Het is best dramatisch jaquote:
ALS IEMAND NOG EEN KEER DAT WOORD IN ZIJN OF HAAR MOND NEEMT DANquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Gewoon rooten, hoef je er ook niet op te wachten
Is ie kaputt? Mijne is nog springlevend en onbeschadigdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef Qwea het volgende:
Desire opgehaald. Dat ze opschieten
rond 12 Oktober vorig jaar was het ook raak. 9 maanden geleden. Best kort.
Jup. 2de keer al. Zelfde als in oktober vorig jaar : Mobo naar de klote. Ding wordt belachelijk heet bij google maps en zelfs bij plume en internetquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is ie kaputt? Mijne is nog springlevend en onbeschadigd
Ik gebruikte Google Maps voor het eerst langere tijd vandaag en toen werd die van mij ook behoorlijk heetquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
Jup. 2de keer al. Zelfde als in oktober vorig jaar : Mobo naar de klote. Ding wordt belachelijk heet bij google maps en zelfs bij plume en internet
Had je eigenlijk ff moeten doorgebruiken en ook twitter of internet moeten openen. Mijne bleef maar rebooten.... zodra ik hem op de airco gooide was het primaquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik gebruikte Google Maps voor het eerst langere tijd vandaag en toen werd die van mij ook behoorlijk heet
Internet stond ook open op een live-score sitequote:Op woensdag 29 juni 2011 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je eigenlijk ff moeten doorgebruiken en ook twitter of internet moeten openen. Mijne bleef maar rebooten.... zodra ik hem op de airco gooide was het prima
Hmm, heb navigatie al vaker 'lang' gebruikt, vannacht nog 50 minuten gefietst door onweer (boterhamzakje om htc desire, touchscreen doet het dan gewoon nogquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Internet stond ook open op een live-score site
Blijkbaar net op tijd op de plaats van bestemming aangekomen
Rooten is wel ideaal mbt de mogelijkheden die het biedtquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het is best dramatisch ja![]()
[..]
ALS IEMAND NOG EEN KEER DAT WOORD IN ZIJN OF HAAR MOND NEEMT DAN
Hmmmm, als ik navigatie + internet gebruik in de auto icm met de autolader wordt de Desire enorm warm idd. Op dat moment schakelt SetCPU naar een lagere snelheid, en doet dit net zo lang tot of de temperatuur daalt, of de minimum ingestelde snelheid bereikt is wat over het algemeen resulteert in een lagere temperatuur.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je eigenlijk ff moeten doorgebruiken en ook twitter of internet moeten openen. Mijne bleef maar rebooten.... zodra ik hem op de airco gooide was het prima
Maar niet de oplossing voor elk probleem/vraag..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Rooten is wel ideaal mbt de mogelijkheden die het biedt
Dat is logischquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
Maar niet de oplossing voor elk probleem/vraag..
Net als sommige systeembeheerders..
"Ja ik heb dit en dit probleem"
Oh ff herstarten..
"Ja dat lost het probleem tijdelijk op idd.. k moet alles opslaan/herstarten en 10 min later zit ik met hetzelfde probleem godverdomme."
Je kunt toch verder?
Zo'n soort gevoel krijg ik bij dat 'rooten' wat men hier roept...
Ik ben het ermee eens dat het veel mogelijkheden biedt. En dat het je telefoon verbeter/versnelt geloof ik ook wel.. Maar t is niet oplossing voor alles.
Dan is waarschijnlijk je vraag niet duidelijk genoeg... Veel mensen denken namelijk dat een systeembeheerder ergens een glazen bol heeft staan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
Maar niet de oplossing voor elk probleem/vraag..
Net als sommige systeembeheerders..
"Ja ik heb dit en dit probleem"
Oh ff herstarten..
"Ja dat lost het probleem tijdelijk op idd.. k moet alles opslaan/herstarten en 10 min later zit ik met hetzelfde probleem godverdomme."
Je kunt toch verder?
I beg to differ.. Ben zelf namelijk 'hobby-icter' (als in, k heb er wel redelijk wat verstand van, maar niet mn beroep, en in dit specifieke geval kon ik niks ivm admin-rights) dus ik wist m aardig helder voor te kauwen waar het probleem zat..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk je vraag niet duidelijk genoeg...
Klopt.. Daar ben ik niet 1 van.quote:Veel mensen denken namelijk dat een systeembeheerder ergens een glazen bol heeft staan.
Hier werkt de menuknop ook niet meer ideaal. Hij reboot steeds vaker na intensief gebruik app; volgende week maar eens opsturen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:04 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn menuknop begint slechter en slechter te werken. Toch nog maar eens gebruik maken voor de garantie denk ik.
En er zit iets in mijn jackpoort. Het headsetje past er niet meer in
Ik heb het ook bij langdurige gebruik van google maps navigatie.... Desondanks is ie niet doodgegaan of wat dan ook en gebruik ik hem nog gewoon elke dag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hmm, heb navigatie al vaker 'lang' gebruikt, vannacht nog 50 minuten gefietst door onweer (boterhamzakje om htc desire, touchscreen doet het dan gewoon nog), helemaal niet warm verder. Nooit last van gehad
Bij mij blijft hij soms ingedrukt "hangen"quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hier werkt de menuknop ook niet meer ideaal. Hij reboot steeds vaker na intensief gebruik app; volgende week maar eens opsturen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef Qwea het volgende:
Mailtje gehad en dynafix aan de foon gehad. Hele binnenkant is vorige x vervangen, inclusief imei nr. Vanmorgen weer de hele binnenkant vervangen.
Foon komt Dinsdag oid terug
Ja, 1ste keer waren ze ook snel. Waar Nokia en Samsung zeker 4 a 5 weken duurde was het de 1ste x binnen 2,5e week gerepareerd en terug. Ennu hebben ze hem vanmorgen ingeboekt en gefixt en sturen ze hem maandag ofzo weer opquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:20 schreef APK het volgende:
HTC heeft dus best wel goede service als het nodig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |