dat snap ik maar als ze ergens geweest zijn en dus weer weten wat daar gebeurd is dan mogen ze daar van mij wel iets van laten zien. Zeker als de betreffende scene en uitleg niet echt grappig overkomtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is heel het concept van de film. Dat je niets ziet van de nacht zelf, maar alleen maar na afloop er achter komt wat er is gebeurd. Natuurlijk wijken ze daar dan niet vanaf. Ze gaan niet heel hun elevatorpitch overboord gooien.
Interessante review.quote:
Dat heeft meer met Oliver Stone te maken dan met Sheen, dacht ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Wall Street
Maar wtf doet John McGinley in elke film met Charlie Sheen na Platoon. (overdreven natuurlijk maarja)
Lock Stock was voor Snatchquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:41 schreef Falco het volgende:
RocknRolla
Mên, wat een onzinnige en onduidelijkheid dommigheid is RocknRolla. Guy Ritchie had met Snatch nog iets fris gefilmd, maar Lock Stock en dan ook deze film zijn gewoon rotzooi, die in herhaling valt. Cijfer: 4,5
Oke mee eens dan. Snatch is hoe dan ook beter dan Lock Stock en dan nog is RocknRolla steeds een kutfilm.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lock Stock was voor Snatch, dus je opmerking over frisheid ervan en herhaling klopt niet helemaal.
Dacht ik ook aan toen ik het las.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lock Stock was voor Snatch, dus je opmerking over frisheid ervan en herhaling klopt niet helemaal.
Jij geeft Rock n Rolla EN Dazed and Confused een lager cijfer dan Resident Evil? Sorry hoor maar dat is wel erg fout...quote:
Weer een klassieker, zowel letterlijk als figuurlijk. Helaas het begin niet gezien, maar dat wil ik nu ook zeker zien. Een prachtige film; aan alles is het te zien hoe oud deze film is; het filmwerk, de cultuur, de kleding (and natuurlijk zwart-wit), maar het verhaal is natuurlijk tijdloos. De film kijkt alsof je een boek in een keer uitleest; zo'n (oud) boek dat in die tijd speelt (zoals The Great Gatsby; ook qua verhaal wel ergens te vergelijken).quote:De kleurloze kantoorklerk C.C. Baxter (Jack Lemmon) geniet weinig aanzien bij het verzekeringsbedrijf waarvoor hij werkt. Om hogerop te komen probeert hij bij zijn superieuren in het gevlei te komen: hij leent hun zijn appartement zodat zij daar hun buitenechtelijke avonturen kunnen beleven. Terwijl zij zich vermaken, zwerft Baxter eenzaam over straat. Hij moet kiezen tussen zijn ambities en gevoelens als de vrouw op wie hij heimelijk verliefd is, het liftmeisje Fran Kubelik (Shirley MacLaine), de minnares van zijn hoogste baas blijkt te zijn....
The Apartmentquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:18 schreef Iemand91 het volgende:
The Apartment (1960)[ afbeelding ]
[..]
Weer een klassieker, zowel letterlijk als figuurlijk. Helaas het begin niet gezien, maar dat wil ik nu ook zeker zien. Een prachtige film; aan alles is het te zien hoe oud deze film is; het filmwerk, de cultuur, de kleding (and natuurlijk zwart-wit), maar het verhaal is natuurlijk tijdloos. De film kijkt alsof je een boek in een keer uitleest; zo'n (oud) boek dat in die tijd speelt (zoals The Great Gatsby; ook qua verhaal wel ergens te vergelijken).
Uitstekende rollen van (de zeer jonge) Jack Lemmon en Shirley MacLaine en de zeer herkenbare Fred MacMurray, goed neergezet door director Billy Wilder.
(Hoop bekende namen van toen)
Staat niet voor niets op #90 op IMDB's top 250. Ook eens met IMDB's 8.4.
Nu nog even verder kijken naar Jack Lemmon en genieten van Walter Matthau's plastische gezicht in Grumpier Old Men op sbs6. Voor mijn review daarvan, verwijs ik jullie [url=hier]http://forum.fok.nl/topic/1604600/4/45#92804567[/url] naar toe.
(Kan m'n post niet linken, zie post #149)
Gister naar trust gegaan en moet zeggen dat ik het een goede film vind. En juist niet cliche. Want ik ken in ieder geval geen andere film die gaat over pedo's. Ook hoe het gezin ermee omgaat is voor veel mensen begrijpelijk, maar het staat toch zo ver van mensen omdat niet veel mensen dit (bewust) meemaken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:26 schreef Tamashii het volgende:
Trust.
Hele goede film, fijne plotwending, mooi gedaan. Prachtig wie de moeder speelt, zij speelde ook in 'an american crime' waarin ze geniaal is, echt een geweldige actrice. Bovendien zijn de andere 2 acteurs in deze film ook echt niet slecht. Helaas een beetje cliche en had mooier kunnen worden uitgewerkt. Toch een 7.4!
Suckerpunch.
Ja goed. Beetje vreemd dat je niet ziet hoe zij danst, want als mensen zo onder de indruk zijn, wil ik dat wel zien dan. Je ziet alleen wat zij doet. Maar goed, 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |