LOL U MADquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je fukkin zigeuner ofzo? gatverdamme
not sure if serieusquote:
ben ik een chick dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Zyzz het volgende:
[..]
not sure if serieus
bitches diggen mijn style
mad?
sarcasme tags vergeten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Luchtkoker het volgende:
Wel grappig om te zien hoe Zyzz echt is, vooral omdat hoe hij is in het echt en hoe hij doet hier in dit topic met al die memes en uitspraken en shit niet echt matchen.
is dit goed of slecht bedoelt over mij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Luchtkoker het volgende:
Wel grappig om te zien hoe Zyzz echt is, vooral omdat hoe hij is in het echt en hoe hij doet hier in dit topic met al die memes en uitspraken en shit niet echt matchen.
weet ik niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ben ik een chick dan?
Je vraag hier om meningen...
wat? Laat ik zeggen dat de meeste mensen die 'zoals hij' zijn (wat ik afleid uit de kledingstukken, nektasje etc wat hij net postte) niet op FOK! zitten, dingen zeggen als 'u jelly?', etc. Dus nee, geen sarcasme.quote:
Ik heb deze meestal op speaker staan tijdens het pompen:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef Agentperry het volgende:
wat voor muziek trouwens tijdens het trainen, ik meestal dope pokoe van keizer of monsif. eindbazen
ik train niet, 5 gr test does the work.. jelly?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef Agentperry het volgende:
wat voor muziek trouwens tijdens het trainen, ik meestal dope pokoe van keizer of monsif. eindbazen
haters zullen hatenquote:
lol wut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
wat? Laat ik zeggen dat de meeste mensen die 'zoals hij' zijn (wat ik afleid uit de kledingstukken, nektasje etc wat hij net postte) niet op FOK! zitten, dingen zeggen als 'u jelly?', etc. Dus nee, geen sarcasme.
ow wacht nu snap ik het...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Luchtkoker het volgende:
quote:
Ja leuk. Ik heb een TR gemaakt over jullie. Doe normaal in dit topic of flikker op naar KLB of ONZquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ow wacht nu snap ik het...
brah.. no offence maar jij bent echt full of shit.
wat heb je nodig?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil nog groter worde gaste waar haal ik anabole?
wat nou?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:31 schreef ukga het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk. Ik heb een TR gemaakt over jullie. Doe normaal in dit topic of flikker op naar KLB of ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |