abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99009727
Tja.. Imdb, waar Inception bijna een 9 heeft.
  maandag 4 juli 2011 @ 02:29:27 #202
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_99009791
Net Blackboard Jungle uit 1955 gezien, het was een verrassend goede film. :)

En nu ga ik gamen. :P
  maandag 4 juli 2011 @ 07:17:55 #203
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_99011044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]

Limitless
Idee leuk. Uitwerking zwak. Verhaal is inmiddels wel bekend hier. Ik snap niet zo goed waar ze ermee naartoe willen. Personages zijn niet interessant. Verhaal schiet onnodig alle kanten op. Met name de hoofdpersonage vind ik zwak geschreven. Hij heeft een paar leuke trucjes, hangt de slimme dude uit. Maar echt intelligent is hij niet. En ook niet boeiend. 2 sterren voor de moeite.
Gisteren ook gezien, maar ik vond het toch wel wat meer waard dan 2 sterren. Was een onderhoudend verhaal, lekker gefilmd, prettig zondagavondfilmpje hoor!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 4 juli 2011 @ 08:00:53 #204
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_99011282
Bubble (2005)
Niet z'n standaard moordverhaal van Steven Soderbergh

Meisje komt werken op een poppenfabriek. Ze spreekt op avond af met een collega voor een biertje en de volgende dag is ze dood.

Overigens duurt de film maar net aan een uur.

cijfer 6 / imdb 6.7
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_99012417
Take me Home Tonight

Erg leuke film die zich afspeeld in 1984 (geloof ik). Beetje in de stijl van de serie Glory Daze (die overigens maar 1 seizoen heeft). Het is een standaard verhaal, jongen wil meisje, meisje zag jongen nooit staan, later komen ze elkaar opnieuw tegen. Geen hoogstaande boel natuurlijk, maar allemaal erg leuk gedaan met veel echte comedy gezichten.

Lag het trouwens aan mij of zag ik wat verwijzingen naar True Romance? In het begin al het lachje in de auto, wat erg leek op het lachje van Alabama. Later hadden ze het over een baas die mensen lastig viel met de naam Drexel. En verderop in de film was iets waarvan ik dacht, okee nu weet ik het zeker.

7,5.
  maandag 4 juli 2011 @ 11:15:33 #206
183415 Waldheini
auw banaan!
pi_99014663
La raison du plus faible

Film gaat over 4 werkloze mannen in de Waalse industriestad Luik die uit pure wanhoop een plan hebben bedacht om in 1 klap uit de geldzorgen te raken

IMDB: 6,9
Mijn cijfer: 7+
pi_99017572
quote:
15s.gif Op maandag 4 juli 2011 02:23 schreef KoningStoma het volgende:
Tja.. Imdb, waar Inception bijna een 9 heeft.
Zie niet wat daar mis mee is. Een van de beste moderne films, zonder twijfel.
pi_99017651
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:48 schreef Flixxy het volgende:

[..]

Zie niet wat daar mis mee is. Een van de beste moderne films, zonder twijfel.
zo goed wassie anders echt niet..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_99017699
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:51 schreef mschol het volgende:

[..]

zo goed wassie anders echt niet..
Noem eens iets beters van de afgelopen 8 jaar?
  maandag 4 juli 2011 @ 13:01:09 #210
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_99017980
Nutteloze discussie, wat ie ook noemt je zegt toch nee omdat je je gelijk wil halen.

Ben het ook niet eens met een 9 voor Inception btw, eerder een dikke 7,5.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 4 juli 2011 @ 13:07:04 #211
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_99018176

The Trip (2011)
Erg Britse film met anderhalf uur gekeuvel tussen tussen twee erg Britse komieken die zichzelf spelen. Aanrader, maar wel handig om wat meer te weten over bijvoorbeeld Michael Caine en zijn accent. Niet iedereen zal deze film zo hilarisch vinden - de gemiddelde Fokker al helemaal niet vrees ik.
7/10
Overal verstand van.
pi_99019270

Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules (2011)
http://www.imdb.com/title/tt1650043/

Greg Heffley, de jongen die “wimpy” terug cool maakte is terug in een vervolg op deel één. Opnieuw beschrijft Greg in z’n dagboek een resem hilarische problemen die zich zowel thuis als op school afspelen, waarbij de focus ditmaal ligt op de bestraffingen van z’n schaamteloze oudere broer, Rodrick. Of Greg nu afziet bij het zwemteam of auditie doet voor de talentshow op school, zijn escapades gaan steeds gepaard met z’n gevecht om schaamte te vermijden.

Leuke familie komedie over twee broers en hun problemen op school. Heeft qua verhaal en humor veel weg van Malcolm In The Middle. De situaties zijn vaak herkenbaar maar toch wat aangedikt voor een goede lach. Echter is het verder wel een standaard film met matige acteer prestaties en een herkauwd verhaal.
Cijfer: 6
pi_99020738
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:01 schreef HAL9000S het volgende:
Nutteloze discussie, wat ie ook noemt je zegt toch nee omdat je je gelijk wil halen.

Ben het ook niet eens met een 9 voor Inception btw, eerder een dikke 7,5.
Nee hoor :) Ik ben gewoon erg benieuwd wat iemand hoger dan Inception zou plaatsen, ik kan zelf zo snel niets bedenken, en dan ben ik echt niet een Inception ''fan'' ofzo.

Misschien weet ie wel iets te noemen wat ik nog niet gezien heb, dan moet ik dat ook maar eens zien ;)

Anyway, je hebt gelijk, niet de juiste plaats voor deze discussie.
  maandag 4 juli 2011 @ 14:30:24 #214
286575 Roces18
Chef de party
pi_99021101
Battle Los Angeles [2011]

L.A. heeft dit keer een invasie voor de kiezen van een leger aliens die uit zijn op het water van onze planeet.

Ten eerste vond ik de aliens wel erg op robots lijken, het leek net of ik naar een andere versie van Transformers zat te kijken. Verder is het met de actie en de special effects dik in orde maar tja het scenario... Alle karakters zijn een wandelend cliché en de diepgang + emotie zijn ook erg ver te zoeken. Ze proberen wel slechte pogingen maar dat draait uit op niks. Desondanks heeft het mij toch 2 uur goed weten te boeien door de actie en de vele kogelregens. Erg jammer want het budget en de special effects hadden de potentie om dit de rampenfilm van 2011 te laten worden. Ik zou hem gewoon gaan kijken voor de actie maar meer niet...

6
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_99021110
Red riding hood

Leuke film, sommige dingen totaal niet verwacht. 8.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 4 juli 2011 @ 14:43:16 #216
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_99021590
The Borgias - seizoen 1

Jeremy Irons is hoofd van de familie Borgia en wordt rond 1400 verkozen tot de nieuwe paus. Hij en zijn familie hebben de traditionele waarden van het christendom niet hoog in het vaandel staan en deze paus gaat dan ook de geschiedenis in als een criminele paus die zich inhield met moord, corruptie en seks.

Dit eerste seizoen, dat vanaf april in 9 afleveringen op Showtime uitgezonden is, concentreert zich vooral op de schermutselingen van de familie Borgia, de weerstand van een kardinaal tegen de criminele paus en de ambitie van de Fransen om Italië binnen te vallen. Het ziet er allemaal erg gelikt uit met zelfs een paar gelikte actiescènes en veldslagen. Jeremy Irons is op zijn plaats als paus, al mag hij in een volgend seizoen veel meer tijd krijgen ipv zijn zoon. Aardig is ook de rol van de Nederlandse Lotte Verbeek als minnares van de Paus.

8.2
pi_99027348
North

quote:
NORTH Following a nervous breakdown, ski athlete Jomar has isolated himself in a lonely existence as the guard of a ski park. When he learns that he might be the father of a child way up north, he sets on a strange and poetic journey through Norway on a snowmobile, with 5 liters of alcohol as sole provisions. On this trip through amazing arctic landscapes, Jomar seems to do everything in his power to avoid reaching his destination. He meets other tender and confused souls, who will all contribute to push Jomar further along his reluctant journey towards the brighter side of life.
Mooie film met bijzondere karakters die een andere kant van het leven laten zien, een wat mij betreft meer realistische kant.
Ik vond het een prachtige film en niet alleen vanwege de prachtige scenery.

Geef hem een 7.7, imdb geeft deze film een 6.8

[ Bericht 3% gewijzigd door DeZoektocht op 04-07-2011 18:18:43 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 17:21:56 #218
286575 Roces18
Chef de party
pi_99028003
Als je een plaatje plaatst kan je hem verkleinen door in plaats van [img]PLAATJE[/img] , het zo te doen : [img=500]PLAATJE[/img] , dan krijg je namelijk die rode rand niet en laadt het niet zo lang.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_99030430
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:21 schreef Roces18 het volgende:
Als je een plaatje plaatst kan je hem verkleinen door in plaats van [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , het zo te doen : [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , dan krijg je namelijk die rode rand niet en laadt het niet zo lang.
ok gedaan, thanks :)
pi_99030681
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:21 schreef Roces18 het volgende:
Als je een plaatje plaatst kan je hem verkleinen door in plaats van [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , het zo te doen : [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , dan krijg je namelijk die rode rand niet en laadt het niet zo lang.
plaatje zelf blijft even groot afaik...
  maandag 4 juli 2011 @ 22:36:04 #221
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_99043008

Film over een moordend stel dat een kannibalistische loodgieter tegenkomt.

Veel tieten, bloed en flauwe humor. Maar nergens echt 'leuk'. Het keek allemaal aardig weg, en sommige moorden waren erg tof, maar het waren er eigenlijk gewoon teveel. Je kijkt gewoon anderhalf uur naar tientallen moorden, en als je op een gegeven moment een slachtoffer tot 5 keer toe ziet opstaan, kun je dat zien als 'grappig', ik zie het als flauw.
Maar qua humor maken andere dingetjes het wel weer goed, een vermakelijke trouwerij en gortdroge conversaties tussen de personages bijvoorbeeld.
Maar als het stel dan eindelijk tegenover de loodgieter staat, 10 minuten voor het einde van de film, volgt er een hele, hele, hele grote teleurstelling.
  maandag 4 juli 2011 @ 22:40:55 #222
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_99043275
Click

Leuke film, kijkt lekker weg.

IMBD 6.6/10
Mijn cijfer: 7,5/10
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_99044487
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Film over een moordend stel dat een kannibalistische loodgieter tegenkomt.

Veel tieten, bloed en flauwe humor. Maar nergens echt 'leuk'. Het keek allemaal aardig weg, en sommige moorden waren erg tof, maar het waren er eigenlijk gewoon teveel. Je kijkt gewoon anderhalf uur naar tientallen moorden, en als je op een gegeven moment een slachtoffer tot 5 keer toe ziet opstaan, kun je dat zien als 'grappig', ik zie het als flauw.
Maar qua humor maken andere dingetjes het wel weer goed, een vermakelijke trouwerij en gortdroge conversaties tussen de personages bijvoorbeeld.
Maar als het stel dan eindelijk tegenover de loodgieter staat, 10 minuten voor het einde van de film, volgt er een hele, hele, hele grote teleurstelling.
zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebt
pi_99044927
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef mschol het volgende:

[..]

zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebt
Ja, en hoe doe je die sterren zo? :7
  maandag 4 juli 2011 @ 23:11:32 #225
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_99045094
For All Mankind
De crew van de verschillende bemande Apollo missies naar de maan kregen alle camera`s mee met de opdracht zoveel mogelijk te filmen van hun leven aan boord van de space shuttles en van het uitzicht dat ze vanuit de shuttle hadden op aarde en op de maan.

Regisseur Reinert heeft, met toestemming van NASA, uit de oneindige hoeveelheid beeldmateriaal die dat opleverde deze documentaire samen gesteld. Het is een erg indrukwekkende docu geworden met adembenemende beelden van de aarde gezien vanuit de ruimte en vanaf de maan. Het doet je nog maar eens beseffen hoe nietig de aarde en de mensheid eigenlijk is.
Ook de authentieke audio materialen zijn erg tof om te horen.
Het feit dat we afgelopen mei zelf op Kennedy Space Center zijn geweest en daar veel van de dingen hebben gezien die in de film voorkomen, maakt het extra speciaal.

Een film om even stil van te worden en stil te staan bij ons leven op deze kleine planeet...

IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 9,0/10

Heb al een deel van het audio commentaar van regisseur Al Reinert en astronaut Eugene Cernan (de tot op heden laatste man die op de maan is geweest) dat op de MoC blu-ray staat geluisterd en is tot nu toe ook erg interessant. Ga ik zeker nog afluisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')