quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:21 schreef Mr.DD het volgende:
M'n gmail geeft geen melding meer van nieuwe mailtjes, waar kan je dat weer goed zetten of resetten oid?
Wit veld voor je tekstveld...? Je bedoelt dat het toetsenbord gewoon het niet doet?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:38 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand soms ook het probleem dat er een wit veld voor je tekstveld zit en dat je dan niet ziet wat je typt? Zo ja, heeft er iemand een oplossing voor gevonden?
Heb het wel eens ja, maar alleen op fok.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:36 schreef wc-eend het volgende:
Nee, hij creëert een soort wit vlak dat mijn tekstveld omhoog duwt, buiten scherm. Ik kan wel gewoon tikken en ik zie mijn toetsenbord maar ik zie niet wat er getikt wordt.
Ligt eraan in welke conditie hij verkeerd. Anders zou 170-200 euro haalbaar zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga mn Desire verkopen op www.verkoopjetelefoon.nl voor 139 euro. Goeie deal of moet ik het gewoon op Marktplaats zetten?
Heb ik ook alleen soms met Fok!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Heb het wel eens ja, maar alleen op fok.
Dat dus. Gaat wel snel met die prijzenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke conditie hij verkeerd. Anders zou 170-200 euro haalbaar zijn.
Ligt eraan hoe oud en wat voor staat. Iedere tussenhandelaar verdiend er natuurlijk aan. Zou het eerst eens op Fok! en MP proberen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke conditie hij verkeerd. Anders zou 170-200 euro haalbaar zijn.
170 vind ik te weinig. Dan liever voor 139 euro zonder lastige vragen. Op zich ziet hij er nog perfect uit, merk wel dat de knopjes iets harder moeten worden ingedrukt dan toen ie nog 'vers' was.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Echt hè, voor een iPhone 3GS krijg je nog meer terugquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Qwea het volgende:
Wat een lachertje die site. 130 voor een htc sensation
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:25 schreef Mr.DD het volgende:
Kan iemand nog reageren op m'n gmail probleem? HTC Desire #36
Die in-ears zijn tenminste comfortabel. Deze HTC dingen voelen alsof ik twee kiezelstenen in m'n oor heb geramd.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:38 schreef Tolley het volgende:
creative is ook wel of je je oor tegen de anus van een zanger zit te luisteren
Mijne waren stuk dus ik heb nieuwe op DX besteld ;quote:Op zondag 3 juli 2011 03:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die in-ears zijn tenminste comfortabel. Deze HTC dingen voelen alsof ik twee kiezelstenen in m'n oor heb geramd.
Ik heb dat regelmatig als ik een krabbel (quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:38 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand soms ook het probleem dat er een wit veld voor je tekstveld zit en dat je dan niet ziet wat je typt? Zo ja, heeft er iemand een oplossing voor gevonden?
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:05 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik heb dat regelmatig als ik een krabbel () op Hyves (
) wil plaatsen. Heb er niet echt een oplossing voor, behalve refreshen
Thanks voor de tip, zien er prima uit en 6 euro is geen geldquote:Op zondag 3 juli 2011 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne waren stuk dus ik heb nieuwe op DX besteld ;
http://www.dealextreme.co(...)-g5-3-5mm-jack-52758
Zitten prima
Nope. Hij geeft ook standaard aan dat ik 3 mail heb, ook al heb ik die niet, en ik kan ze ook niet bekijken...quote:
Precies. En ik gebruik hem zelf ook. Helder geluid, zitten prima, ectquote:Op zondag 3 juli 2011 17:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, zien er prima uit en 6 euro is geen geld
Rechtstreeks naar HTC ongeveer 2 weken, voor zover ik uit dit, en andere topics op kon maken. Via de telefoonboer kan het weken langer duren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:53 schreef Alxander het volgende:
Schopje!
[Knip!]
Moraal van dit verhaal: Voordat je gaat rooten, kijk ook goed naar hoe je het weer kunt verhelpen.
Maar nu ben ik hem dus twee weken kwijt waarschijnlijk. Weet iemand hoe lang het duurt met HTC?
Schopje! (ik ook maar ff :s )quote:Op zondag 3 juli 2011 19:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nope. Hij geeft ook standaard aan dat ik 3 mail heb, ook al heb ik die niet, en ik kan ze ook niet bekijken...
Kan ik het op een of andere manier opnieuw installeren zonder mn HTC te veel boos te maken?
Siquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:57 schreef Alxander het volgende:
Ah, opzich is de service van htc best goed hè ?
Ze blijven gewoon online staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Schopje! (ik ook maar ff :s )
Gmail update nog steeds niet, Whatsapp weigert momenteel ook updates te geven van nieuwe berichten, alleen sporadisch geeft ie wat door.
Als ik mijn Gmail account ontkoppel en weer koppel, raak ik dan contacten kwijt of ben ik er 100% zeker dat ze allemaal online staan? Waar kan ik ze allemaal exporteren?
Dat heb ik ook wel eens, ik zie bijv een melding dat ik 1 ongelezen mail heb, maar hoe vaak ik ook refresh, hij geeft die ene mail niet weer. Enige oplossing is de mail via pc te lezen ipv via de telefoon. Daar zie je wel de mail staan en kan je hem ook gewoon lezen. Dit komt eens in 3 maanden voor of zo...quote:Op zondag 3 juli 2011 19:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nope. Hij geeft ook standaard aan dat ik 3 mail heb, ook al heb ik die niet, en ik kan ze ook niet bekijken...
Kan ik het op een of andere manier opnieuw installeren zonder mn HTC te veel boos te maken?
Kan ik dat bij de Gamma halenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:08 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is een bug idd. Je kunt t beste even titanium gebruiken
https://market.android.co(...)eature=search_resultquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ik dat bij de Gamma halen
Kortom, ik ben n00b, ik gebruik dat ding om te internetten, te bellen en ik ben al blij dat ik dat snapVan rooten of weet ik wat heb ik alleen een klok horen luiden, maar die verdomde klepel...
Wel typisch eigenlijk, ik dacht dat alleen applicaties zelf bij hun eigen data mochten komen (tenzij je root hebt dus). Of doet deze alleen sms/email/call logs?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
https://market.android.co(...)eature=search_result
http://www.5min.com/Video(...)h-MyBackup-283838666
Dat kunnen ze. Er komt een nieuw moederbord in.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:36 schreef Pheno het volgende:
Thanks, ik ga eens kijken! En hopen dat ze mijn telefoon kunnen repareren, want dit is echt te irritant
Als dat en mijn telefoonnummers en andere contactdata maar opgeslagen worden, de apps boeien me eerlijk gezegd nog het minstquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:52 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Wel typisch eigenlijk, ik dacht dat alleen applicaties zelf bij hun eigen data mochten komen (tenzij je root hebt dus). Of doet deze alleen sms/email/call logs?
Heb je die niet in je Google contacten staan dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als dat en mijn telefoonnummers en andere contactdata maar opgeslagen worden, de apps boeien me eerlijk gezegd nog het minst
Ok. Sommige mensen kicken op hun 3-sterren levels in Angry Birds.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als dat en mijn telefoonnummers en andere contactdata maar opgeslagen worden, de apps boeien me eerlijk gezegd nog het minst
Dit dus. Ik ben sinds 2 dagen over naar een Sensation, en niets over hoeven zetten. Lang leve Google Contactsquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:01 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ok. Sommige mensen kicken op hun 3-sterren levels in Angry Birds.
Wat (misschien later) wel handig is, is om alle contacten te synchroniseren met je GMail. Google weet dan wel ineens alles van je, maar je hebt dan wel alles (adressen/email/telefoonnr) bij elkaar, en de telefoon synct dat met de server. Hoef je die ook nooit meer te backuppen
N00b-request: hoe de neuk zou ik dat moeten doen? Ik heb ooit gekeken (vorig jaar), maar dat werkte zo stroef. Ik kreeg maar 1/10 te zien in Google, de rest werd niet gesynchroniseerd. Ik zie dat ik wel een backupmap heb op mijn desire, maar die is van vorig jaar zomer. Dus ooit is me iets gelukt te doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je die niet in je Google contacten staan dan?
inloggen op http://mail.google.com/mail?hl=nl en helemaal linksboven zie je contacts staan en klik die aan. Er zullen best nog andere manieren zijn maar deze ene manier volstaat al.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
N00b-request: hoe de neuk zou ik dat moeten doen? Ik heb ooit gekeken (vorig jaar), maar dat werkte zo stroef. Ik kreeg maar 1/10 te zien in Google, de rest werd niet gesynchroniseerd. Ik zie dat ik wel een backupmap heb op mijn desire, maar die is van vorig jaar zomer. Dus ooit is me iets gelukt te doen
Ik zie nu ook een optie dat ik mijn contacten kan backuppen naar sd-kaart. Maar als ik dat wil doen is er geen SD-kaart gevonden. En ik zie het kreng gewoon zitten. Volgens mij is dit telefoontje redelijk fucked up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |