En er weer af gegooid. Ondanks de keuze voor Nederlands, is er onderhand meer Engels dan Nederlands te zien in de menu´s e.d.. Ben ik niet gewend van LeeDrOiD.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef Juup© het volgende:
Even back-up van de ROM (LeeDrOiD 2.3b A2SD versie) gemaakt e.d., zo meteen LeeDrOiD 3.07 GB A2SD erop zetten. Als ik geen ruimte genoeg over hou naar mijn zin, dan gooi ik de Data++ ROM ipv de A2SD versie erop.
Deed ie van mij ook al een poosje. Crashen als een mofoquote:Op zondag 26 juni 2011 15:19 schreef Verbodsbord het volgende:
Die van begint ineens af en toe internet af te sluiten
Zie androidworldquote:Op zondag 26 juni 2011 15:15 schreef Mr.DD het volgende:
Het is zondag en ik heb nog geen gingerbread. WAT GAAT HIER FOUT
Dank.quote:
Dat is niet normaal. Draait er iets op de achtergrond dat continue verbinding maakt ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Jezus, ik haal dat ding om 5:30 van de oplader, en om 9:30 is ie al meer dan de helft leeg, na alleen muziek luisteren, met scherm amper aan.
Zou kunnen dat het door spotify komt.....quote:Op maandag 27 juni 2011 11:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Dat is niet normaal. Draait er iets op de achtergrond dat continue verbinding maakt ofzo?
Vriendd van me had hem vroge week alquote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Verbodsbord, laad jij je Desire op onder je kussen? Voelt ie heet aan na het opladen?
Ik legde vroeger mijn Desire onder mijn kussen en dan wordt ie echt heet en is ie ook weer snel leeg. Sinds ik mijn Desire gewoon naast mijn bed oplaad kan hij ofwel 1 heel dag ofwel 2 en in zeer uitzonderlijke gevallen 3 dagen mee. Hangt af hoeveel ik hem gebruik.
Iemand een idee wanneer we de gingerbreadupdate voor desire kunnen verwachten? Ik heb op androidworld gekeken zoals in een paar postjes hierboven werd geopperd maar vond niks over een uitroldatum.
Why the fuck laad je een telefoon op onder je kussenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Verbodsbord, laad jij je Desire op onder je kussen? Voelt ie heet aan na het opladen?
Ik legde vroeger mijn Desire onder mijn kussen en dan wordt ie echt heet en is ie ook weer snel leeg. Sinds ik mijn Desire gewoon naast mijn bed oplaad kan hij ofwel 1 heel dag ofwel 2 en in zeer uitzonderlijke gevallen 3 dagen mee. Hangt af hoeveel ik hem gebruik.
Iemand een idee wanneer we de gingerbreadupdate voor desire kunnen verwachten? Ik heb op androidworld gekeken zoals in een paar postjes hierboven werd geopperd maar vond niks over een uitroldatum.
Ik ben doof en het getril van de tel maakt mij wakker. Met al mijn oude toestellen zoals Nokia N82 of N73 of nog antieker kon dat gewoon.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Why the fuck laad je een telefoon op onder je kussen!
Ah oke dan begrijp ik het welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ben doof en het getril van de tel maakt mij wakker. Met al mijn oude toestellen zoals Nokia N82 of N73 of nog antieker kon dat gewoon.
De officiële datum dat ie komt wordt ergens deze week bekend gemaakt, dan is het nog wachten op die datum zelf.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
De officiële datum dat ie komt wordt ergens deze week bekend gemaakt, dan is het nog wachten op die datum zelf.
Gewoon rooten, hoef je er ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
De officiële datum dat ie komt wordt ergens deze week bekend gemaakt, dan is het nog wachten op die datum zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |