SPOILER: Algemeen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: Oefeningen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroiden2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige en informatieve linkjes2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tot Slot2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 20102Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meid toch wat een vieze taal.. en gym..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Opdekop het volgende:
[..]
JA doordat jullie altijd klaarkomen van dikke billen die voorbij lopen in de sportschool, en ik zit dan weer aan die dumbells met cum en nu ben ik zwanger. For real.
[..]
Welke 2?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:45 schreef Zyzz het volgende:
[ afbeelding ]
bitches cumme op deze foto van mij
trolololololol
handjes boven tafel houden hequote:
Ohhja, I remember.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Meid toch wat een vieze taal.. en gym..
Jij en.. die gozert die je wilde playen en je in bad wou krijgen.. weet niet precies wie
Ik vergeef je, maar je vriendin is er iets minder blij mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Opdekop, sorry dat ik gaatjes in het condoom had geprikt schat zal het niet weer doen.
heb je ping?quote:
oooh waattt dikke disss wuutttquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik vergeef je, maar je vriendin is er iets minder blij mee.
Heb je mn hyves gevonden?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
alleen whatsapp (no homo)
:$:$:$:4
Iemand nog wat oefeningen voor binnenkant borst?
ik hoorde dat pushups wel helpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
alleen whatsapp (no homo)
:$:$:$:4
Iemand nog wat oefeningen voor binnenkant borst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop