abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:19:35 #126
13148 Shogo
Psycho...
pi_98765919
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef resque het volgende:

[..]

Slo-Mo van een Samurai met minigun... Wat wil je nou nog meer??? 8-)
Oh bij sommige momenten kon het ook wel, maar ik beklaag me meer over het feit dat het te veel aan slow-mo's zijn.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:53:38 #127
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_98787522
The A-Team
De serie vond ik nou niet bepaald hoogstaand, nogal lomp en stompzinnig, maar goed stoer was het originele A-Team natuurlijk wel. Jammer daarom ook dat in deze film de originele cast (Hannibal is al overleden begreep ik!) niet aan het werk te zien is. Maar naast die teleurstelling is de film zelf ook niet veel soeps.

Gewoon een ordinaire actiefilm met wat momenten die het onwaarschijnlijke overschrijden en dan ook nog van die schijtlolligheid erbij. Das inherent aan het originele A-team, maar niet aan een stel wannabes. Kortom, dit scoort onvoldoende. Cijfer: 5

The Town
Ben Affleck als regisseur en acteur tegelijk aan het werk ^O^. Dat doet ie opmerkelijk goed. Met The Town heeft ie een prima misdaadthriller afgeleverd. Het acteerwerk is overtuigend en het plot zit degelijk in elkaar. Heeft me geen enkel moment verveeld, deze film! Cijfer: 7,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:06:33 #128
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_98797636
Drive Angry (2011)
Nicolas Cage has medogenloze is wel aardige. Die chick ziet er wel lekker uit.
Ach een aardige nobrainer.

cijfer 5.5 / imdb 5.6

Easy A (2010)
Een studente verzint dat ze sex heeft gehad met een gozer van school om van gezeur af te zijn. De roddel gaat snel rond. Maar voor ze er erg in heeft heeft het meer gevolgen voor haar.

cijfer 7 / imdb 7.1
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_98800713
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:00 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]

The Rite

Geen enkele bezetenen-film is het gelukt om The Excorsist te overtreffen. En dat lukt The Rite ook niet. Weer dezelfde basis over een priester (in opleiding) die twijfelt over zijn geloof en besluit om een oudere priester (Anthony Hopkins) te helpen in het edele vak van Excorsist. Ook hier weer spoken uit het verleden die door de demon dankbaar aangewend worden om de priester van zijn stuk te brengen. Veel filosofisch gewauwel en weinig indrukwekkende scenes maken The Rite een taaie zit. Anthony Hopkins speelt op de automatische piloot en ook Colin O'Donoghue lijkt er niet al te veel zin in te hebben. Jammer.

4.5/10
Mee eens :Y Ik had er best veel van verwacht maar hij viel me zwaar tegen.. waste of time!
Zo niet.. dan toch!
pi_98802325
Jackass 3.5

Niet zo grappig als Jackass 3D maar kan zeker goed mee komen. Was wel pittig om te zien soms wetende dat Dunn niet meer leeft. Hij was toch wel de meest funny one in deze film.

imdb; 7
me; 7.5
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_98805106
Splice.

Was toevallig vanavond op Film 1. Vond hem wel grappig, vooral het deel waarin ze toch besluiten om het te houden. Leuke film maar het had wel wat emotioneler gemogen, want op dat punt bleef het een beetje steken. Nu stond er in de filmgids dat het een horror/thriller was, maar dat is nou ook weer niet zo. Kortom, grappig maar niet meer dan dat.

5.5.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 29 juni 2011 @ 07:23:00 #132
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_98806273
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef Falco het volgende:
The A-Team
De serie vond ik nou niet bepaald hoogstaand, nogal lomp en stompzinnig, maar goed stoer was het originele A-Team natuurlijk wel. Jammer daarom ook dat in deze film de originele cast (Hannibal is al overleden begreep ik!) niet aan het werk te zien is. Maar naast die teleurstelling is de film zelf ook niet veel soeps.

Gewoon een ordinaire actiefilm met wat momenten die het onwaarschijnlijke overschrijden en dan ook nog van die schijtlolligheid erbij. Das inherent aan het originele A-team, maar niet aan een stel wannabes. Kortom, dit scoort onvoldoende. Cijfer: 5
Dirk Benedict zit er wel in.

Gisteren For a few dollars more gezien. Geniaal met Van Cleef en Eastwood. Zou willen dat er meer van dit soort films op bluray komen. A fistful of dollars is evht een gemis

Cijfer 8.5, omdat hij toch wel minder is dan Good Bad, Ugly
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:12:43 #133
286575 Roces18
Chef de party
pi_98813090
Transformers 3D

Shia LaBeouf keert terug als Sam Witwicky in Transformers: Dark of the Moon. Wanneer er een allesvernietigende oorlog dreigt uit te breken, kunnen zelfs de Transformers de aarde niet redden.

Jammer dat Megan Fox niet meer meespeelt, nu heeft Sam een nieuwe chick gescoord die niet zoveel van het acteren bakt. Wat betreft het 3D aspect is het echt onzinnig weer, typische uitmelkerij want zo ongeveer alleen de ondertiteling was 3D en 10 seconden aan footage. Waar zijn de echte 3D films die je altijd in pretparken tegenkomt... Tevens duurt de film net zoals de andere delen weer te lang, het eerste deel heeft genoeg vaart maar het tweede deel is weer een typisch Amerikaans einde met de bijbehorende romance :') Maar er zitten ook genoeg positieve dingen aan, zo zijn er veel vernieuwende dingen bijgekomen en de art direction is dit keer een stuk beter gedaan. Ook de actie scènes zijn hier uitstekend, geluid en special effects maar toch blijft het verhaal altijd flinterdun.

Desondanks als je van vechtende robots, special effects en een goede art direction houdt dan zal deze film je niet teleurstellen want hij is beter dan de vorige delen.

7,6
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_98814173
Forbidden Zone (1982)
Bizarre mix van toneel, dans, musical, absurdisme, trippy shit en vage erotiek (met een lekkere dame).
Een duidelijk verhaal ontbreekt, de decors zijn funny en het acteren redelijk slecht.

Rook er een paar jointjes bij en het wordt leuk.
7.5/10 (IMDB: 6.8/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:22:37 #135
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_98832090

Voordat ik deze vandaag voor het eerst zag heb ik afgelopen jaar hier natuurlijk veel over gehoord dus leek mij het een "teveel-van-verwacht-film" en had het dus meerdere keren uitgesteld.

Verhaal is redelijk simpel;
Man komt op vage planeet om een manier te vinden om de inheemse inwoners daarvan te overtuigen ergens anders te gaan wonen, omdat ze op hun plek willen gaan graven. Dit door middel van een "avatar", een soort van op afstand bestuurbare pop. Uiteraard zit hier een geheime agenda van het wegdrijven, desnoods uitroeien van de bevolking achter. Maar onze held word verliefd en komt op voor de blauwe teletubbies.

Wist niet wat ik zag, sommige stukken serieus met open mond bekeken. Prachtige film, en snap niet dat mensen dit kunnen afkraken. Ze hebben serieus een hele nieuwe wereld bedacht met alles erop en eraan. Ge-wel-dig. Verhaal is iets zwakker dan de mooie beelden maar stoort totaal niet. Soms waren er echter wel zulke cliché uitspraken (Rodriguez :r , alsjeblieft hou je bek) dat de volledige 10 punten er niet in zat.
9/10
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:27:05 #136
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98832308
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:22 schreef toetsenbordridder het volgende:
[ afbeelding ]

Verhaal is iets zwakker
9/10
Ik vind dat je je nog zwak uitdrukt. Ik vond het verhaal een ware deceptie.
Dit, dus.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:03:00 #137
309742 toetsenbordridder
pi_98833905
quote:
12s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Tsja daar heb je een punt ;) Maar het stoorde mij totaal niet terwijl ik meestal een zwak verhaal = zwakke film vind. Maar voor sommige maak ik een uitzondering, en deze dus ook :)
pi_98834889
quote:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:03:39 #139
309742 toetsenbordridder
pi_98837125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hallo zo kan je overal wat opmerken, als je zo films kijkt... ;) Maargoed jullie mening.
pi_98838080
:P
pi_98840005
quote:

[..]

Dat vond ik erg meevallen.

Dat hele idee van de bonds met dieren, de toevoeging dat hij in een rolstoel zit etc vind ik allemaal leuk bedacht.
pi_98840156
quote:

[..]

SPOILER
Ik kan heel makkelijk commentaar geven op die kritieken. Ben het er dus niet mee eens. :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:10:42 #143
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_98841734
Source Code (2011, VS, Duncan Jones)
Regie, acteerwerk e.d. waren prima in orde. Maar het script rammelt aan iets te veel kanten. Zo begreep ik ten eerste niet waarom ze hem niet eerst goed inlichten over de missie en z'n gehele situatie i.p.v. hem keer op keer naar "binnen" te sturen en hem pas bij de zoveelste keer tips mee te geven over waar die naar moet zoeken. Daarnaast heeft de film te veel wanhopige pogingen om de kijker mee te laten leven met de hoofdkarakters, zoals het onvermijdelijke liefdesplotje en het gedoe met z'n vader. Alsof het voorkomen van de dood van miljoenen mensen niet genoeg is om een film naar een goede afloop te willen krijgen. De film wordt dan ook te oversentimenteel op het einde imho. Maar ondanks die kanttekeningen is die voor het grootste gedeelte best spannend.
cijfer: 7
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:43:14 #144
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_98847579
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:26 schreef Adames het volgende:

[..]

Is dat van dat boek van Markies de Sade? Gruwelijk boek ook.
Geschreven met vuiligheid op wc papier terwijl hij zat opgesloten in La Bastille.
warning: spikes ahead!!
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:46:42 #145
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_98847790
quote:

[..]

SPOILER
Hmm interessant
  donderdag 30 juni 2011 @ 00:15:15 #146
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_98849325
[quote]0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

SPOILER
Je beantwoordt een geciteerde subjectieve mening met een ander subjectief citaat dat ook nog eens 36 a4tjs lang is zonder enige eigen inbreng te schrijven.
Probeer het nog eens.
pi_98849485
Transformers 3 (3D)
Ik zal hier niet te veel woorden aan vuil maken.
Voorspelbaar, loos verhaal, onlogische reacties/handelingen, slechte humor en weinig 3D.

4/10
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:45:33 #148
286575 Roces18
Chef de party
pi_98862256
Rango

Een kameleon die met zijn baasjes onderweg is naar een niet nader te noemen bestemming valt uit de auto in de woestijn. Hier beleeft hij avonturen en wordt hij een sheriff van een stadje met de daar bijbehorende gevolgen.

De animaties zien er erg goed uit en ook de lucht, vooral de nacht is erg mooi vormgegeven. Helaas is het verhaal flinterdun en niet zo boeiend. Het is meer een film voor kleine kinderen naar mijn mening, ik was blij toen die was afgelopen. Humor is ver te zoeken en de film is erg langdradig met 2 uur. Helaas veel potentie maar niks waargemaakt.

4
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 21:52:53 #149
9859 crew  Karina
Woman
pi_98883311
Trust
Een meisje van 14 chat met een jongen. Ze besluit met hem af te spreken, maar komt er dan achter dat de jongen een vent is van 35.

Op zich wel een goede film, maar ik vond het meer iets voor tv, een beetje after school special.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 1 juli 2011 @ 04:04:20 #150
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_98894919
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef Lambiekje het volgende:
Drive Angry (2011)
Nicolas Cage has medogenloze is wel aardige. Die chick ziet er wel lekker uit.
Ach een aardige nobrainer.

cijfer 5.5 / imdb 5.6
Een biertje tijdens een film is wel lekker maar houd het een beetje binnen de perken als je van plan bent er een cijfer aan vast te hangen.
Houd deze schaal aan:
Geluid: 1 tot 5
Acteerwerk: 1 tot 5
Originaliteit: 1 tot 5
Regie: 1 tot 5
Effecten: 1 tot 5
Bier: 1 tot Mggesghseguiugg.rhE43,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: