kan ook een dag later komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:54 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb geen spierpijn van gisteren, niet hard genoeg gewerkt.
Als alles goed gaat doe ik dat volgende zomer ook. Niets mis met een beetje arrogant + eigengeil zijn. Dat tektonik gedans heb ik altijd al gehad, puzzel schuift in elkaar nu.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:50 schreef Zyzz het volgende:
Fuck yeah
S'avonds shirtless op kermis rondlopen. Feels good
Picking up 101: The Aesthetic Way
Dude picking up op de kermis?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:50 schreef Zyzz het volgende:
Fuck yeah
tokkiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:50 schreef Zyzz het volgende:
Fuck yeah
hear hear!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:29 schreef bascross het volgende:
Als je zonder shirt moet rondlopen om je fysiek te tonen ben je niet buff genoeg.
the kamper wayquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:50 schreef Zyzz het volgende:
Fuck yeah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Basis koop ik bij Aldi, en dingen zoals melk, muesli, sojamelk(dingen die ik niet elcheapo wil kopen) koop ik bij de Appie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:07 schreef Dalliance het volgende:
Wie van de studenten hier doet zijn boodschappen zelf?
Al dat eten kost me een klein vermogen en hoewel ik best veel te besteden heb als student, zit ik af en toe toch te krap om alle boodschappen te doen. Ik denk dat ik rond tot net boven de 250 euro per maand uitgeef aan eten. Ik heb al eens een jaar of anderhalf m'n sociale activiteiten met 2/3 teruggedrongen en toen ging het allemaal wel, maar daar vond ik geen balans in. Hoe doen jullie dat? Gewoon alles el cheapo of maak je gebruik van korting en ga je toch voor kwaliteitsingrediënten? Please share
Waarom drink jij sojamelk én koemelk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Basis koop ik bij Aldi, en dingen zoals melk, muesli, sojamelk(dingen die ik niet elcheapo wil kopen) koop ik bij de Appie.
Klopt chicken koop ik bij islamitische slager..ze eten niet voor niets halal die moslims. Dieren hebben minder stress gehad(mogen ook geen hormonen krijgen)..worden beter geslacht, het is goedkoper en niet volgespoten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:36 schreef mtchel112 het volgende:
bij de islamitische slagers spuiten ze nog geen water in het vlees (igg in mijn stad dan) zodat het meer lijkt en meer weegt. ook ist veel goedkoper en lekkerder (dat zegt mijn oom tenminste)
Soja omdat lekkerder...en koemelk(magere) voor door de muesli.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom drink jij sojamelk én koemelk?
Welke oefeningen wil je doen dan? Shoulder press is een extensie oefening voor je arm (=triceps). En lateral raises bijvoorbeeld heb je ook geen biceps bij nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Hebben jullie wel eens biceps en schouders op dezelfde dag getraind, en zo ja, hoe bevalt dat?
Gisteravond in du club 3 chicks tegenlijk uit dan handjes van haagse mooibys gehosseld en daarna fucking hard afgewezen like a boss!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:01 schreef 16meter het volgende:
Ondanks m'n kater (teveel gezopen gister) ging ik net even een bakje kwark halen bij de Aldi (heeft de meeste eiwitten, kenners weten het), komt er opeens zo'n dunne vakkenvuller naar me toe die vraagt hoe hij ook zo shredded kan worden.Ik negeer die ecto natuurlijk en ga afrekenen. Het kassameisje zat duidelijk soppen op haar stoeltje en wat bleek... ze had op het kassabonnetje haar telefoonnummer geschreven met als toevoeging "je bent zo lekker breed".
Heeft die whey van Body en Fitshop z'n werk toch goed gedaan.
Mirin', lief dagboek?
Dit topic daalt echt qua niveau.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Gisteravond in du club 3 chicks tegenlijk uit dan handjes van haagse mooibys gehosseld en daarna fucking hard afgewezen like a boss!
Iedereen mirin
Altijd mattie, jij snapt 't!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:16 schreef Panzermaus het volgende:
meer mensen die ook altijd voor en na hun fitniss een kwartiertje fietsen doen voor droogtrainen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |