abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99098987
The Abyss - Director's cut

Had hem al een paar keer gezien en wanneer je hem besluit te kijken, zorg er dan voor dat het de Director's Cut is met het juiste einde. Niet het typische Hollywood einde dat de grote bazen wilden zien :r

Geef hem een 8 maar misschien als ik de Director's Cut ooit als eerste had gekeken, had ik hem toen wel een 9 gegeven.

Geweldig onderwater avontuur en verder zeg ik er alleen nog bij dat ie van James Cameron is en wie hem nog niet heeft gezien, het is zeker een aanrader als je ook maar een klein beetje van science fiction houdt ^O^
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_99101535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 03:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
The Abyss - Director's cut

[ afbeelding ]

Had hem al een paar keer gezien en wanneer je hem besluit te kijken, zorg er dan voor dat het de Director's Cut is met het juiste einde. Niet het typische Hollywood einde dat de grote bazen wilden zien :r

Geef hem een 8 maar misschien als ik de Director's Cut ooit als eerste had gekeken, had ik hem toen wel een 9 gegeven.

Geweldig onderwater avontuur en verder zeg ik er alleen nog bij dat ie van James Cameron is en wie hem nog niet heeft gezien, het is zeker een aanrader als je ook maar een klein beetje van science fiction houdt ^O^
de directers cut is toch met de tsunami's?
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:45:41 #278
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_99102791
Very Bad Things

Ooit eens op canal+ gezien en toen was het omdat ik Cameron Diaz kon van 'Mary' en Christian Slater van Broken Arrow. Kon behalve het grote plot (groep vrienden gaan snuiven en hoeren en per ongeluk sterft een hoer temidden van alle rotzooi) alleen herinneren dat ik hem wel goed vond. Dat is ie 13 jaar later nog steeds. Nu valt op dat de cast prima in elkaar steekt met o.a. ook nog Jon Favreau en Jeremy Piven (Ari Gold _O_ ) . De groep doet behoorlijk onlogische dingen en de situatie loopt steeds verder uit de hand maar dat mag de pret niet drukken. Heb me opnieuw behoorlijk vermaakt met deze zwarte komedie. Slater is lekker psycho, Diaz een irritante (maar goed gecaste) zeur en ook de rest kan zich lekker uitleven.

8.1

En meteen weer voorlopig de laatste film die ik op tv kijk. Elke 25 minuten dik 5 minuten reclame is toch wel frusty. En dan ook steeds dezelfde promo's van dezelfde films die de komende dagen erop komen :r
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:37:05 #279
286575 Roces18
Chef de party
pi_99104468
The Lincoln Lawyer

Matthew McConaughey de eeuwig typecastte romcom acteur speelt hier voor de verandering een keertje degelijk in plaats van de eeuwige charmeur. Het zogenaamde gecompliceerde plot over wie wat heeft gedaan kon ik al vertellen na 10 minuten dus de film was erg voorspelbaar. De film is verder niet vernieuwend en blijft redelijk binnen de formulegrenzen op een frisse soundtrack na. Wat acteerprestaties betreft van de rest van de cast is het verder dik in orde, maar het nemen van zoveel haardspelbochten naar het einde toe terwijl ik al zo vroeg wist wie het had gedaan maakt de film er niet beter op. Nee, ik zou deze laten liggen denk ik..

6,5
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_99105168
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 01:20 schreef mschol het volgende:
Trust
meisje van 14 heeft internet contact met iemand, onmoet deze persoon (die wat ouder blijkt te zijn), en wordt verkracht, daarna ziet de kijker de nasleep wat het voor effect op de familie heeft
goeie film wel eerlijk gezegd, lijkt (bijna) allemaal erg logisch te zijn qua gebeurtenissen..

enige 2 punten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar voor de rest imho best degelijke film: 7,9
Dat je dat niet door hebt :')
pi_99105221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:56 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat je dat niet door hebt :')
wat bedoel je? met zo'n reactie kan ik vrij weinig..
pi_99106452
Die film is puur realiteit. Zij zoekt aandacht en genegenheid maar krijgt dat niet in haar directe omgeving. Deze man geeft dat haar wel, en hoe vervelend zij die seks ook vond, verder vond ze het behoorlijk prettig... kortom, ze zit in een strijd met haar gevoel en verstand en haar gevoel word wederom door iedereen in haar omgeving genegeerd dus wil ze nog meer aan hem vastklampen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:32:47 #283
286575 Roces18
Chef de party
pi_99106497
stockholm syndroom ;)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_99106629
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:31 schreef Tamashii het volgende:
Die film is puur realiteit. Zij zoekt aandacht en genegenheid maar krijgt dat niet in haar directe omgeving. Deze man geeft dat haar wel, en hoe vervelend zij die seks ook vond, verder vond ze het behoorlijk prettig... kortom, ze zit in een strijd met haar gevoel en verstand en haar gevoel word wederom door iedereen in haar omgeving genegeerd dus wil ze nog meer aan hem vastklampen.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef Roces18 het volgende:
stockholm syndroom ;)
aha, duidelijk :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:37:13 #285
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_99106633
Mao's Last Dancer met de vriendin gezien en ik moet zeggen dat het een best onderhoudende film was met een mooi einde.
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:48:16 #286
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_99106966
quote:
17s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Happythankyoumoreplease (2010, VS, Josh Radnor)
Lekkere "indie" film met van die typisch hippe sympathieke karakters met hippe leuke beroepen die natuurlijk in NY wonen, die zo hun eigen (liefdes)problemen van eind twintigers hebben. Sommige mensen zullen het absoluut niks vinden, ik hou er wel van.
Vooral het hoofdverhaal, dat gaat over een jongeman die een klein achtergelaten kindje in de metro wil helpen en hem maar mee naar huis neemt omdat er geen hulp te vinden is en ondertussen begint hij ook een nieuwe relatie met een z'n nieuwste crush, vond ik erg leuk.
Jammer genoeg wordt de film naar beneden gehaald door de twee andere verhaallijnen, die totaal onboeiend waren. De toegevoegde waarde daarvan was te gering om zoveel tijd aan die karakter te besteden.
En die verhaallijnen hadden geen Kate Mara.
O'ja de hippe indie soundtrack met folk liedjes mag natuurlijk ook niet ontbreken bij een film als dit.
Cijfer: 7.5
Heerlijke film dit!
pi_99109770
Dark City (1998)
quote:
John Murdoch wordt alleen wakker in een hotel. Hij is z'n geheugen kwijt, en wordt gezocht voor een aantal bizarre moorden. Terwijl hij probeert om z'n verleden te achterhalen komt hij er achter dat er een groep wezens is die de gehele wereld om hem heen controleert. Zij kunnen de wereld en de personen hierin naar wens aanpassen.
Ik kreeg een beetje een Matrix en Inception gevoel bij deze film, dus misschien dat beiden films wat inspiratie hebben opgedaan bij deze film. De sfeer vond ik echt ontzettend goed neergezet, en ook het verhaal en de opbouw zijn van grote klasse. Jammer dat de special effects toch wel wel vrij duidelijk niet meer van deze tijd zijn, en ik vond Kiefer Sutherland eigenlijk totaal niet passen in deze film (dat zal misschien meer door zijn rol in 24 komen). Ik heb er van genoten in ieder geval.
Cijfer: 9
IMDb: 7.8
pi_99117346
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 09:55 schreef Fukushima het volgende:

[..]

de directers cut is toch met de tsunami's?
Kon dat niet in een spoiler? }:|
Nieuw is niet altijd beter.
pi_99121116
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Kon dat niet in een spoiler? }:|
nu weet je toch nog niets.
en kom op het is "the abyss" een film uit 1989..
pi_99123634
Rubber

Robert, een autoband die achtergelaten is in de woestijn, komt plotseling tot leven zonder enige reden. Robert ontwikkelt al snel een telepathische gave wat hem in staat stelt om alles te vernietigen wat hij wil.

Lastig om deze film een cijfer te geven. Aan de ene kant denk je, waar heb ik in hemels naam naar gekeken. Aan de andere kant heeft deze film toch wel iets.

IMDB: 5,9
Mijn Cijfer: 6,0
pi_99124056
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:31 schreef Tamashii het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef Roces18 het volgende:
stockholm syndroom ;)
Spoilers please..!
pi_99128982
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:59 schreef Fukushima het volgende:

[..]

nu weet je toch nog niets.
mja, ik had wel gelezen dat de DC een andere einde had en nu weet ik die volgens mij. dat ie uit '89 is maakt geen flaus aus.
pi_99129495
quote:
9s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

mja, ik had wel gelezen dat de DC een andere einde had en nu weet ik die volgens mij. dat ie uit '89 is maakt geen flaus aus.
hmm dan heb je wel een punt, dat ie uit '89 komt bedoel ik mee dat iedereen die film wel eens gezien heeft
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:12:26 #294
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_99130014
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:09 schreef YellowBlacks het volgende:
Rubber

[ afbeelding ]

Robert, een autoband die achtergelaten is in de woestijn, komt plotseling tot leven zonder enige reden. Robert ontwikkelt al snel een telepathische gave wat hem in staat stelt om alles te vernietigen wat hij wil.

Lastig om deze film een cijfer te geven. Aan de ene kant denk je, waar heb ik in hemels naam naar gekeken. Aan de andere kant heeft deze film toch wel iets.

IMDB: 5,9
Mijn Cijfer: 6,0
:') wtf.... Wie bedenkt zoiets _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_99130430
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef Fukushima het volgende:

[..]

hmm dan heb je wel een punt, dat ie uit '89 komt bedoel ik mee dat iedereen die film wel eens gezien heeft
geen enkele film heeft iedereen gezien.
pi_99130809
Transformers: Dark of the moon

we zien waarom men een ruimterace hield en het resultaat daarvan..
meer ga ik niet over verhaal vertellen, beetje bang dat ik ga spoileren :P

tja.. verhaal is flinterdun, maar toch: auto's die transformeren in robots zijn stiekem toch altijd leuk om naar te kijken..
ik vond die vervanger van megan fox echt een in-de-weg-loop rol hebben, hadden ze beter geheel kunnen schrappen..
voor de rest vond ik het, voor een no-brainer film, best aardig gedaan; je moet er alleen niet naartoe gaan voor een (zinnig) verhaal, je gaat vooral voor de actie en die krijg je imho ook wel :Y
shia lebeouf vond ik trouwens helemaal niet zo verveldn aanwezig t.o.v. andere films waar hij in speelde

cijfer als ik ga met no-brainer-actiefilm insteek: 7.9
cijfer met een "normale" film insteek: 6.7
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:35:30 #297
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_99131393
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef mschol het volgende:
Transformers: Dark of the moon

we zien waarom men een ruimterace hield en het resultaat daarvan..
meer ga ik niet over verhaal vertellen, beetje bang dat ik ga spoileren :P

tja.. verhaal is flinterdun, maar toch: auto's die transformeren in robots zijn stiekem toch altijd leuk om naar te kijken..
ik vond die vervanger van megan fox echt een in-de-weg-loop rol hebben, hadden ze beter geheel kunnen schrappen..
voor de rest vond ik het, voor een no-brainer film, best aardig gedaan; je moet er alleen niet naartoe gaan voor een (zinnig) verhaal, je gaat vooral voor de actie en die krijg je imho ook wel :Y
shia lebeouf vond ik trouwens helemaal niet zo verveldn aanwezig t.o.v. andere films waar hij in speelde

cijfer als ik ga met no-brainer-actiefilm insteek: 7.9
cijfer met een "normale" film insteek: 6.7
Je gaat naar een film als Transformers toch altijd erheen met een ik ga met no-brainer-actiefilm insteek. ;) Als je een diepzinnige film verwacht heb je geen hersenen, en dus ga je er als nog heen met no-brain :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 05:41:50 #298
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99140670
Transformers 3 - Dark of The Moon

Verhaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oordeel: wat een idiote kut film zeg. christus.. cgi is cartoonesque. verhaal: kut. personages. irritante. la buf en een lelijk wijf met botox lippen. en de excuus negers ontbreken ook niet. Veel herrie veel verwarrende actie omd e film te vullen. dat was em.. Transformers ver-kracht! :{

Mijn cijfer: 1
iMDB: kijk zelf maar.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 7 juli 2011 @ 05:42:09 #299
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99140671
Going..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 7 juli 2011 @ 05:42:44 #300
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99140672
Going....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')