Ik doe boodschappen samen met huisgenoten dus feitelijk betalen zij een groot deel van mijn kwark/kip/tonijn/zalm/etc.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:07 schreef Dalliance het volgende:
Wie van de studenten hier doet zijn boodschappen zelf?
Al dat eten kost me een klein vermogen en hoewel ik best veel te besteden heb als student, zit ik af en toe toch te krap om alle boodschappen te doen. Ik denk dat ik rond tot net boven de 250 euro per maand uitgeef aan eten. Ik heb al eens een jaar of anderhalf m'n sociale activiteiten met 2/3 teruggedrongen en toen ging het allemaal wel, maar daar vond ik geen balans in. Hoe doen jullie dat? Gewoon alles el cheapo of maak je gebruik van korting en ga je toch voor kwaliteitsingrediënten? Please share
Das dus echt niet stoer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Gisteravond in du club 3 chicks tegenlijk uit dan handjes van haagse mooibys gehosseld en daarna fucking hard afgewezen like a boss!
Iedereen mirin
Nee man, bij ons lopen best nette meisjes rond.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dude picking up op de kermis?
Dan krijg je weel zo'n aso wijf man, ga eens naar kwaliteit zoeken!
u mad?quote:
Wie zegt dat ik zonder shirt loop om mn fysiek te tonen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:29 schreef bascross het volgende:
Als je zonder shirt moet rondlopen om je fysiek te tonen ben je niet buff genoeg.
Haters gonne hate.quote:
Goed voor elkaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:30 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik doe boodschappen samen met huisgenoten dus feitelijk betalen zij een groot deel van mijn kwark/kip/tonijn/zalm/etc.
We wonen met 4 man in een huis maar denk dat ik ongeveer 40% van het eten op eet.
Carbs zijn goedkoop, denk aan havermout, muesli, pasta, rijst. Kost allemaal geen drol als je de B-merken haalt (dus die zooi die ze onderin het schap verstoppen).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:07 schreef Dalliance het volgende:
Wie van de studenten hier doet zijn boodschappen zelf?
Al dat eten kost me een klein vermogen en hoewel ik best veel te besteden heb als student, zit ik af en toe toch te krap om alle boodschappen te doen. Ik denk dat ik rond tot net boven de 250 euro per maand uitgeef aan eten. Ik heb al eens een jaar of anderhalf m'n sociale activiteiten met 2/3 teruggedrongen en toen ging het allemaal wel, maar daar vond ik geen balans in. Hoe doen jullie dat? Gewoon alles el cheapo of maak je gebruik van korting en ga je toch voor kwaliteitsingrediënten? Please share
Je moet wel een shredded cunt zijn om zo te kunnen lopen anders lijk je op een idioot.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:43 schreef Agentperry het volgende:
Gister liep er in du club ook een boi rond shirtless. Alle chimi's vond hem maar een pauper. Hij was niet shredded dus no spang.
Ik haal graag gegrilde kip bij de poelier of op de markt. Een halve haan is 3 EUR ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
Carbs zijn goedkoop, denk aan havermout, muesli, pasta, rijst. Kost allemaal geen drol als je de B-merken haalt (dus die zooi die ze onderin het schap verstoppen).
Groente doe ik ingevroren en uit potjes en blik, vooral het laatste is heel goedkoop.
Vlees en vis zijn de grootste kostenposten, qua vis eet ik vooral koolvis (goed en goedkoop), blikjes makreel en tonijn. Alles van het eigen merk of B-merken. Vlees is een kwestie van op de aanbiedingen letten. Regelmatig kun je een kg kip halen voor 4.50 of minder. Groot inkopen dan. Tartaar etc.. is ook betaalbaar.
Duitse biefstukken van de aldi zijn ook prima voer, 8 euro per kilo ofzo en 21g eiwit per 100gram. Is weer eens wat anders dan kip.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
Carbs zijn goedkoop, denk aan havermout, muesli, pasta, rijst. Kost allemaal geen drol als je de B-merken haalt (dus die zooi die ze onderin het schap verstoppen).
Groente doe ik ingevroren en uit potjes en blik, vooral het laatste is heel goedkoop.
Vlees en vis zijn de grootste kostenposten, qua vis eet ik vooral koolvis (goed en goedkoop), blikjes makreel en tonijn. Alles van het eigen merk of B-merken. Vlees is een kwestie van op de aanbiedingen letten. Regelmatig kun je een kg kip halen voor 4.50 of minder. Groot inkopen dan. Tartaar etc.. is ook betaalbaar.
Shredded aas beest waar ik een heel gesprek mee had kon anders geen sma's hosselen. Je moet ook wel die alpha uitstraling hebben jwt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:44 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je moet wel een shredded cunt zijn om zo te kunnen lopen anders lijk je op een idioot.
True, gelukkig heb ik dat ook. bitches mirin big time, boy's hatenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:48 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Shredded aas beest waar ik een heel gesprek mee had kon anders geen sma's hosselen. Je moet ook wel die alpha uitstraling hebben jwt.
Veel meisjes vallen op ecto's..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:49 schreef 16meter het volgende:
Ja, als shredded AAS animal van 130kg+ zijn mensen mirin', anders sta je gewoon voor lul op straat zonder shirt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een boy gister vragen of ik aub zijn chick niet wilde hosselenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:50 schreef Zyzz het volgende:
[..]
True, gelukkig heb ik dat ook. bitches mirin big time, boy's haten
Volgens mij valt dat allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef Dalliance het volgende:
Hier kan ik wat meeIk probeerde tot nu toe vaak kwalitatief hoogwaardige voedingsbronnen in mijn eetpatroon te stoppen, omdat ik er van overtuigd was dat er anders nadelige effecten konden optreden (denk aan van de antibiotica stijf staande kippen etc.). Kan iemand dat beamen of tegenspreken?
Cool story bro, please tell again.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Een boy gister vragen of ik aub zijn chick niet wilde hosselen
Eten is voor homo's gewoon aas gebruikenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef Dalliance het volgende:
Hier kan ik wat meeIk probeerde tot nu toe vaak kwalitatief hoogwaardige voedingsbronnen in mijn eetpatroon te stoppen, omdat ik er van overtuigd was dat er anders nadelige effecten konden optreden (denk aan van de antibiotica stijf staande kippen etc.). Kan iemand dat beamen of tegenspreken?
Een boy gister vragen of ik aub zijn chick niet wilde hosselenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cool story bro, please tell again.
Didn't read lol.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:55 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Een boy gister vragen of ik aub zijn chick niet wilde hosselen
Schadelijke effecten wegen niet op tegen de gains die je maakt met die 'vervuilde' kip.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef Dalliance het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Veel meisjes vallen op ecto's..Wie zegt dat we meisjes willen aantrekken? Van DeRukker. weet ik bijvoorbeeld dat hij homo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik lees dat de meesten hier ook groeien op ingeblikt spul enzo dan ga ik daar ook maar 's mee experimenteren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat allemaal wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |