quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:21 schreef Mr.DD het volgende:
M'n gmail geeft geen melding meer van nieuwe mailtjes, waar kan je dat weer goed zetten of resetten oid?
Wit veld voor je tekstveld...? Je bedoelt dat het toetsenbord gewoon het niet doet?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:38 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand soms ook het probleem dat er een wit veld voor je tekstveld zit en dat je dan niet ziet wat je typt? Zo ja, heeft er iemand een oplossing voor gevonden?
Heb het wel eens ja, maar alleen op fok.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:36 schreef wc-eend het volgende:
Nee, hij creëert een soort wit vlak dat mijn tekstveld omhoog duwt, buiten scherm. Ik kan wel gewoon tikken en ik zie mijn toetsenbord maar ik zie niet wat er getikt wordt.
Ligt eraan in welke conditie hij verkeerd. Anders zou 170-200 euro haalbaar zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga mn Desire verkopen op www.verkoopjetelefoon.nl voor 139 euro. Goeie deal of moet ik het gewoon op Marktplaats zetten?
Heb ik ook alleen soms met Fok!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Heb het wel eens ja, maar alleen op fok.
Dat dus. Gaat wel snel met die prijzenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke conditie hij verkeerd. Anders zou 170-200 euro haalbaar zijn.
Ligt eraan hoe oud en wat voor staat. Iedere tussenhandelaar verdiend er natuurlijk aan. Zou het eerst eens op Fok! en MP proberen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke conditie hij verkeerd. Anders zou 170-200 euro haalbaar zijn.
170 vind ik te weinig. Dan liever voor 139 euro zonder lastige vragen. Op zich ziet hij er nog perfect uit, merk wel dat de knopjes iets harder moeten worden ingedrukt dan toen ie nog 'vers' was.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Echt hè, voor een iPhone 3GS krijg je nog meer terugquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Qwea het volgende:
Wat een lachertje die site. 130 voor een htc sensation
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:25 schreef Mr.DD het volgende:
Kan iemand nog reageren op m'n gmail probleem? HTC Desire #36
Die in-ears zijn tenminste comfortabel. Deze HTC dingen voelen alsof ik twee kiezelstenen in m'n oor heb geramd.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:38 schreef Tolley het volgende:
creative is ook wel of je je oor tegen de anus van een zanger zit te luisteren
Mijne waren stuk dus ik heb nieuwe op DX besteld ;quote:Op zondag 3 juli 2011 03:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die in-ears zijn tenminste comfortabel. Deze HTC dingen voelen alsof ik twee kiezelstenen in m'n oor heb geramd.
Ik heb dat regelmatig als ik een krabbel (quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:38 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand soms ook het probleem dat er een wit veld voor je tekstveld zit en dat je dan niet ziet wat je typt? Zo ja, heeft er iemand een oplossing voor gevonden?
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:05 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik heb dat regelmatig als ik een krabbel () op Hyves (
) wil plaatsen. Heb er niet echt een oplossing voor, behalve refreshen
Thanks voor de tip, zien er prima uit en 6 euro is geen geldquote:Op zondag 3 juli 2011 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne waren stuk dus ik heb nieuwe op DX besteld ;
http://www.dealextreme.co(...)-g5-3-5mm-jack-52758
Zitten prima
Nope. Hij geeft ook standaard aan dat ik 3 mail heb, ook al heb ik die niet, en ik kan ze ook niet bekijken...quote:
Precies. En ik gebruik hem zelf ook. Helder geluid, zitten prima, ectquote:Op zondag 3 juli 2011 17:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, zien er prima uit en 6 euro is geen geld
Rechtstreeks naar HTC ongeveer 2 weken, voor zover ik uit dit, en andere topics op kon maken. Via de telefoonboer kan het weken langer duren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:53 schreef Alxander het volgende:
Schopje!
[Knip!]
Moraal van dit verhaal: Voordat je gaat rooten, kijk ook goed naar hoe je het weer kunt verhelpen.
Maar nu ben ik hem dus twee weken kwijt waarschijnlijk. Weet iemand hoe lang het duurt met HTC?
Schopje! (ik ook maar ff :s )quote:Op zondag 3 juli 2011 19:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nope. Hij geeft ook standaard aan dat ik 3 mail heb, ook al heb ik die niet, en ik kan ze ook niet bekijken...
Kan ik het op een of andere manier opnieuw installeren zonder mn HTC te veel boos te maken?
Siquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:57 schreef Alxander het volgende:
Ah, opzich is de service van htc best goed hè ?
Ze blijven gewoon online staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Schopje! (ik ook maar ff :s )
Gmail update nog steeds niet, Whatsapp weigert momenteel ook updates te geven van nieuwe berichten, alleen sporadisch geeft ie wat door.
Als ik mijn Gmail account ontkoppel en weer koppel, raak ik dan contacten kwijt of ben ik er 100% zeker dat ze allemaal online staan? Waar kan ik ze allemaal exporteren?
Dat heb ik ook wel eens, ik zie bijv een melding dat ik 1 ongelezen mail heb, maar hoe vaak ik ook refresh, hij geeft die ene mail niet weer. Enige oplossing is de mail via pc te lezen ipv via de telefoon. Daar zie je wel de mail staan en kan je hem ook gewoon lezen. Dit komt eens in 3 maanden voor of zo...quote:Op zondag 3 juli 2011 19:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nope. Hij geeft ook standaard aan dat ik 3 mail heb, ook al heb ik die niet, en ik kan ze ook niet bekijken...
Kan ik het op een of andere manier opnieuw installeren zonder mn HTC te veel boos te maken?
Kan ik dat bij de Gamma halenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:08 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is een bug idd. Je kunt t beste even titanium gebruiken
https://market.android.co(...)eature=search_resultquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ik dat bij de Gamma halen
Kortom, ik ben n00b, ik gebruik dat ding om te internetten, te bellen en ik ben al blij dat ik dat snapVan rooten of weet ik wat heb ik alleen een klok horen luiden, maar die verdomde klepel...
Wel typisch eigenlijk, ik dacht dat alleen applicaties zelf bij hun eigen data mochten komen (tenzij je root hebt dus). Of doet deze alleen sms/email/call logs?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
https://market.android.co(...)eature=search_result
http://www.5min.com/Video(...)h-MyBackup-283838666
Dat kunnen ze. Er komt een nieuw moederbord in.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:36 schreef Pheno het volgende:
Thanks, ik ga eens kijken! En hopen dat ze mijn telefoon kunnen repareren, want dit is echt te irritant
Als dat en mijn telefoonnummers en andere contactdata maar opgeslagen worden, de apps boeien me eerlijk gezegd nog het minstquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:52 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Wel typisch eigenlijk, ik dacht dat alleen applicaties zelf bij hun eigen data mochten komen (tenzij je root hebt dus). Of doet deze alleen sms/email/call logs?
Heb je die niet in je Google contacten staan dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als dat en mijn telefoonnummers en andere contactdata maar opgeslagen worden, de apps boeien me eerlijk gezegd nog het minst
Ok. Sommige mensen kicken op hun 3-sterren levels in Angry Birds.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als dat en mijn telefoonnummers en andere contactdata maar opgeslagen worden, de apps boeien me eerlijk gezegd nog het minst
Dit dus. Ik ben sinds 2 dagen over naar een Sensation, en niets over hoeven zetten. Lang leve Google Contactsquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:01 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ok. Sommige mensen kicken op hun 3-sterren levels in Angry Birds.
Wat (misschien later) wel handig is, is om alle contacten te synchroniseren met je GMail. Google weet dan wel ineens alles van je, maar je hebt dan wel alles (adressen/email/telefoonnr) bij elkaar, en de telefoon synct dat met de server. Hoef je die ook nooit meer te backuppen
N00b-request: hoe de neuk zou ik dat moeten doen? Ik heb ooit gekeken (vorig jaar), maar dat werkte zo stroef. Ik kreeg maar 1/10 te zien in Google, de rest werd niet gesynchroniseerd. Ik zie dat ik wel een backupmap heb op mijn desire, maar die is van vorig jaar zomer. Dus ooit is me iets gelukt te doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je die niet in je Google contacten staan dan?
inloggen op http://mail.google.com/mail?hl=nl en helemaal linksboven zie je contacts staan en klik die aan. Er zullen best nog andere manieren zijn maar deze ene manier volstaat al.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
N00b-request: hoe de neuk zou ik dat moeten doen? Ik heb ooit gekeken (vorig jaar), maar dat werkte zo stroef. Ik kreeg maar 1/10 te zien in Google, de rest werd niet gesynchroniseerd. Ik zie dat ik wel een backupmap heb op mijn desire, maar die is van vorig jaar zomer. Dus ooit is me iets gelukt te doen
Ik zie nu ook een optie dat ik mijn contacten kan backuppen naar sd-kaart. Maar als ik dat wil doen is er geen SD-kaart gevonden. En ik zie het kreng gewoon zitten. Volgens mij is dit telefoontje redelijk fucked up
Even uit mijn hoofd. Ga naar Contacten, druk op Menu, en dan op Importeren/Exporteren. Exporteer naar SD kaart. Van daar kan je het bestandje volgens mij weer importeren in Google Contacts. Volgens mij heb ik de telefoon toen even aan mijn PC gehangen, bestandje eraf gehaald en via de browser geïmporteerd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
N00b-request: hoe de neuk zou ik dat moeten doen? Ik heb ooit gekeken (vorig jaar), maar dat werkte zo stroef. Ik kreeg maar 1/10 te zien in Google, de rest werd niet gesynchroniseerd. Ik zie dat ik wel een backupmap heb op mijn desire, maar die is van vorig jaar zomer. Dus ooit is me iets gelukt te doen
Ik zie nu ook een optie dat ik mijn contacten kan backuppen naar sd-kaart. Maar als ik dat wil doen is er geen SD-kaart gevonden. En ik zie het kreng gewoon zitten. Volgens mij is dit telefoontje redelijk fucked up
Ik ga eens contactjes schoonmaken, of een andere erin doen, kijken of dat helpt. Dat kan pas vanavond, want ik loop niet dagelijks met sd-kaartjes op zak.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:28 schreef Kloonhommel het volgende:
@Ezec: hij schreef toch dat zijn SDkaart op 1 of andere manier niet goed functioneert....?
Raar inderdaad, eenmaal als telefooncontact kan ik dus niet overgaan op Google Contact. Ik zie nog wel de optie om diegene op sim op te slaan, maar dat is minder data volgens mij. Wel opgeslagen, dat welquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Als het echt niet gaat moet je die 31 contacten gewoon handmatig invoeren in google contacts. Het erin krijgen is nogal prutswerk. Het terugkrijgen op je telefoon is 1 seconde werk. Snap zelf ook niet waarom google dat zo doet.
Hetzelfde geldt voor Google Talk. Mijn vriendin heeft android 1.5 en kan dus niet whatsappen. Wij gebruiken Talk maar die kan behalve chatten geen reet. Zelfs MSN kan meer: fotos over en weer sturen.
Overtypen van 40 contacts valt toch wel meequote:Op woensdag 6 juli 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar inderdaad, eenmaal als telefooncontact kan ik dus niet overgaan op Google Contact. Ik zie nog wel de optie om diegene op sim op te slaan, maar dat is minder data volgens mij. Wel opgeslagen, dat wel
Ik ga vanavond eens prutsen, dan kan ik het toestel zaterdag inleveren, dan mogen ze het gaan repareren. Ik kan niet eens naar een normale webpagina gaan, dan reset ie al
Wel handig in de winter, na een paar resets is ie aardig warm
Ik werk nog wel eens, dus kan het pas vanavondquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Overtypen van 40 contacts valt toch wel meeDat doe je op de computer, natuurlijk. Half uurtje werk maximaal, en dan kun je meteen alle missende gegevens, extra email adressen en kekke fotootjes aan je contacts toevoegen
In het vervolg nieuwe contacten natuurlijk opslaan in gmail he, en niet in de telefoon anders wordt het een rommeltje.
Oh, overheen gelezen. Excuseer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:28 schreef Kloonhommel het volgende:
@Ezec: hij schreef toch dat zijn SDkaart op 1 of andere manier niet goed functioneert....?
Ik heb alleen eckte eckte bazen in mijn contactlijstquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:31 schreef Mr.DD het volgende:
40 contacten?Ik heb 21 mb aan contacten
Dat zijn er zo'n 150-250 I guess.
Whatsapp en Gmail werken weer, via instellingen>applicaties>gmail>gegevens wissen, en dan opnieuw laten synchroniseren!
Even zien hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen eckte eckte bazen in mijn contactlijst
Ik gebruik geen facebook, maar ik kan me zo voorstellen dat al die contacten een bijbehorende usericon/foto hebben van de facebook site. Tenzij je dat uit weet te zetten denk ik dat die 21MB gaat blijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Even zien hoor.
16 op m'n sim, 338 op m'n gmail, 17 op m'n telefoon, en 227 op m'n Facebook.
Allemaal eckte eckte bazen hoor![]()
Waar moet ik troep verwijderen om die 21 MB iets te minderen?
Waarom laat je hem niet zelf de plaats kiezen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
Oke, ik heb mn htc terug. Nu wil ik mijn weer plaats invoeren : Den Helder
Zegt ie : Ja, die plaats ken ik niet
Hij stond er altijd wel in. Iemand enig idee hoe ik Den Helder erin krijg?
Staat ie, blijft ie mooi leeg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Oftewel, zet hem op huidige locatie.
Facebook wegflikkeren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Even zien hoor.
16 op m'n sim, 338 op m'n gmail, 17 op m'n telefoon, en 227 op m'n Facebook.
Allemaal eckte eckte bazen hoor![]()
Waar moet ik troep verwijderen om die 21 MB iets te minderen?
Ik moet tot volgend jaar mei door (ook Vodafone), en zie nu ook weinig interessants. HTC ben ik nu wel fan van geworden eigenlijk. Enige wat me tegenstaat is het bizar lage interne geheugen waardoor ik weinig apps enzo kan installeren, maar ik heb daar toch niet veel van nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef abruzzese het volgende:
HTC Desire is tegenwoordig nog populair genoeg om met de nieuwe modellen mee te gaan .
Ik heb mijn Desire nu precies 1 jaar en moet nog 18 maanden mee doen vanwege mijn Vodafone contract .
Ik ben nog heel erg tevreden met mijn smartphone en alles werkt nog perfect behalve de home button knop die soms niet reageert maar met vaker drukken springt hij wel weer op home menu .
Mij loont het nu helemaal niet om over te stappen naar een nieuw model zoals Samsung Galaxy s II of HTC Sensation want het verschil is veels te klein .
Met de Android 2.2 is het heel fijn om nog wel een tijdje door te gaan en ik denk helemaal niet aan Android 2.3 .
Mijn vorige modellen zoals de Samsung Omnia ( 2008 ) en de Samsung Jét waren veel minder goed om lang mee door te gaan en waren het onhandige en ongebruiksvriendelijke telefoons .
Dus ben ik nog steeds een trotse bezitter van mijn HTC Desire tot 01-02-2013 en dan pas lijkt mij de moeite waard om over te stappen naar de next gen smartphone .
klijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:28 schreef abruzzese het volgende:
Ik denk zeker wel dat er heel veel HTC Desire bezitters tevreden zijn en inderdaad niet het nut zien om een nieuwe smartphone te kopen omat het verschil te klijn is .
Dat is toch gewoon een groter SD-kaartje kopen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom los je in godsnaam dat geheugenprobleem niet op? Ga je daar serieus nog een jaar![]()
smileys voor posten? Het is zo simpel op te lossen
Wat houdt je tegen?
Nee bij desire is het interne geheugen absurd laag. De meeste apps werken er niet aan native a2sd en daardoor is rooten echt de enige oplossing, al hou je zelfs rekening met alleen de nuttige apps.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een groter SD-kaartje kopen?
1GB is zat, standaard Desire brengt je op 147mb zo uit m'n hoofd. En met Unrevoked is het zelfs voor een aap mogelijk om te rooten. Je hoeft niet eens wat te doen behalve je desire aan de kabel en op een knopje te drukkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben zelf maar een leek in dat technisch gebeuren van tweaken / rooten enz.....
Daarom blijf ik gewoon mijn standaard HTC Desire houden .
Er zijn van die gasten hier op het forum die zich verdiepen in dat ingewikkelde computer technische gebeuren en deze mensen zullen ook wat meer uren achter een laptop zitten dan een leek .
Trouwens over dat interngeheugen van de HTC toestellen zijn toch allemaal beperkt en zelfs de nieuwste HTC Sensation heeft toch ook maar 1 GB intern geheugen terwijl een IPhone & Samsung Galaxy s 8 GB en meer interngeheugen hebben ????
Zou het kunnen dat de beperkte HTC smartphone,s geheugen dat speciaal hebben vanwege de HTC Sence ???????
Ik heb die van mij bijna een jaar en het gaat nog allemaal prima.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nee bij desire is het interne geheugen absurd laag. De meeste apps werken er niet aan native a2sd en daardoor is rooten echt de enige oplossing, al hou je zelfs rekening met alleen de nuttige apps.
Mensen die nu nog zeiken om het geheugenprobleem zijn wel blind voor de simpele oplossing. Men kan gewoon een stock sense rom downloaden met fatsoenlijke a2sd maar zelfs dat is 'eng'.
Klopt! Deze aap heeft het gisteren gedaan. Met de tutorial van xda is het gisteren mij gelukt. Nu inlezen mbt roms, en kijken hoe ik het beste alles kan backuppen zodat ik niets kwijtraak wat nu op de telefoon staat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
1GB is zat, standaard Desire brengt je op 147mb zo uit m'n hoofd. En met Unrevoked is het zelfs voor een aap mogelijk om te rooten. Je hoeft niet eens wat te doen behalve je desire aan de kabel en op een knopje te drukken
Kijk eens bij instellingen - accounts & synchronisatie. Staat daar automatisch synchroniseren aan? Zo ja, staat het weer daar dan ook onder?quote:
Volgens mij een Linux/android beperking, waardoor er een max van 2gb aan apps is. Opgelost in Honeycomb !quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
1GB is zat, standaard Desire brengt je op 147mb zo uit m'n hoofd. En met Unrevoked is het zelfs voor een aap mogelijk om te rooten. Je hoeft niet eens wat te doen behalve je desire aan de kabel en op een knopje te drukken
Ik had met die ROM na een tijdje het probleem dat het syncen op de achtergrond niet meer werkte. Gmail, Whatsapp, Chrome to phone enz. werkten allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:47 schreef RacerDKB het volgende:
Fucking hell, heb Rcmix S er op gezet, en ondanks dat het de beste en snelste Rom is die ik tot nu toe heb gehad, heb ik een probleem.
Ik heb 7 apps geïnstalleerd (rond de 1mb ps) en hij zit vol! Is dit normaal bij deze Rom, gebruikt ie zo veel? Dan moet ik namelijk een andere nemen want dit is kut.
Betwijfel ook of de a2sd werkt, in titanium backup staat 500mb vrij van de 1000 voor de a2sd partitie.
Werkwijze:
Naar recovery booten
Sd partitioneren, 0mb swap 1024 mb ext
Ext2 omzetten naar ext3
Via Usb-ms Rom er op
Wipen
Flashen
Als ik met Rom manager een partitie maak van 512mb dan boot de Rom niet meer .
Merk boeit niet zoveel. Alles boven klas 4 of 6 is denk ik voldoende. Daarboven heeft het niet meer zoveel nut geloof ik (het toestel moet natuurlijk ook zo snel kunnen).quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef abruzzese het volgende:
Vraagje ?
Ik heb nog steeds de standaard 4 GB geheugenkaart en ben aan het overwegen om een 8 of 16 GB geheugenkaart erin te sptoppen .
Welke merk is nu het beste en moet ik ook letten op de Class number ?
Misschien werkt het videofilmen met 720 p zonder schokkerige beelden .
Ik lees graag jouw mening .
Tja, mijn vorige (en eerstequote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:52 schreef Klonk het volgende:
Sinds vanmorgen eigenaar van een Desire
Was wel een treurig moment na tot nu toe alleen maar nokia's en symbian, maar ja Symbian is dood en Nokia bijna...
Contacten en dan de laatste tab 'oproepen'.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:00 schreef Klonk het volgende:
na een half leven symbian en voorgangers te hebben gebruikt is het echt zoeken naar simpele dingen, zoals een ietsje wat oproepduur en gegevensverbruik bijhoud, zit dat er nou niet op of kijk ik niet goed
Om verbruik van belminuten / smsjes bij te houden, kun je DroidStats downloaden, vind ik zelf erg handig. Voor dataverbruik bestaan meerdere apps, ik gebruikte Netcounter.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:00 schreef Klonk het volgende:
na een half leven symbian en voorgangers te hebben gebruikt is het echt zoeken naar simpele dingen, zoals een ietsje wat oproepduur en gegevensverbruik bijhoud, zit dat er nou niet op of kijk ik niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |