quote:
Hm, voor traditioneel rund, varkens- en kippenvlees wellicht, maar niet voor wild.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Vers vlees wordt heel vlug taai (rigor mortis), beter een paar dagen laten besterven...
Liedje over GS, door wat breezersletjes gezongen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef Monolith het volgende:
Samenvatting van de OP? Kan geen youtube filmpjes kijken hier.
Dat maakt natuurlijk geen drol uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm, voor traditioneel rund, varkens- en kippenvlees wellicht, maar niet voor wild.
Rebecca Black x3 en wat jonger en Nederlandstalig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef Monolith het volgende:
Samenvatting van de OP? Kan geen youtube filmpjes kijken hier.
Je hebt gelijk, ik zal hem vervangen. Moment.quote:
Nu snap ik "idd" waar je die ellende vandaan hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rebecca Black x3 en wat jonger en Nederlandstalig.
Snertjongquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal hem vervangen. Moment.
Lambalquote:
Dat is nog waar ookquote:
I know, alles wat ik zeg klopt.quote:
Oneens.quote:
quote:De FIFA staat voor een wel heel bijzonder onderzoek. Als het aan verschillende deelnemende landen van het WK voor vrouwen ligt, gaat de Wereldvoetbalbond twee ‘speelsters’ grondig bestuderen. De tweeling Bilguisa en Salimata Simpore, die beter bekend staan als de Ugly Sisters, hebben zich wegens beschuldigingen teruggetrokken uit de selectie van Equatoriaal Guinea. De reden hiervoor is dat tegenstanders menen dat Gilguisa en Salimata geen vrouwen, maar mannen zijn.
Objection!quote:
Voel je je eensgezind?quote:
Ik dacht eerder aan jou, want jij bent toch een van die homo's die elk weekend als drag queen door Amsterdam gaat?quote:
Hoi schatje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef dotCommunism het volgende:
Heb de complete PVV-site maar in mijn spamfilter gezet, krijg ik die fotos van die mensen tenminste niet meer te zien als ze weer eens hier worden gepost.
Helemaal rechts, zelfde shirt zelfsquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoek de man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom draagt hij zijn horloge zoquote:
Apart overhemd met zo'n speciaal horlogegat.quote:
Waarschijnlijk heeft ie ook een anusgulp achterin z'n onderbroek.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Apart overhemd met zo'n speciaal horlogegat.
Ik vind het niets.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Apart overhemd met zo'n speciaal horlogegat.
QFT.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het niets.
Ook geen mooie TAG trouwens.
Ken sowieso weinig mooie tags. Alhoewel die nieuwe 500m aquaracer wel te pruimen is, evenals de Monaco.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het niets.
Ook geen mooie TAG trouwens.
Heb je nog kledingadvies dan lieverd?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan jou, want jij bent toch een van die homo's die elk weekend als drag queen door Amsterdam gaat?
Veel te duur voor wat je krijgt.quote:
Die gaat nog, maar vind TAGHeuer eigenlijk niks.quote:
Iewquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
En dan even naar een juwelier en de middenschakels laten polijsten.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
En dan even naar een juwelier en de middenschakels laten polijsten.
Zonder dat oranje zou 't wel te pruimen zijn.quote:
Ja, mooie verhouding in afmetingen tussen bezel en wijzerplaat, goede, degelijke bracelet en een kekke kleurencombinatie. Leuk ding.quote:
Hoort er juist bij. Van die eentonige platen word ik niet vrolijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder dat oranje zou 't wel te pruimen zijn.
Nee, dat oranje geeft hem juist karakterquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder dat oranje zou 't wel te pruimen zijn.
Geen Breitling fan dus.quote:
Mwoah. Nieuwe superocean is nice.quote:
Uhu, alleen de kast zelf zou niet geblokt reliëf moeten zijn m.i.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:35 schreef GSbrder het volgende:
Ik vond de derde wel mooi.
Ik hou wel van een oplopende wijzerplaat achter het glas in plaats van dikke cijfers op mijn bezel.
Geilen op bankirai.quote:
FSC hout is voor milieumietjes.quote:
Haha, wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
Zucht, de belastingdienst weer. Zou Jaap nog genoeg geld over hebben om 52% inkomstenbelasting te betalen?
http://www.bnr.nl/topic/w(...)t-belasting-betalen1
Betekent zijn faillisement. Hij had het bij icesave staan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
Zucht, de belastingdienst weer. Zou Jaap nog genoeg geld over hebben om 52% inkomstenbelasting te betalen?
Dan moet die hoer haar WW terugbetalen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, wat een onzin zeg.
Gewoon kansspelbelasting, als je het mij vraagt.
Dat moet ze sowieso, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan moet die hoer haar WW terugbetalen.
Loonbelasting heffen over prijzengeldquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat moet ze sowieso, als je het mij vraagt.
Hoeveel pensioen zou hij krijgen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Loonbelasting heffen over prijzengeld![]()
Kleinburgerlijk kutland.
Ik gok zo, gezien het feit dat de winnaar afhankelijk was van derden, het er los van stond.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:57 schreef GSbrder het volgende:
Ow wacht, kijk het volgende:
Natasia deed van september 2006 tot juli 2007 aan de realityshow De Gouden Kooi. Ze productiemaatschappij van dat programma betaalde haar 2250 euro per maand die zij in de Gouden-Kooivilla doorbracht. Op dit bedrag werden loonheffingen en sociale premies ingehouden. Nadat Natasia was weggestemd, vroeg ze een ww-uitkering aan. Het UWV weigerde haar deze.
Als Jaap deze ook kreeg, dan hebben ze gewoon gelijk.
De vraag is echter of de vergoeding los stond van de prijs waar zij kans op maakten, of dat deze daaraan gekoppeld was.
Ja, dat vind ik dus ook. Voor wat betreft mijn beperkte kennis van het contractrecht, zou de loonbetaling los staan van de winst van een door derden bepaalde prijs. Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat iemand die meedeed aan een kansspel inkomensbelasting moest betalen als hij dit onder werktijd deed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gok zo, gezien het feit dat de winnaar afhankelijk was van derden, het er los van stond.
Immers, je kan zoiets niet contracteren dus het zal ook wel niet onder de (arbeids)voorwaarden vallen.
Is het een bonus?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:00 schreef eriksd het volgende:
Ik zie het punt niet zo met die WW uitkering, dat klopt gewoon. En als Jaap gewoon datzelfde dienstverband had, valt deze bonus onder loon. Dat het niet direct voortvloeit uit de dienstbetrekking doet daar niets aan af.
Maar een prijs valt toch niet te kenmerken als bonus me dunkt, wat GS ook al schrijft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:00 schreef eriksd het volgende:
Ik zie het punt niet zo met die WW uitkering, dat klopt gewoon. En als Jaap gewoon datzelfde dienstverband had, valt deze bonus onder loon. Dat het niet direct voortvloeit uit de dienstbetrekking doet daar niets aan af.
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar een prijs valt toch niet te kenmerken als bonus me dunkt, wat GS ook al schrijft.
Nee, dan het is loon van derden en dus gewoon loon. Doorslaggevend is of het hebben/creeren van een dienstverband een conditio sine qua non is voor het verkrijgen van die prestatie. In het geval van Jaap was dat zo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Tenminste, wanneer ik werk voor m'n huidige werkgever, en een stel externen waar ik niets mee van doen heb gaan mij op mijn prestaties beoordelen en keren mij geld uit, dan is dat toch geen bedrijfsmatig gekoppelde bonus naar dienstverband?
Wanneer hier morgen een stel flapdrollen binnen komt lopen met een paar duizend euro zie ik dat niet als bonus. Het enige dat Jaap heeft gedaan is in dat domme huis zitten, waar hij voor betaald is. Er stond nergens vermeld dat hij hiervoor een groot bedrag zou krijgen na afloop.
Hmm, misschien heb je gelijkquote:
Ja ik zie het niet als loon, maar ik zal 't wel fout zien dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dan het is loon van derden en dus gewoon loon. Doorslaggevend is of het hebben/creeren van een dienstverband een conditio sine qua non is voor het verkrijgen van die prestatie. In het geval van Jaap was dat zo.
Maar in feite zou een postcodeloterij lot op die villa tijdens de Talpa uitzendingen dan ook loon zijn, daar komt het op neer. Die mensen hebben geparticipeerd (een lot) zonder zekerheid, dat ze winnen is dan toch geen loon?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:06 schreef eriksd het volgende:
Voorschrift en GS, jullie moeten echt even afstappen van de gedachte dat alles wat niet in een contract staat niet per definitie voor de belastingwetgeving dan ook niet onder de daar gehanteerde definities valt.
Prestaties van derden, whatever. Duidelijk is dat jaap die prijs nooit had gekregen als hij daar niet had gezeten. Hij zat daar met een dienstverband, dit is gewoon consequent doorredeneren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik zie het niet als loon, maar ik zal 't wel fout zien dan.
Hm, nee dat is wel wat anders. Want dan verbind je je aan de voorwaarden van de postcodeloterij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar in feite zou een postcodeloterij lot op die villa tijdens de Talpa uitzendingen dan ook loon zijn, daar komt het op neer.
Nee, dat had onder een andere omstandigheid ook kunnen voor komen. Het krijgen van de hoofdprijs als laatste bewoner van de Gouden Kooi niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar in feite zou een postcodeloterij lot op die villa tijdens de Talpa uitzendingen dan ook loon zijn, daar komt het op neer.
Hm tja zo kan je het ook zien, maar dan nog vind ik de hantering van de term "prijs" niet geschikt dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prestaties van derden, whatever. Duidelijk is dat jaap die prijs nooit had gekregen als hij daar niet had gezeten. Hij zat daar met een dienstverband, dit is gewoon consequent doorredeneren.
Hij had een akkoord met de fiscus moeten sluiten, nu is hij behoorlijk de sjaak.
Je kan ook niets zeggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Een WW uitkering heeft toch geen bal te maken met het geld wat je op je bankrekening hebt staan? Spaargeld word pas een issue als je de bijstand in moet.
Oh?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, de Belastingdienst is wat handiger met die zaken, zo ook de oudejaarsloterij, mag je vermogensbelasting over twee jaar gaan betalen n.a.v. het gewonnen bedrag ook al staat het niet op je rekening.
Sowieso zou vermogensbelasting afgeschaft moeten worden, dubbele heffing over loon en vermogen, criminelen zijn het.
Yup, stel je wint je 20 miljoen (of welk bedrag dan ook) op 00:00 uur in 2010, dan betaal je belasting over dat bedrag over zowel 2010 als 2011.quote:
Niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yup, stel je wint je 20 miljoen (of welk bedrag dan ook) op 00:00 uur in 2010, dan betaal je belasting over dat bedrag over zowel 2010 als 2011.
Exact, en kruipen de rentes eindelijk weer eens wat omhoog dan gooit de regering weer wat afschrijvingen bij de private sector (lees; de banken) op de schoot, waardoor de rentes weer kelderen. En dan even later wel kankeren dat sparen niet gepromoot wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:13 schreef GSbrder het volgende:
Sparen wordt nu ontmoedigd en lenen bemoedigd
Since when?quote:
Sinds de peildatum voor vermogensrendementsheffing alleen nog op 1 januari plaatsvindt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Since when?
Nouja heb nu al twee oud en nieuws gemist dus als 't sinds 2008 veranderd is kan 't.
Dat is hetzelfde als politici die janken over de hoge benzineprijzenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact, en kruipen de rentes eindelijk weer eens wat omhoog dan gooit de regering weer wat afschrijvingen bij de private sector (lees; de banken) op de schoot, waardoor de rentes weer kelderen. En dan even later wel kankeren dat sparen niet gepromoot wordt.
Vind je het gek, josti's.
Artikel uit 2010 van een oud winnaar:quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sinds de peildatum voor vermogensrendementsheffing alleen nog op 1 januari plaatsvindt.
quote:De fortuinlijke man stelde dat hij over 2004 geen 1,2% vermogensbelasting hoefde te betalen, omdat de Staatsloterij de ¤20 miljoen op 4 januari 2005 stortte op zijn rekening. De fiscus dacht daar anders over, in 2004 gewonnen, betekent ook over 2004 betalen. Ook al was de uitslag slechts een paar minuten voor de start van het nieuwe jaar.
Dat blijken een paar peperdure minuten te zijn geweest. Het Hof, zo blijkt uit de 8 november gepubliceerde uitspraak, bevestigde uiteindelijk het oordeel van de rechtbank dat de Belastingdienst gelijk heeft. Het loterijbiljet was namelijk op het moment dat de uitslag bekend was ¤20 miljoen waard, en de winnaar zou in de laatste minuten van 2004 het lot in het ‘economisch verkeer’ kunnen gebruiken. Oftewel, het is een soort bankbiljet geworden. Iemand terug van ¤20 miljoen?
Wat voor afschrijvingen bedoel je? Het voorstel dat de banken mee moeten betalen met de situatie omtrent Griekenland door een gedeelte van hun schulden kwijt te schelden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact, en kruipen de rentes eindelijk weer eens wat omhoog dan gooit de regering weer wat afschrijvingen bij de private sector (lees; de banken) op de schoot, waardoor de rentes weer kelderen. En dan even later wel kankeren dat sparen niet gepromoot wordt.
Vind je het gek, josti's.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat voor afschrijvingen bedoel je? Het voorstel dat de banken mee moeten betalen met de situatie omtrent Griekenland door een gedeelte van hun schulden kwijt te schelden?
Ja, en we leven nu in 2011.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Artikel uit 2010 van een oud winnaar:
[..]
Geen dank.quote:Artikel 5.2. Voordeel uit sparen en beleggen
1. Het voordeel uit sparen en beleggen wordt gesteld op 4% (forfaitair rendement) van de grondslag sparen en beleggen. De grondslag sparen en beleggen is de rendementsgrondslag aan het begin van het kalenderjaar (peildatum) voor zover die rendementsgrondslag meer bedraagt dan het heffingvrije vermogen.
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef von_Preussen het volgende:
Godnondejuu, m'n werkgever houdt wel van me, nu ie geld zit over te maken door dagen dat ik helemaal niet gewerkt heb.
Nouja dan heb ik die wetswijziging gemist, moet dan wel de afgelopen paar maand zijn doorgevoerd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, en we leven nu in 2011.
[..]
Geen dank.
Voor de meeste mensen is het playmoney en het is schrijnend hoeveel mensen niet met geld om kunnen gaan. Nu moet ik zeggen dat ik ook nog onder de heffingsgrens zit en dat het daarom voor mij amper uitmaakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:27 schreef eriksd het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen met veel geld in box 3 beleggen. Zet een VPB vrij belegginsvehikel op, laat je uitbetalen in box 2 tegen 25%, en je betaalt over een effectieve rente van 2.5% slechts 0,75% tegen de 1,3% in box 3.
Lijkt me niet handig. (lees: prettig)quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:30 schreef eriksd het volgende:
Overigens is het een kwestie van tijd voordat banken zelf in opdracht van de fiscus gaan heffen.
Nee, daarom wil de fiscus het ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig. (lees: prettig)
Ze zouden er wel meer op vangen.quote:
Oh, ik denk dat er nog veel meer te halen valt bij mensen die het gewoon niet opgeven in box 3.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze zouden er wel meer op vangen.
Vooral het aantal ouders dat 20k rond kerst naar hun kinderen overmaakt.
Gewoon tijdig opnemen van de bank, tenminste zo regel ik 't. Thuis in de kluis en een maand later weer storten, staat het rond de pijlingsdata niet op de rekening in ieder geval.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze zouden er wel meer op vangen.
Vooral het aantal ouders dat 20k rond kerst naar hun kinderen overmaakt.
Ik heb hier geen kluis. Thuis wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon tijdig opnemen van de bank, tenminste zo regel ik 't. Thuis in de kluis en een maand later weer storten, staat het rond de pijlingsdata niet op de rekening in ieder geval.
Breng je het toch naar je ouders, boeiend, spielerei-geld kan je altijd wel op de lopende rekening houden voor dat maandje. Daar staat toch maar vrij weinig op, daar heeft de fiscus geen reet aan.quote:
Pijlingsdata? Je gaat GS achternaquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon tijdig opnemen van de bank, tenminste zo regel ik 't. Thuis in de kluis en een maand later weer storten, staat het rond de pijlingsdata niet op de rekening in ieder geval.
De misgelopen rente is toch bagger tegenwoordig.
http://www.bnr.nl/meernie(...)n-klagende-passagierquote:De passagier had bij de KLM om een schadevergoeding gevraagd in verband met vertraging tijdens een reis. De klacht leverde de passagier 600 euro op, dat door KLM aan haar is betaald.
Vervolgens is de KLM de rechter gestapt om deze schadevergoeding ongedaan te maken. De rechter is hiermee akkoord gegaan, waardoor de passagier 1100 euro rechtbank-kosten moet betalen.
Krijg je trouwens geen gezeik met de bank als je dergelijke grote bedragen cash komt storten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:
Faseren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Krijg je trouwens geen gezeik met de bank als je dergelijke grote bedragen cash komt storten?
Daar is toch ook een wet voor, boven de ¤xx.xxx moet de bank het bij de overheid melden.
Oh maar achter GS aan is geen straf.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
Bedrag boven de ¤ 15.000,-
Dat valt dus nog wel mee.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, rechts is weer het topic aan het volbaggeren, zie ik.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:
Opbokken, kutlinkse.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh maar achter GS aan is geen straf.
Wij het topic, jij de krant.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, rechts is weer het topic aan het volbaggeren, zie ik.
Teringleijers.quote:
Ga jij er nou maar voor zorgen dat er voldoende bomen gekapt worden voor linkse indoctrinatiequote:
Jij kunt wel wat extra indoctrinatie gebruiken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga jij er nou maar voor zorgen dat er voldoende bomen gekapt worden voor linkse indoctrinatie
Ik ken de werkwijze van een bank niet, maar een Duitse maat van mij heeft een tijdlang met een geblokkeerde rekening gezeten omdat hij elke maand ¤1.500 cash heeft gestort (geld van z'n pa voor de studie) en ze "witwaspraktijken" wilden onderzoeken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
Bedrag boven de ¤ 15.000,-
Dat valt dus nog wel mee.
Ik lees geen locale kranten. Helaas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kunt wel wat extra indoctrinatie gebruiken.
Gelukkig hebben we nog een Publieke Omroep.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik lees geen locale kranten. Helaas.
Hmm, herhaaldelijk van een verdacht rekeningnummer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken de werkwijze van een bank niet, maar een Duitse maat van mij heeft een tijdlang met een geblokkeerde rekening gezeten omdat hij elke maand ¤1.500 cash heeft gestort (geld van z'n pa voor de studie) en ze "witwaspraktijken" wilden onderzoeken.
Maar dat staat natuurlijk los van de ¤15.000 die de bank moet melden.
Ik kijk geen TV, ik heb een computerquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog een Publieke Omroep.
Vandaar dat jij van die idiote ideeen erop nahoudt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, ik heb een computer
www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, ik heb een computer
Ja dan kan je beter je pa het laten overboeken in plaats van cash te geven, nogal wiedes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken de werkwijze van een bank niet, maar een Duitse maat van mij heeft een tijdlang met een geblokkeerde rekening gezeten omdat hij elke maand ¤1.500 cash heeft gestort (geld van z'n pa voor de studie) en ze "witwaspraktijken" wilden onderzoeken.
Maar dat staat natuurlijk los van de ¤15.000 die de bank moet melden.
Computers. Vreselijk. Het Medium van de Duivel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar dat jij van die idiote ideeen erop nahoudt.
EG kloon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Computers. Vreselijk. Het Medium van de Duivel.
Eerder het medium van de nutjobs.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Computers. Vreselijk. Het Medium van de Duivel.
Als jij nou opbokt gaat het gemiddelde weer wat omhoog.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder het medium van de nutjobs.
Hoho, dat zijn kranten al.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder het medium van de nutjobs.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Koos z'n bijnaam op het kantoor is dan ook Pinkeltje.
Als ik echt wegga barst jij in tranen uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij nou opbokt gaat het gemiddelde weer wat omhoog.
Er is nog gewoon een markt voor, huilie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, dat zijn kranten al.
Mensen die er genoegen in scheppen de natuur te mollen door dingen te typen die morgen weer outdated zijn,
hebben allemaal een hele kleine tieliewielie.
Ik weet niet wat wegga betekent in het Puttens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik echt wegga barst jij in tranen uit.
Soepsiedie. Allemaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is nog gewoon een markt voor, huilie.
GODMILJAAR!! WEER EEN RECHTSE!!quote:
Geen cent.quote:
Dat is waar, onze jarenlange online relatie mag niet zomaar eindigen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik echt wegga barst jij in tranen uit.
Dat denk jij.quote:
Jaren? Jij bent nog maar een FOK!-amateur.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, onze jarenlange online relatie mag niet zomaar eindigen.
quote:
Het was een mooie maandag 18 mei 2009 @ 21:10 dat VS het licht zag en zich registreerde op Fok.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaren? Jij bent nog maar een FOK!-amateur.
Nee, dat weet ik. Tenzij onze overheid geld doorsluist naar een Brits concern, maar dat lijkt mij sterkt.quote:
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We gaan toch niet alle afleveringen herschrijven naar "Koos de haatkabouter".
Da dagge ge maar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaren? Jij bent nog maar een FOK!-amateur.
Ach jawel, Mecom wordt gewoon in stand gehouden door die vieze vuile banken die leunen op de vieze vuile Britse corporatieve regering. Het is me wat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Tenzij onze overheid geld doorsluist naar een Brits concern, maar dat lijkt mij sterkt.
Regionale omroepen worden overigens wel gesponsord door vadertje staat.
De vogeltjes floten, de bloemetjes bloeiden, de stelletjes zoenden, het was vrede op Aard.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was een mooie maandag 18 mei 2009 @ 21:10 dat VS het licht zag en zich registreerde op Fok.
Nou en, jij krijgt stufi.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach jawel, Mecom wordt gewoon in stand gehouden door die vieze vuile banken die leunen op de vieze vuile Britse corporatieve regering. Het is me wat.
Ik beweer ook nergens dat ik ongesubsidieerd benquote:
300 hele euro's, gij rijke snodaard.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat ik ongesubsidieerd ben
Zo hoog zou de uitkering voor iedereen moeten zijn met een inkomen onder de 13.000.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
300 hele euro's, gij rijke snodaard.
Mensen die het de financiële draagkracht ontbreekt zouden sowieso verplicht hun kind ter adoptie moeten afstaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoog zou de uitkering voor iedereen moeten zijn met een inkomen onder de 13.000.
Suf gedoe, mensen 900 euro geven plus extras omdat ze bij een of ander faaljochie een kind hebben gemaakt.
Krijgen die zoveel?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoog zou de uitkering voor iedereen moeten zijn met een inkomen onder de 13.000.
Suf gedoe, mensen 900 euro geven plus extras omdat ze bij een of ander faaljochie een kind hebben gemaakt.
Dat maakt me niet uit, het kind is toch bezit van de ouders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen die het de financiële draagkracht ontbreekt zouden sowieso verplicht hun kind ter adoptie moeten afstaan.
Onrendabelen en laagopgeleiden steriliseren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, het kind is toch bezit van de ouders.
Maar als je weet dat je uitkering niet stijgt na het baren, is dat al mooi
Kind is bezit van de ouders?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, het kind is toch bezit van de ouders.
Maar als je weet dat je uitkering niet stijgt na het baren, is dat al mooi
Met dat soort opmerkingen maak je andere users kotsmisselijk, daarvan ben je je bewust?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onrendabelen en laagopgeleiden steriliseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleenstaande ouder tussen 27 en 65 jaar oudquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krijgen die zoveel?
Ik ga mezelf laten adopteren door onrendabelen.
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kind is bezit van de ouders?
Dus ouders zouden een kind in dat geval ook mogen verkopen?
Hm, te zot voor woorden eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleenstaande ouder tussen 27 en 65 jaar oud
70% van het minimumloon
Goh, dus eigenlijk kost het je 420 euro om te stoppen met 160 uur werken tegen minimumloon.
Dat is 2,625 per uur dat je vrij bent
Dat was in vroegere tijden trouwens een buitengewoon populaire opvatting.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onrendabelen en laagopgeleiden steriliseren.
Is dat een Postbus 51 reclame ter promotie van zelfdoding?quote:
Haha, musli in mijn webcamquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat een Postbus 51 reclame ter promotie van zelfdoding?
Als ik naar de voedselbank kan, ga ik ook geen geld meer uitgeven aan eten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, te zot voor woorden eigenlijk.
En dat soort paupers zeggen altijd nooit genoeg eten te hebben of nieuwe kleding, of weet ik veel wat, maar in die documentaires en als je er langs rijdt staan die huizen vol met flatscreens die de hele ruimte vullen en ga zo maar door.
Die reactie eronder:quote:
quote:Beste Peter, kun je tegen kritiek (opbouwend bedoeld) . Wanneer wordt het is echt professioneel, je kleding, je zingt vals, slechte productie. Vroeger was je veel beter, wat nu?? Veel muzikale collega´s ergen zich dood aan je clips op TV Oranje, je kan me kontakten om het eens goed aan te pakken.
http://www.bnr.nl/topic/b(...)-trekt-over-de-grensquote:Steeds meer Belgische tandartsen wijken uit naar Nederland. Hier verdienen ze meer geld voor minder werk.
Jij bent haatvrij ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We gaan toch niet alle afleveringen herschrijven naar "Koos de haatkabouter".
Uiteraard ben ik haatvrij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij bent haatvrij ?
Is liegen jouw ingebakken ofzo ?
Ik bedoel maar, waarom elke dag schone kleren en wassen als je ook een duur D&G shirt kan kopen en die elke dag aan kan, image jwtz.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik naar de voedselbank kan, ga ik ook geen geld meer uitgeven aan eten.
Dief van mijn eigen portemonnee, kan ik toch beter een PS3 kopen
ohhhh weer een leugenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ohhhh weer een leugen
ik zag toch een portie walgelijke haat van je in het genocidetopic..
een restantje van de nazistische erfenis van de opa's ?
Vergeet de BMW M3 niet, die rijdt ook een halve kilometer per liter, maar dat kan ik allemaal declareren als ik zeg tegen de lieve UWV-medewerkers dat het voor mijn niet bestane sollicitaties is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, waarom elke dag schone kleren en wassen als je ook een duur D&G shirt kan kopen en die elke dag aan kan, image jwtz.
Ik bedoel maar, ik vraag me echt af hoe het komt dat vaak de grootste paupers meer luxe goederen hebben dan mij. Maar ach, zij stelen natuurlijk al van de staat sinds mensheugenis, wij kunnen pas verdienen wanneer we eindelijk jaren en jaren geïnvesteerd hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeet de BMW M3 niet, die rijdt ook een halve kilometer per liter, maar dat kan ik allemaal declareren als ik zeg tegen de lieve UWV-medewerkers dat het voor mijn niet bestane sollicitaties is.
Ook een idee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik vraag me echt af hoe het komt dat vaak de grootste paupers meer luxe goederen hebben dan mij. Maar ach, zij stelen natuurlijk al van de staat sinds mensheugenis, wij kunnen pas verdienen wanneer we eindelijk jaren en jaren geïnvesteerd hebben.
Of ik zeg gewoon dat ik gehandicapt ben, vermoord wat baby vogeltjes en ik krijg Wajong.
Het zou mij ook niets verbazen als jij enigszins verstandelijk beperkt blijkt te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik vraag me echt af hoe het komt dat vaak de grootste paupers meer luxe goederen hebben dan mij. Maar ach, zij stelen natuurlijk al van de staat sinds mensheugenis, wij kunnen pas verdienen wanneer we eindelijk jaren en jaren geïnvesteerd hebben.
Of ik zeg gewoon dat ik gehandicapt ben, vermoord wat baby vogeltjes en ik krijg Wajong.
Ik ontkracht die suggestie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zou mij ook niets verbazen als jij enigszins verstandelijk beperkt blijkt te zijn.
Beperkt sociaal, ik beken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zou mij ook niets verbazen als jij enigszins verstandelijk beperkt blijkt te zijn.
De enige erfenis van opa is het kapitaal wat Poolse en Russische dwangarbeiders bij elkaar gesprokkeld hebben, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ohhhh weer een leugen
ik zag toch een portie walgelijke haat van je in het genocidetopic..
een restantje van de nazistische erfenis van de opa's ?
Handicaps komen in alle soorten en maten, mn beste.quote:
Ik hoor graag je ervaringen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Handicaps komen in alle soorten en maten, mn beste.
Gebrek aan empathie kun je beschouwen als een handicap, om maar iets te noemen.quote:
Ik kan jou van veel beschuldigen, maar niet van een gebrek aan empathisch vermogen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gebrek aan empathie kun je beschouwen als een handicap, om maar iets te noemen.
Hij leeft zelfs mee met jouw geestesziekte.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan jou van veel beschuldigen, maar niet van een gebrek aan empathisch vermogen.
Oh, ik ben ook alles behalve perfect. Integendeel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan jou van veel beschuldigen, maar niet van een gebrek aan empathisch vermogen.
Jullie voorkeur voor de VVD?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
Doch hebben wij wel een handicap GS.
Heb ik een geestesziekte?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij leeft zelfs mee met jouw geestesziekte.
Veel erger: intelligentiequote:
Nee, niet dat jullie onrendabelen er verstand van hebben maar:quote:
Say no morequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb ik een geestesziekte?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, niet dat jullie onrendabelen er verstand van hebben maar:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Say no moreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:
Dat is al ons natuurlijke habitat, een meet in cognito zou ook leuk zijn.quote:
Mijn vakbond zuigt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is al ons natuurlijke habitat, een meet in cognito zou ook leuk zijn.
Kunnen we remlof en Koos bijstaan in hun 'ordeal'.
[ afbeelding ]
Oneeeheeeheeerluhhuhhhhk!
Jullie hebben een golfarm?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, niet dat jullie onrendabelen er verstand van hebben maar:
[ afbeelding ]
Is het misschien...quote:
?quote:
Nee, dat is iets voor bejaarden.quote:
Ik nam aan dat de term handicap algemeen bekend is, maar alas ik zette weer te hoog in.quote:
Ja, best wel. Krijgen maar een 0,5 procent salarisverhoging dit jaar.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, best wel. Krijgen maar een 0,5 procent salarisverhoging dit jaar.
Vind ik nog veel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, best wel. Krijgen maar een 0,5 procent salarisverhoging dit jaar.
Rijkste sporter ter wereld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Golf is voor oude kerels en homo's. En Tiger Woods.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Golf is voor oude kerels en homo's. En Tiger Woods.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:
Opbokken, kutlinkse.
Scheelt weer dat ik wel een persoonlijke verhoging krijg, maar toch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker inflatiecompenserend ook weer.
Klopt.quote:
Nou dan, wat heb je dan aan die zanikende zielige kutvakbonden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Scheelt weer dat ik wel weer een persoonlijke verhoging krijg, maar toch.
Evenals ritmische gymnastiek.quote:
Oh en tafeltennis.quote:
Hoho, dat heeft me heel wat skere chimis opgeleverd op vakantiequote:
Dat ziet eruit als een dure Miele stofzuigerquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
Haha hoe stigmatiserend:
[ afbeelding ]!
Leuker dat ze een schoonmaakster neerzetten als een of andere Mexicaanse lelijke single vrouw. Zou zo een poster van Chavez kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een dure Miele stofzuiger
Zijn er nog andere soorten dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuker dat ze een schoonmaakster neerzetten als een of andere Mexicaanse lelijke single vrouw.
QFMFTquote:
Ja hoor, de niet stelende Nederlandse versies.quote:
Nja, als er een blanke vrouw stond zou het racistisch zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuker dat ze een schoonmaakster neerzetten als een of andere Mexicaanse lelijke single vrouw. Zou zo een poster van Chavez kunnen zijn.
Ken ze niet. Rond die tijd slaap ik.quote:
Jawel. Dat is knap hè?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:55 schreef Nautilus. het volgende:
Excoesee lu moo, maar voeruh jullie nah echt de heluh dag geen enah moer uit?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, de niet stelende Nederlandse versies.
Nederlands?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm. Maar hoe kom je eraan?
Daar ben ik in haar geval niet zo moeilijk in.quote:
Die stelen nog meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar ben ik in haar geval niet zo moeilijk in.
Vooruit, als het functioneel is mag het.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:12 schreef betyar het volgende:
[..]
ik heb meestal een bodywarmer aan als ik aan het werk ben.
PFFFF gelukkig joh. Daar ben ik blij mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooruit, als het functioneel is mag het.
Nogmaals: Daar ben ik in haar geval niet zo moeilijk inquote:
Ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:12 schreef betyar het volgende:
[..]
ik heb meestal een bodywarmer aan als ik aan het werk ben.
De comeback grap was: maar ik werk nooitquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Een McDonald's vestje is geen bodywarmer.
Deze vond ik leuker....quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De comeback grap was: maar ik werk nooit
Vergeet je bodywarmer niet.quote:
Hij heeft wel een bazenblik voor een foto.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef Nautilus. het volgende:
MJF lijkt wel een beetje op Willem-Alexander.
Zal ik eens wat flyers voor je ontwerpen en drukken? Krijg je nog meer exposure...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij heeft wel een bazenblik voor een foto.
Zo kijk ik ook altijd
Commerciele kansen ontdekken waar het kan, hmquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal ik eens wat flyers voor je ontwerpen en drukken? Krijg je nog meer exposure...
Als Voorschrift op Karl Lagerfeld lijkt, lijk ik op Gandalf uit Lord of the Rings.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef GSbrder het volgende:
Voorschrift lijkt op Karl Lagerfeld.
[ afbeelding ]
Jouw overmatige ego is weer een opdrachtje voor mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Commerciele kansen ontdekken waar het kan, hm?
Hahahahahahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als Voorschrift op Karl Lagerfeld lijkt, lijk ik op Gandalf uit Lord of the Rings.
Nee, daarvoor botst jouw ego teveel met het mijne.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw overmatige ego is weer een opdrachtje voor mij.
Mijn ego staat uit bij het aanmaken van factuurtjes. No props.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daarvoor botst jouw ego teveel met het mijne.
90% van het sluiten van deals wordt bepaald door de gun-factor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn ego staat uit bij het aanmaken van factuurtjes. No props.
Sja, ik had het ook slijmerig kunnen brengen. Not my nature. Dat bijt nogal eens de narcisten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
90% van het sluiten van deals wordt bepaald door de gun-factor.
Die mis je helaas.
Volgens mij komt hij ook in aanmerking voor de lever-alles-gewoon-maar-weer-in-belasting.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, wat een onzin zeg.
Gewoon kansspelbelasting, als je het mij vraagt.
Neuh, met slijmerig reageren heb je ook niet zoveel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, ik had het ook slijmerig kunnen brengen. Not my nature. Dat bijt nogal eens de narcisten.
Gelukkig wist ik dat vooraf al en was de post/reactie an sich al voldoende
Misschien dat ie dan eens een keer wat kilootjes kwijt raakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij ook in aanmerking voor de lever-alles-gewoon-maar-weer-in-belasting.
Een website dan? Kun je helemaal uit je plaat gaan met je zelfverafgoding.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neuh, met slijmerig reageren heb je ook niet zoveel.
En daar prikken fatsoenlijke mensen ook doorheen.
Heb ik alquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een website dan? Kun je helemaal uit je plaat gaan met je zelfverafgoding.
Eigenlijk ook niet. Voorschrift had ik vrij jeugdig gezicht vond ik. Echt zo'n pesterskop, de rotzak die vroeger stelselmatig alle zwakke kinderen belachelijk maakte.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Robert Palmer dan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |