abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2011 @ 08:46:06 #76
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_99141548
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:28 schreef abruzzese het volgende:
Ik denk zeker wel dat er heel veel HTC Desire bezitters tevreden zijn en inderdaad niet het nut zien om een nieuwe smartphone te kopen omat het verschil te klijn is .
klijn :X :@
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_99141567
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom los je in godsnaam dat geheugenprobleem niet op? Ga je daar serieus nog een jaar :( :( smileys voor posten? Het is zo simpel op te lossen :') Wat houdt je tegen?
Dat is toch gewoon een groter SD-kaartje kopen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_99143076
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon een groter SD-kaartje kopen?
Nee bij desire is het interne geheugen absurd laag. De meeste apps werken er niet aan native a2sd en daardoor is rooten echt de enige oplossing, al hou je zelfs rekening met alleen de nuttige apps.

Mensen die nu nog zeiken om het geheugenprobleem zijn wel blind voor de simpele oplossing. Men kan gewoon een stock sense rom downloaden met fatsoenlijke a2sd maar zelfs dat is 'eng'.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_99143250
Ik moet me eens inlezen op dat rooten. Niet dat het eng voelt, maar nooit in verdiept en ik heb dus geen idee wat de voordelen zijn :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:50:53 #80
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_99165716
Ik ben zelf maar een leek in dat technisch gebeuren van tweaken / rooten enz.....
Daarom blijf ik gewoon mijn standaard HTC Desire houden .
Er zijn van die gasten hier op het forum die zich verdiepen in dat ingewikkelde computer technische gebeuren en deze mensen zullen ook wat meer uren achter een laptop zitten dan een leek .
Trouwens over dat interngeheugen van de HTC toestellen zijn toch allemaal beperkt en zelfs de nieuwste HTC Sensation heeft toch ook maar 1 GB intern geheugen terwijl een IPhone & Samsung Galaxy s 8 GB en meer interngeheugen hebben ????
Zou het kunnen dat de beperkte HTC smartphone,s geheugen dat speciaal hebben vanwege de HTC Sence ???????
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_99165853
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben zelf maar een leek in dat technisch gebeuren van tweaken / rooten enz.....
Daarom blijf ik gewoon mijn standaard HTC Desire houden .
Er zijn van die gasten hier op het forum die zich verdiepen in dat ingewikkelde computer technische gebeuren en deze mensen zullen ook wat meer uren achter een laptop zitten dan een leek .
Trouwens over dat interngeheugen van de HTC toestellen zijn toch allemaal beperkt en zelfs de nieuwste HTC Sensation heeft toch ook maar 1 GB intern geheugen terwijl een IPhone & Samsung Galaxy s 8 GB en meer interngeheugen hebben ????
Zou het kunnen dat de beperkte HTC smartphone,s geheugen dat speciaal hebben vanwege de HTC Sence ???????
1GB is zat, standaard Desire brengt je op 147mb zo uit m'n hoofd. En met Unrevoked is het zelfs voor een aap mogelijk om te rooten. Je hoeft niet eens wat te doen behalve je desire aan de kabel en op een knopje te drukken ;)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:22:29 #82
6941 APK
Factual, I think.
pi_99170189
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:

Nee bij desire is het interne geheugen absurd laag. De meeste apps werken er niet aan native a2sd en daardoor is rooten echt de enige oplossing, al hou je zelfs rekening met alleen de nuttige apps.

Mensen die nu nog zeiken om het geheugenprobleem zijn wel blind voor de simpele oplossing. Men kan gewoon een stock sense rom downloaden met fatsoenlijke a2sd maar zelfs dat is 'eng'.
Ik heb die van mij bijna een jaar en het gaat nog allemaal prima.
Rooten is denk ik meer iets voor mensen die weten wat 'a2sd' is :+

Ik heb zo'n vermoeden dat het iets te maken heeft met apps op de sd-card installeren :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:40:49 #83
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_99171231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

1GB is zat, standaard Desire brengt je op 147mb zo uit m'n hoofd. En met Unrevoked is het zelfs voor een aap mogelijk om te rooten. Je hoeft niet eens wat te doen behalve je desire aan de kabel en op een knopje te drukken ;)
Klopt! Deze aap heeft het gisteren gedaan. Met de tutorial van xda is het gisteren mij gelukt. Nu inlezen mbt roms, en kijken hoe ik het beste alles kan backuppen zodat ik niets kwijtraak wat nu op de telefoon staat.
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:52:50 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99171949
ik heb verdomme nog steeds geen weer :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99173461
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:52 schreef Qwea het volgende:
ik heb verdomme nog steeds geen weer :{
Kijk eens bij instellingen - accounts & synchronisatie. Staat daar automatisch synchroniseren aan? Zo ja, staat het weer daar dan ook onder?
pi_99175112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Volgens mij een Linux/android beperking, waardoor er een max van 2gb aan apps is. Opgelost in Honeycomb !
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:56:59 #87
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_99203865
Sjezus, alle applicaties blijven vandaag maar bij me crashen. NOS Teletekst, Facebook, zelfs Internet wilde niet starten. Gegevens wissen loste het probleem op, wel een paar bladwijzers kwijt nu... Tja.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_99225207
Gooi dat ding toch een keer leeg?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:10:03 #89
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_99225462
Handcent nu moeten verwijderen, bleef maar crashen waardoor ik geen smsjes meer binnenkreeg :o Wat gaat er fout? :(
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_99231602
Fucking hell, heb Rcmix S er op gezet, en ondanks dat het de beste en snelste Rom is die ik tot nu toe heb gehad, heb ik een probleem.

Ik heb 7 apps geïnstalleerd (rond de 1mb ps) en hij zit vol! Is dit normaal bij deze Rom, gebruikt ie zo veel? Dan moet ik namelijk een andere nemen want dit is kut.

Betwijfel ook of de a2sd werkt, in titanium backup staat 500mb vrij van de 1000 voor de a2sd partitie.

Werkwijze:
Naar recovery booten
Sd partitioneren, 0mb swap 1024 mb ext
Ext2 omzetten naar ext3
Via Usb-ms Rom er op
Wipen
Flashen

Als ik met Rom manager een partitie maak van 512mb dan boot de Rom niet meer .
pi_99232625
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 01:47 schreef RacerDKB het volgende:
Fucking hell, heb Rcmix S er op gezet, en ondanks dat het de beste en snelste Rom is die ik tot nu toe heb gehad, heb ik een probleem.

Ik heb 7 apps geïnstalleerd (rond de 1mb ps) en hij zit vol! Is dit normaal bij deze Rom, gebruikt ie zo veel? Dan moet ik namelijk een andere nemen want dit is kut.

Betwijfel ook of de a2sd werkt, in titanium backup staat 500mb vrij van de 1000 voor de a2sd partitie.

Werkwijze:
Naar recovery booten
Sd partitioneren, 0mb swap 1024 mb ext
Ext2 omzetten naar ext3
Via Usb-ms Rom er op
Wipen
Flashen

Als ik met Rom manager een partitie maak van 512mb dan boot de Rom niet meer .
Ik had met die ROM na een tijdje het probleem dat het syncen op de achtergrond niet meer werkte. Gmail, Whatsapp, Chrome to phone enz. werkten allemaal niet meer.

Nu met Insert Coin 1.0.8 werkt alles weer prima.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:01:39 #92
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_99243360
Vraagje ?
Ik heb nog steeds de standaard 4 GB geheugenkaart en ben aan het overwegen om een 8 of 16 GB geheugenkaart erin te sptoppen .
Welke merk is nu het beste en moet ik ook letten op de Class number ?
Misschien werkt het videofilmen met 720 p zonder schokkerige beelden .
Ik lees graag jouw mening .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:52:13 #93
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_99244681
Sinds vanmorgen eigenaar van een Desire *O*

Was wel een treurig moment na tot nu toe alleen maar nokia's en symbian, maar ja Symbian is dood en Nokia bijna...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_99244794
Veel plezier ermee!
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:00:13 #95
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_99244881
na een half leven symbian en voorgangers te hebben gebruikt is het echt zoeken naar simpele dingen, zoals een ietsje wat oproepduur en gegevensverbruik bijhoud, zit dat er nou niet op of kijk ik niet goed :')
pi_99244962
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef abruzzese het volgende:
Vraagje ?
Ik heb nog steeds de standaard 4 GB geheugenkaart en ben aan het overwegen om een 8 of 16 GB geheugenkaart erin te sptoppen .
Welke merk is nu het beste en moet ik ook letten op de Class number ?
Misschien werkt het videofilmen met 720 p zonder schokkerige beelden .
Ik lees graag jouw mening .
Merk boeit niet zoveel. Alles boven klas 4 of 6 is denk ik voldoende. Daarboven heeft het niet meer zoveel nut geloof ik (het toestel moet natuurlijk ook zo snel kunnen).
Tip: Dit is een goede shop, duurt misschien wel even iets langer dan zelf ophalen, maar is wel goedkoop.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:52 schreef Klonk het volgende:
Sinds vanmorgen eigenaar van een Desire *O*

Was wel een treurig moment na tot nu toe alleen maar nokia's en symbian, maar ja Symbian is dood en Nokia bijna...
Tja, mijn vorige (en eerste :@ ) gsm was een N82, was er toen ontzettend blij mee, was hét toptoestel van die tijd (in het begin althans). Maar iedereen wil nu geloof ik vooral gebruiksgemak en ik geloof dat Symbian daar toch wat op achterstand zit t.o.v. Apple en Android.
Aan de andere kant is een eenvoudige Nokia nog wel hét toestel als je gewoon een simpel en eenvoudig toestel wil.
pi_99245037
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:00 schreef Klonk het volgende:
na een half leven symbian en voorgangers te hebben gebruikt is het echt zoeken naar simpele dingen, zoals een ietsje wat oproepduur en gegevensverbruik bijhoud, zit dat er nou niet op of kijk ik niet goed :')
Contacten en dan de laatste tab 'oproepen'.
Dan krijg je een lijst met alle in- en uitkomende oproepen. Als je dan op het icoontje, aan het einde van een regel, klikt dan krijg je gedetailleerde info
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:11:03 #98
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_99245191
ah, dank je wel, en voor dataverbruik is volgens mij het motto ''there's an app for that'' :P
pi_99245197
Ik voel me naakt, mijn Desire ligt nu in een la bij de Phonehouse.
pi_99245303
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:00 schreef Klonk het volgende:
Om verbruik van belminuten / smsjes bij te houden, kun je DroidStats downloaden, vind ik zelf erg handig. Voor dataverbruik bestaan meerdere apps, ik gebruikte Netcounter.
"The problem with common sense is that most people are morons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')