troll hoop ik?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:42 schreef Agentperry het volgende:
ik vind de situation wel een mooi lichaam hebben(no homo)
Dit is te serieus.. al 8 min geen reactie, die kun je niet mirin' sisquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:11 schreef Opdekop het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oeimachine_niet.html
Heheh hebben jullie verhalen van oefeningen die je eerst echt volledig fout uitvoerde waar je later pas achter kwam?
Ik heb het in de gatenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is te serieus.. al 8 min geen reactie, die kun je niet mirin' sis.. (kut topic)
Maar wtf, dat niemand hem ff aanspreekt en uitlegt dat het zo niet hoort
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:11 schreef Opdekop het volgende:
Heheh hebben jullie verhalen van oefeningen die je eerst echt volledig fout uitvoerde waar je later pas achter kwam?
Toen ik voor het eerst op zo'n calf machine zat drukte ik vol met mijn quads, zat te dicht op dat blok. 'Hm, dit gaat wel erg makkelijk, en dit is 140 kg?' No joke.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:11 schreef Opdekop het volgende:
iets meer definitie en je bent een animal brah functional strength is allesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef 16meter het volgende:
Nog geen pics van mij, maar wel een filmpje. Wel in het Engels omdat ik hem eigenlijk voor 't forum van bb.com gemaakt had.Zit nog wel in de bulk.
mirin brah. die ga ik ook proberen in de gym maar wel met minder gewicht echt sick mangquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef 16meter het volgende:
Nog geen pics van mij, maar wel een filmpje. Wel in het Engels omdat ik hem eigenlijk voor 't forum van bb.com gemaakt had.Zit nog wel in de bulk.
Wat heb je te pakken gekregen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, net terug van het trainen. Lang niet meer zo lekker getraind, ik denk dat ik het weer te pakken heb!
Geen schouders trainen brah. Chick houden niet van brute kleerkasten, gewoon borst mangg das dope.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, net terug van het trainen. Lang niet meer zo lekker getraind, ik denk dat ik het weer te pakken heb!
Enige nadeel was dat ik bij m'n laatste schouderoefening een spier in achterhoofd/nek leek te verreken of zo. Heel raar i.i.g., zo'n wringend/warm gevoel...
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:59 schreef BeamofLight het volgende:
Stelletje kutnerds hier. Flikker toch op met je niet-grappig zijn.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zijn piemel denk ik, die fatty is zoveel afgevallen dat ie hem eindelijk weer kan vinden
zeker terug lezen je hebt echt wat gemist negerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:02 schreef DeRakker. het volgende:
fuck... ff 8uurtjes werken en we zijn een heel topic verder
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
die gozert die je wilde playen en je in bad wou krijgen.. weet niet precies wie
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:05 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zeker terug lezen je hebt echt wat gemist neger
ok adres?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
u mad rakker u mad come at me brah real talk
geilquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen Whey Perfection bestellen, 32,90 ¤ voor 81 shakes+gratis shakebekert
pics?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
rly brah rlyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
teleurgesteldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
Heb alleen deze topic gelezen... blijf bij mn standpunt
u mad?
welke kwark eet jij? hoeveel gram eiwit? hoe eet je deze?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
yea rightquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Zyzz het volgende:
wtf brah wat is dit voor skire weer? hopelijk word het vanavond beter.
they madquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:27 schreef Agentperry het volgende:
had er al een topic over gemaakt in klb maar die haters sluiten hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |