2 x een losse opmerking maken is slowchat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat terwijl hij huilt over onzin in dit topic, hij zelf ook slowchat e.d. Maar goed, laten we deze nutteloze discussie staken.
[..]
Beetje schijnheilig, vind je niet? Het blijft buiten de 'regels' van dit topic, of het nou slow chat is over onzin (rap videos van trieste ventjes, etc) of on-topic getroll, het hoort hier eigenlijk beide niet thuis. Ga nou geen dingen onderscheiden die je niet moet onderscheiden om er zelf beter uit te komen
Ach, ik loop zoals je zelf al aangaf (zoals je het zo aardig stelde, 'newfag') nog niet zo lang mee met deze reeks en houdt hem ook niet heel erg nauwkeurig in de gaten, dus ik zou niet weten van de afgelopen topics. Maar als dat daadwerkelijk de situatie is en het al zo lang doorloopt is de situatie iets genuanceerder inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef ukga het volgende:
[..]
ik post alleen mn post uit FB, omdat ik niet sneaky wil gaan bitchen bij modjes. ik heb meerdere malen gevraagd aan bepaalde personen of het normaal kan gaan in dit topic. als het al 5 topics gaat over trollen, en ik zeg er wat van in FB, ben ik opeens een huillie. oke logisch man.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:09 schreef Geo3kant het volgende:
Andere discussie: Welke whey is het lekkerst?
Nee, wel off topic onzin. Je praat langs het punt heen, dat is wel een goede vaardigheid als je praat tegen mensen met een IQ niet hoger dan die van een pindaquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:09 schreef ukga het volgende:
[..]
2 x een losse opmerking maken is slowchat?
IQ wordt tegenwoordig gemeten in cm's ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:10 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, wel off topic onzin. Je praat langs het punt heen, dat is wel een goede vaardigheid als je praat tegen mensen met een IQ niet hoger dan die van een pinda.
je hebt gelijk vriend. succes met de trolls in dit topicquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:10 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, wel off topic onzin. Je praat langs het punt heen, dat is wel een goede vaardigheid als je praat tegen mensen met een IQ niet hoger dan die van een pinda.
Hmm wat een lekker mals.. mokkeltje, daar wil ik ook wel me tanden inzettenquote:
Ze hijgt al bij het klaarmaken van eten.quote:
Hey jij hebt ook een proteinbar gemaakt? Smaakte dat een beetje?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef Martin1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Check die aders op die armen!
Jawel hoor is prima bevallen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hey jij hebt ook een proteinbar gemaakt? Smaakte dat een beetje?
Hhahah 6809 calorieen ofzo...4 big macs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef seto het volgende:
wtf Fanta-stick, dat filmpje wou ik echt net gaan posten
Ik dacht 1100 kcal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef Geo3kant het volgende:
Bigmac is volgens mij 'maar' 900 nog wat calorieën..
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hhahah 6809 calorieen ofzo...4 big macs.
Ik zag het toen ik the pain game keek.....tehfuck.
Zelfs al ga je uit van 1100, 6800/1100 is nog steeds geen 4 in mijn wereld. Misschien in jouwe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |