klijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:28 schreef abruzzese het volgende:
Ik denk zeker wel dat er heel veel HTC Desire bezitters tevreden zijn en inderdaad niet het nut zien om een nieuwe smartphone te kopen omat het verschil te klijn is .
Dat is toch gewoon een groter SD-kaartje kopen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom los je in godsnaam dat geheugenprobleem niet op? Ga je daar serieus nog een jaar![]()
smileys voor posten? Het is zo simpel op te lossen
Wat houdt je tegen?
Nee bij desire is het interne geheugen absurd laag. De meeste apps werken er niet aan native a2sd en daardoor is rooten echt de enige oplossing, al hou je zelfs rekening met alleen de nuttige apps.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een groter SD-kaartje kopen?
1GB is zat, standaard Desire brengt je op 147mb zo uit m'n hoofd. En met Unrevoked is het zelfs voor een aap mogelijk om te rooten. Je hoeft niet eens wat te doen behalve je desire aan de kabel en op een knopje te drukkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben zelf maar een leek in dat technisch gebeuren van tweaken / rooten enz.....
Daarom blijf ik gewoon mijn standaard HTC Desire houden .
Er zijn van die gasten hier op het forum die zich verdiepen in dat ingewikkelde computer technische gebeuren en deze mensen zullen ook wat meer uren achter een laptop zitten dan een leek .
Trouwens over dat interngeheugen van de HTC toestellen zijn toch allemaal beperkt en zelfs de nieuwste HTC Sensation heeft toch ook maar 1 GB intern geheugen terwijl een IPhone & Samsung Galaxy s 8 GB en meer interngeheugen hebben ????
Zou het kunnen dat de beperkte HTC smartphone,s geheugen dat speciaal hebben vanwege de HTC Sence ???????
Ik heb die van mij bijna een jaar en het gaat nog allemaal prima.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nee bij desire is het interne geheugen absurd laag. De meeste apps werken er niet aan native a2sd en daardoor is rooten echt de enige oplossing, al hou je zelfs rekening met alleen de nuttige apps.
Mensen die nu nog zeiken om het geheugenprobleem zijn wel blind voor de simpele oplossing. Men kan gewoon een stock sense rom downloaden met fatsoenlijke a2sd maar zelfs dat is 'eng'.
Klopt! Deze aap heeft het gisteren gedaan. Met de tutorial van xda is het gisteren mij gelukt. Nu inlezen mbt roms, en kijken hoe ik het beste alles kan backuppen zodat ik niets kwijtraak wat nu op de telefoon staat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
1GB is zat, standaard Desire brengt je op 147mb zo uit m'n hoofd. En met Unrevoked is het zelfs voor een aap mogelijk om te rooten. Je hoeft niet eens wat te doen behalve je desire aan de kabel en op een knopje te drukken
Kijk eens bij instellingen - accounts & synchronisatie. Staat daar automatisch synchroniseren aan? Zo ja, staat het weer daar dan ook onder?quote:
Volgens mij een Linux/android beperking, waardoor er een max van 2gb aan apps is. Opgelost in Honeycomb !quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
1GB is zat, standaard Desire brengt je op 147mb zo uit m'n hoofd. En met Unrevoked is het zelfs voor een aap mogelijk om te rooten. Je hoeft niet eens wat te doen behalve je desire aan de kabel en op een knopje te drukken
Ik had met die ROM na een tijdje het probleem dat het syncen op de achtergrond niet meer werkte. Gmail, Whatsapp, Chrome to phone enz. werkten allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:47 schreef RacerDKB het volgende:
Fucking hell, heb Rcmix S er op gezet, en ondanks dat het de beste en snelste Rom is die ik tot nu toe heb gehad, heb ik een probleem.
Ik heb 7 apps geïnstalleerd (rond de 1mb ps) en hij zit vol! Is dit normaal bij deze Rom, gebruikt ie zo veel? Dan moet ik namelijk een andere nemen want dit is kut.
Betwijfel ook of de a2sd werkt, in titanium backup staat 500mb vrij van de 1000 voor de a2sd partitie.
Werkwijze:
Naar recovery booten
Sd partitioneren, 0mb swap 1024 mb ext
Ext2 omzetten naar ext3
Via Usb-ms Rom er op
Wipen
Flashen
Als ik met Rom manager een partitie maak van 512mb dan boot de Rom niet meer .
Merk boeit niet zoveel. Alles boven klas 4 of 6 is denk ik voldoende. Daarboven heeft het niet meer zoveel nut geloof ik (het toestel moet natuurlijk ook zo snel kunnen).quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef abruzzese het volgende:
Vraagje ?
Ik heb nog steeds de standaard 4 GB geheugenkaart en ben aan het overwegen om een 8 of 16 GB geheugenkaart erin te sptoppen .
Welke merk is nu het beste en moet ik ook letten op de Class number ?
Misschien werkt het videofilmen met 720 p zonder schokkerige beelden .
Ik lees graag jouw mening .
Tja, mijn vorige (en eerstequote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:52 schreef Klonk het volgende:
Sinds vanmorgen eigenaar van een Desire
Was wel een treurig moment na tot nu toe alleen maar nokia's en symbian, maar ja Symbian is dood en Nokia bijna...
Contacten en dan de laatste tab 'oproepen'.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:00 schreef Klonk het volgende:
na een half leven symbian en voorgangers te hebben gebruikt is het echt zoeken naar simpele dingen, zoals een ietsje wat oproepduur en gegevensverbruik bijhoud, zit dat er nou niet op of kijk ik niet goed
Om verbruik van belminuten / smsjes bij te houden, kun je DroidStats downloaden, vind ik zelf erg handig. Voor dataverbruik bestaan meerdere apps, ik gebruikte Netcounter.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:00 schreef Klonk het volgende:
na een half leven symbian en voorgangers te hebben gebruikt is het echt zoeken naar simpele dingen, zoals een ietsje wat oproepduur en gegevensverbruik bijhoud, zit dat er nou niet op of kijk ik niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |