Gisteren ook gezien, maar ik vond het toch wel wat meer waard dan 2 sterren. Was een onderhoudend verhaal, lekker gefilmd, prettig zondagavondfilmpje hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]
Limitless
Idee leuk. Uitwerking zwak. Verhaal is inmiddels wel bekend hier. Ik snap niet zo goed waar ze ermee naartoe willen. Personages zijn niet interessant. Verhaal schiet onnodig alle kanten op. Met name de hoofdpersonage vind ik zwak geschreven. Hij heeft een paar leuke trucjes, hangt de slimme dude uit. Maar echt intelligent is hij niet. En ook niet boeiend. 2 sterren voor de moeite.
Zie niet wat daar mis mee is. Een van de beste moderne films, zonder twijfel.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:23 schreef KoningStoma het volgende:
Tja.. Imdb, waar Inception bijna een 9 heeft.
zo goed wassie anders echt niet..quote:Op maandag 4 juli 2011 12:48 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Zie niet wat daar mis mee is. Een van de beste moderne films, zonder twijfel.
Nee hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 13:01 schreef HAL9000S het volgende:
Nutteloze discussie, wat ie ook noemt je zegt toch nee omdat je je gelijk wil halen.
Ben het ook niet eens met een 9 voor Inception btw, eerder een dikke 7,5.
Mooie film met bijzondere karakters die een andere kant van het leven laten zien, een wat mij betreft meer realistische kant.quote:NORTH Following a nervous breakdown, ski athlete Jomar has isolated himself in a lonely existence as the guard of a ski park. When he learns that he might be the father of a child way up north, he sets on a strange and poetic journey through Norway on a snowmobile, with 5 liters of alcohol as sole provisions. On this trip through amazing arctic landscapes, Jomar seems to do everything in his power to avoid reaching his destination. He meets other tender and confused souls, who will all contribute to push Jomar further along his reluctant journey towards the brighter side of life.
ok gedaan, thanksquote:Op maandag 4 juli 2011 17:21 schreef Roces18 het volgende:
Als je een plaatje plaatst kan je hem verkleinen door in plaats van [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , het zo te doen : [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , dan krijg je namelijk die rode rand niet en laadt het niet zo lang.
plaatje zelf blijft even groot afaik...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:21 schreef Roces18 het volgende:
Als je een plaatje plaatst kan je hem verkleinen door in plaats van [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , het zo te doen : [ [url=PLAATJE]afbeelding[/url] ] , dan krijg je namelijk die rode rand niet en laadt het niet zo lang.
zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebtquote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Film over een moordend stel dat een kannibalistische loodgieter tegenkomt.
Veel tieten, bloed en flauwe humor. Maar nergens echt 'leuk'. Het keek allemaal aardig weg, en sommige moorden waren erg tof, maar het waren er eigenlijk gewoon teveel. Je kijkt gewoon anderhalf uur naar tientallen moorden, en als je op een gegeven moment een slachtoffer tot 5 keer toe ziet opstaan, kun je dat zien als 'grappig', ik zie het als flauw.
Maar qua humor maken andere dingetjes het wel weer goed, een vermakelijke trouwerij en gortdroge conversaties tussen de personages bijvoorbeeld.
Maar als het stel dan eindelijk tegenover de loodgieter staat, 10 minuten voor het einde van de film, volgt er een hele, hele, hele grote teleurstelling.
Ja, en hoe doe je die sterren zo?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
zet ook eff de titel erbij, mensen zonder plaatjes weten nu niet welke film je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |