Smaken verschillen gelukkig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond het een enorm zijige en voorspelbare film om eerlijk te zijn.
Niiiiiice.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:29 schreef DJKoster het volgende:
Cool as Ice
[ afbeelding ]
Goed.. Heb ik die ook weer gezien. Episch slecht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 8 / imdb 7.0
Source Code (2011)
Beetje tegen vallend scifi thriller. Had er veel meer van verwacht. Inception maar dan nog moeilijker te begrijpen volgens de Preview. Ik vond het eerlijk gezegd een simpele film. Het groundhog day herbeleef gebeuren was wel op zich goed. Maar het was te simpel allemaal. Ik mistte de spanning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 6 / imdb 7.7
Colossus: The Forbin Project (1970)
Een aardige film alleen voelt het wat gedateerd.
De VS-president neemt een supercomputer in gebruik als defensie. Het apparaat neemt al snel de controle over en zoekt contact met zijn Russische tegenhanger.
Overigens zou ik een dergelijk ding niet eens als kookwekker vertrouwen zo achterlijk is het maar kennelijk was het wel intelligent 40 jaar geleden.
cijfer 6.0 / imdb 7.1
Labor Pains (2009)
Een erbarmelijke film met Linsey Lohan. Wat een verwaand wicht. Verhaal gaat dat ze na geroddel wordt ontslagen wordt maar omdat te voorkomen veinst ze een zwangerschap. Man man wat tenenkrommend.
cijfer 4 / imdb 4.6Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Monsturd
Je kunt natuurlijk heel flauw zeggen dat dit letterlijk en figuurlijk een schijt film is maar ik blijf `m hi-la-risch vinden. Alles wat een C-film een C-film maakt is aanwezig: slecht acteerwerk, nog slechtere dialogen en natuurlijk een verhaal dat te belachelijk voor woorden is (een ontsnapte serie moordenaar valt in een riool in een plas met chemicaliën en verandert in een mega grote moordende drol).
Een voordeel van al dat slechte is dat het wel meestal ontzettend vermakelijke films oplevert.
IMDB Cijfer: 4,1/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Daar kan ik mij in vinden. Silence of the Lambs vond ik vooral storend door de nare OCD trekjes van Jodie Foster.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Overgewaardeerde mainstream klote thriller.
'Rebel Without a Cause' volgens IMDBquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Niiiiiice.Ik heb laatst nog overwogen om 'm te kijken, maar toen niet genoeg wilskracht verzameld om het door te zetten.
Het is toch een 'moderne' vertelling van Easy Rider of zo?
Maar wel leuk om je een avondje kapot om te lachen?
Klassiekertje, staat op #117 van IMDB's top 250. Erg lekkere film. Duurt - zeker op tv - wel erg lang, maar met lange films heb ik (meestal) niet zo'n probleem. Wel zit ik nog te denken of sommige delen er niet uitgeknipt konden worden. De Niro weer in een typische rol - welke hij weer lekker speelt, Pacino's rol is enigzins interessant - de welbekende agent kennen we nu wel - maar ook nog wel aanneembaar.quote:Neil McCauley is een professionele dief. De aanpak van zijn diefstallen is zo professioneel, dat het zelfs de politie verbaast. Rechercheur Vincent Hanna raakt geobsedeerd door het werk van McCauley en wil hem koste wat kost te pakken krijgen. Het hoogtepunt voor beiden wordt bereikt als McCauley bezig is om zijn grootste klus ooit te klaren en Hanna met zijn team de voorbereidingen treft om McCauley in te rekenen. Beiden realiseren zich dat dit de grootste uitdaging van hun leven is.
mwah, in t begin zitten een paar leuke scenes maar verder vind ik m maar saai. dat romantische slow motion rond dansen in dat huis is wel een hoogtepuntquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef DJKoster het volgende:
[..]
'Rebel Without a Cause' volgens IMDB
Zien! Lachen gegarandeerd!
Er is een hoop wilskracht nodig om hem op te zetten en om te blijven kijken. Gelukkig duurt hij mar anderhalf uurquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Niiiiiice.Ik heb laatst nog overwogen om 'm te kijken, maar toen niet genoeg wilskracht verzameld om het door te zetten.
Het is toch een 'moderne' vertelling van Easy Rider of zo?
Maar wel leuk om je een avondje kapot om te lachen?
Dat is heel het concept van de film. Dat je niets ziet van de nacht zelf, maar alleen maar na afloop er achter komt wat er is gebeurd. Natuurlijk wijken ze daar dan niet vanaf. Ze gaan niet heel hun elevatorpitch overboord gooien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:27 schreef planethugo het volgende:
The Hangover II
[ afbeelding ]
Paar keer hard gelachen maar overall toch een stúk minder leuk dan deel 1. Kwam erg geforceerd over en met veel situaties had veel meer grappigs gedaan kunnen worden. Kwa originaliteit is het ook al niet geweldig. Lijkt wel of de studio besliste dat er vooral een veilig, herkenbaar concept gehanteerd moest worden zodat een deel 3 ook nog veel opbrengt. Gemiste kans.
Ze mogen wat mij betreft ook veel meer laten zien van de nacht zelf ipv wat (grappige) kiekjes en verhalen van betrokkenen.
6.5
dat snap ik maar als ze ergens geweest zijn en dus weer weten wat daar gebeurd is dan mogen ze daar van mij wel iets van laten zien. Zeker als de betreffende scene en uitleg niet echt grappig overkomtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is heel het concept van de film. Dat je niets ziet van de nacht zelf, maar alleen maar na afloop er achter komt wat er is gebeurd. Natuurlijk wijken ze daar dan niet vanaf. Ze gaan niet heel hun elevatorpitch overboord gooien.
Interessante review.quote:
Dat heeft meer met Oliver Stone te maken dan met Sheen, dacht ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Wall Street
Maar wtf doet John McGinley in elke film met Charlie Sheen na Platoon. (overdreven natuurlijk maarja)
Lock Stock was voor Snatchquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:41 schreef Falco het volgende:
RocknRolla
Mên, wat een onzinnige en onduidelijkheid dommigheid is RocknRolla. Guy Ritchie had met Snatch nog iets fris gefilmd, maar Lock Stock en dan ook deze film zijn gewoon rotzooi, die in herhaling valt. Cijfer: 4,5
Oke mee eens dan. Snatch is hoe dan ook beter dan Lock Stock en dan nog is RocknRolla steeds een kutfilm.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lock Stock was voor Snatch, dus je opmerking over frisheid ervan en herhaling klopt niet helemaal.
Dacht ik ook aan toen ik het las.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lock Stock was voor Snatch, dus je opmerking over frisheid ervan en herhaling klopt niet helemaal.
Jij geeft Rock n Rolla EN Dazed and Confused een lager cijfer dan Resident Evil? Sorry hoor maar dat is wel erg fout...quote:
Weer een klassieker, zowel letterlijk als figuurlijk. Helaas het begin niet gezien, maar dat wil ik nu ook zeker zien. Een prachtige film; aan alles is het te zien hoe oud deze film is; het filmwerk, de cultuur, de kleding (and natuurlijk zwart-wit), maar het verhaal is natuurlijk tijdloos. De film kijkt alsof je een boek in een keer uitleest; zo'n (oud) boek dat in die tijd speelt (zoals The Great Gatsby; ook qua verhaal wel ergens te vergelijken).quote:De kleurloze kantoorklerk C.C. Baxter (Jack Lemmon) geniet weinig aanzien bij het verzekeringsbedrijf waarvoor hij werkt. Om hogerop te komen probeert hij bij zijn superieuren in het gevlei te komen: hij leent hun zijn appartement zodat zij daar hun buitenechtelijke avonturen kunnen beleven. Terwijl zij zich vermaken, zwerft Baxter eenzaam over straat. Hij moet kiezen tussen zijn ambities en gevoelens als de vrouw op wie hij heimelijk verliefd is, het liftmeisje Fran Kubelik (Shirley MacLaine), de minnares van zijn hoogste baas blijkt te zijn....
The Apartmentquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:18 schreef Iemand91 het volgende:
The Apartment (1960)[ afbeelding ]
[..]
Weer een klassieker, zowel letterlijk als figuurlijk. Helaas het begin niet gezien, maar dat wil ik nu ook zeker zien. Een prachtige film; aan alles is het te zien hoe oud deze film is; het filmwerk, de cultuur, de kleding (and natuurlijk zwart-wit), maar het verhaal is natuurlijk tijdloos. De film kijkt alsof je een boek in een keer uitleest; zo'n (oud) boek dat in die tijd speelt (zoals The Great Gatsby; ook qua verhaal wel ergens te vergelijken).
Uitstekende rollen van (de zeer jonge) Jack Lemmon en Shirley MacLaine en de zeer herkenbare Fred MacMurray, goed neergezet door director Billy Wilder.
(Hoop bekende namen van toen)
Staat niet voor niets op #90 op IMDB's top 250. Ook eens met IMDB's 8.4.
Nu nog even verder kijken naar Jack Lemmon en genieten van Walter Matthau's plastische gezicht in Grumpier Old Men op sbs6. Voor mijn review daarvan, verwijs ik jullie [url=hier]http://forum.fok.nl/topic/1604600/4/45#92804567[/url] naar toe.
(Kan m'n post niet linken, zie post #149)
Gister naar trust gegaan en moet zeggen dat ik het een goede film vind. En juist niet cliche. Want ik ken in ieder geval geen andere film die gaat over pedo's. Ook hoe het gezin ermee omgaat is voor veel mensen begrijpelijk, maar het staat toch zo ver van mensen omdat niet veel mensen dit (bewust) meemaken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:26 schreef Tamashii het volgende:
Trust.
Hele goede film, fijne plotwending, mooi gedaan. Prachtig wie de moeder speelt, zij speelde ook in 'an american crime' waarin ze geniaal is, echt een geweldige actrice. Bovendien zijn de andere 2 acteurs in deze film ook echt niet slecht. Helaas een beetje cliche en had mooier kunnen worden uitgewerkt. Toch een 7.4!
Suckerpunch.
Ja goed. Beetje vreemd dat je niet ziet hoe zij danst, want als mensen zo onder de indruk zijn, wil ik dat wel zien dan. Je ziet alleen wat zij doet. Maar goed, 6.
Die ecologische moraal zit in bijna elke film van Hayao Miyazakiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:41 schreef mschol het volgende:
Pom Poko
Een film gebaseerd op de japanse Folklore: Daarin zouden wasberen zeer sociale beesten zijn die in staat zouden zijn om van gedaante te wisselen (shape-shifting).
Geeft imho een behoorlijk moraal mee, namelijk dat wij als de mens rekening moeten houden dat wij niet de enige zijn die op deze wereld leven en dat verteld door de ogen van wasberen wiens leefgebied bedreigd wordt door de bouw van steden
verhaal opzich vond ik niet heel bijzonder, de manier waarop het verteld werd (door de ogen van wasberen) vond ik wel apart
tekenstijl was gewoon weer goed
8/10
Ja gaaf he, dat meningen kunnen verschillenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:00 schreef NutKees het volgende:
[..]
Jij geeft Rock n Rolla EN Dazed and Confused een lager cijfer dan Resident Evil? Sorry hoor maar dat is wel erg fout...
Maar die van jou wel heel ergquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja gaaf he, dat meningen kunnen verschillen.
mja ik weet hetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die ecologische moraal zit in bijna elke film van Hayao Miyazaki
Hard candy zou je dan eens moeten zien. Met Ellen Page. Over een pedofiel,waaaaaay better dan deze.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:15 schreef maarten1803 het volgende:
[..]
Gister naar trust gegaan en moet zeggen dat ik het een goede film vind. En juist niet cliche. Want ik ken in ieder geval geen andere film die gaat over pedo's. Ook hoe het gezin ermee omgaat is voor veel mensen begrijpelijk, maar het staat toch zo ver van mensen omdat niet veel mensen dit (bewust) meemaken.
Vond het goed geacteerd door het meisje, en Clive kan er ook wat van.
Zonder een spoiler weg te geven ; Ik vind het einde juist erg realistisch. Abrupt, maar realistisch.
In Den Haag draait hij allen in Buitenhof. Hier draaien ze vooral PAC-films. Ondanks dat deze film daar ook wel zo'n beetje onder valt, had deze ook iets meer mainstream gepromoot en gedraaid mogen worden imo.
VIND DEZE FILM VERPLICHTE KOST VOOR ELKE 10 JARIG MEISJE !!!
Laat tenminste zien hoe pervers sommige mensen kunnen zijn, en wie weet voorkomt het ook nog een aantal voorvallen
Sucker Punch is gewoon een geslaagde film voor alle jongens/mannen boven de 15 die gewoon paar hele mooie meisje schaars gekleed, een paar "nazi's" in elkaar rammen.
Ik kreeg een beetje een Gears of War/ Call of Duty zombie-mode gevoel tijdens sommige scenes.
Aangezien ik die beide speel, was het wel grappig de overeenkomsten te zien : schieten, schieten, schieten en heul veul bloed.
Sin City blijf ik echter episch vinden, en zal ik nog vaak zien. Sucker Punch is leuk voor een keer.
Bij Nausicaä is het ook erg merkbaarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ik weet hettis niet de eerste die er zo'n nadruk oplegd
monoke was de eerste waarbij het me opviel (tevens eerste miyazaki)
Wasberen deel van japanse folklore? beesten komen helemaal niet in japan voor en totdat Admiraal Perry aankwam in Japan, in 1853 was het land vrijwel volledig gesloten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:41 schreef mschol het volgende:
Pom Poko
Een film gebaseerd op de japanse Folklore: Daarin zouden wasberen zeer sociale beesten zijn die in staat zouden zijn om van gedaante te wisselen (shape-shifting).
Geeft imho een behoorlijk moraal mee, namelijk dat wij als de mens rekening moeten houden dat wij niet de enige zijn die op deze wereld leven en dat verteld door de ogen van wasberen wiens leefgebied bedreigd wordt door de bouw van steden
verhaal opzich vond ik niet heel bijzonder, de manier waarop het verteld werd (door de ogen van wasberen) vond ik wel apart
tekenstijl was gewoon weer goed
8/10
Die wil je niet zien, te gruwelijk. En dan niet door de 'pedofiel'.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hard candy zou je dan eens moeten zien. Met Ellen Page. Over een pedofiel,waaaaaay better dan deze.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tanukiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wasberen deel van japanse folklore? beesten komen helemaal niet in japan voor en totdat Admiraal Perry aankwam in Japan, in 1853 was het land vrijwel volledig gesloten.
Zulke films moet je ook kijken als je onder invloed bent van bijv wiet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Eergisteren Dude Where's My Car. Slechterdanslecht ten top!
Te gruwelijk? Ik vond hem wel vet eigenlijk!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die wil je niet zien, te gruwelijk. En dan niet door de 'pedofiel'.
Huh te gruwelijk? Er gebeurde zo goed als niks in die film.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een oplettende kijkerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Huh te gruwelijk? Er gebeurde zo goed als niks in die film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door -Strawberry- op 25-06-2011 17:00:20 ]
Hoezo gruwelijk?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat maar, voor mij is het overduidelijk maar ik weet dat veel mensen de film heel anders ervaren.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat maar, voor mij is het overduidelijk maar ik weet dat veel mensen de film heel anders ervaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Heb je geen humor? Wat een geweldige film zegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Eergisteren Dude Where's My Car. Slechterdanslecht ten top!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]Niet op die manier gruwelijk. Psychologisch gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toffe film dat, compleet twistedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hard candy zou je dan eens moeten zien. Met Ellen Page. Over een pedofiel,waaaaaay better dan deze.
Vind ze beide goed, maar komop ze zijn totaaaaal niet vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb je het orgineel gezien of de remake?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:15 schreef mschol het volgende:
13 (2011)
film over jongen die denkt makkelijk een hoop geld te kunnen verdienen, maar komt terecht in een russisch roulette gokwedstrijd
ik ergerde me aan die hoofdrolspeler.. bij echt alles keek hij als hij instant in tranen uit kon barsten van ellende..
voor de rest vond ik het een zeer vermakelijke film
7.4/10
uit 2010, dus de remake..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Heb je het orgineel gezien of de remake?
Als je die al goed vindquote:
Tjoh is hier ook al een remake van.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:15 schreef mschol het volgende:
13 (2011) (2010)
film over jongen die denkt makkelijk een hoop geld te kunnen verdienen, maar komt terecht in een russisch roulette gokwedstrijd
ik ergerde me aan die hoofdrolspeler.. bij echt alles keek hij als hij instant in tranen uit kon barsten van ellende..
voor de rest vond ik het een zeer vermakelijke film
7.4/10
Vandaar dat die beer op het punt staat haar op te etenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Keselo het volgende:
Die vrouw ziet er wel appetijtelijk uit anders.
Is ook puur een 8,9 vanwege de legendarische special effects.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:01 schreef tjoptjop het volgende:
Inception, onderhoudende film maar imho die 8,9 op imdb niet waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl het origineel prima was.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tjoh is hier ook al een remake van.
Ziet er een beetje uit als Il grande silenzioquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef Hulkio het volgende:
[ afbeelding ] Jeremiah Johnson (Sydney Pollack, 1972)
Beetje Dances with Wolves in de sneeuw. Mooie natuurbeelden en een sterke rol van Robert Redford. 7.4
IMDB 8.8quote:Epic story of a mysterious stranger with a harmonica who joins forces with a notorious desperado to protect a beautiful widow from a ruthless assassin working for the railroad.
IMDB 2.0quote:A platoon of eagle & vultures attack the residence of a small town. Many people died. It's not known what caused the flying menace to attack. Two people managed to fight back, but will they survive Birdemic?
IMDB 7.2quote:An FBI specialist tracks a serial killer who appears to select his victims at random.
Weet niet of er een boek van is geweest, zal wel, maar dan zouden ze het daar bij moeten houden. De film is gewoon verhaaltechnisch goedkoop uitgewerkt en wat onduidelijk alsof er een richting ontbreekt. Wel visueel erg leuk..quote:
Als je een 'moderne' take op roodkapje wil kan je beter Freeway (1996) kijken. Vele malen beter en vermakelijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Matig, 5 op IMDb is meer dan terecht.
Na de film (ik kwam de film tegen op tv en er was niets anders op dus toch maar gekeken) wat recenties opgezocht op internet en hoe vaak ik de opmerking "de poster is het beste van de hele film" ben tegen gekomen wil je niet wetenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Keselo het volgende:
Die vrouw ziet er wel appetijtelijk uit anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas wordt dit alles overschaduwd door een hoog 'rtl4 woensdagavond film' gevoel en zakt hij in de 2e helft toch ietswat in in mijn optiek.
6,5/10Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ze met zo veel potentie een slecht werkje hebben afgeleverd.
Een 6 (IMDB. 6.9)melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef HAL9000S het volgende:
Trust
Redelijke film, pluspunten zijn de acteerprestaties van Liana Liberato en Clive Owen (op de huilscene na op het laatst) en het feit dat er ons een aantal clichés bespaard blijven, maken deze film wel de moeite waard.Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb hem gisteravond gezien en vond hem gedurende de film vrij sterk, maar zodra de film was afgelopen was het gevoel dan ook weg. De acteerprestaties waren goed, het verhaal aan meerdere kanten belichten was erg goed en wat me opviel was dat de film erg goed de social media wist te betrekken en daarmee ook wat de ouders van die social media afweten. Nadeel was dat de vrij lange en trage film toch niet overal de diepgang had, er was dan wel een agent, een psycholoog, een andere pedofiel, de jacht, etc. Toch ging het nergens op door, ik had liever een aantal dingen minder belicht gezien en andere wat meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas wordt dit alles overschaduwd door een hoog 'rtl4 woensdagavond film' gevoel en zakt hij in de 2e helft toch ietswat in in mijn optiek.
6,5/10
Ik geef hem in ieder geval een 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB score 6.0 en daar sluit ik mij bij aan.
Aardige film, naar het einde toe verloor hij af en toe mijn aandacht maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de schokkende grande finale die er voor zorgde dat de film toch wel indruk maakte. Het niveau zakte soms wat in, bijvoorbeeld bij de reconstructie van de ontvoering. Ruime 3/5*quote:Megan Stewart, veertien, en haar beste vriendin Amy Herman, dertien, zijn elkaars tegenpolen maar ook beste vriendinnen. De twee meisjes communiceren regelmatig via internet en chatten ook met jongens. Al snel leert Megan de zeventienjarige Josh kennen in een chatroom en het klikt direct. Amy wordt buitengesloten sinds Megan haar tijd aan Josh wil spenderen. Op een dag besluit Megan naar Josh te gaan voor een ontmoeting, om daarna nooit meer terug te keren. Amy besluit alles op alles te zetten om haar vriendin terug te vinden.
Is dat van dat boek van Markies de Sade? Gruwelijk boek ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:05 schreef El_Matador het volgende:
Salò o le 120 giornate di Sodoma (1975)
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de meest controversiele film ooit, dit laatste werk van Pasolini voor hij op 2 november 1975 (exact 29 jaar voor medequerulantenregisseur Theo van Gogh) vermoord werd.
De thematiek is gewaagd en erg goed gedaan. De scenes zijn heftig maar het wordt nog redelijk binnen de perken gehouden. Sommige stukken heb ik doorgespoeld. Het verhaal is niet bijster sterk, daar had veel meer ingezeten. De scenes waren gelukkig minder erg dan Irreversible dat ik echt niet kon aanzien.
De boodschap van de film is me niet echt duidelijk, een soort paradoxale aanklacht tegen het fascistische en het hippie-libertijnse-seksidee natuurlijk, maar verder kan ik er niet veel meer in ontdekken.
En dat is jammer. Dat maakt de film gewoon een stuk minder sterk.
7.0/10 (IMDB: 6.8/10)
Slo-Mo van een Samurai met minigun... Wat wil je nou nog meer???quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:08 schreef Shogo het volgende:
Sucker Punch (2011)
Mooie dames in leuke pakjes met guns in een fantasiewereld waar alles kapot gaat, hoe fout kan dat gaan? Helaas toch wel want ik vond de film saai. Het verhaal stelt niet veel voor. Daarbij genomen de slow-mo's als die er niet inzaten had de film wel een half uur ingekort kunnen worden, het waren er veel te veel. Er zijn wel positieve dingen te noemen want visueel ziet het er allemaal erg gelikt uit en is het acteerwerk eigenlijk ook prima te noemen. Helaas Sucker Punch had veel beter kunnen worden had er een logischer verhaal ingezeten en wat meer snelheid.
[ afbeelding ]
Ik vond de hang over 2 dus echt zuigen. Gewoon de remake van de eerste alleen dan een andere locatie. Nope.. Niet voor mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:55 schreef bram1990 het volgende:
ja de hangover was zker wel lache mensen die moet je echt wel zien
Een echte Lionsgate dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Blitz
Jason Statham doet waar hij goed is in, de ruwe bad guy spelen alleen nu hoort hij bij de good guys, de politie. Vond het een vermakelijk film. Zodra Jason in beeld kwam (want ik zat in de sneak) wist ik in ieder geval dat ik de film met gemak kon uitzitten. Vond dat er een aantal leuke verhaallijnen in zaten. 7,5
Jup.. elke keer weer denk ik als ik in de sneak zit: ik moet toch al die maatschappijen maar eens uit mn hoofd gaan leren met de films die ze de komende tijd gaan uitbrengenquote:
Oh bij sommige momenten kon het ook wel, maar ik beklaag me meer over het feit dat het te veel aan slow-mo's zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef resque het volgende:
[..]
Slo-Mo van een Samurai met minigun... Wat wil je nou nog meer???
Mee eensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:00 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
The Rite
Geen enkele bezetenen-film is het gelukt om The Excorsist te overtreffen. En dat lukt The Rite ook niet. Weer dezelfde basis over een priester (in opleiding) die twijfelt over zijn geloof en besluit om een oudere priester (Anthony Hopkins) te helpen in het edele vak van Excorsist. Ook hier weer spoken uit het verleden die door de demon dankbaar aangewend worden om de priester van zijn stuk te brengen. Veel filosofisch gewauwel en weinig indrukwekkende scenes maken The Rite een taaie zit. Anthony Hopkins speelt op de automatische piloot en ook Colin O'Donoghue lijkt er niet al te veel zin in te hebben. Jammer.
4.5/10
Dirk Benedict zit er wel in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef Falco het volgende:
The A-Team
De serie vond ik nou niet bepaald hoogstaand, nogal lomp en stompzinnig, maar goed stoer was het originele A-Team natuurlijk wel. Jammer daarom ook dat in deze film de originele cast (Hannibal is al overleden begreep ik!) niet aan het werk te zien is. Maar naast die teleurstelling is de film zelf ook niet veel soeps.
Gewoon een ordinaire actiefilm met wat momenten die het onwaarschijnlijke overschrijden en dan ook nog van die schijtlolligheid erbij. Das inherent aan het originele A-team, maar niet aan een stel wannabes. Kortom, dit scoort onvoldoende. Cijfer: 5
Ik vind dat je je nog zwak uitdrukt. Ik vond het verhaal een ware deceptie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:22 schreef toetsenbordridder het volgende:
[ afbeelding ]
Verhaal is iets zwakker
9/10
Tsja daar heb je een puntquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat je je nog zwak uitdrukt. Ik vond het verhaal een ware deceptie.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef Aukje83 het volgende:
[..]Ja hallo zo kan je overal wat opmerken, als je zo films kijkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed jullie mening.
Dat vond ik erg meevallen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]Ik kan heel makkelijk commentaar geven op die kritieken. Ben het er dus niet mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geschreven met vuiligheid op wc papier terwijl hij zat opgesloten in La Bastille.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Is dat van dat boek van Markies de Sade? Gruwelijk boek ook.
[..]Hmm interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je beantwoordt een geciteerde subjectieve mening met een ander subjectief citaat dat ook nog eens 36 a4tjs lang is zonder enige eigen inbreng te schrijven.
Probeer het nog eens.warning: spikes ahead!!
Een biertje tijdens een film is wel lekker maar houd het een beetje binnen de perken als je van plan bent er een cijfer aan vast te hangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef Lambiekje het volgende:
Drive Angry (2011)
Nicolas Cage has medogenloze is wel aardige. Die chick ziet er wel lekker uit.
Ach een aardige nobrainer.
cijfer 5.5 / imdb 5.6
Niet zo lang geleden gezien, ben het zeker met je eens. Wat een bizar goede film zeg.. Ga deze zeker in de toekomst nog een keer kijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Sejt het volgende:
Mr. Nobody
Wow. Ik zal het proberen kort te houden, maar dat is bijna onmogelijk met deze film.
Het verhaal. Het woord doet eigenlijk tekort voor deze film, of is misschien niet eens het juiste woord. Een verklaring van deze stelling geef ik niet hier, aangezien het een deel van de clue zou verraden. Ik kan wel zeggen, dat het filmverloop als 'herkenbaar' aandoet.
Ik zag deze film afgelopen nacht van 23.30 tot 1.30, en heb soms moeite gehad om alle details te volgen. Telkens word je in het diepe gegooid, om dan later een soort van verklaring te krijgen van alle gebeurtenissen. Het zou zonde zijn om ook maar een minuut van de film te missen, maar ook zal het lastig zijn om het weer op te pakken.
Er zit humor in de film, herkenbare jeugdromantiek, drama en fantasie. Niet veel films kunnen deze mix van genres goed tot uitwerking brengen, maar Mr. Nobody is meer dan geslaagd.
Een must-see voor diegene, die van originele, goed uitgewerkte films houden.
iMDB: 7.7
Ik: 8.5
Nogal...quote:
Ik ken een meisje die in die film speelt (spelen veel europeanen in), hoorde van haar dat hij pas nu in amerika wordt geintroduceerd, daarom hebben nog niet veel mensen van die film gehoord.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Sejt het volgende:
Mr. Nobody
Wow. Ik zal het proberen kort te houden, maar dat is bijna onmogelijk met deze film.
Het verhaal. Het woord doet eigenlijk tekort voor deze film, of is misschien niet eens het juiste woord. Een verklaring van deze stelling geef ik niet hier, aangezien het een deel van de clue zou verraden. Ik kan wel zeggen, dat het filmverloop als 'herkenbaar' aandoet.
Ik zag deze film afgelopen nacht van 23.30 tot 1.30, en heb soms moeite gehad om alle details te volgen. Telkens word je in het diepe gegooid, om dan later een soort van verklaring te krijgen van alle gebeurtenissen. Het zou zonde zijn om ook maar een minuut van de film te missen, maar ook zal het lastig zijn om het weer op te pakken.
Er zit humor in de film, herkenbare jeugdromantiek, drama en fantasie. Niet veel films kunnen deze mix van genres goed tot uitwerking brengen, maar Mr. Nobody is meer dan geslaagd.
Een must-see voor diegene, die van originele, goed uitgewerkte films houden.
iMDB: 7.7
Ik: 8.5
Die kleine dikke, die praat als een neger. Harder om gegierd dan de 200 kinderen in de bioscoop.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef Roces18 het volgende:
Rio
[ afbeelding ]
Het is het begin van een nieuwe dag in Rio de Janeiro en het oerwoud ontwaakt. Tropische vogels dansen, zingen en mengen zich tot een fraai palet aan felle kleuren. Maar al snel worden ze allemaal gevangen en meegenomen naar het koude Noorden. Een zeldzame ara belandt in Minnesota, waar een meisje hem onder haar vleugels neemt...........
Een uitermate vrolijke film met enkele geslaagde personages. Vooral Blu de hoofdpersoon heeft redelijk wat geslaagde grappen maar de andere karakters zijn een beetje simpel en redelijk saai. De film is erg energiek dat het redelijk standaard plot niet veel uitmaakt en het toch leuk blijft om er naar te kijken. Wat animaties betreft is het dik in orde alleen jammer dat alles niet zo goed is uitgewerkt, desondanks is die zeker leuk om een keertje gezien te hebben... Ik ga mee met IMDB: 7,2
(kut comic sans overigens)
Jamie Foxx en Will I Am!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:57 schreef Buitendam het volgende:
Die kleine dikke, die praat als een neger. Harder om gegierd dan de 200 kinderen in de bioscoop.
Wou net mijn mening gaan postenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:31 schreef Roces18 het volgende:
The Adjustment Bureau
[ afbeelding ]
Eigenlijk had ik hier niet zo bijster veel van verwacht omdat het veelal cijfers kreeg rond een zesje, desalniettemin vond ik hem toch erg vermakelijk. Een redelijk origineel script, het heeft wel iets weg van Inception gemixt met figuren uit de jaren '50. Met de hoofdrolspelers is het dik in orde, Blunt en Bourne hebben een goede chemie tussen elkaar en ze vertolken hun rollen ook goed. Op een gegeven moment zat er wel een plothole voor mijn gevoel in maar dat deed verder geen afbreuk aan het verhaal. Ik zou hem zeker gaan kijken als ik jullie was!
7,8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het echt geen cijfer geven. Het gaat wat mij betreft wel in de cult hoek. Echt kijken die handel. Geweldig !!!!
Deze zin las ik in de reviews van IMDB
'The worst part about this movie is that my friend forgot to take it back, and as a result we got charged 50 dollars.
It's like paying someone 50 dollars and getting them to belt your head against a wall for 90 minutes.
[ Bericht 4% gewijzigd door Soury op 01-07-2011 17:53:25 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zo, dat is gemiddeld 1 per dag.. + 2 bonusfilms! :|quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:57 schreef Falco het volgende:
De maand juni was een prima maand! Maar liefst 32 films gezien, waarvan een hoop best goed waren. Een top 10 kan dr bij mij wel vanaf!
1. Cat on a Hot Tin Roof
2. Adaptation.
3. Giant
4. Salt
5. Blade
6. Yip Man
7. Harold & Kumar Go to White Castle
8. The Town
9. The Green Hornet
10. Enemy of the State
Helaas waren er ook wat films kut. Zoiets is onvermijdelijk! Deze maand waren het The A-Team, Kindergarten Cop en RocknRolla.
Wel een mooie goed opgezette bio-film met gave kungfu-actie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:39 schreef Aukje83 het volgende:
Yip man wil ik ook nog kijken. Wat vond je er van?
deel 1 is leuker en beter dan deel 2. Verhaallijn is meer onderhoudend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:39 schreef Aukje83 het volgende:
Yip man wil ik ook nog kijken. Wat vond je er van?
Lijkt me toch wel een gave film, die trailer is ook zo vet.quote:
Best interessant film; ik vind het wel aardig om dit soort confrontaties te zien tussen 2 tegenovergestelde personen (Heat anyone?). Denzel Washington speelt weer gewoon goed, Jodie Foster speelt geloof ik echt altijd hetzelfde (doch goed) en de rest mag er ook zeker wezen.quote:Vier mensen in schilderskleding gaan de drukke Manhattan Trust bank binnen. Enkele seconden later nemen de rovers het gebouw in bezit. Klanten en personeelsleden worden ongewild pionnen in een tot in details beraamde bankroof. De rechercheurs Keith Frazier (Denzel Washington) en Bill Mitchell krijgen opdracht te onderhandelen met de leider van de rovers Dalton Russell (Clive Owen). Ook inspecteur John Darius (Willem Dafoe) van de Emergency Services Unit heeft goede hoop dat er een geweldloze oplossing mogelijk is. Maar Russell ontpopt zich als een zeer sluwe en doodkalme tegenstander die alles volledig in de hand heeft. Als Frazier denkt dat er meer aan de hand is wordt hij daarin bevestigd door de komst van Madeline White (Jodie Foster). Haar invloed is groot, haar motieven bewust vaag. Ze gebruikt haar invloed bij de burgemeester om een gesprek aan te vragen met Russell. Ook de grote baas van de bank, Arthur Case heeft ongekend veel belangstelling voor wat zich in de bank afspeelt..
Wil je iets kijken met veel spektakel en een happy ending? Kijk dan wat anders.quote:Een jong echtpaar dat leeft in een buitenwijk van Connecticut gedurende het midden van de jaren 50 heeft veel moeite om hun eigen problemen op te lossen terwijl ze ook nog proberen twee kinderen op te voeden.
Ik begin die oude films steeds meer te waarderen. Pas geleden nog The Apartment (1960) en nu deze. Een klassieker natuurlijk en wat voor een. Billy Wilder aan het stuur met Marilyn Monroe, Tony Curtis en (favoriet van mij) Jack Lemmon (die kop van hem als hij verkleed is al vrouw, die maakte me al aan het lachenquote:Chigago, 1929. Het is de tijd van de doorlegging en de maffia. De muzikanten Joe en Jerry zijn onbedoeld getuige van een afrekening door de maffia. Ze moeten vluchten voor hun leven. Ze besluiten, verkleed als vrouw, mee te reizen met een damesband die op weg is naar Florida. Dit heeft natuurlijk veel hilarische situaties tot gevolg.
Waar heb je die kunnen kijken? Kan 'm namelijk nergens op het internet vinden..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:50 schreef Intrepidity het volgende:
Ironclad. Vette film
IMdb: http://www.imdb.com/title/tt1233301/
[ afbeelding ]
Verhaal over de opstand van het Engelse volk nadat de koning de ondertekenaars van de Magna Carta begint uit te moorden in een poging het verdrag ongedaan te maken. Prima acteerwerk, puike special effects en een goed verhaal (maar verwacht geen letterlijke verfilming van de gebeurtenissen).
8,0
Oh, en: Kate Mara
Hahaha niet eens opgemerktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hehe, twee posts hierboven eindigen met dezelfde zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 5 / imdb 4.9Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Tyrion uit Game of Thronesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:11 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Waar is dat 2e plaatje van?
Klopt, hij komt zelfs pas 26 juli in de bios. De Amerikaanse iTunes winkel had hem een poosje als vroege preview te huur, geloof nu niet meer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:23 schreef d1ce het volgende:
[..]
Waar heb je die kunnen kijken? Kan 'm namelijk nergens op het internet vinden..
En er is overigens alleen nog een cam van beschikbaar dus dat is niet veel soeps, maar verder ontopicquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt, hij komt zelfs pas 26 juli in de bios. De Amerikaanse iTunes winkel had hem een poosje als vroege preview te huur, geloof nu niet meer.
deel 1 was een remake van Rec, dit heeft er zo te lezen weinig meer mee te makenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:38 schreef Karina het volgende:
Quarantine 2: Terminal
Horror en vervolg op de Amerikaanse remake van REQ
Tijdens een binnenlandse vlucht wordt een passagier ernstig ziek. Het vliegtuig maakt een noodlanding en de passagiers willen eruit. Helaas... ze mogen niet weg en worden in quarantine gehouden. Vervolgens worden nog meer mensen ziek en veranderen in wilde beesten of zoiets.
Slechte film met slechte acteurs. Helaas weer, want ik ben een liefhebber van horror. En zoals gewoonlijk is het origineel (of in ieder geval de film waarop het is gebaseerd, REQ) stukken beter.
[ afbeelding ]
Nee maar zo wordt het wel aangekondigd, als een vervolg op de remake van REQ, vandaar ook de titel, Quarantine 2.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
deel 1 was een remake van Rec, dit heeft er zo te lezen weinig meer mee te maken
waarom x-men 2x?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef lelouch het volgende:
Juni
Films
1. [ afbeelding ] X-Men: First Class (Matthew Vaughn, 2011) :: 7.0
2. [ afbeelding ] X-Men: First Class (Matthew Vaughn, 2011) [ afbeelding ] :: 7.0
3. [ afbeelding ] Insidious (James Wan, 2010) :: 5.0
4. [ afbeelding ] Source Code (Duncan Jones, 2011) :: 6.0
5. [ afbeelding ] Wake Wood (David Keating, 2011) :: 5.0
6. [ afbeelding ] Samâ wôzu (Mamoru Hosoda, 2009) [ afbeelding ] :: 7.5
7. [ afbeelding ] Hobo with a Shotgun (Jason Eisener, 2011) :: 4.0
8. [ afbeelding ] Kung Fu Panda 2 (Jennifer Yuh, 2011) :: 5.0
9. [ afbeelding ] Trust (David Schwimmer, 2010) :: 8.0
10. [ afbeelding ] The Rite (Mikael Håfström, 2011) :: 7.0
11. [ afbeelding ] The Matrix (Andy Wachowski, Lana Wachowski, 1999) :: 8.5
12. [ afbeelding ] Bad Teacher (Jake Kasdan, 2011) :: 6.0
13. [ afbeelding ] The Disappearance of Alice Creed (J Blakeson, 2009) :: 7.5
14. [ afbeelding ] Seconds Apart (José Antonio Negret, 2011) :: 6.0
15. [ afbeelding ] Transformers: Dark of the Moon (Michael Bay, 2011) :: 4.0
Statistieken
Totaal 15 films (maandgemiddelde: 13.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 15.
Totale speelduur: 1634 min.
Aantal films / series herzien: 2.
Best beoordeeld: The Matrix (8.5, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Hobo with a Shotgun, Transformers: Dark of the Moon (4.0).
Media-verdeling
[ afbeelding ] 8.
[ afbeelding ] 1.
[ afbeelding ] 3.
[ afbeelding ] 3
Eerst met een groep vrienden. De volgende dag belde een vriendin dat ze hem ook wou zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7.5/10
Vond hem wat tegenvallen, maar ik houd dan ook niet van die sprookjesverhalen. Je moet dan 'Cinema Paradiso' eens checken. Komt wel enigszins overeen maar dan 10x mooier, en geen rare reuzen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Big Fish (2003)
Mooi vormgegeven sprookje dat veel Burton en een beetje Coen Bros. aandoet. Mooie film, goed verhaal, thematiek en een afsluitend nummer van Eddie Vedder. Mooi.
Jammer dat de film zolang duurt, het is iets te langdradig allemaal.
8.4/10 (IMDB: 8.1/10) (220/250 IMDB)
Ah top, dank je, komt op de aanschaflijstquote:Op zondag 3 juli 2011 23:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Vond hem wat tegenvallen, maar ik houd dan ook niet van die sprookjesverhalen. Je moet dan 'Cinema Paradiso' eens checken. Komt wel enigszins overeen maar dan 10x mooier, en geen rare reuzen.
Gisteren ook gezien, maar ik vond het toch wel wat meer waard dan 2 sterren. Was een onderhoudend verhaal, lekker gefilmd, prettig zondagavondfilmpje hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]
Limitless
Idee leuk. Uitwerking zwak. Verhaal is inmiddels wel bekend hier. Ik snap niet zo goed waar ze ermee naartoe willen. Personages zijn niet interessant. Verhaal schiet onnodig alle kanten op. Met name de hoofdpersonage vind ik zwak geschreven. Hij heeft een paar leuke trucjes, hangt de slimme dude uit. Maar echt intelligent is hij niet. En ook niet boeiend. 2 sterren voor de moeite.
Zie niet wat daar mis mee is. Een van de beste moderne films, zonder twijfel.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:23 schreef KoningStoma het volgende:
Tja.. Imdb, waar Inception bijna een 9 heeft.
zo goed wassie anders echt niet..quote:Op maandag 4 juli 2011 12:48 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Zie niet wat daar mis mee is. Een van de beste moderne films, zonder twijfel.
Nee hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 13:01 schreef HAL9000S het volgende:
Nutteloze discussie, wat ie ook noemt je zegt toch nee omdat je je gelijk wil halen.
Ben het ook niet eens met een 9 voor Inception btw, eerder een dikke 7,5.
Mooie film met bijzondere karakters die een andere kant van het leven laten zien, een wat mij betreft meer realistische kant.quote:NORTH Following a nervous breakdown, ski athlete Jomar has isolated himself in a lonely existence as the guard of a ski park. When he learns that he might be the father of a child way up north, he sets on a strange and poetic journey through Norway on a snowmobile, with 5 liters of alcohol as sole provisions. On this trip through amazing arctic landscapes, Jomar seems to do everything in his power to avoid reaching his destination. He meets other tender and confused souls, who will all contribute to push Jomar further along his reluctant journey towards the brighter side of life.
ok gedaan, thanksquote:Op maandag 4 juli 2011 17:21 schreef Roces18 het volgende:
Als je een plaatje plaatst kan je hem verkleinen door in plaats van [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , het zo te doen : [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , dan krijg je namelijk die rode rand niet en laadt het niet zo lang.
plaatje zelf blijft even groot afaik...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:21 schreef Roces18 het volgende:
Als je een plaatje plaatst kan je hem verkleinen door in plaats van [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , het zo te doen : [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , dan krijg je namelijk die rode rand niet en laadt het niet zo lang.
zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebtquote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Film over een moordend stel dat een kannibalistische loodgieter tegenkomt.
Veel tieten, bloed en flauwe humor. Maar nergens echt 'leuk'. Het keek allemaal aardig weg, en sommige moorden waren erg tof, maar het waren er eigenlijk gewoon teveel. Je kijkt gewoon anderhalf uur naar tientallen moorden, en als je op een gegeven moment een slachtoffer tot 5 keer toe ziet opstaan, kun je dat zien als 'grappig', ik zie het als flauw.
Maar qua humor maken andere dingetjes het wel weer goed, een vermakelijke trouwerij en gortdroge conversaties tussen de personages bijvoorbeeld.
Maar als het stel dan eindelijk tegenover de loodgieter staat, 10 minuten voor het einde van de film, volgt er een hele, hele, hele grote teleurstelling.
Ja, en hoe doe je die sterren zo?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebt
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebt
Sommige mensen zetten in hun browser afbeeldingen uit (mobiel internet bijvoorbeeld), en zij kunnen dus niet zien welke film je bedoeld. Tevens is er ook een kans dat deze afbeelding straks sowieso niet meer doet; dan ziet niemand meer welke film je bedoeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
![]()
Je ziet die poster toch? Daar staan toch letters op? Blinde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 8.2
Ik: 8.0![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Donnie Darko
2 oktober 1988, een gewone dag in het leven van de verwarde 16-jarige Donnie Darko. Dan valt er vanuit het niets een vliegtuigmotor door het dak van z'n huis, recht in Donnie's kamer. Gelukkig ligt Donnie niet in bed, aangezien hij hiervoor in een visioen gewaarschuwd is door een 2 meter lang konijn. Terwijl Donnie het leven en de liefde begint te verkennen ontdekt hij de geheimen van het universum waardoor hij de mogelijkheid krijgt om de tijd en zijn lot te veranderen.
Interessant, maar redelijk wazig, verhaal! Het betreft een suffe jongen in de hoofdrol, maar door het verhaal en de aparte beelden en scenes blijf je toch kijken! Ik moet hem over een tijd nog maar eens goed kijken.
Even voor de duidelijkheid;vette film hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 8.2
Ik: 8.0
[ afbeelding ]
En hoe zit het met die rare vrouw die de hele tijd naar de brievenbus loopt. Donnie stopt er 1 dag voordat hij doodgaat ofzo een brief in. Die vrouw weet van die brief (?).
Is alweer een tijdje geleden dat ik die film heb gezien, maar hij staat me nog wel redelijk bij.
Gisteren Mulholland Drive gezien! Supergoede film, 't verhaal past helemaal bij de film. Maar is wel bijna onbegrijpelijk en ongelofelijk confusing. Hele diepliggende film, ga em in de toekomst nog een keer kijken. Alleen geschikt voor de echte filmfanaten die wel van mysterie houden. 9
Maak daar maar Noors vanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Dead Snow
Een Russisch gesproken film.
Ik zapte er gister ook langs, en bleef toch hangen. Denk dat ik het laatste half uur heb gezien. Dacht even dat ik een drankje te veel op had op de borrel, maar nee; echt zombie Nazi's.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Dead Snow
Een Russisch gesproken film.
Het gaat over een groep die op vakantie gaat in een skihutje in de bergen. Tijdens de Tweede Wereld oorlog zijn daar veel Nazi's omgekomen.
Deze Nazi's zijn nog altijd opzoek naar een "schat" die in de skihut verborgen ligt.
Juist ja, het gaat dus over Zombie Nazi's!!!!!
Te lachwekkend deze film, maar daarnaast super super slecht.
2/10.
Ok, ik spreek die talen niet dus ging er vanuit dat het Russisch wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:20 schreef NutKees het volgende:
[..]
Maak daar maar Noors van
Maar verder ben ik het er wel mee eens, dit was een erg slechte film.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zapte er gister ook langs, en bleef toch hangen. Denk dat ik het laatste half uur heb gezien. Dacht even dat ik een drankje te veel op had op de borrel, maar nee; echt zombie Nazi's.
Het leukste momentje vond ik toch wel: Man wordt in zijn arm gebeten; zaagt zijn arm eraf. 3 seconden later wordt hij in zn kloten gebeten.. hmmm
Verder wel ontzettend suf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
Leuke film inderdaad. Net een tandje hoger dan de meeste actiefilms.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef Roces18 het volgende:
Limitless
[ afbeelding ]
Man neemt pilletje en wordt hierdoor superslim en alles maar ondertussen stapelen de problemen zich op. Ten eerste klopt de hele basis van de film niet, dat we zogenaamd 20% van onze hersenen gebruiken want dat is echt een onzinnig fabeltje. Bradley Cooper speelt zijn rol echt goed en lijkt wel uit een Wall Street film te komen. Visueel is het dik in orde met allerlei zoom-trucages en warmere kleuren op sommige momenten. Origineel verhaal en erg vermakelijk. Alleen het einde was ietwat abrupt... Verder prima mee vermaakt en het is gewoon een goede film.
7,6
Donnie Darko
2 oktober 1988, een gewone dag in het leven van de verwarde 16-jarige Donnie Darko. Dan valt er vanuit het niets een vliegtuigmotor door het dak van z'n huis, recht in Donnie's kamer. Gelukkig ligt Donnie niet in bed, aangezien hij hiervoor in een visioen gewaarschuwd is door een 2 meter lang konijn. Terwijl Donnie het leven en de liefde begint te verkennen ontdekt hij de geheimen van het universum waardoor hij de mogelijkheid krijgt om de tijd en zijn lot te veranderen.
Interessant, maar redelijk wazig, verhaal! Het betreft een suffe jongen in de hoofdrol, maar door het verhaal en de aparte beelden en scenes blijf je toch kijken! Ik moet hem over een tijd nog maar eens goed kijken.
Even voor de duidelijkheid;Klinkt goed, ben hem nu aan het downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 8.2
[ afbeelding ]360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
Er is een hele reeks films een stuk 'beter' in de technische zin dan Inception denk ik zo, ook in de laatste jaren. Inception is alleen de eerste echt goede blockbuster in jaren en die eindigen nou eenmaal hoog bij imdb. Dat is ook logisch, ze zijn voor een groot publiek gemaakt en goed. Cijfers hebben geen betekenis zonder dat je de bron in ogenschouw neemt. Verder begrijp ik mensen die dat cijfer als een universele waarde willen zien niet zo, maar met iemand die Inception kut vindt heb ik medelijdenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:19 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Nee hoorIk ben gewoon erg benieuwd wat iemand hoger dan Inception zou plaatsen, ik kan zelf zo snel niets bedenken, en dan ben ik echt niet een Inception ''fan'' ofzo.
Misschien weet ie wel iets te noemen wat ik nog niet gezien heb, dan moet ik dat ook maar eens zien
Anyway, je hebt gelijk, niet de juiste plaats voor deze discussie.
Dankjewel voor je medelijden danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
maar met iemand die Inception kut vindt heb ik medelijden
Tja, ik vind het gewoon kut voor je dat je niet zo hebt kunnen genieten zoals ik dat hebt gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dankjewel voor je medelijden danInception was grafisch dik in orde maar het verhaal
, geforceerd dingen moeilijk maken om zo slim over te komen zodat zeker de gemiddelde kijker er geen touw aan vast kan knopen en dan maar met vragen komt was dit een droom; of dat? Ik vond dat de diepgang en emotie ver te zoeken waren en het verhaal nogal een rommeltje was over de acteerprestaties nog te zwijgen. Nee, er was niet veel boeiends aan...
LOL x2, ik dacht precies hetzelfde. Of mensen die The Fight Club of The Shawshank Redemption nog nooit gezien hebben. Ondenkbaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef HAL9000S het volgende:
Jeetje.... mensen die Donnie Darko nog niet kennen, ik zou bijna jaloers worden.
Vroeger een keer gezien. Snapte er toen waarschijnlijk geen hol van want ik vond het een kutfilm met verschrikkelijk deprimerende sfeer. Maar ik was nog jong. Binnenkort nog maar eens kijken. Jake Gyllenhaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef HAL9000S het volgende:
Jeetje.... mensen die Donnie Darko nog niet kennen, ik zou bijna jaloers worden.
Vergeet The Beach, Requiem for a Dream en Blow niet! Classics!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:41 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
LOL x2, ik dacht precies hetzelfde. Of mensen die The Fight Club of The Shawshank Redemption nog nooit gezien hebben. Ondenkbaar.
Vond ik echt een 8.5 waard. Geniale film over een bepaalde drug waar we allemaal wel eens naar verlangen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef Roces18 het volgende:
Limitless
[ afbeelding ]
Man neemt pilletje en wordt hierdoor superslim en alles maar ondertussen stapelen de problemen zich op. Ten eerste klopt de hele basis van de film niet, dat we zogenaamd 20% van onze hersenen gebruiken want dat is echt een onzinnig fabeltje. Bradley Cooper speelt zijn rol echt goed en lijkt wel uit een Wall Street film te komen. Visueel is het dik in orde met allerlei zoom-trucages en warmere kleuren op sommige momenten. Origineel verhaal en erg vermakelijk. Alleen het einde was ietwat abrupt... Verder prima mee vermaakt en het is gewoon een goede film.
7,6
Ik snap dus niet dat iedereen die film geweldig vindt. Op een gegeven moment staat hij op zo'n gebouw, en het kon mij echt niet schelen of hij zou springen of niet. Voor mij een teken dat de personages of niet leuk zijn of dat je niet met ze mee kan leven omdat ze niet goed zijn uitgewerkt. Concept is leuk, uitwerking vond ik ook minder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vond ik echt een 8.5 waard. Geniale film over een bepaalde drug waar we allemaal wel eens naar verlangen.
Requiem for a dream is tof inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:38 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Vergeet The Beach, Requiem for a Dream en Blow niet! Classics!
Loose the 'the'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:41 schreef SnuggLe het volgende:
LOL x2, ik dacht precies hetzelfde. Of mensen die The Fight Club of The Shawshank Redemption nog nooit gezien hebben. Ondenkbaar.
Really?! Oh, ik vind dat hij het perfect speelt, zeker omdat ik hem eerst gezien heb in Hangover, daar is hij echt zo'n stoere guy weet je wel, en dan hier totaal anders... Heel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap dus niet dat iedereen die film geweldig vindt. Op een gegeven moment staat hij op zo'n gebouw, en het kon mij echt niet schelen of hij zou springen of niet. Voor mij een teken dat de personages of niet leuk zijn of dat je niet met ze mee kan leven omdat ze niet goed zijn uitgewerkt. Concept is leuk, uitwerking vond ik ook minder.
"Lose" is het dan nog altijd.quote:
Ik zag 'm in de sneak zonder dat ik er ooit van had gehoord... was helemaal weg geblazen door die film, bleef we-ken in mijn hoofd rondspoken. Nog steeds mijn favoriete film ooit, ik krijg echt kippenvel van de sfeer in de film en de soundtrack.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vroeger een keer gezien. Snapte er toen waarschijnlijk geen hol van want ik vond het een kutfilm met verschrikkelijk deprimerende sfeer. Maar ik was nog jong. Binnenkort nog maar eens kijken. Jake Gyllenhaal.
Taalnazi? Fight Club heet geen The Fight Club en daar wijs ik hem op. Als ik de taalnazi uit wilde hangen zou ik jou wel wijzen op hoe je ok spelt in het Nederlands.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Lose" is het dan nog altijd.
De taalnazi uithangen is nog ok. Maar dan in 3 woorden toch nog zelf een gruwelijke fout maken, dat vind ik minder ok.
Ik wijs je anders vriendelijk op het verkeerd spellen van de gebiedende wijs van het Engelse "to lose".quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Taalnazi? Fight Club heet geen The Fight Club en daar wijs ik hem op. Als ik de taalnazi uit wilde hangen zou ik jou wel wijzen op hoe je ok spelt in het Nederlands.
De film raakte mij ook kwijt op een gegeven moment maar het einde compenseerde wel.... voor mij dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef haakon het volgende:
Megan is Missing.
Wel ziek, maar vond hem geen fuck aan.
2,5
Dat mag ook, ik vond het alleen onterecht dat je me indirect een taalnazi noemde. Dat vond ik wat minder vriendelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wijs je anders vriendelijk op het verkeerd spellen van de gebiedende wijs van het Engelse "to lose".
Donnie Darko
Even voor de duidelijkheid;Heb ik net gekeken, interessant maar snapte er ook geen donder van. Maar na jou spoiler verhaal maakt het de boel wat duidelijker. Goede film opzicht, blij dat jullie hem gepost hebben hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 8.2
[ afbeelding ]
De FAQ op imdb legt redelijk goed uit hoe het zit. Hoewel de film bij mij altijd meer om de sfeer en de emoties die het oproept gaat, dan om de precieze uitleg van alle details.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb ik net gekeken, interessant maar snapte er ook geen donder van. Maar na jou spoiler verhaal maakt het de boel wat duidelijker. Goede film opzicht, blij dat jullie hem gepost hebben hier.
Ohja! Die heb ik zondag gezien! Vond ik een erg toffe film!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Source Code
Krijgt van mij een 7. Idee is op zich wel leuk, maar de uiteindelijke uitwerking had veel beter gekund. De film is het in ieder geval niet waard om er hier een uitgebreide review van te maken.
QFT.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoewel de film bij mij altijd meer om de sfeer en de emoties die het oproept gaat, dan om de precieze uitleg van alle details.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar voor de rest imho best degelijke film: 7,9
Blitz
een copkiller die zo vaak mogelijk in het nieuws wil en Jason Statham als een agent met wat euhm woedebeheersings probleempjes..
lekker filmpje, lekker tempo, ja, wel erg voorspelbaar helaas...
7,7
de directers cut is toch met de tsunami's?quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
The Abyss - Director's cut
[ afbeelding ]
Had hem al een paar keer gezien en wanneer je hem besluit te kijken, zorg er dan voor dat het de Director's Cut is met het juiste einde. Niet het typische Hollywood einde dat de grote bazen wilden zien
Geef hem een 8 maar misschien als ik de Director's Cut ooit als eerste had gekeken, had ik hem toen wel een 9 gegeven.
Geweldig onderwater avontuur en verder zeg ik er alleen nog bij dat ie van James Cameron is en wie hem nog niet heeft gezien, het is zeker een aanrader als je ook maar een klein beetje van science fiction houdt
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:20 schreef mschol het volgende:
Trust
meisje van 14 heeft internet contact met iemand, onmoet deze persoon (die wat ouder blijkt te zijn), en wordt verkracht, daarna ziet de kijker de nasleep wat het voor effect op de familie heeft
goeie film wel eerlijk gezegd, lijkt (bijna) allemaal erg logisch te zijn qua gebeurtenissen..
enige 2 punten:Dat je dat niet door hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar voor de rest imho best degelijke film: 7,9![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:31 schreef Tamashii het volgende:
Die film is puur realiteit. Zij zoekt aandacht en genegenheid maar krijgt dat niet in haar directe omgeving. Deze man geeft dat haar wel, en hoe vervelend zij die seks ook vond, verder vond ze het behoorlijk prettig... kortom, ze zit in een strijd met haar gevoel en verstand en haar gevoel word wederom door iedereen in haar omgeving genegeerd dus wil ze nog meer aan hem vastklampen.
aha, duidelijkquote:
Heerlijke film dit!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Happythankyoumoreplease (2010, VS, Josh Radnor)
Lekkere "indie" film met van die typisch hippe sympathieke karakters met hippe leuke beroepen die natuurlijk in NY wonen, die zo hun eigen (liefdes)problemen van eind twintigers hebben. Sommige mensen zullen het absoluut niks vinden, ik hou er wel van.
Vooral het hoofdverhaal, dat gaat over een jongeman die een klein achtergelaten kindje in de metro wil helpen en hem maar mee naar huis neemt omdat er geen hulp te vinden is en ondertussen begint hij ook een nieuwe relatie met een z'n nieuwste crush, vond ik erg leuk.
Jammer genoeg wordt de film naar beneden gehaald door de twee andere verhaallijnen, die totaal onboeiend waren. De toegevoegde waarde daarvan was te gering om zoveel tijd aan die karakter te besteden.
En die verhaallijnen hadden geen Kate Mara.
O'ja de hippe indie soundtrack met folk liedjes mag natuurlijk ook niet ontbreken bij een film als dit.
Cijfer: 7.5
Ik kreeg een beetje een Matrix en Inception gevoel bij deze film, dus misschien dat beiden films wat inspiratie hebben opgedaan bij deze film. De sfeer vond ik echt ontzettend goed neergezet, en ook het verhaal en de opbouw zijn van grote klasse. Jammer dat de special effects toch wel wel vrij duidelijk niet meer van deze tijd zijn, en ik vond Kiefer Sutherland eigenlijk totaal niet passen in deze film (dat zal misschien meer door zijn rol in 24 komen). Ik heb er van genoten in ieder geval.quote:John Murdoch wordt alleen wakker in een hotel. Hij is z'n geheugen kwijt, en wordt gezocht voor een aantal bizarre moorden. Terwijl hij probeert om z'n verleden te achterhalen komt hij er achter dat er een groep wezens is die de gehele wereld om hem heen controleert. Zij kunnen de wereld en de personen hierin naar wens aanpassen.
Kon dat niet in een spoiler?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:55 schreef Fukushima het volgende:
[..]
de directers cut is toch met de tsunami's?
nu weet je toch nog niets.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:31 schreef Tamashii het volgende:
Die film is puur realiteit. Zij zoekt aandacht en genegenheid maar krijgt dat niet in haar directe omgeving. Deze man geeft dat haar wel, en hoe vervelend zij die seks ook vond, verder vond ze het behoorlijk prettig... kortom, ze zit in een strijd met haar gevoel en verstand en haar gevoel word wederom door iedereen in haar omgeving genegeerd dus wil ze nog meer aan hem vastklampen.
Spoilers please..!quote:
mja, ik had wel gelezen dat de DC een andere einde had en nu weet ik die volgens mij. dat ie uit '89 is maakt geen flaus aus.quote:
hmm dan heb je wel een punt, dat ie uit '89 komt bedoel ik mee dat iedereen die film wel eens gezien heeftquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mja, ik had wel gelezen dat de DC een andere einde had en nu weet ik die volgens mij. dat ie uit '89 is maakt geen flaus aus.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:09 schreef YellowBlacks het volgende:
Rubber
[ afbeelding ]
Robert, een autoband die achtergelaten is in de woestijn, komt plotseling tot leven zonder enige reden. Robert ontwikkelt al snel een telepathische gave wat hem in staat stelt om alles te vernietigen wat hij wil.
Lastig om deze film een cijfer te geven. Aan de ene kant denk je, waar heb ik in hemels naam naar gekeken. Aan de andere kant heeft deze film toch wel iets.
IMDB: 5,9
Mijn Cijfer: 6,0
geen enkele film heeft iedereen gezien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef Fukushima het volgende:
[..]
hmm dan heb je wel een punt, dat ie uit '89 komt bedoel ik mee dat iedereen die film wel eens gezien heeft
Je gaat naar een film als Transformers toch altijd erheen met een ik ga met no-brainer-actiefilm insteek.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef mschol het volgende:
Transformers: Dark of the moon
we zien waarom men een ruimterace hield en het resultaat daarvan..
meer ga ik niet over verhaal vertellen, beetje bang dat ik ga spoileren
tja.. verhaal is flinterdun, maar toch: auto's die transformeren in robots zijn stiekem toch altijd leuk om naar te kijken..
ik vond die vervanger van megan fox echt een in-de-weg-loop rol hebben, hadden ze beter geheel kunnen schrappen..
voor de rest vond ik het, voor een no-brainer film, best aardig gedaan; je moet er alleen niet naartoe gaan voor een (zinnig) verhaal, je gaat vooral voor de actie en die krijg je imho ook wel
shia lebeouf vond ik trouwens helemaal niet zo verveldn aanwezig t.o.v. andere films waar hij in speelde
cijfer als ik ga met no-brainer-actiefilm insteek: 7.9
cijfer met een "normale" film insteek: 6.7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oordeel: wat een idiote kut film zeg. christus.. cgi is cartoonesque. verhaal: kut. personages. irritante. la buf en een lelijk wijf met botox lippen. en de excuus negers ontbreken ook niet. Veel herrie veel verwarrende actie omd e film te vullen. dat was em.. Transformers ver-kracht!
Mijn cijfer: 1
iMDB: kijk zelf maar.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |