Nee hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 13:01 schreef HAL9000S het volgende:
Nutteloze discussie, wat ie ook noemt je zegt toch nee omdat je je gelijk wil halen.
Ben het ook niet eens met een 9 voor Inception btw, eerder een dikke 7,5.
Mooie film met bijzondere karakters die een andere kant van het leven laten zien, een wat mij betreft meer realistische kant.quote:NORTH Following a nervous breakdown, ski athlete Jomar has isolated himself in a lonely existence as the guard of a ski park. When he learns that he might be the father of a child way up north, he sets on a strange and poetic journey through Norway on a snowmobile, with 5 liters of alcohol as sole provisions. On this trip through amazing arctic landscapes, Jomar seems to do everything in his power to avoid reaching his destination. He meets other tender and confused souls, who will all contribute to push Jomar further along his reluctant journey towards the brighter side of life.
ok gedaan, thanksquote:Op maandag 4 juli 2011 17:21 schreef Roces18 het volgende:
Als je een plaatje plaatst kan je hem verkleinen door in plaats van [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , het zo te doen : [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , dan krijg je namelijk die rode rand niet en laadt het niet zo lang.
plaatje zelf blijft even groot afaik...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:21 schreef Roces18 het volgende:
Als je een plaatje plaatst kan je hem verkleinen door in plaats van [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , het zo te doen : [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , dan krijg je namelijk die rode rand niet en laadt het niet zo lang.
zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebtquote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Film over een moordend stel dat een kannibalistische loodgieter tegenkomt.
Veel tieten, bloed en flauwe humor. Maar nergens echt 'leuk'. Het keek allemaal aardig weg, en sommige moorden waren erg tof, maar het waren er eigenlijk gewoon teveel. Je kijkt gewoon anderhalf uur naar tientallen moorden, en als je op een gegeven moment een slachtoffer tot 5 keer toe ziet opstaan, kun je dat zien als 'grappig', ik zie het als flauw.
Maar qua humor maken andere dingetjes het wel weer goed, een vermakelijke trouwerij en gortdroge conversaties tussen de personages bijvoorbeeld.
Maar als het stel dan eindelijk tegenover de loodgieter staat, 10 minuten voor het einde van de film, volgt er een hele, hele, hele grote teleurstelling.
Ja, en hoe doe je die sterren zo?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebt
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebt
Sommige mensen zetten in hun browser afbeeldingen uit (mobiel internet bijvoorbeeld), en zij kunnen dus niet zien welke film je bedoeld. Tevens is er ook een kans dat deze afbeelding straks sowieso niet meer doet; dan ziet niemand meer welke film je bedoeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
![]()
Je ziet die poster toch? Daar staan toch letters op? Blinde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 8.2
Ik: 8.0![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Donnie Darko
2 oktober 1988, een gewone dag in het leven van de verwarde 16-jarige Donnie Darko. Dan valt er vanuit het niets een vliegtuigmotor door het dak van z'n huis, recht in Donnie's kamer. Gelukkig ligt Donnie niet in bed, aangezien hij hiervoor in een visioen gewaarschuwd is door een 2 meter lang konijn. Terwijl Donnie het leven en de liefde begint te verkennen ontdekt hij de geheimen van het universum waardoor hij de mogelijkheid krijgt om de tijd en zijn lot te veranderen.
Interessant, maar redelijk wazig, verhaal! Het betreft een suffe jongen in de hoofdrol, maar door het verhaal en de aparte beelden en scenes blijf je toch kijken! Ik moet hem over een tijd nog maar eens goed kijken.
Even voor de duidelijkheid;vette film hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 8.2
Ik: 8.0
[ afbeelding ]
En hoe zit het met die rare vrouw die de hele tijd naar de brievenbus loopt. Donnie stopt er 1 dag voordat hij doodgaat ofzo een brief in. Die vrouw weet van die brief (?).
Is alweer een tijdje geleden dat ik die film heb gezien, maar hij staat me nog wel redelijk bij.
Gisteren Mulholland Drive gezien! Supergoede film, 't verhaal past helemaal bij de film. Maar is wel bijna onbegrijpelijk en ongelofelijk confusing. Hele diepliggende film, ga em in de toekomst nog een keer kijken. Alleen geschikt voor de echte filmfanaten die wel van mysterie houden. 9
Maak daar maar Noors vanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Dead Snow
Een Russisch gesproken film.
Ik zapte er gister ook langs, en bleef toch hangen. Denk dat ik het laatste half uur heb gezien. Dacht even dat ik een drankje te veel op had op de borrel, maar nee; echt zombie Nazi's.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Dead Snow
Een Russisch gesproken film.
Het gaat over een groep die op vakantie gaat in een skihutje in de bergen. Tijdens de Tweede Wereld oorlog zijn daar veel Nazi's omgekomen.
Deze Nazi's zijn nog altijd opzoek naar een "schat" die in de skihut verborgen ligt.
Juist ja, het gaat dus over Zombie Nazi's!!!!!
Te lachwekkend deze film, maar daarnaast super super slecht.
2/10.
Ok, ik spreek die talen niet dus ging er vanuit dat het Russisch wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:20 schreef NutKees het volgende:
[..]
Maak daar maar Noors van
Maar verder ben ik het er wel mee eens, dit was een erg slechte film.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zapte er gister ook langs, en bleef toch hangen. Denk dat ik het laatste half uur heb gezien. Dacht even dat ik een drankje te veel op had op de borrel, maar nee; echt zombie Nazi's.
Het leukste momentje vond ik toch wel: Man wordt in zijn arm gebeten; zaagt zijn arm eraf. 3 seconden later wordt hij in zn kloten gebeten.. hmmm
Verder wel ontzettend suf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
Leuke film inderdaad. Net een tandje hoger dan de meeste actiefilms.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef Roces18 het volgende:
Limitless
[ afbeelding ]
Man neemt pilletje en wordt hierdoor superslim en alles maar ondertussen stapelen de problemen zich op. Ten eerste klopt de hele basis van de film niet, dat we zogenaamd 20% van onze hersenen gebruiken want dat is echt een onzinnig fabeltje. Bradley Cooper speelt zijn rol echt goed en lijkt wel uit een Wall Street film te komen. Visueel is het dik in orde met allerlei zoom-trucages en warmere kleuren op sommige momenten. Origineel verhaal en erg vermakelijk. Alleen het einde was ietwat abrupt... Verder prima mee vermaakt en het is gewoon een goede film.
7,6
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Donnie Darko
2 oktober 1988, een gewone dag in het leven van de verwarde 16-jarige Donnie Darko. Dan valt er vanuit het niets een vliegtuigmotor door het dak van z'n huis, recht in Donnie's kamer. Gelukkig ligt Donnie niet in bed, aangezien hij hiervoor in een visioen gewaarschuwd is door een 2 meter lang konijn. Terwijl Donnie het leven en de liefde begint te verkennen ontdekt hij de geheimen van het universum waardoor hij de mogelijkheid krijgt om de tijd en zijn lot te veranderen.
Interessant, maar redelijk wazig, verhaal! Het betreft een suffe jongen in de hoofdrol, maar door het verhaal en de aparte beelden en scenes blijf je toch kijken! Ik moet hem over een tijd nog maar eens goed kijken.
Even voor de duidelijkheid;Klinkt goed, ben hem nu aan het downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 8.2
Ik: 8.0
[ afbeelding ]360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
Er is een hele reeks films een stuk 'beter' in de technische zin dan Inception denk ik zo, ook in de laatste jaren. Inception is alleen de eerste echt goede blockbuster in jaren en die eindigen nou eenmaal hoog bij imdb. Dat is ook logisch, ze zijn voor een groot publiek gemaakt en goed. Cijfers hebben geen betekenis zonder dat je de bron in ogenschouw neemt. Verder begrijp ik mensen die dat cijfer als een universele waarde willen zien niet zo, maar met iemand die Inception kut vindt heb ik medelijdenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:19 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Nee hoorIk ben gewoon erg benieuwd wat iemand hoger dan Inception zou plaatsen, ik kan zelf zo snel niets bedenken, en dan ben ik echt niet een Inception ''fan'' ofzo.
Misschien weet ie wel iets te noemen wat ik nog niet gezien heb, dan moet ik dat ook maar eens zien
Anyway, je hebt gelijk, niet de juiste plaats voor deze discussie.
Dankjewel voor je medelijden danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
maar met iemand die Inception kut vindt heb ik medelijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |