die worde nat van die abz manquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
waarom liften als je op het strandje sma's links en rechts hebt.
Voor de gains, brah. Man wat heb ik een spierpijn vandaag en ik heb wel 4 kg gegeten en gedronken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
waarom liften als je op het strandje sma's links en rechts hebt.
tjoerie voor jou dat je het beledigend opvatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ow wacht nu snap ik het...
brah.. no offence maar jij bent echt full of shit.
wait wut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:02 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
tjoerie voor jou dat je het beledigend opvatik vind het juist baas, maar als je zo gaat doen dan zet ik alleen een tjoerie
Misschien moet je wat doen aan je tekstverklarend vermogen. Ik heb dat nooit gezegd, ik vind het juist baas dat je wél op fok zit. Maar goed, omdat je een huilie bent staak ik het alquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
lol wut?
dus omdat ik die nektasje draag kan ik niet op fok zitten?
owww zeg dat dan gelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Misschien moet je wat doen aan je tekstverklarend vermogen. Ik heb dat nooit gezegd, ik vind het juist baas dat je wél op fok zit. Maar goed, omdat je een huilie bent staak ik het al
hihihihihiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Godverredomme hey..alles mag je weglaten behave dat horloge..1 oorbel kan nog net.
haha. Veel van mijn matties dragen ook oorbellen, nektasjes etc, maar die zouden echt nooit op fok zitten.quote:
Gedraag je man...alleen maar aangerande sjonniewijven diggen dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:07 schreef Zyzz het volgende:
[..]
hihihihihi
ik ga vanavond met bovenste.
feels good
nope... gisterenavond had ik anders paar nette meisjes zo gepimptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gedraag je man...alleen maar aangerande sjonniewijven diggen dit.
Laat zien dat je uit de lagere standen van deze maatschappij komt.
Pauper.
ik vind fok wel lachen, vooral met zo'n weer..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:07 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
haha. Veel van mijn matties dragen ook oorbellen, nektasjes etc, maar die zouden echt nooit op fok zitten.
Ja, je ging vanavond nog uit oid? Veel plezierquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:14 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ik vind fok wel lachen, vooral met zo'n weer..
wil wel naar kermis man maar is heletijd regen a mattiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja, je ging vanavond nog uit oid? Veel plezier
Ik vraag me af wat jij met nette meisjes bedoeld...zeker meisjes die voor de verandering niet op straat spugen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:13 schreef Zyzz het volgende:
[..]
nope... gisterenavond had ik anders paar nette meisjes zo gepimpt
blijkbaar diggen hun ook mijn style, maar komt ook omdat ik alpha as fuck ben
nee gewoon nette hollandse meisjes die hbo doen, en zich zelf netjes kleden etc.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij met nette meisjes bedoeld...zeker meisjes die voor de verandering niet op straat spugen.
Fixed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nee gewoon nette hollandse meisjes die hbo doen en zich zelf netjes kleden etc.
Enige nadeel bij hun is dat het die avond alleen bij zoenen blijft. -_-
wat fixed? omdat je nu niks terug hebt ga je maar op mn spelling letten?quote:
http://forum.bodybuilding.com/forumdisplay.php?f=19quote:
Ik was er inderdaad al achter. Zit zelf niet op bb.com dus ik legde de link niet zo snel, maar ik figurede al dat het een Misc sectie op DBB of BB.com was oid.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/forumdisplay.php?f=19
populairste forum onderdeel van bb.com soort onz en klb samen.
Yeah he mad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:32 schreef Zyzz het volgende:
[..]
wat fixed? omdat je nu niks terug hebt ga je maar op mn spelling letten?
so beta
8 brahquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Kunnen we trouwens even wat rustiger aan doen met de topics?
Vanmiddag nieuw topic, nu al 4 pagina's vol.
Toepasselijk jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/forumdisplay.php?f=19
populairste forum onderdeel van bb.com soort onz en klb samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik moet echter wel wat vinden voor mijn iPhone, standaard heeft dat ding helemaal geen zelfontspanners niks.
Dit is een frontcamera-spiegel-constructie.
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mijn motto:
Naar de gym ga je om mooi te worden, niet om mooi te zijn.
Correctie:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:19 schreef kidkash19 het volgende:
Hmmmmm
Naar de gym ga je om sterker te worden
Heb jij kinderen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tsja, prioriteiten stellen. Je kan mij niet vertellen dat je per se op drukke tijden moet omdat je werk en kinderen hebt, da's een kwestie van je tijd indelen.
Meisjes die HBO doen zijn allemaal netjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
nee gewoon nette hollandse meisjes die hbo doen, en zich zelf netjes kleden etc.
enigste nadeel bij hun is dat het die avond alleen bij zoenen blijft -_-
Pagina 100 van de Rippetoe FAQ in PDF vorm.quote:Question - If I eat too much protein, will I end up with kidney stones?
Probably not. If you have healthy kidneys and you drink the necessary 1 gallon
(preferably more - up to 1.5 gallons) of water a day, you should not have any problem
whatsoever with your kidneys. Get your calcium, drink your water, and all will be well.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:54 schreef Opdekop het volgende:
Ooit gehoord van watervergiftiging? Gebeurt meestal op festivals [drugs] als mensen teveel blijven drinken. No way dat je lichaam 10liter water per dag kan verwerken.
Dat is wel iets anders he, we praten hier over een vloeistof met minimale elektrolyten die het lichaam nodig heeft. Als je nu 10 L sportdrank zou drinken zou op de korte termijn geen effect hebben hoor. Ik drink meestal 2 L melk en nog 1 L water (1L extra op trainingsdagen). Melk zelf zal niet zo gevaarlijk zijn voor nierstenen, maar een verhoogde eiwitinname heeft wel een verhoogd risico op nierstenen. Er is dan een verhoogde urinezuuruitscheiding wat leidt tot bevordering van kristallisatie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:54 schreef Opdekop het volgende:
Ooit gehoord van watervergiftiging? Gebeurt meestal op festivals [drugs] als mensen teveel blijven drinken. No way dat je lichaam 10liter water per dag kan verwerken.
Ik ben wel eens bang voor nierstenen. Jaartje terug had me vader er één, hij ging dood van de pijn. (Was ook wel een vrij grotequote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders he, we praten hier over een vloeistof met minimale elektrolyten die het lichaam nodig heeft. Als je nu 10 L sportdrank zou drinken zou op de korte termijn geen effect hebben hoor. Ik drink meestal 2 L melk en nog 1 L water (1L extra op trainingsdagen). Melk zelf zal niet zo gevaarlijk zijn voor nierstenen, maar een verhoogde eiwitinname heeft wel een verhoogd risico op nierstenen. Er is dan een verhoogde urinezuuruitscheiding wat leidt tot bevordering van kristallisatie.
Als jij stelselmatig 10l sportdrank/water/melk/whatever per dag drinkt gaat er sowieso IETS in je lichaam falen. Jij hebt het over 3 tot 4 liter vocht, waarin je je niet beperkt tot 1 soort.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders he, we praten hier over een vloeistof met minimale elektrolyten die het lichaam nodig heeft. Als je nu 10 L sportdrank zou drinken zou op de korte termijn geen effect hebben hoor. Ik drink meestal 2 L melk en nog 1 L water (1L extra op trainingsdagen). Melk zelf zal niet zo gevaarlijk zijn voor nierstenen, maar een verhoogde eiwitinname heeft wel een verhoogd risico op nierstenen. Er is dan een verhoogde urinezuuruitscheiding wat leidt tot bevordering van kristallisatie.
Voor gewone stervelingen hoeft het dus niet zo hoog te liggenquote:A bodybuilder's daily water intake requirement has a few variables. The first being body weight. Remember, you need 8 ounces of water per 20 lbs of body weight. Refer to the Daily Water Intake Chart above. The second factor being how much water is being lost through activity; cardio, weight training etc. Most pro bodybuilders that I've met typically drink about 1 gallon of water per day, but these guys weigh about 230 pounds and up, so that doesn't apply to everyone.
Lets go over some hypothetical examples on Pro athletes / bodybuilders.
Jay Cutler Water Intake
Jay Cutler weighs about 274 lbs during contest time, and 310 lbs in the off-season. If Jay Cutler followed our water chart he would consume one gallon or more of water per day. Jay's daily consumption probably tops that, considering his high rate of activity. Jay's training routine is probably more taxing on his rate of water loss than most people.
Duane Johnson, aka "The Rock"
The Rock weighs about 225 lbs and if he followed the water chart he would consume about 88 - 96 oz. or more of water per day. The Rock's workout routine is also at a level that puts his rate of water loss higher than most.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |