Even uit mijn hoofd. Ga naar Contacten, druk op Menu, en dan op Importeren/Exporteren. Exporteer naar SD kaart. Van daar kan je het bestandje volgens mij weer importeren in Google Contacts. Volgens mij heb ik de telefoon toen even aan mijn PC gehangen, bestandje eraf gehaald en via de browser geïmporteerd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
N00b-request: hoe de neuk zou ik dat moeten doen? Ik heb ooit gekeken (vorig jaar), maar dat werkte zo stroef. Ik kreeg maar 1/10 te zien in Google, de rest werd niet gesynchroniseerd. Ik zie dat ik wel een backupmap heb op mijn desire, maar die is van vorig jaar zomer. Dus ooit is me iets gelukt te doen
Ik zie nu ook een optie dat ik mijn contacten kan backuppen naar sd-kaart. Maar als ik dat wil doen is er geen SD-kaart gevonden. En ik zie het kreng gewoon zitten. Volgens mij is dit telefoontje redelijk fucked up
Ik ga eens contactjes schoonmaken, of een andere erin doen, kijken of dat helpt. Dat kan pas vanavond, want ik loop niet dagelijks met sd-kaartjes op zak.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:28 schreef Kloonhommel het volgende:
@Ezec: hij schreef toch dat zijn SDkaart op 1 of andere manier niet goed functioneert....?
Raar inderdaad, eenmaal als telefooncontact kan ik dus niet overgaan op Google Contact. Ik zie nog wel de optie om diegene op sim op te slaan, maar dat is minder data volgens mij. Wel opgeslagen, dat welquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Als het echt niet gaat moet je die 31 contacten gewoon handmatig invoeren in google contacts. Het erin krijgen is nogal prutswerk. Het terugkrijgen op je telefoon is 1 seconde werk. Snap zelf ook niet waarom google dat zo doet.
Hetzelfde geldt voor Google Talk. Mijn vriendin heeft android 1.5 en kan dus niet whatsappen. Wij gebruiken Talk maar die kan behalve chatten geen reet. Zelfs MSN kan meer: fotos over en weer sturen.
Overtypen van 40 contacts valt toch wel meequote:Op woensdag 6 juli 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar inderdaad, eenmaal als telefooncontact kan ik dus niet overgaan op Google Contact. Ik zie nog wel de optie om diegene op sim op te slaan, maar dat is minder data volgens mij. Wel opgeslagen, dat wel
Ik ga vanavond eens prutsen, dan kan ik het toestel zaterdag inleveren, dan mogen ze het gaan repareren. Ik kan niet eens naar een normale webpagina gaan, dan reset ie al
Wel handig in de winter, na een paar resets is ie aardig warm
Ik werk nog wel eens, dus kan het pas vanavondquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Overtypen van 40 contacts valt toch wel meeDat doe je op de computer, natuurlijk. Half uurtje werk maximaal, en dan kun je meteen alle missende gegevens, extra email adressen en kekke fotootjes aan je contacts toevoegen
In het vervolg nieuwe contacten natuurlijk opslaan in gmail he, en niet in de telefoon anders wordt het een rommeltje.
Oh, overheen gelezen. Excuseer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:28 schreef Kloonhommel het volgende:
@Ezec: hij schreef toch dat zijn SDkaart op 1 of andere manier niet goed functioneert....?
Ik heb alleen eckte eckte bazen in mijn contactlijstquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:31 schreef Mr.DD het volgende:
40 contacten?Ik heb 21 mb aan contacten
Dat zijn er zo'n 150-250 I guess.
Whatsapp en Gmail werken weer, via instellingen>applicaties>gmail>gegevens wissen, en dan opnieuw laten synchroniseren!
Even zien hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen eckte eckte bazen in mijn contactlijst
Ik gebruik geen facebook, maar ik kan me zo voorstellen dat al die contacten een bijbehorende usericon/foto hebben van de facebook site. Tenzij je dat uit weet te zetten denk ik dat die 21MB gaat blijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Even zien hoor.
16 op m'n sim, 338 op m'n gmail, 17 op m'n telefoon, en 227 op m'n Facebook.
Allemaal eckte eckte bazen hoor![]()
Waar moet ik troep verwijderen om die 21 MB iets te minderen?
Waarom laat je hem niet zelf de plaats kiezen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
Oke, ik heb mn htc terug. Nu wil ik mijn weer plaats invoeren : Den Helder
Zegt ie : Ja, die plaats ken ik niet
Hij stond er altijd wel in. Iemand enig idee hoe ik Den Helder erin krijg?
Staat ie, blijft ie mooi leeg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Oftewel, zet hem op huidige locatie.
Facebook wegflikkeren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Even zien hoor.
16 op m'n sim, 338 op m'n gmail, 17 op m'n telefoon, en 227 op m'n Facebook.
Allemaal eckte eckte bazen hoor![]()
Waar moet ik troep verwijderen om die 21 MB iets te minderen?
Ik moet tot volgend jaar mei door (ook Vodafone), en zie nu ook weinig interessants. HTC ben ik nu wel fan van geworden eigenlijk. Enige wat me tegenstaat is het bizar lage interne geheugen waardoor ik weinig apps enzo kan installeren, maar ik heb daar toch niet veel van nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef abruzzese het volgende:
HTC Desire is tegenwoordig nog populair genoeg om met de nieuwe modellen mee te gaan .
Ik heb mijn Desire nu precies 1 jaar en moet nog 18 maanden mee doen vanwege mijn Vodafone contract .
Ik ben nog heel erg tevreden met mijn smartphone en alles werkt nog perfect behalve de home button knop die soms niet reageert maar met vaker drukken springt hij wel weer op home menu .
Mij loont het nu helemaal niet om over te stappen naar een nieuw model zoals Samsung Galaxy s II of HTC Sensation want het verschil is veels te klein .
Met de Android 2.2 is het heel fijn om nog wel een tijdje door te gaan en ik denk helemaal niet aan Android 2.3 .
Mijn vorige modellen zoals de Samsung Omnia ( 2008 ) en de Samsung Jét waren veel minder goed om lang mee door te gaan en waren het onhandige en ongebruiksvriendelijke telefoons .
Dus ben ik nog steeds een trotse bezitter van mijn HTC Desire tot 01-02-2013 en dan pas lijkt mij de moeite waard om over te stappen naar de next gen smartphone .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |