quote:
Hm, voor traditioneel rund, varkens- en kippenvlees wellicht, maar niet voor wild.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Vers vlees wordt heel vlug taai (rigor mortis), beter een paar dagen laten besterven...
Liedje over GS, door wat breezersletjes gezongen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef Monolith het volgende:
Samenvatting van de OP? Kan geen youtube filmpjes kijken hier.
Dat maakt natuurlijk geen drol uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm, voor traditioneel rund, varkens- en kippenvlees wellicht, maar niet voor wild.
Rebecca Black x3 en wat jonger en Nederlandstalig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef Monolith het volgende:
Samenvatting van de OP? Kan geen youtube filmpjes kijken hier.
Je hebt gelijk, ik zal hem vervangen. Moment.quote:
Nu snap ik "idd" waar je die ellende vandaan hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rebecca Black x3 en wat jonger en Nederlandstalig.
Snertjongquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal hem vervangen. Moment.
Lambalquote:
Dat is nog waar ookquote:
I know, alles wat ik zeg klopt.quote:
Oneens.quote:
quote:De FIFA staat voor een wel heel bijzonder onderzoek. Als het aan verschillende deelnemende landen van het WK voor vrouwen ligt, gaat de Wereldvoetbalbond twee ‘speelsters’ grondig bestuderen. De tweeling Bilguisa en Salimata Simpore, die beter bekend staan als de Ugly Sisters, hebben zich wegens beschuldigingen teruggetrokken uit de selectie van Equatoriaal Guinea. De reden hiervoor is dat tegenstanders menen dat Gilguisa en Salimata geen vrouwen, maar mannen zijn.
Objection!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |