misschien even je account verwijderen en opnieuw instellen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
thanks! lekker opgeruimd en ben ik eindelijk van die melding af, alleen wil mijn mail app nog steeds geen mails binnenhalen, hij geeft dan de melding aanmelden mislukt, maar ik heb helemaal niets veranderd, hij zou het tocht gewoon moeten doen nu ik weer ruimte in mn phone
en als je bij instellingen, accounts en synchronisatie kijkt, staat ie daar dan nog er in?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef Mr.DD het volgende:
Ik heb trouwens nu al wel een tijdje de melding:
"Google-aanmelding"
"U heeft het verkeerde wachtwoord ingevoerd of uw account is gewijzigd. Voer uw wachtwoord opnieuw in."
Volgens mij is het van youtube, maar daar heb ik dus twee accounts. Heb al de app verwijderd, gegevens, alles opnieuw, maar zonder succes.
Ah, dat zal hem geweest zijn. Bedanktquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef Pu22el het volgende:
[..]
en als je bij instellingen, accounts en synchronisatie kijkt, staat ie daar dan nog er in?
http://tweakers.net/nieuw(...)t-volgende-week.htmlquote:'Update HTC Desire begint volgende week'
Door Arnoud Wokke, vrijdag 17 juni 2011 15:57, views: 2.367
De update van de HTC Desire naar Android Gingerbread begint waarschijnlijk eind volgende week. In de update worden applicaties als Facebook verwijderd om hem passend te maken. De systeempartitie is te klein voor een volledige update.
De partitie die in de Desire is gereserveerd voor Android en de schil Sense is te klein, zegt een insider tegen Tweakers.net. Bij recentere smartphones is de partitie groter gemaakt, zodat die wel met gemak Android Gingerbread, Sense en alle bijbehorende applicaties kan bevatten.
Bij een upgrade die via de desktop loopt, kan de grootte van de systeempartitie worden aangepast, maar HTC heeft de infrastructuur niet meer om updates via de desktop te laten lopen. Over-the-air kunnen partities niet worden aangepast. HTC zal nu applicaties als Facebook en Twitter verwijderen, zodat de update wel op de partitie past. Het zal daarbij gaan om apps die downloadbaar zijn in downloadwinkel Android Market. De update begint waarschijnlijk volgende week, laat de insider weten. Er moet groen licht komen van het engineersteam uit het Verenigd Koninkrijk.
HTC beloofde in februari een update voor de Desire, maar HTC liet deze week weten dat de update er niet zou komen. Vervolgens kwam niet veel later het bericht dat de update er toch zou komen. De insider, die Tweakers.net vaker van juiste informatie heeft voorzien, noemt de rommelige communicatie een 'pr-fuck-up'.
Oh yeahhhhh buddyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)t-volgende-week.html
Maar daar zit dan ook geen Sense inquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef Ireyon het volgende:
Aan 250mb niet genoeg hebben voor 't systeem.. Oxygen heeft amper 100mb nodig.
Mooi, ben ik gelijk van die facebook en twitter apps afquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nope.. maar 't houdt wel in dat ik van het interne geheugen ruim 300mb tot m'n beschikking heb om apps kwijt te kunnen, in tegenstelling tot slechts 147mb wanneer Sense erop staat. En Oxygen draait als een tiet op epo en da´s ook mooi meegenomenquote:
Nice.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Meestal een kapot moederbord.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef De_kromme het volgende:
Mijn Desire start steeds vaker ineens opnieuw op (meestal na intensief gebruik apps). Veelvoorkomende bug? Wat te doen?
Deed die van mij ook 1 dag daarna heb ik hem en keer een hele dag aan de oplader gehad en deed hij het weer als een roosje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nice.![]()
Mijn Desire start steeds vaker ineens opnieuw op (meestal na intensief gebruik apps). Veelvoorkomende bug? Wat te doen?
En dat valt gewoon onder de garantie? Dynafix was vorige keer wel snel; binnenkort maaar eens opsturen dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Meestal een kapot moederbord.
Terugsturen, is bekend bij HTC
Valt volgens mij onder de garantie, er waren een aantal mensen hier die hetzelfde probleem hadden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef De_kromme het volgende:
En dat valt gewoon onder de garantie? Dynafix was vorige keer wel snel; binnenkort maaar eens opsturen dan.
Bedankt APK, hoe ist verder ouwe gek? Ook aan de Desire?
Yep, wordt heel snel warm. Dat zal het wel zijn dan, even opsturen binnenkort. Briefje erbij moederbord kapot of alleen symptonen aangeven?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef APK het volgende:
[..]
Valt volgens mij onder de garantie, er waren een aantal mensen hier die hetzelfde probleem hadden.
Wordt 'ie ook heel warm?
Ik heb een Desire en een Desire HD.
De Desire is eigenlijk fijner dan die grote
Geldt dit ook bij internetten. Die van mij wordt bij internetten (vooral mobiel internet) na een kwartier o.i.d. gloeiend heet. Stukje tussen mijn duim en wijsvinger waar de rechter onderkant van Desire op rustte voelde ooit zelfs wat verbrand aan.quote:
Heuj!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yep, wordt heel snel warm. Dat zal het wel zijn dan, even opsturen binnenkort. Briefje erbij moederbord kapot of alleen symptonen aangeven?
Bedankt.
Valsspelerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |