die worde nat van die abz manquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
waarom liften als je op het strandje sma's links en rechts hebt.
Voor de gains, brah. Man wat heb ik een spierpijn vandaag en ik heb wel 4 kg gegeten en gedronken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
waarom liften als je op het strandje sma's links en rechts hebt.
tjoerie voor jou dat je het beledigend opvatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ow wacht nu snap ik het...
brah.. no offence maar jij bent echt full of shit.
wait wut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:02 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
tjoerie voor jou dat je het beledigend opvatik vind het juist baas, maar als je zo gaat doen dan zet ik alleen een tjoerie
Misschien moet je wat doen aan je tekstverklarend vermogen. Ik heb dat nooit gezegd, ik vind het juist baas dat je wél op fok zit. Maar goed, omdat je een huilie bent staak ik het alquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
lol wut?
dus omdat ik die nektasje draag kan ik niet op fok zitten?
owww zeg dat dan gelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Misschien moet je wat doen aan je tekstverklarend vermogen. Ik heb dat nooit gezegd, ik vind het juist baas dat je wél op fok zit. Maar goed, omdat je een huilie bent staak ik het al
hihihihihiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Godverredomme hey..alles mag je weglaten behave dat horloge..1 oorbel kan nog net.
haha. Veel van mijn matties dragen ook oorbellen, nektasjes etc, maar die zouden echt nooit op fok zitten.quote:
Gedraag je man...alleen maar aangerande sjonniewijven diggen dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:07 schreef Zyzz het volgende:
[..]
hihihihihi
ik ga vanavond met bovenste.
feels good
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |