SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Meid toch wat een vieze taal.. en gym..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:41 schreef Opdekop het volgende:
[..]
JA doordat jullie altijd klaarkomen van dikke billen die voorbij lopen in de sportschool, en ik zit dan weer aan die dumbells met cum en nu ben ik zwanger. For real.
[..]
Welke 2?
Jij en.. die gozert die je wilde playen en je in bad wou krijgen.. weet niet precies wie![]()
![]()
![]()
bitches cumme op deze foto van mij
trololololololZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:45 schreef Zyzz het volgende:
[ afbeelding ]
bitches cumme op deze foto van mij
trolololololol![]()
![]()
handjes boven tafel houden hequote:Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
Ohhja, I remember.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Meid toch wat een vieze taal.. en gym..
Jij en.. die gozert die je wilde playen en je in bad wou krijgen.. weet niet precies wieIk vergeef je, maar je vriendin is er iets minder blij mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Opdekop, sorry dat ik gaatjes in het condoom had geprikt schat zal het niet weer doen.
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
heb je ping?quote:(no homo)
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
oooh waattt dikke disss wuutttquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik vergeef je, maar je vriendin is er iets minder blij mee.Deathlift or Die.![]()
Heb je mn hyves gevonden?quote:
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
strong detective skills broZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
alleen whatsapp (no homo)
:$:$:$:4
Iemand nog wat oefeningen voor binnenkant borst?![]()
binnenkant kun je niet apart trainenZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.![]()
ik hoorde dat pushups wel helpen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
alleen whatsapp (no homo)
:$:$:$:4
Iemand nog wat oefeningen voor binnenkant borst?
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: