Oh, overheen gelezen. Excuseer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:28 schreef Kloonhommel het volgende:
@Ezec: hij schreef toch dat zijn SDkaart op 1 of andere manier niet goed functioneert....?
Ik heb alleen eckte eckte bazen in mijn contactlijstquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:31 schreef Mr.DD het volgende:
40 contacten?Ik heb 21 mb aan contacten
Dat zijn er zo'n 150-250 I guess.
Whatsapp en Gmail werken weer, via instellingen>applicaties>gmail>gegevens wissen, en dan opnieuw laten synchroniseren!
Even zien hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen eckte eckte bazen in mijn contactlijst
Ik gebruik geen facebook, maar ik kan me zo voorstellen dat al die contacten een bijbehorende usericon/foto hebben van de facebook site. Tenzij je dat uit weet te zetten denk ik dat die 21MB gaat blijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Even zien hoor.
16 op m'n sim, 338 op m'n gmail, 17 op m'n telefoon, en 227 op m'n Facebook.
Allemaal eckte eckte bazen hoor![]()
Waar moet ik troep verwijderen om die 21 MB iets te minderen?
Waarom laat je hem niet zelf de plaats kiezen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
Oke, ik heb mn htc terug. Nu wil ik mijn weer plaats invoeren : Den Helder
Zegt ie : Ja, die plaats ken ik niet
Hij stond er altijd wel in. Iemand enig idee hoe ik Den Helder erin krijg?
Staat ie, blijft ie mooi leeg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Oftewel, zet hem op huidige locatie.
Facebook wegflikkeren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Even zien hoor.
16 op m'n sim, 338 op m'n gmail, 17 op m'n telefoon, en 227 op m'n Facebook.
Allemaal eckte eckte bazen hoor![]()
Waar moet ik troep verwijderen om die 21 MB iets te minderen?
Ik moet tot volgend jaar mei door (ook Vodafone), en zie nu ook weinig interessants. HTC ben ik nu wel fan van geworden eigenlijk. Enige wat me tegenstaat is het bizar lage interne geheugen waardoor ik weinig apps enzo kan installeren, maar ik heb daar toch niet veel van nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef abruzzese het volgende:
HTC Desire is tegenwoordig nog populair genoeg om met de nieuwe modellen mee te gaan .
Ik heb mijn Desire nu precies 1 jaar en moet nog 18 maanden mee doen vanwege mijn Vodafone contract .
Ik ben nog heel erg tevreden met mijn smartphone en alles werkt nog perfect behalve de home button knop die soms niet reageert maar met vaker drukken springt hij wel weer op home menu .
Mij loont het nu helemaal niet om over te stappen naar een nieuw model zoals Samsung Galaxy s II of HTC Sensation want het verschil is veels te klein .
Met de Android 2.2 is het heel fijn om nog wel een tijdje door te gaan en ik denk helemaal niet aan Android 2.3 .
Mijn vorige modellen zoals de Samsung Omnia ( 2008 ) en de Samsung Jét waren veel minder goed om lang mee door te gaan en waren het onhandige en ongebruiksvriendelijke telefoons .
Dus ben ik nog steeds een trotse bezitter van mijn HTC Desire tot 01-02-2013 en dan pas lijkt mij de moeite waard om over te stappen naar de next gen smartphone .
klijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:28 schreef abruzzese het volgende:
Ik denk zeker wel dat er heel veel HTC Desire bezitters tevreden zijn en inderdaad niet het nut zien om een nieuwe smartphone te kopen omat het verschil te klijn is .
Dat is toch gewoon een groter SD-kaartje kopen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom los je in godsnaam dat geheugenprobleem niet op? Ga je daar serieus nog een jaar![]()
smileys voor posten? Het is zo simpel op te lossen
Wat houdt je tegen?
Nee bij desire is het interne geheugen absurd laag. De meeste apps werken er niet aan native a2sd en daardoor is rooten echt de enige oplossing, al hou je zelfs rekening met alleen de nuttige apps.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een groter SD-kaartje kopen?
1GB is zat, standaard Desire brengt je op 147mb zo uit m'n hoofd. En met Unrevoked is het zelfs voor een aap mogelijk om te rooten. Je hoeft niet eens wat te doen behalve je desire aan de kabel en op een knopje te drukkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben zelf maar een leek in dat technisch gebeuren van tweaken / rooten enz.....
Daarom blijf ik gewoon mijn standaard HTC Desire houden .
Er zijn van die gasten hier op het forum die zich verdiepen in dat ingewikkelde computer technische gebeuren en deze mensen zullen ook wat meer uren achter een laptop zitten dan een leek .
Trouwens over dat interngeheugen van de HTC toestellen zijn toch allemaal beperkt en zelfs de nieuwste HTC Sensation heeft toch ook maar 1 GB intern geheugen terwijl een IPhone & Samsung Galaxy s 8 GB en meer interngeheugen hebben ????
Zou het kunnen dat de beperkte HTC smartphone,s geheugen dat speciaal hebben vanwege de HTC Sence ???????
Ik heb die van mij bijna een jaar en het gaat nog allemaal prima.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nee bij desire is het interne geheugen absurd laag. De meeste apps werken er niet aan native a2sd en daardoor is rooten echt de enige oplossing, al hou je zelfs rekening met alleen de nuttige apps.
Mensen die nu nog zeiken om het geheugenprobleem zijn wel blind voor de simpele oplossing. Men kan gewoon een stock sense rom downloaden met fatsoenlijke a2sd maar zelfs dat is 'eng'.
Klopt! Deze aap heeft het gisteren gedaan. Met de tutorial van xda is het gisteren mij gelukt. Nu inlezen mbt roms, en kijken hoe ik het beste alles kan backuppen zodat ik niets kwijtraak wat nu op de telefoon staat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
1GB is zat, standaard Desire brengt je op 147mb zo uit m'n hoofd. En met Unrevoked is het zelfs voor een aap mogelijk om te rooten. Je hoeft niet eens wat te doen behalve je desire aan de kabel en op een knopje te drukken
Kijk eens bij instellingen - accounts & synchronisatie. Staat daar automatisch synchroniseren aan? Zo ja, staat het weer daar dan ook onder?quote:
Volgens mij een Linux/android beperking, waardoor er een max van 2gb aan apps is. Opgelost in Honeycomb !quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
1GB is zat, standaard Desire brengt je op 147mb zo uit m'n hoofd. En met Unrevoked is het zelfs voor een aap mogelijk om te rooten. Je hoeft niet eens wat te doen behalve je desire aan de kabel en op een knopje te drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |