zeker terug lezen je hebt echt wat gemist negerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:02 schreef DeRakker. het volgende:
fuck... ff 8uurtjes werken en we zijn een heel topic verder
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
die gozert die je wilde playen en je in bad wou krijgen.. weet niet precies wie
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:05 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zeker terug lezen je hebt echt wat gemist neger
ok adres?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
u mad rakker u mad come at me brah real talk
geilquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen Whey Perfection bestellen, 32,90 ¤ voor 81 shakes+gratis shakebekert
pics?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
rly brah rlyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
teleurgesteldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
Heb alleen deze topic gelezen... blijf bij mn standpunt
u mad?
welke kwark eet jij? hoeveel gram eiwit? hoe eet je deze?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
yea rightquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Zyzz het volgende:
wtf brah wat is dit voor skire weer? hopelijk word het vanavond beter.
they madquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:27 schreef Agentperry het volgende:
had er al een topic over gemaakt in klb maar die haters sluiten hem
ik mocht gister de camping niet op waar ze sliepen, omin gayquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:44 schreef Zyzz het volgende:
ik ga vanavond voor die ekte sletten, gisteren ging ik voor de nette meisjes maar die neuken nie gelijk
van de aldi 9 gram of zo en gewoon met m'n tong die bak uitlikken jwzquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
welke kwark eet jij? hoeveel gram eiwit? hoe eet je deze?
mad styloquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
van de aldi 9 gram of zo en gewoon met m'n tong die bak uitlikken jwz
pm maarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil nog groter worde gaste waar haal ik anabole?
Wat is dit voor oog- en oorkanker?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Agentperry het volgende:
yeah they mad
hater zijn fans die je hits willen horen
http://www.bodyenfitshop.(...)olutions/testo-stingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
gelukkig voetbal ik, hoef ik mijn benen niet te trainenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:07 schreef Panzermaus het volgende:
bohh hele avond gelegcurled kan niet meer lopen brahs
schouders ook niet bro... jwz met de bal uitgooienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:07 schreef Agentperry het volgende:
[..]
gelukkig voetbal ik, hoef ik mijn benen niet te trainen
Die boticelli schoentjes op de tafelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Agentperry het volgende:
yeah they mad
schouders sowieso niet, wil toch geen bodybuilder worden als jay cutler man, veel te groot. daarom gebruik ik ook geen wheyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
schouders ook niet bro... jwz met de bal uitgooien
jwz.... bij de supermarkt, woonkamer van je ouders chillen is voor de eckte bazenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Agentperry het volgende:
yeah they mad
ach we hebben tenminste een niveau broquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:11 schreef Agentperry het volgende:
het is trouwens gelukt het niveau van het bodybuilding topic is inmiddels gezakt onder dat van het fitness topic
LOL U MADquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je fukkin zigeuner ofzo? gatverdamme
not sure if serieusquote:
ben ik een chick dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Zyzz het volgende:
[..]
not sure if serieus
bitches diggen mijn style
mad?
sarcasme tags vergeten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Luchtkoker het volgende:
Wel grappig om te zien hoe Zyzz echt is, vooral omdat hoe hij is in het echt en hoe hij doet hier in dit topic met al die memes en uitspraken en shit niet echt matchen.
is dit goed of slecht bedoelt over mij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Luchtkoker het volgende:
Wel grappig om te zien hoe Zyzz echt is, vooral omdat hoe hij is in het echt en hoe hij doet hier in dit topic met al die memes en uitspraken en shit niet echt matchen.
weet ik niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ben ik een chick dan?
Je vraag hier om meningen...
wat? Laat ik zeggen dat de meeste mensen die 'zoals hij' zijn (wat ik afleid uit de kledingstukken, nektasje etc wat hij net postte) niet op FOK! zitten, dingen zeggen als 'u jelly?', etc. Dus nee, geen sarcasme.quote:
Ik heb deze meestal op speaker staan tijdens het pompen:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef Agentperry het volgende:
wat voor muziek trouwens tijdens het trainen, ik meestal dope pokoe van keizer of monsif. eindbazen
ik train niet, 5 gr test does the work.. jelly?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef Agentperry het volgende:
wat voor muziek trouwens tijdens het trainen, ik meestal dope pokoe van keizer of monsif. eindbazen
haters zullen hatenquote:
lol wut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
wat? Laat ik zeggen dat de meeste mensen die 'zoals hij' zijn (wat ik afleid uit de kledingstukken, nektasje etc wat hij net postte) niet op FOK! zitten, dingen zeggen als 'u jelly?', etc. Dus nee, geen sarcasme.
ow wacht nu snap ik het...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Luchtkoker het volgende:
quote:
Ja leuk. Ik heb een TR gemaakt over jullie. Doe normaal in dit topic of flikker op naar KLB of ONZquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ow wacht nu snap ik het...
brah.. no offence maar jij bent echt full of shit.
wat heb je nodig?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
wat nou?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:31 schreef ukga het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk. Ik heb een TR gemaakt over jullie. Doe normaal in dit topic of flikker op naar KLB of ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |