Na de film (ik kwam de film tegen op tv en er was niets anders op dus toch maar gekeken) wat recenties opgezocht op internet en hoe vaak ik de opmerking "de poster is het beste van de hele film" ben tegen gekomen wil je niet wetenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef Keselo het volgende:
Die vrouw ziet er wel appetijtelijk uit anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas wordt dit alles overschaduwd door een hoog 'rtl4 woensdagavond film' gevoel en zakt hij in de 2e helft toch ietswat in in mijn optiek.
6,5/10Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ze met zo veel potentie een slecht werkje hebben afgeleverd.
Een 6 (IMDB. 6.9)melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef HAL9000S het volgende:
Trust
Redelijke film, pluspunten zijn de acteerprestaties van Liana Liberato en Clive Owen (op de huilscene na op het laatst) en het feit dat er ons een aantal clichés bespaard blijven, maken deze film wel de moeite waard.Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb hem gisteravond gezien en vond hem gedurende de film vrij sterk, maar zodra de film was afgelopen was het gevoel dan ook weg. De acteerprestaties waren goed, het verhaal aan meerdere kanten belichten was erg goed en wat me opviel was dat de film erg goed de social media wist te betrekken en daarmee ook wat de ouders van die social media afweten. Nadeel was dat de vrij lange en trage film toch niet overal de diepgang had, er was dan wel een agent, een psycholoog, een andere pedofiel, de jacht, etc. Toch ging het nergens op door, ik had liever een aantal dingen minder belicht gezien en andere wat meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas wordt dit alles overschaduwd door een hoog 'rtl4 woensdagavond film' gevoel en zakt hij in de 2e helft toch ietswat in in mijn optiek.
6,5/10
Ik geef hem in ieder geval een 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB score 6.0 en daar sluit ik mij bij aan.
Aardige film, naar het einde toe verloor hij af en toe mijn aandacht maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de schokkende grande finale die er voor zorgde dat de film toch wel indruk maakte. Het niveau zakte soms wat in, bijvoorbeeld bij de reconstructie van de ontvoering. Ruime 3/5*quote:Megan Stewart, veertien, en haar beste vriendin Amy Herman, dertien, zijn elkaars tegenpolen maar ook beste vriendinnen. De twee meisjes communiceren regelmatig via internet en chatten ook met jongens. Al snel leert Megan de zeventienjarige Josh kennen in een chatroom en het klikt direct. Amy wordt buitengesloten sinds Megan haar tijd aan Josh wil spenderen. Op een dag besluit Megan naar Josh te gaan voor een ontmoeting, om daarna nooit meer terug te keren. Amy besluit alles op alles te zetten om haar vriendin terug te vinden.
Is dat van dat boek van Markies de Sade? Gruwelijk boek ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:05 schreef El_Matador het volgende:
Salò o le 120 giornate di Sodoma (1975)
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de meest controversiele film ooit, dit laatste werk van Pasolini voor hij op 2 november 1975 (exact 29 jaar voor medequerulantenregisseur Theo van Gogh) vermoord werd.
De thematiek is gewaagd en erg goed gedaan. De scenes zijn heftig maar het wordt nog redelijk binnen de perken gehouden. Sommige stukken heb ik doorgespoeld. Het verhaal is niet bijster sterk, daar had veel meer ingezeten. De scenes waren gelukkig minder erg dan Irreversible dat ik echt niet kon aanzien.
De boodschap van de film is me niet echt duidelijk, een soort paradoxale aanklacht tegen het fascistische en het hippie-libertijnse-seksidee natuurlijk, maar verder kan ik er niet veel meer in ontdekken.
En dat is jammer. Dat maakt de film gewoon een stuk minder sterk.
7.0/10 (IMDB: 6.8/10)
Slo-Mo van een Samurai met minigun... Wat wil je nou nog meer???quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:08 schreef Shogo het volgende:
Sucker Punch (2011)
Mooie dames in leuke pakjes met guns in een fantasiewereld waar alles kapot gaat, hoe fout kan dat gaan? Helaas toch wel want ik vond de film saai. Het verhaal stelt niet veel voor. Daarbij genomen de slow-mo's als die er niet inzaten had de film wel een half uur ingekort kunnen worden, het waren er veel te veel. Er zijn wel positieve dingen te noemen want visueel ziet het er allemaal erg gelikt uit en is het acteerwerk eigenlijk ook prima te noemen. Helaas Sucker Punch had veel beter kunnen worden had er een logischer verhaal ingezeten en wat meer snelheid.
[ afbeelding ]
Ik vond de hang over 2 dus echt zuigen. Gewoon de remake van de eerste alleen dan een andere locatie. Nope.. Niet voor mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:55 schreef bram1990 het volgende:
ja de hangover was zker wel lache mensen die moet je echt wel zien
Een echte Lionsgate dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Blitz
Jason Statham doet waar hij goed is in, de ruwe bad guy spelen alleen nu hoort hij bij de good guys, de politie. Vond het een vermakelijk film. Zodra Jason in beeld kwam (want ik zat in de sneak) wist ik in ieder geval dat ik de film met gemak kon uitzitten. Vond dat er een aantal leuke verhaallijnen in zaten. 7,5
Jup.. elke keer weer denk ik als ik in de sneak zit: ik moet toch al die maatschappijen maar eens uit mn hoofd gaan leren met de films die ze de komende tijd gaan uitbrengenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |