abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2011 @ 23:12:48 #226
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_99045167
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef mschol het volgende:

[..]

zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebt
:')

Je ziet die poster toch? Daar staan toch letters op? Blinde. :')
pi_99046008
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef Nitrouz het volgende:

[..]

Je ziet die poster toch? Daar staan toch letters op? Blinde. :')
Sommige mensen zetten in hun browser afbeeldingen uit (mobiel internet bijvoorbeeld), en zij kunnen dus niet zien welke film je bedoeld. Tevens is er ook een kans dat deze afbeelding straks sowieso niet meer doet; dan ziet niemand meer welke film je bedoeld.
Tevens zou je normaal kunnen reageren, misschien vragen waarom hij dat vraagt?
Aangezien dit al veel vaker is gevraagd/gezegd of men de titel kan noemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 04-07-2011 23:37:54 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:04:12 #228
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_99047886
@ nitrouz
hij is sowieso niet blind.

Verder sluit ik me aan bij iemand91.

't betreft trouwens een film met 350 votes... vraag me altijd af hoe die mensen aan zulke films komen en bekijken.
pi_99049168
Donnie Darko
2 oktober 1988, een gewone dag in het leven van de verwarde 16-jarige Donnie Darko. Dan valt er vanuit het niets een vliegtuigmotor door het dak van z'n huis, recht in Donnie's kamer. Gelukkig ligt Donnie niet in bed, aangezien hij hiervoor in een visioen gewaarschuwd is door een 2 meter lang konijn. Terwijl Donnie het leven en de liefde begint te verkennen ontdekt hij de geheimen van het universum waardoor hij de mogelijkheid krijgt om de tijd en zijn lot te veranderen.

Interessant, maar redelijk wazig, verhaal! Het betreft een suffe jongen in de hoofdrol, maar door het verhaal en de aparte beelden en scenes blijf je toch kijken! Ik moet hem over een tijd nog maar eens goed kijken.

Even voor de duidelijkheid;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMDb: 8.2
Ik: 8.0

dinsdag 5 juli 2011 @ 02:41:33 #230
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_99052077
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Donnie Darko
2 oktober 1988, een gewone dag in het leven van de verwarde 16-jarige Donnie Darko. Dan valt er vanuit het niets een vliegtuigmotor door het dak van z'n huis, recht in Donnie's kamer. Gelukkig ligt Donnie niet in bed, aangezien hij hiervoor in een visioen gewaarschuwd is door een 2 meter lang konijn. Terwijl Donnie het leven en de liefde begint te verkennen ontdekt hij de geheimen van het universum waardoor hij de mogelijkheid krijgt om de tijd en zijn lot te veranderen.

Interessant, maar redelijk wazig, verhaal! Het betreft een suffe jongen in de hoofdrol, maar door het verhaal en de aparte beelden en scenes blijf je toch kijken! Ik moet hem over een tijd nog maar eens goed kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ afbeelding ]
vette film hè!
En hoe zit het met die rare vrouw die de hele tijd naar de brievenbus loopt. Donnie stopt er 1 dag voordat hij doodgaat ofzo een brief in. Die vrouw weet van die brief (?).
Is alweer een tijdje geleden dat ik die film heb gezien, maar hij staat me nog wel redelijk bij.

Gisteren Mulholland Drive gezien! Supergoede film, 't verhaal past helemaal bij de film. Maar is wel bijna onbegrijpelijk en ongelofelijk confusing. Hele diepliggende film, ga em in de toekomst nog een keer kijken. Alleen geschikt voor de echte filmfanaten die wel van mysterie houden. 9
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:13:16 #231
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_99054392
Dead Snow
Een Russisch Noors gesproken film.
Het gaat over een groep die op vakantie gaat in een skihutje in de bergen. Tijdens de Tweede Wereld oorlog zijn daar veel Nazi's omgekomen.
Deze Nazi's zijn nog altijd opzoek naar een "schat" die in de skihut verborgen ligt.

Juist ja, het gaat dus over Zombie Nazi's :')!!!!!

Te lachwekkend deze film, maar daarnaast super super slecht.

2/10.

[ Bericht 2% gewijzigd door X_FoutBijRegistratie op 05-07-2011 10:23:58 ]
ⁿڻⁿ
pi_99054518
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Dead Snow
Een Russisch gesproken film.
Maak daar maar Noors van :)

Maar verder ben ik het er wel mee eens, dit was een erg slechte film.
pi_99054759
Die was leuk :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:18:07 #234
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_99055677
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Dead Snow
Een Russisch gesproken film.
Het gaat over een groep die op vakantie gaat in een skihutje in de bergen. Tijdens de Tweede Wereld oorlog zijn daar veel Nazi's omgekomen.
Deze Nazi's zijn nog altijd opzoek naar een "schat" die in de skihut verborgen ligt.

Juist ja, het gaat dus over Zombie Nazi's :')!!!!!

Te lachwekkend deze film, maar daarnaast super super slecht.

2/10.
Ik zapte er gister ook langs, en bleef toch hangen. Denk dat ik het laatste half uur heb gezien. Dacht even dat ik een drankje te veel op had op de borrel, maar nee; echt zombie Nazi's.
Het leukste momentje vond ik toch wel: Man wordt in zijn arm gebeten; zaagt zijn arm eraf. 3 seconden later wordt hij in zn kloten gebeten.. hmmm

Verder wel ontzettend suf.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:22:21 #235
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_99055804
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:20 schreef NutKees het volgende:

[..]

Maak daar maar Noors van :)

Maar verder ben ik het er wel mee eens, dit was een erg slechte film.
Ok, ik spreek die talen niet dus ging er vanuit dat het Russisch was :P.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:18 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik zapte er gister ook langs, en bleef toch hangen. Denk dat ik het laatste half uur heb gezien. Dacht even dat ik een drankje te veel op had op de borrel, maar nee; echt zombie Nazi's.
Het leukste momentje vond ik toch wel: Man wordt in zijn arm gebeten; zaagt zijn arm eraf. 3 seconden later wordt hij in zn kloten gebeten.. hmmm

Verder wel ontzettend suf.
_O- Inderdaad.
SPOILER
ⁿڻⁿ
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:19:31 #236
286575 Roces18
Chef de party
pi_99057679
Limitless

Man neemt pilletje en wordt hierdoor superslim en alles maar ondertussen stapelen de problemen zich op. Ten eerste klopt de hele basis van de film niet, dat we zogenaamd 20% van onze hersenen gebruiken want dat is echt een onzinnig fabeltje. Bradley Cooper speelt zijn rol echt goed en lijkt wel uit een Wall Street film te komen. Visueel is het dik in orde met allerlei zoom-trucages en warmere kleuren op sommige momenten. Origineel verhaal en erg vermakelijk. Alleen het einde was ietwat abrupt... Verder prima mee vermaakt en het is gewoon een goede film.

7,6
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:37:24 #237
277821 pugehenis
keytar hero
pi_99058448
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef Roces18 het volgende:
Limitless
[ afbeelding ]

Man neemt pilletje en wordt hierdoor superslim en alles maar ondertussen stapelen de problemen zich op. Ten eerste klopt de hele basis van de film niet, dat we zogenaamd 20% van onze hersenen gebruiken want dat is echt een onzinnig fabeltje. Bradley Cooper speelt zijn rol echt goed en lijkt wel uit een Wall Street film te komen. Visueel is het dik in orde met allerlei zoom-trucages en warmere kleuren op sommige momenten. Origineel verhaal en erg vermakelijk. Alleen het einde was ietwat abrupt... Verder prima mee vermaakt en het is gewoon een goede film.

7,6
Leuke film inderdaad. Net een tandje hoger dan de meeste actiefilms.
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Donnie Darko

SPOILER

[ afbeelding ]
Klinkt goed, ben hem nu aan het downloaden.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:27:37 #238
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_99062714
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:19 schreef Flixxy het volgende:

[..]

Nee hoor :) Ik ben gewoon erg benieuwd wat iemand hoger dan Inception zou plaatsen, ik kan zelf zo snel niets bedenken, en dan ben ik echt niet een Inception ''fan'' ofzo.

Misschien weet ie wel iets te noemen wat ik nog niet gezien heb, dan moet ik dat ook maar eens zien ;)

Anyway, je hebt gelijk, niet de juiste plaats voor deze discussie.
Er is een hele reeks films een stuk 'beter' in de technische zin dan Inception denk ik zo, ook in de laatste jaren. Inception is alleen de eerste echt goede blockbuster in jaren en die eindigen nou eenmaal hoog bij imdb. Dat is ook logisch, ze zijn voor een groot publiek gemaakt en goed. Cijfers hebben geen betekenis zonder dat je de bron in ogenschouw neemt. Verder begrijp ik mensen die dat cijfer als een universele waarde willen zien niet zo, maar met iemand die Inception kut vindt heb ik medelijden :P
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:28:35 #239
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_99062751
Jeetje.... mensen die Donnie Darko nog niet kennen, ik zou bijna jaloers worden.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:53:04 #240
286575 Roces18
Chef de party
pi_99063770
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:27 schreef kingmob het volgende:

[..]
maar met iemand die Inception kut vindt heb ik medelijden :P
Dankjewel voor je medelijden dan :P Inception was grafisch dik in orde maar het verhaal :') , geforceerd dingen moeilijk maken om zo slim over te komen zodat zeker de gemiddelde kijker er geen touw aan vast kan knopen en dan maar met vragen komt was dit een droom; of dat? Ik vond dat de diepgang en emotie ver te zoeken waren en het verhaal nogal een rommeltje was over de acteerprestaties nog te zwijgen. Nee, er was niet veel boeiends aan...
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_99065497
Ik ben het met je eens dat het soms ingewikkeld doen om het ingewikkeld doen was, het was wel een vernieuwende film, maar ook weer niet een super goede film. Van de Matrix klopte theoretisch veel meer, tenminste dat vond ik. Die 9 is echt omdat het een hype was, een 8 was meer op zijn plaats geweest. En ook veel mensen die het amper snapten en zeiden: woowwww, wat was ie goed he :')

Toch kan ik me niet indenken dat er enigszins over nagedacht is wat wel een geen droom was en hoe alles in elkaar zit. Maar goed, als die film je echt niets boeide, waarom ga je er dan zo lang over door vraag ik me dan af (hoef ik geen antwoord op :P).

Anyway...

Ik heb Sucker Punch gezien, wat jammer zeg, had er veel van verwacht begin dit jaar, na de vele negatieve reacties was ik al wat voorzichtiger, dacht gewoon leuke actie dan maar, maar zelfs dat viel me nog een beetje tegen.

Leuk gemaakt allemaal, maar het kon me amper boeien om af te kijken. Hij is na het kijken ook meteen uit de collectie verdwenen.

6je.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:40:48 #242
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_99065685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Dankjewel voor je medelijden dan :P Inception was grafisch dik in orde maar het verhaal :') , geforceerd dingen moeilijk maken om zo slim over te komen zodat zeker de gemiddelde kijker er geen touw aan vast kan knopen en dan maar met vragen komt was dit een droom; of dat? Ik vond dat de diepgang en emotie ver te zoeken waren en het verhaal nogal een rommeltje was over de acteerprestaties nog te zwijgen. Nee, er was niet veel boeiends aan...
Tja, ik vind het gewoon kut voor je dat je niet zo hebt kunnen genieten zoals ik dat hebt gedaan 8-)
Ik zou iig voortaan geen ideeën proberen te hebben over 'slim over komen' en dergelijke, vergalt enkel je plezier al van te voren. Het hangt enorm af van je achtergrond denk ik hoe ingewikkeld je het verhaal vond. De meesten hier zijn wel wat gewend en dus niet zo onder de indruk, maar dat deed er niets aan af voor mij. Ik vond het gewoon een leuk uitgangspunt. Het vooroordeel ligt in dat geval echt bij jou, dat is echt zonde. Ik kreeg iig nergens het idee van 'pretenties', dat komt meer bij sommige kijkers bovendrijven ;)
Dat is hetzelfde als een enorm gehypte film gaan kijken, die kan bijna nooit de verwachting waarmaken. Ergo, zodra ik besloten heb een film te kijken, blijf ik zoveel mogelijk weg van de hype.

Het is een beetje Hype Backlash dus. Waarschuwing, bevat een TVtropes link :*
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:41:27 #243
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_99065711
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef HAL9000S het volgende:
Jeetje.... mensen die Donnie Darko nog niet kennen, ik zou bijna jaloers worden.
LOL x2, ik dacht precies hetzelfde. Of mensen die The Fight Club of The Shawshank Redemption nog nooit gezien hebben. Ondenkbaar.

Oh, en mbt de Avatar-discussie hiervoor: deze wilde ik nog even meegeven (maar kent iedereen denk ik al wel). Geeft ook meteen weer wat ik er van vond; niet origineel.

Dan ontopic:
Voor het eerst in tijden weer eens naar de bios geweest naar Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides en wel in 3D. Een 'lekker wegkijk-filmpje'. Niet hoogstaand, maar weer eens grappig om in de bios te zijn. De 3D effecten die ik bij Avatar helemaal niets vond, vond ik hier wel goed en heb dan ook met plezier gekeken.

Verder door de previews in de bios geinteresseerd geraakt in Harry Potter; binnenkort komt het laatste deel in de bios. De trailer zag er echt goed uit met veel special effects. Aangezien er nog wat bioscoopbonnen liggen wil ik die wel zien. Maar aangezien ik dus behalve deel 1 nooit een Harry Potter had gezien, alles op DVD maar eens gaan bekijken. Nu de eerste vier gehad:

Harry Potter en de Steen der Wijzen, aardig, maar toch wel redelijk kinderlijk en simpel.
Harry Potter en de Geheime Kamer, iets meer body en verhaallijn, maar lijkt teveel op deel 1.
Harry Potter en de Gevangene van Azkaban, meer van de echte verhaallijn, wel weer veel van hetzelfde.
Harry Potter en de Vuurbeker, de beste / leukste tot nog toe met meeste echte verhaallijn van het 'grote' verhaal.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:34:33 #244
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_99067821
Limitless.

Vette film! Spannend, rap tempo en goede casting.

7,9 geef ik hem.
The Outside Agency
pi_99067911
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef HAL9000S het volgende:
Vroeger een keer gezien. Snapte er toen waarschijnlijk geen hol van want ik vond het een kutfilm met verschrikkelijk deprimerende sfeer. Maar ik was nog jong. Binnenkort nog maar eens kijken. Jake Gyllenhaal. O+
pi_99067957
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:41 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

LOL x2, ik dacht precies hetzelfde. Of mensen die The Fight Club of The Shawshank Redemption nog nooit gezien hebben. Ondenkbaar.
Vergeet The Beach, Requiem for a Dream en Blow niet! Classics! :Y
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:42:54 #247
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_99068151
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:38 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Vergeet The Beach niet!
pi_99069099
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef Roces18 het volgende:
Limitless
[ afbeelding ]

7,6
Vond ik echt een 8.5 waard. Geniale film over een bepaalde drug waar we allemaal wel eens naar verlangen. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99069930
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:06 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Vond ik echt een 8.5 waard. Geniale film over een bepaalde drug waar we allemaal wel eens naar verlangen. :9
Ik snap dus niet dat iedereen die film geweldig vindt. Op een gegeven moment staat hij op zo'n gebouw, en het kon mij echt niet schelen of hij zou springen of niet. Voor mij een teken dat de personages of niet leuk zijn of dat je niet met ze mee kan leven omdat ze niet goed zijn uitgewerkt. Concept is leuk, uitwerking vond ik ook minder.
pi_99069983
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:38 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Vergeet The Beach, Requiem for a Dream en Blow niet! Classics! :Y
Requiem for a dream is tof inderdaad.

Maar ik ergerde me wel aan Jared Leto en zijn 'for christ sake' uitspraken.

Klinkt echt stom. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')