de directers cut is toch met de tsunami's?quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
The Abyss - Director's cut
[ afbeelding ]
Had hem al een paar keer gezien en wanneer je hem besluit te kijken, zorg er dan voor dat het de Director's Cut is met het juiste einde. Niet het typische Hollywood einde dat de grote bazen wilden zien
Geef hem een 8 maar misschien als ik de Director's Cut ooit als eerste had gekeken, had ik hem toen wel een 9 gegeven.
Geweldig onderwater avontuur en verder zeg ik er alleen nog bij dat ie van James Cameron is en wie hem nog niet heeft gezien, het is zeker een aanrader als je ook maar een klein beetje van science fiction houdt
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:20 schreef mschol het volgende:
Trust
meisje van 14 heeft internet contact met iemand, onmoet deze persoon (die wat ouder blijkt te zijn), en wordt verkracht, daarna ziet de kijker de nasleep wat het voor effect op de familie heeft
goeie film wel eerlijk gezegd, lijkt (bijna) allemaal erg logisch te zijn qua gebeurtenissen..
enige 2 punten:Dat je dat niet door hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar voor de rest imho best degelijke film: 7,9![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:31 schreef Tamashii het volgende:
Die film is puur realiteit. Zij zoekt aandacht en genegenheid maar krijgt dat niet in haar directe omgeving. Deze man geeft dat haar wel, en hoe vervelend zij die seks ook vond, verder vond ze het behoorlijk prettig... kortom, ze zit in een strijd met haar gevoel en verstand en haar gevoel word wederom door iedereen in haar omgeving genegeerd dus wil ze nog meer aan hem vastklampen.
aha, duidelijkquote:
Heerlijke film dit!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Happythankyoumoreplease (2010, VS, Josh Radnor)
Lekkere "indie" film met van die typisch hippe sympathieke karakters met hippe leuke beroepen die natuurlijk in NY wonen, die zo hun eigen (liefdes)problemen van eind twintigers hebben. Sommige mensen zullen het absoluut niks vinden, ik hou er wel van.
Vooral het hoofdverhaal, dat gaat over een jongeman die een klein achtergelaten kindje in de metro wil helpen en hem maar mee naar huis neemt omdat er geen hulp te vinden is en ondertussen begint hij ook een nieuwe relatie met een z'n nieuwste crush, vond ik erg leuk.
Jammer genoeg wordt de film naar beneden gehaald door de twee andere verhaallijnen, die totaal onboeiend waren. De toegevoegde waarde daarvan was te gering om zoveel tijd aan die karakter te besteden.
En die verhaallijnen hadden geen Kate Mara.
O'ja de hippe indie soundtrack met folk liedjes mag natuurlijk ook niet ontbreken bij een film als dit.
Cijfer: 7.5
Ik kreeg een beetje een Matrix en Inception gevoel bij deze film, dus misschien dat beiden films wat inspiratie hebben opgedaan bij deze film. De sfeer vond ik echt ontzettend goed neergezet, en ook het verhaal en de opbouw zijn van grote klasse. Jammer dat de special effects toch wel wel vrij duidelijk niet meer van deze tijd zijn, en ik vond Kiefer Sutherland eigenlijk totaal niet passen in deze film (dat zal misschien meer door zijn rol in 24 komen). Ik heb er van genoten in ieder geval.quote:John Murdoch wordt alleen wakker in een hotel. Hij is z'n geheugen kwijt, en wordt gezocht voor een aantal bizarre moorden. Terwijl hij probeert om z'n verleden te achterhalen komt hij er achter dat er een groep wezens is die de gehele wereld om hem heen controleert. Zij kunnen de wereld en de personen hierin naar wens aanpassen.
Kon dat niet in een spoiler?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:55 schreef Fukushima het volgende:
[..]
de directers cut is toch met de tsunami's?
nu weet je toch nog niets.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:31 schreef Tamashii het volgende:
Die film is puur realiteit. Zij zoekt aandacht en genegenheid maar krijgt dat niet in haar directe omgeving. Deze man geeft dat haar wel, en hoe vervelend zij die seks ook vond, verder vond ze het behoorlijk prettig... kortom, ze zit in een strijd met haar gevoel en verstand en haar gevoel word wederom door iedereen in haar omgeving genegeerd dus wil ze nog meer aan hem vastklampen.
Spoilers please..!quote:
mja, ik had wel gelezen dat de DC een andere einde had en nu weet ik die volgens mij. dat ie uit '89 is maakt geen flaus aus.quote:
hmm dan heb je wel een punt, dat ie uit '89 komt bedoel ik mee dat iedereen die film wel eens gezien heeftquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mja, ik had wel gelezen dat de DC een andere einde had en nu weet ik die volgens mij. dat ie uit '89 is maakt geen flaus aus.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:09 schreef YellowBlacks het volgende:
Rubber
[ afbeelding ]
Robert, een autoband die achtergelaten is in de woestijn, komt plotseling tot leven zonder enige reden. Robert ontwikkelt al snel een telepathische gave wat hem in staat stelt om alles te vernietigen wat hij wil.
Lastig om deze film een cijfer te geven. Aan de ene kant denk je, waar heb ik in hemels naam naar gekeken. Aan de andere kant heeft deze film toch wel iets.
IMDB: 5,9
Mijn Cijfer: 6,0
geen enkele film heeft iedereen gezien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef Fukushima het volgende:
[..]
hmm dan heb je wel een punt, dat ie uit '89 komt bedoel ik mee dat iedereen die film wel eens gezien heeft
Je gaat naar een film als Transformers toch altijd erheen met een ik ga met no-brainer-actiefilm insteek.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef mschol het volgende:
Transformers: Dark of the moon
we zien waarom men een ruimterace hield en het resultaat daarvan..
meer ga ik niet over verhaal vertellen, beetje bang dat ik ga spoileren
tja.. verhaal is flinterdun, maar toch: auto's die transformeren in robots zijn stiekem toch altijd leuk om naar te kijken..
ik vond die vervanger van megan fox echt een in-de-weg-loop rol hebben, hadden ze beter geheel kunnen schrappen..
voor de rest vond ik het, voor een no-brainer film, best aardig gedaan; je moet er alleen niet naartoe gaan voor een (zinnig) verhaal, je gaat vooral voor de actie en die krijg je imho ook wel
shia lebeouf vond ik trouwens helemaal niet zo verveldn aanwezig t.o.v. andere films waar hij in speelde
cijfer als ik ga met no-brainer-actiefilm insteek: 7.9
cijfer met een "normale" film insteek: 6.7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oordeel: wat een idiote kut film zeg. christus.. cgi is cartoonesque. verhaal: kut. personages. irritante. la buf en een lelijk wijf met botox lippen. en de excuus negers ontbreken ook niet. Veel herrie veel verwarrende actie omd e film te vullen. dat was em.. Transformers ver-kracht!
Mijn cijfer: 1
iMDB: kijk zelf maar.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |