nektasje etc wat hij net postte) niet op FOK! zitten, dingen zeggen als 'u jelly?', etc. Dus nee, geen sarcasme.quote:Of toch du vader?![]()
Ik heb deze meestal op speaker staan tijdens het pompen:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef Agentperry het volgende:
wat voor muziek trouwens tijdens het trainen, ik meestal dope pokoe van keizer of monsif. eindbazen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
ik train niet, 5 gr test does the work.. jelly?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef Agentperry het volgende:
wat voor muziek trouwens tijdens het trainen, ik meestal dope pokoe van keizer of monsif. eindbazen
maar als ik soms naar de gym ga om bitches te pimpen heb ik meestal dit op
haters zullen hatenquote:![]()
lol wut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
wat? Laat ik zeggen dat de meeste mensen die 'zoals hij' zijn (wat ik afleid uit de kledingstukken, nektasje etc wat hij net postte) niet op FOK! zitten, dingen zeggen als 'u jelly?', etc. Dus nee, geen sarcasme.
dus omdat ik die nektasje draag kan ik niet op fok zitten?
ow wacht nu snap ik het...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Luchtkoker het volgende:
brah.. no offence maar jij bent echt full of shit.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
quote:Ja leuk. Ik heb een TR gemaakt over jullie. Doe normaal in dit topic of flikker op naar KLB of ONZquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ow wacht nu snap ik het...
brah.. no offence maar jij bent echt full of shit.![]()
wat heb je nodig?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
wat nou?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:31 schreef ukga het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk. Ik heb een TR gemaakt over jullie. Doe normaal in dit topic of flikker op naar KLB of ONZ![]()
Al een hele week niet gelift
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
waarom liften als je op het strandje sma's links en rechts hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
die worde nat van die abz manquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
waarom liften als je op het strandje sma's links en rechts hebt.
gewoon bij blijve houde 2 keer per week tog na die vak ff volle bak ja 5 dage per week+spuite anabole wil gwn 15 kg aan kome voor eind vaan de jaar![]()
Voor de gains, brah. Man wat heb ik een spierpijn vandaag en ik heb wel 4 kg gegeten en gedronken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
waarom liften als je op het strandje sma's links en rechts hebt.![]()
![]()
Zometeen maar even thuis trainen met dumbells tm 20 kg
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
tjoerie voor jou dat je het beledigend opvatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ow wacht nu snap ik het...
brah.. no offence maar jij bent echt full of shit.ik vind het juist baas, maar als je zo gaat doen dan zet ik alleen een tjoerie
Of toch du vader?![]()
wait wut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:02 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
tjoerie voor jou dat je het beledigend opvatik vind het juist baas, maar als je zo gaat doen dan zet ik alleen een tjoerie
is het nou wel of niet beledigend bedoeld?
strong mindfuckZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Misschien moet je wat doen aan je tekstverklarend vermogen. Ik heb dat nooit gezegd, ik vind het juist baas dat je wél op fok zit. Maar goed, omdat je een huilie bent staak ik het alquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
lol wut?
dus omdat ik die nektasje draag kan ik niet op fok zitten?
Of toch du vader?![]()
Ik lees de laatste weken meer op Misc dan op FOK. Misc heeft meer lulzOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
owww zeg dat dan gelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Misschien moet je wat doen aan je tekstverklarend vermogen. Ik heb dat nooit gezegd, ik vind het juist baas dat je wél op fok zit. Maar goed, omdat je een huilie bent staak ik het al
hihihihihiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Godverredomme hey..alles mag je weglaten behave dat horloge..1 oorbel kan nog net.
ik ga vanavond met bovenste.
feels goodZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
haha. Veel van mijn matties dragen ook oorbellen, nektasjes etc, maar die zouden echt nooit op fok zitten.quote:Of toch du vader?![]()
Gedraag je man...alleen maar aangerande sjonniewijven diggen dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:07 schreef Zyzz het volgende:
[..]
hihihihihi
ik ga vanavond met bovenste.
feels good
Laat zien dat je uit de lagere standen van deze maatschappij komt.
Pauper.![]()
nope... gisterenavond had ik anders paar nette meisjes zo gepimptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gedraag je man...alleen maar aangerande sjonniewijven diggen dit.
Laat zien dat je uit de lagere standen van deze maatschappij komt.
Pauper.
blijkbaar diggen hun ook mijn style, maar komt ook omdat ik alpha as fuck benZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
ik vind fok wel lachen, vooral met zo'n weer..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:07 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
haha. Veel van mijn matties dragen ook oorbellen, nektasjes etc, maar die zouden echt nooit op fok zitten.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Ja, je ging vanavond nog uit oid? Veel plezierquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:14 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ik vind fok wel lachen, vooral met zo'n weer..
Of toch du vader?![]()
wil wel naar kermis man maar is heletijd regen a mattiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja, je ging vanavond nog uit oid? Veel plezier
maar als ik ga dan ik doe pas 10 uur ofzo dus hopelijk regent het dan niet meerZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Ik vraag me af wat jij met nette meisjes bedoeld...zeker meisjes die voor de verandering niet op straat spugen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:13 schreef Zyzz het volgende:
[..]
nope... gisterenavond had ik anders paar nette meisjes zo gepimpt
blijkbaar diggen hun ook mijn style, maar komt ook omdat ik alpha as fuck ben![]()
nee gewoon nette hollandse meisjes die hbo doen, en zich zelf netjes kleden etc.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij met nette meisjes bedoeld...zeker meisjes die voor de verandering niet op straat spugen.
enigste nadeel bij hun is dat het die avond alleen bij zoenen blijft -_-Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nee gewoon nette hollandse meisjes die hbo doen en zich zelf netjes kleden etc.
Enige nadeel bij hun is dat het die avond alleen bij zoenen blijft. -_-![]()
wat fixed? omdat je nu niks terug hebt ga je maar op mn spelling letten?quote:
so betaZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
http://forum.bodybuilding.com/forumdisplay.php?f=19quote:
populairste forum onderdeel van bb.com soort onz en klb samen.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Ik was er inderdaad al achter. Zit zelf niet op bb.com dus ik legde de link niet zo snel, maar ik figurede al dat het een Misc sectie op DBB of BB.com was oid.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/forumdisplay.php?f=19
populairste forum onderdeel van bb.com soort onz en klb samen.Of toch du vader?![]()
Yeah he mad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:32 schreef Zyzz het volgende:
[..]
wat fixed? omdat je nu niks terug hebt ga je maar op mn spelling letten?
so beta![]()
serieus sommige memes die ze daar hebben zijn echt grappigOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Kunnen we trouwens even wat rustiger aan doen met de topics?
Vanmiddag nieuw topic, nu al 4 pagina's vol.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
8 brahquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Kunnen we trouwens even wat rustiger aan doen met de topics?
Vanmiddag nieuw topic, nu al 4 pagina's vol.
![]()
Toepasselijk jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/forumdisplay.php?f=19
populairste forum onderdeel van bb.com soort onz en klb samen.(komt uit het Batman memes topic van dat forum).
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik moet echter wel wat vinden voor mijn iPhone, standaard heeft dat ding helemaal geen zelfontspanners niks.
Dit is een frontcamera-spiegel-constructie.
![]()
![]()
tr gemaakt met het verzoek of al die onzin neit weggemod kan worden.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ach, laat het nu maar staan, hebben we dat ook weer gehad. Volgende topic gewoon weer serieus verder.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mijn motto:
Naar de gym ga je om mooi te worden, niet om mooi te zijn.Correctie:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:19 schreef kidkash19 het volgende:
Hmmmmm
Naar de gym ga je om sterker te worden
Naar de gym ga je om mooi (sterk, groot) te worden, niet om mooi te zijn.Heb jij kinderen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tsja, prioriteiten stellen. Je kan mij niet vertellen dat je per se op drukke tijden moet omdat je werk en kinderen hebt, da's een kwestie van je tijd indelen.
@Zyzz: waar train je?
Verder hoop ik dat die DNS-problemen snel opgelost zijn: elke keer als ik naar het BB-topic op Fok wil gaan kom ik op superdudes.nl uit.![]()
Meisjes die HBO doen zijn allemaal netjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
nee gewoon nette hollandse meisjes die hbo doen, en zich zelf netjes kleden etc.
enigste nadeel bij hun is dat het die avond alleen bij zoenen blijft -_-![]()
![]()
Ik lees trouwens in de Rippetoe FAQ dat hij aanraadt 1 tot 1,5 gallon water per dag te drinken. Dat is dus zo'n 3,8 tot 5,7 liter per dag. Drinken jullie ook zo veel?![]()
Pagina 100 van de Rippetoe FAQ in PDF vorm.quote:Question - If I eat too much protein, will I end up with kidney stones?
Probably not. If you have healthy kidneys and you drink the necessary 1 gallon
(preferably more - up to 1.5 gallons) of water a day, you should not have any problem
whatsoever with your kidneys. Get your calcium, drink your water, and all will be well.![]()
Vind ik wel erg veel. Heeft een mens niet gemiddeld 2 liter water inname per dag nodig oid? Om dan elke dag bijna 6 liter te drinken lijkt me erg veel
Of toch du vader?![]()
Vorig jaar zomer heb ik zoiets al eens een maand of twee geprobeerd, maar toen mijn routine veranderde en ik minder kon sporten ben ik er mee opgehouden. Ik merkte dat mijn huid en haar verbeterde, maar toch vraag ik mij af of zoveel water niet schadelijk is. Ik neem aan dat mensen duizenden jaren geleden ook geen toegang hadden tot zoveel water? Lijkt mij niet dat dit ondanks zware fysieke inspanning in de sportschool ineens zoveel meer moet zijn. Ik kan dit alleen niet onderbouwen.![]()
2 liter water is genoeg man, kan die noob rippetoe wel zeggen dat je 10 liter moet zuipen ik zou dat niet doen.![]()
De consensus is geloof ik inderdaad 2 liter per persoon per dag. Alleen dat is onderhoud lijkt mij. Een warmer seizoen (zoals nu zomer) en zware fysieke inspanning (training) rechtvaardigen dan een verhoogde inname lijkt me. Ik google nu naar wat betrouwbare informatie, maar het is nogal verdeeld.![]()
Ooit gehoord van watervergiftiging? Gebeurt meestal op festivals [drugs] als mensen teveel blijven drinken. No way dat je lichaam 10liter water per dag kan verwerken.Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:54 schreef Opdekop het volgende:
Ooit gehoord van watervergiftiging? Gebeurt meestal op festivals [drugs] als mensen teveel blijven drinken. No way dat je lichaam 10liter water per dag kan verwerken.
Ik drink zeker 10 liter per dag.Deathlift or Die.![]()
Dat is wel iets anders he, we praten hier over een vloeistof met minimale elektrolyten die het lichaam nodig heeft. Als je nu 10 L sportdrank zou drinken zou op de korte termijn geen effect hebben hoor. Ik drink meestal 2 L melk en nog 1 L water (1L extra op trainingsdagen). Melk zelf zal niet zo gevaarlijk zijn voor nierstenen, maar een verhoogde eiwitinname heeft wel een verhoogd risico op nierstenen. Er is dan een verhoogde urinezuuruitscheiding wat leidt tot bevordering van kristallisatie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:54 schreef Opdekop het volgende:
Ooit gehoord van watervergiftiging? Gebeurt meestal op festivals [drugs] als mensen teveel blijven drinken. No way dat je lichaam 10liter water per dag kan verwerken.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik ben wel eens bang voor nierstenen. Jaartje terug had me vader er één, hij ging dood van de pijn. (Was ook wel een vrij grotequote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders he, we praten hier over een vloeistof met minimale elektrolyten die het lichaam nodig heeft. Als je nu 10 L sportdrank zou drinken zou op de korte termijn geen effect hebben hoor. Ik drink meestal 2 L melk en nog 1 L water (1L extra op trainingsdagen). Melk zelf zal niet zo gevaarlijk zijn voor nierstenen, maar een verhoogde eiwitinname heeft wel een verhoogd risico op nierstenen. Er is dan een verhoogde urinezuuruitscheiding wat leidt tot bevordering van kristallisatie.)
Deathlift or Die.![]()
Sterf nou eens af met dat sarcasme allemaal man. De tering.Als jij stelselmatig 10l sportdrank/water/melk/whatever per dag drinkt gaat er sowieso IETS in je lichaam falen. Jij hebt het over 3 tot 4 liter vocht, waarin je je niet beperkt tot 1 soort.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders he, we praten hier over een vloeistof met minimale elektrolyten die het lichaam nodig heeft. Als je nu 10 L sportdrank zou drinken zou op de korte termijn geen effect hebben hoor. Ik drink meestal 2 L melk en nog 1 L water (1L extra op trainingsdagen). Melk zelf zal niet zo gevaarlijk zijn voor nierstenen, maar een verhoogde eiwitinname heeft wel een verhoogd risico op nierstenen. Er is dan een verhoogde urinezuuruitscheiding wat leidt tot bevordering van kristallisatie.
Ik reageer gewoon op wat ik lees, ik lees 6liter/10liter, no fucking way dat je lichaam dat gaat verwerken. Misschien een paar dagen, maar gezond is het niet.Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
1 tot 1,5 gallon is dus 3,8 tot 5,7 liter en geen 10 liter. Laat dat even duidelijk zijn.
Daarnaast lees ik nu dat een mens zo'n 2 oz. per lbs. aan lichaamsgewicht nodig heeft. Oftewel ongeveer 60 milliliter per 2,26kg (shitconversie). Bron
Voor mij komt dat dus uit op ongeveer 2 liter inderdaad. Maar dat is onderhoud dus.
Dit stukje slaat op bodybuilders:Voor gewone stervelingen hoeft het dus niet zo hoog te liggenquote:A bodybuilder's daily water intake requirement has a few variables. The first being body weight. Remember, you need 8 ounces of water per 20 lbs of body weight. Refer to the Daily Water Intake Chart above. The second factor being how much water is being lost through activity; cardio, weight training etc. Most pro bodybuilders that I've met typically drink about 1 gallon of water per day, but these guys weigh about 230 pounds and up, so that doesn't apply to everyone.
Lets go over some hypothetical examples on Pro athletes / bodybuilders.
Jay Cutler Water Intake
Jay Cutler weighs about 274 lbs during contest time, and 310 lbs in the off-season. If Jay Cutler followed our water chart he would consume one gallon or more of water per day. Jay's daily consumption probably tops that, considering his high rate of activity. Jay's training routine is probably more taxing on his rate of water loss than most people.
Duane Johnson, aka "The Rock"
The Rock weighs about 225 lbs and if he followed the water chart he would consume about 88 - 96 oz. or more of water per day. The Rock's workout routine is also at a level that puts his rate of water loss higher than most.![]()
![]()
Minimaal 2 liter, train je echt heel vaak/veel bijv vechtsport dan kun je 3/4 doen..
5/6 liter melk per dag..als je dan niest komt het uit alle gaten tegelijk, en onderuit komt chocolademelk.
![]()
Valt vannacht 20 tot 50mm regen, dus no wonder you got wet brah.. niet opscheppen nou.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Best een bazentraining gehad..maar wel zeiknat.![]()
72 kg x 10 lat pull down(kabels) mirin?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Valt vannacht 20 tot 50mm regen, dus no wonder you got wet brah.. niet opscheppen nou.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:34 schreef ukga het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan het postgedrag in het [Bodybuilding] #132 Zyzz is King -topic?
Het gaat al sinds de TT en de FIPO over bullshit, zogenaamd grappig doen en trollen. Zijn we eindelijk van gespierd123 af, komt Zyzz weer met zn gelul. En een aantal andere users gaan hier vrolijk op in, en doen hier aan mee. Het topic is nu 5 pagina's oud, en er is nog niets serieus in gepost![]()
Sorry bro. Moest ff. Ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef seto het volgende:
Nu ook al MSN-gesprekken posten, wordt steeds triester hier.![]()
Al die jongens die zogenaamd meisjes playen/trollen enzo.Payback time.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry bro. Moest ff. Ik zal het niet meer doen.![]()
Paar keer wat onzin er tussendoor is wel leuk, maar die mongool van een ''zyzz'' is fucking irritant, met zijn 75kg wegende fysiek. Kneusje.quote:Bedankt Hans.![]()
Mensen die je niet kent oordelen op letterlijk niksquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef ukga het volgende:
[..]
wat ben jij een stakker, en een newfag. beter blijf je ook weg uit dit topic.
Of toch du vader?![]()
Met 't gescheld op elkaar wordt het er ook niet beter op.
Denk dat het getroll/geouwehoer nu wel afneemt. Voor zijn afwezigheid was Zyzz ook aardig in staat serieus te posten.![]()
je doet zelf precies het zelfde. maar anyway; als je(met 'je' bedoel ik niet jou, maar users die hier lopen te kloten) wil rellen en trollen, prima, maar doe dat dan in ONZ, niet hier.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mensen die je niet kent oordelen op letterlijk niks![]()
Nee, ik oordeel jou op dat je een TR maakt en jezelf quote dat je een TR hebt gemaakt omdat hier wordt geslowchat. Jij oordeelt mij alleen op dat ik je een huilie vindt. Dat je huilt is dus ergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:58 schreef ukga het volgende:
[..]
je doet zelf precies het zelfde. maar anyway; als je(met 'je' bedoel ik niet jou, maar users die hier lopen te kloten) wil rellen en trollen, prima, maar doe dat dan in ONZ, niet hier.Of toch du vader?![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:23 schreef seto het volgende:
Wow dit topic is echt compleet naar de shit gegaan de laatste paar uur maanden.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef bascross het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoel dan ook squat, benchpress en deadlift. Hoe je bij powercleans komt is mij een raadsel. Ik doe overigens het schema met bent over row ipv power cleans.. Powercleans zijn onderdeel van Rippetoe's methode. En dat is een powerliftoefening. Daar hadden we het namelijk over.
Leuk dat je 'nee, jij' blijft zeggen, maar je haalt mijn beweringen nog steeds niet onderuit met argumenten en blijft mij woorden in de mond leggen. Er zijn meer methoden die zich voornamelijk richten op compounds. En het enige wat ik aankaart is dat geen enkele per se de beste is.quote:[..]
Nee, jij mist basale kennis. Er is wel een beste methode voor iedereen. Dat werkt zo: 3x in de week compounds en geen splitschema met 3 verschillende curls voor je armen. Aangezien rippetoe en stronglifts werken met dit principe zijn dat de beste manieren, niet dezelfde schema's, maar behoren wel tot dezelfde methode.Ik heb in de 11 jaar dat ik train met wel meer dan één schema gewerkt hoor.quote:[..]
Je begint bij het horen van rippetoe en stronglifts meteen over powerliften, daaruit concludeer ik dat je met een split traint. Klopt het niet?.
quote:Verder zijn je stats oke, maar ook niet bijzonder, zeker aangezien je aangeeft dat je al wat ouder bent. Tijd zat dus om meer kg's te gainen, maar met split wordt dat lastig. Probeer eens stronglifts.. Exact deze stats had ik ook na 3,5 jaar trainen. En nee, ik ben daarna niet 7,5 jaar op een plateau blijven hangen. Je weet ook niets van mijn doelen af. Op de momenten dat ik zwaarder wil worden doe ik dat wel hoor, don't worry.
Helemaal niets. Dat het naar jouw mening het beste beginnersschema is heb ik dan ook nooit als onjuist ter discussie gesteld. Die opmerking was niet specifiek op jou gericht.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef bascross het volgende:
[..]
Welke onjuiste info? Iedereen die hier als beginner komt en vraag welk schema hij moet gebruiken zal ik Rippetoe aanraden. Waarom? Omdat het imo het beste beginnersschema is. Wat is daar onjuist aan?.
Verder begon deze non-discussie met mijn reactie op jouw ontzettend domme post:En eindigt met nog steeds dezelfde reactie van mij, aangezien Rippetoe een powerlifter was en zijn methode daarop gebaseerd en gericht is:quote:Op maandag 11 juli 2011 20:11 schreef bascross het volgende:
[..]
Rippetoe en Stronglifts heeft dan ook geen fuck met powerlifting te maken. Alleen met fatsoenlijke trainen, ipv 20 verschillende curls.Tevens heb ik eigenlijk al te veel tijd besteed aan het reageren op een shitload uit de lucht gegrepen aannames van je, dus raad ik je aan een cursus begrijpend lezen te volgen. Succes met het zand in je vagina ook trouwens, keep it clean sis!quote:
full stops and exclamation marks![]()
Tevens, je slowchat net zo hard meequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:58 schreef ukga het volgende:
[..]
je doet zelf precies het zelfde. maar anyway; als je(met 'je' bedoel ik niet jou, maar users die hier lopen te kloten) wil rellen en trollen, prima, maar doe dat dan in ONZ, niet hier.quote:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:09 schreef ukga het volgende:
[..]
Die boticelli schoentjes op de tafel![]()
____! triestheid kent geen grenzen
Of toch du vader?![]()
ik post alleen mn post uit FB, omdat ik niet sneaky wil gaan bitchen bij modjes. ik heb meerdere malen gevraagd aan bepaalde personen of het normaal kan gaan in dit topic. als het al 5 topics gaat over trollen, en ik zeg er wat van in FB, ben ik opeens een huillie. oke logisch man.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:00 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, ik oordeel jou op dat je een TR maakt en jezelf quote dat je een TR hebt gemaakt omdat hier wordt geslowchat. Jij oordeelt mij alleen op dat ik je een huilie vindt. Dat je huilt is dus ergens op gebaseerd.![]()
Ja want die 2 posts staan echt gelijk aan 5pagina's bullshit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tevens, je slowchat net zo hard mee
[..]
[..]
ik heb nergens iets gezegd over slowchatquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tevens, je slowchat net zo hard mee
[..]
[..]![]()
![]()
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat terwijl hij huilt over onzin in dit topic, hij zelf ook slowchat e.d. Maar goed, laten we deze nutteloze discussie staken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja want die 2 posts staan echt gelijk aan 5pagina's bullshit.Beetje schijnheilig, vind je niet? Het blijft buiten de 'regels' van dit topic, of het nou slow chat is over onzin (rap videos van trieste ventjes, etc) of on-topic getroll, het hoort hier eigenlijk beide niet thuis. Ga nou geen dingen onderscheiden die je niet moet onderscheiden om er zelf beter uit te komenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb nergens iets gezegd over slowchat
Of toch du vader?![]()
2 x een losse opmerking maken is slowchat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat terwijl hij huilt over onzin in dit topic, hij zelf ook slowchat e.d. Maar goed, laten we deze nutteloze discussie staken.
[..]
Beetje schijnheilig, vind je niet? Het blijft buiten de 'regels' van dit topic, of het nou slow chat is over onzin (rap videos van trieste ventjes, etc) of on-topic getroll, het hoort hier eigenlijk beide niet thuis. Ga nou geen dingen onderscheiden die je niet moet onderscheiden om er zelf beter uit te komen![]()
![]()
Ach, ik loop zoals je zelf al aangaf (zoals je het zo aardig stelde, 'newfag') nog niet zo lang mee met deze reeks en houdt hem ook niet heel erg nauwkeurig in de gaten, dus ik zou niet weten van de afgelopen topics. Maar als dat daadwerkelijk de situatie is en het al zo lang doorloopt is de situatie iets genuanceerder inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef ukga het volgende:
[..]
ik post alleen mn post uit FB, omdat ik niet sneaky wil gaan bitchen bij modjes. ik heb meerdere malen gevraagd aan bepaalde personen of het normaal kan gaan in dit topic. als het al 5 topics gaat over trollen, en ik zeg er wat van in FB, ben ik opeens een huillie. oke logisch man.Of toch du vader?![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:09 schreef Geo3kant het volgende:
Andere discussie: Welke whey is het lekkerst?![]()
![]()
Nee, wel off topic onzin. Je praat langs het punt heen, dat is wel een goede vaardigheid als je praat tegen mensen met een IQ niet hoger dan die van een pindaquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:09 schreef ukga het volgende:
[..]
2 x een losse opmerking maken is slowchat?.
Of toch du vader?![]()
IQ wordt tegenwoordig gemeten in cm's ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:10 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, wel off topic onzin. Je praat langs het punt heen, dat is wel een goede vaardigheid als je praat tegen mensen met een IQ niet hoger dan die van een pinda.
Bro let it go.![]()
je hebt gelijk vriend. succes met de trolls in dit topicquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:10 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, wel off topic onzin. Je praat langs het punt heen, dat is wel een goede vaardigheid als je praat tegen mensen met een IQ niet hoger dan die van een pinda.
![]()
![]()
Laten we het met het beëindigen van dit deel maar proberen te vergeten dan, en hopen op verbetering
Of toch du vader?![]()
Wat zal ik morgen eten.. ik hou sowieso niet van junkfood en ik wil niet in een keer wild gaan kanen.![]()
Hmm wat een lekker mals.. mokkeltje, daar wil ik ook wel me tanden inzettenquote:![]()
![]()
Ze hijgt al bij het klaarmaken van eten.quote:![]()
Hey jij hebt ook een proteinbar gemaakt? Smaakte dat een beetje?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef Martin1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Check die aders op die armen!![]()
Jawel hoor is prima bevallen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hey jij hebt ook een proteinbar gemaakt? Smaakte dat een beetje?![]()
![]()
Hhahah 6809 calorieen ofzo...4 big macs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef seto het volgende:
wtf Fanta-stick, dat filmpje wou ik echt net gaan posten
Ik zag het toen ik the pain game keek.....tehfuck.![]()
Ik dacht 1100 kcal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef Geo3kant het volgende:
Bigmac is volgens mij 'maar' 900 nog wat calorieën..![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hhahah 6809 calorieen ofzo...4 big macs.
Ik zag het toen ik the pain game keek.....tehfuck.Zelfs al ga je uit van 1100, 6800/1100 is nog steeds geen 4 in mijn wereld. Misschien in jouwe?quote:Of toch du vader?![]()
ok grof gezegd dan 5 dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
[..]
Zelfs al ga je uit van 1100, 6800/1100 is nog steeds geen 4 in mijn wereld. Misschien in jouwe?![]()
Transvetten niet zo best nee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik eet geen Maccie ben bang voor de hoeveelheid transvetten.![]()
Gauw dit topic sluiten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:45 schreef Luchtkoker het volgende:
Dat mag je echt stakenZo spammen is nog triester dan trollen.
![]()
Nog zes keer een bericht typen, vingers trainen is dit.Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Zolang het dadelijk allemaal maar voorbij isI just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: