abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2011 @ 13:07:04 #211
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_99018176

The Trip (2011)
Erg Britse film met anderhalf uur gekeuvel tussen tussen twee erg Britse komieken die zichzelf spelen. Aanrader, maar wel handig om wat meer te weten over bijvoorbeeld Michael Caine en zijn accent. Niet iedereen zal deze film zo hilarisch vinden - de gemiddelde Fokker al helemaal niet vrees ik.
7/10
Overal verstand van.
pi_99019270

Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules (2011)
http://www.imdb.com/title/tt1650043/

Greg Heffley, de jongen die “wimpy” terug cool maakte is terug in een vervolg op deel één. Opnieuw beschrijft Greg in z’n dagboek een resem hilarische problemen die zich zowel thuis als op school afspelen, waarbij de focus ditmaal ligt op de bestraffingen van z’n schaamteloze oudere broer, Rodrick. Of Greg nu afziet bij het zwemteam of auditie doet voor de talentshow op school, zijn escapades gaan steeds gepaard met z’n gevecht om schaamte te vermijden.

Leuke familie komedie over twee broers en hun problemen op school. Heeft qua verhaal en humor veel weg van Malcolm In The Middle. De situaties zijn vaak herkenbaar maar toch wat aangedikt voor een goede lach. Echter is het verder wel een standaard film met matige acteer prestaties en een herkauwd verhaal.
Cijfer: 6
pi_99020738
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:01 schreef HAL9000S het volgende:
Nutteloze discussie, wat ie ook noemt je zegt toch nee omdat je je gelijk wil halen.

Ben het ook niet eens met een 9 voor Inception btw, eerder een dikke 7,5.
Nee hoor :) Ik ben gewoon erg benieuwd wat iemand hoger dan Inception zou plaatsen, ik kan zelf zo snel niets bedenken, en dan ben ik echt niet een Inception ''fan'' ofzo.

Misschien weet ie wel iets te noemen wat ik nog niet gezien heb, dan moet ik dat ook maar eens zien ;)

Anyway, je hebt gelijk, niet de juiste plaats voor deze discussie.
  maandag 4 juli 2011 @ 14:30:24 #214
286575 Roces18
Chef de party
pi_99021101
Battle Los Angeles [2011]

L.A. heeft dit keer een invasie voor de kiezen van een leger aliens die uit zijn op het water van onze planeet.

Ten eerste vond ik de aliens wel erg op robots lijken, het leek net of ik naar een andere versie van Transformers zat te kijken. Verder is het met de actie en de special effects dik in orde maar tja het scenario... Alle karakters zijn een wandelend cliché en de diepgang + emotie zijn ook erg ver te zoeken. Ze proberen wel slechte pogingen maar dat draait uit op niks. Desondanks heeft het mij toch 2 uur goed weten te boeien door de actie en de vele kogelregens. Erg jammer want het budget en de special effects hadden de potentie om dit de rampenfilm van 2011 te laten worden. Ik zou hem gewoon gaan kijken voor de actie maar meer niet...

6
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_99021110
Red riding hood

Leuke film, sommige dingen totaal niet verwacht. 8.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 4 juli 2011 @ 14:43:16 #216
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_99021590
The Borgias - seizoen 1

Jeremy Irons is hoofd van de familie Borgia en wordt rond 1400 verkozen tot de nieuwe paus. Hij en zijn familie hebben de traditionele waarden van het christendom niet hoog in het vaandel staan en deze paus gaat dan ook de geschiedenis in als een criminele paus die zich inhield met moord, corruptie en seks.

Dit eerste seizoen, dat vanaf april in 9 afleveringen op Showtime uitgezonden is, concentreert zich vooral op de schermutselingen van de familie Borgia, de weerstand van een kardinaal tegen de criminele paus en de ambitie van de Fransen om Italië binnen te vallen. Het ziet er allemaal erg gelikt uit met zelfs een paar gelikte actiescènes en veldslagen. Jeremy Irons is op zijn plaats als paus, al mag hij in een volgend seizoen veel meer tijd krijgen ipv zijn zoon. Aardig is ook de rol van de Nederlandse Lotte Verbeek als minnares van de Paus.

8.2
pi_99027348
North

quote:
NORTH Following a nervous breakdown, ski athlete Jomar has isolated himself in a lonely existence as the guard of a ski park. When he learns that he might be the father of a child way up north, he sets on a strange and poetic journey through Norway on a snowmobile, with 5 liters of alcohol as sole provisions. On this trip through amazing arctic landscapes, Jomar seems to do everything in his power to avoid reaching his destination. He meets other tender and confused souls, who will all contribute to push Jomar further along his reluctant journey towards the brighter side of life.
Mooie film met bijzondere karakters die een andere kant van het leven laten zien, een wat mij betreft meer realistische kant.
Ik vond het een prachtige film en niet alleen vanwege de prachtige scenery.

Geef hem een 7.7, imdb geeft deze film een 6.8

[ Bericht 3% gewijzigd door DeZoektocht op 04-07-2011 18:18:43 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 17:21:56 #218
286575 Roces18
Chef de party
pi_99028003
Als je een plaatje plaatst kan je hem verkleinen door in plaats van [img]PLAATJE[/img] , het zo te doen : [img=500]PLAATJE[/img] , dan krijg je namelijk die rode rand niet en laadt het niet zo lang.
pi_99030430
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:21 schreef Roces18 het volgende:
Als je een plaatje plaatst kan je hem verkleinen door in plaats van [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , het zo te doen : [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , dan krijg je namelijk die rode rand niet en laadt het niet zo lang.
ok gedaan, thanks :)
pi_99030681
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:21 schreef Roces18 het volgende:
Als je een plaatje plaatst kan je hem verkleinen door in plaats van [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , het zo te doen : [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , dan krijg je namelijk die rode rand niet en laadt het niet zo lang.
plaatje zelf blijft even groot afaik...
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 4 juli 2011 @ 22:36:04 #221
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_99043008

Film over een moordend stel dat een kannibalistische loodgieter tegenkomt.

Veel tieten, bloed en flauwe humor. Maar nergens echt 'leuk'. Het keek allemaal aardig weg, en sommige moorden waren erg tof, maar het waren er eigenlijk gewoon teveel. Je kijkt gewoon anderhalf uur naar tientallen moorden, en als je op een gegeven moment een slachtoffer tot 5 keer toe ziet opstaan, kun je dat zien als 'grappig', ik zie het als flauw.
Maar qua humor maken andere dingetjes het wel weer goed, een vermakelijke trouwerij en gortdroge conversaties tussen de personages bijvoorbeeld.
Maar als het stel dan eindelijk tegenover de loodgieter staat, 10 minuten voor het einde van de film, volgt er een hele, hele, hele grote teleurstelling.
  maandag 4 juli 2011 @ 22:40:55 #222
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_99043275
Click

Leuke film, kijkt lekker weg.

IMBD 6.6/10
Mijn cijfer: 7,5/10
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_99044487
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Film over een moordend stel dat een kannibalistische loodgieter tegenkomt.

Veel tieten, bloed en flauwe humor. Maar nergens echt 'leuk'. Het keek allemaal aardig weg, en sommige moorden waren erg tof, maar het waren er eigenlijk gewoon teveel. Je kijkt gewoon anderhalf uur naar tientallen moorden, en als je op een gegeven moment een slachtoffer tot 5 keer toe ziet opstaan, kun je dat zien als 'grappig', ik zie het als flauw.
Maar qua humor maken andere dingetjes het wel weer goed, een vermakelijke trouwerij en gortdroge conversaties tussen de personages bijvoorbeeld.
Maar als het stel dan eindelijk tegenover de loodgieter staat, 10 minuten voor het einde van de film, volgt er een hele, hele, hele grote teleurstelling.
zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebt
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_99044927
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef mschol het volgende:

[..]

zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebt
Ja, en hoe doe je die sterren zo? :7
  maandag 4 juli 2011 @ 23:11:32 #225
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_99045094
For All Mankind
De crew van de verschillende bemande Apollo missies naar de maan kregen alle camera`s mee met de opdracht zoveel mogelijk te filmen van hun leven aan boord van de space shuttles en van het uitzicht dat ze vanuit de shuttle hadden op aarde en op de maan.

Regisseur Reinert heeft, met toestemming van NASA, uit de oneindige hoeveelheid beeldmateriaal die dat opleverde deze documentaire samen gesteld. Het is een erg indrukwekkende docu geworden met adembenemende beelden van de aarde gezien vanuit de ruimte en vanaf de maan. Het doet je nog maar eens beseffen hoe nietig de aarde en de mensheid eigenlijk is.
Ook de authentieke audio materialen zijn erg tof om te horen.
Het feit dat we afgelopen mei zelf op Kennedy Space Center zijn geweest en daar veel van de dingen hebben gezien die in de film voorkomen, maakt het extra speciaal.

Een film om even stil van te worden en stil te staan bij ons leven op deze kleine planeet...

IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 9,0/10

Heb al een deel van het audio commentaar van regisseur Al Reinert en astronaut Eugene Cernan (de tot op heden laatste man die op de maan is geweest) dat op de MoC blu-ray staat geluisterd en is tot nu toe ook erg interessant. Ga ik zeker nog afluisteren.
  maandag 4 juli 2011 @ 23:12:48 #226
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_99045167
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef mschol het volgende:

[..]

:')

Je ziet die poster toch? Daar staan toch letters op? Blinde. :')
pi_99046008
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef Nitrouz het volgende:

[..]

:')

Je ziet die poster toch? Daar staan toch letters op? Blinde. :')
Sommige mensen zetten in hun browser afbeeldingen uit (mobiel internet bijvoorbeeld), en zij kunnen dus niet zien welke film je bedoeld. Tevens is er ook een kans dat deze afbeelding straks sowieso niet meer doet; dan ziet niemand meer welke film je bedoeld.
Tevens zou je normaal kunnen reageren, misschien vragen waarom hij dat vraagt?
Aangezien dit al veel vaker is gevraagd/gezegd of men de titel kan noemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 04-07-2011 23:37:54 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:04:12 #228
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_99047886
@ nitrouz
hij is sowieso niet blind.

Verder sluit ik me aan bij iemand91.

't betreft trouwens een film met 350 votes... vraag me altijd af hoe die mensen aan zulke films komen en bekijken.
pi_99049168
Donnie Darko
2 oktober 1988, een gewone dag in het leven van de verwarde 16-jarige Donnie Darko. Dan valt er vanuit het niets een vliegtuigmotor door het dak van z'n huis, recht in Donnie's kamer. Gelukkig ligt Donnie niet in bed, aangezien hij hiervoor in een visioen gewaarschuwd is door een 2 meter lang konijn. Terwijl Donnie het leven en de liefde begint te verkennen ontdekt hij de geheimen van het universum waardoor hij de mogelijkheid krijgt om de tijd en zijn lot te veranderen.

Interessant, maar redelijk wazig, verhaal! Het betreft een suffe jongen in de hoofdrol, maar door het verhaal en de aparte beelden en scenes blijf je toch kijken! Ik moet hem over een tijd nog maar eens goed kijken.

Even voor de duidelijkheid;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMDb: 8.2
Ik: 8.0

dinsdag 5 juli 2011 @ 02:41:33 #230
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_99052077
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Donnie Darko
2 oktober 1988, een gewone dag in het leven van de verwarde 16-jarige Donnie Darko. Dan valt er vanuit het niets een vliegtuigmotor door het dak van z'n huis, recht in Donnie's kamer. Gelukkig ligt Donnie niet in bed, aangezien hij hiervoor in een visioen gewaarschuwd is door een 2 meter lang konijn. Terwijl Donnie het leven en de liefde begint te verkennen ontdekt hij de geheimen van het universum waardoor hij de mogelijkheid krijgt om de tijd en zijn lot te veranderen.

Interessant, maar redelijk wazig, verhaal! Het betreft een suffe jongen in de hoofdrol, maar door het verhaal en de aparte beelden en scenes blijf je toch kijken! Ik moet hem over een tijd nog maar eens goed kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ afbeelding ]
vette film hè!
En hoe zit het met die rare vrouw die de hele tijd naar de brievenbus loopt. Donnie stopt er 1 dag voordat hij doodgaat ofzo een brief in. Die vrouw weet van die brief (?).
Is alweer een tijdje geleden dat ik die film heb gezien, maar hij staat me nog wel redelijk bij.

Gisteren Mulholland Drive gezien! Supergoede film, 't verhaal past helemaal bij de film. Maar is wel bijna onbegrijpelijk en ongelofelijk confusing. Hele diepliggende film, ga em in de toekomst nog een keer kijken. Alleen geschikt voor de echte filmfanaten die wel van mysterie houden. 9
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:13:16 #231
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_99054392
Dead Snow
Een Russisch Noors gesproken film.
Het gaat over een groep die op vakantie gaat in een skihutje in de bergen. Tijdens de Tweede Wereld oorlog zijn daar veel Nazi's omgekomen.
Deze Nazi's zijn nog altijd opzoek naar een "schat" die in de skihut verborgen ligt.

Juist ja, het gaat dus over Zombie Nazi's :')!!!!!

Te lachwekkend deze film, maar daarnaast super super slecht.

2/10.

[ Bericht 2% gewijzigd door X_FoutBijRegistratie op 05-07-2011 10:23:58 ]
ⁿڻⁿ
pi_99054518
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Dead Snow
Een Russisch gesproken film.
Maak daar maar Noors van :)

Maar verder ben ik het er wel mee eens, dit was een erg slechte film.
pi_99054759
Die was leuk :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:18:07 #234
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_99055677
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Dead Snow
Een Russisch gesproken film.
Het gaat over een groep die op vakantie gaat in een skihutje in de bergen. Tijdens de Tweede Wereld oorlog zijn daar veel Nazi's omgekomen.
Deze Nazi's zijn nog altijd opzoek naar een "schat" die in de skihut verborgen ligt.

Juist ja, het gaat dus over Zombie Nazi's :')!!!!!

Te lachwekkend deze film, maar daarnaast super super slecht.

2/10.
Ik zapte er gister ook langs, en bleef toch hangen. Denk dat ik het laatste half uur heb gezien. Dacht even dat ik een drankje te veel op had op de borrel, maar nee; echt zombie Nazi's.
Het leukste momentje vond ik toch wel: Man wordt in zijn arm gebeten; zaagt zijn arm eraf. 3 seconden later wordt hij in zn kloten gebeten.. hmmm

Verder wel ontzettend suf.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:22:21 #235
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_99055804
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:20 schreef NutKees het volgende:

[..]

Maak daar maar Noors van :)

Maar verder ben ik het er wel mee eens, dit was een erg slechte film.
Ok, ik spreek die talen niet dus ging er vanuit dat het Russisch was :P.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:18 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik zapte er gister ook langs, en bleef toch hangen. Denk dat ik het laatste half uur heb gezien. Dacht even dat ik een drankje te veel op had op de borrel, maar nee; echt zombie Nazi's.
Het leukste momentje vond ik toch wel: Man wordt in zijn arm gebeten; zaagt zijn arm eraf. 3 seconden later wordt hij in zn kloten gebeten.. hmmm

Verder wel ontzettend suf.
_O- Inderdaad.
SPOILER
ⁿڻⁿ
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:19:31 #236
286575 Roces18
Chef de party
pi_99057679
Limitless

Man neemt pilletje en wordt hierdoor superslim en alles maar ondertussen stapelen de problemen zich op. Ten eerste klopt de hele basis van de film niet, dat we zogenaamd 20% van onze hersenen gebruiken want dat is echt een onzinnig fabeltje. Bradley Cooper speelt zijn rol echt goed en lijkt wel uit een Wall Street film te komen. Visueel is het dik in orde met allerlei zoom-trucages en warmere kleuren op sommige momenten. Origineel verhaal en erg vermakelijk. Alleen het einde was ietwat abrupt... Verder prima mee vermaakt en het is gewoon een goede film.

7,6
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:37:24 #237
277821 pugehenis
keytar hero
pi_99058448
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef Roces18 het volgende:
Limitless
[ afbeelding ]

Man neemt pilletje en wordt hierdoor superslim en alles maar ondertussen stapelen de problemen zich op. Ten eerste klopt de hele basis van de film niet, dat we zogenaamd 20% van onze hersenen gebruiken want dat is echt een onzinnig fabeltje. Bradley Cooper speelt zijn rol echt goed en lijkt wel uit een Wall Street film te komen. Visueel is het dik in orde met allerlei zoom-trucages en warmere kleuren op sommige momenten. Origineel verhaal en erg vermakelijk. Alleen het einde was ietwat abrupt... Verder prima mee vermaakt en het is gewoon een goede film.

7,6
Leuke film inderdaad. Net een tandje hoger dan de meeste actiefilms.
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Donnie Darko

SPOILER

[ afbeelding ]
Klinkt goed, ben hem nu aan het downloaden.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:27:37 #238
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_99062714
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:19 schreef Flixxy het volgende:

[..]

Nee hoor :) Ik ben gewoon erg benieuwd wat iemand hoger dan Inception zou plaatsen, ik kan zelf zo snel niets bedenken, en dan ben ik echt niet een Inception ''fan'' ofzo.

Misschien weet ie wel iets te noemen wat ik nog niet gezien heb, dan moet ik dat ook maar eens zien ;)

Anyway, je hebt gelijk, niet de juiste plaats voor deze discussie.
Er is een hele reeks films een stuk 'beter' in de technische zin dan Inception denk ik zo, ook in de laatste jaren. Inception is alleen de eerste echt goede blockbuster in jaren en die eindigen nou eenmaal hoog bij imdb. Dat is ook logisch, ze zijn voor een groot publiek gemaakt en goed. Cijfers hebben geen betekenis zonder dat je de bron in ogenschouw neemt. Verder begrijp ik mensen die dat cijfer als een universele waarde willen zien niet zo, maar met iemand die Inception kut vindt heb ik medelijden :P
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:28:35 #239
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_99062751
Jeetje.... mensen die Donnie Darko nog niet kennen, ik zou bijna jaloers worden.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:53:04 #240
286575 Roces18
Chef de party
pi_99063770
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:27 schreef kingmob het volgende:

[..]
maar met iemand die Inception kut vindt heb ik medelijden :P
Dankjewel voor je medelijden dan :P Inception was grafisch dik in orde maar het verhaal :') , geforceerd dingen moeilijk maken om zo slim over te komen zodat zeker de gemiddelde kijker er geen touw aan vast kan knopen en dan maar met vragen komt was dit een droom; of dat? Ik vond dat de diepgang en emotie ver te zoeken waren en het verhaal nogal een rommeltje was over de acteerprestaties nog te zwijgen. Nee, er was niet veel boeiends aan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')