quote:
Hm, voor traditioneel rund, varkens- en kippenvlees wellicht, maar niet voor wild.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Vers vlees wordt heel vlug taai (rigor mortis), beter een paar dagen laten besterven...
Liedje over GS, door wat breezersletjes gezongen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef Monolith het volgende:
Samenvatting van de OP? Kan geen youtube filmpjes kijken hier.
Dat maakt natuurlijk geen drol uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm, voor traditioneel rund, varkens- en kippenvlees wellicht, maar niet voor wild.
Rebecca Black x3 en wat jonger en Nederlandstalig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:53 schreef Monolith het volgende:
Samenvatting van de OP? Kan geen youtube filmpjes kijken hier.
Je hebt gelijk, ik zal hem vervangen. Moment.quote:
Nu snap ik "idd" waar je die ellende vandaan hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rebecca Black x3 en wat jonger en Nederlandstalig.
Snertjongquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal hem vervangen. Moment.
Lambalquote:
Dat is nog waar ookquote:
I know, alles wat ik zeg klopt.quote:
Oneens.quote:
quote:De FIFA staat voor een wel heel bijzonder onderzoek. Als het aan verschillende deelnemende landen van het WK voor vrouwen ligt, gaat de Wereldvoetbalbond twee ‘speelsters’ grondig bestuderen. De tweeling Bilguisa en Salimata Simpore, die beter bekend staan als de Ugly Sisters, hebben zich wegens beschuldigingen teruggetrokken uit de selectie van Equatoriaal Guinea. De reden hiervoor is dat tegenstanders menen dat Gilguisa en Salimata geen vrouwen, maar mannen zijn.
Objection!quote:
Voel je je eensgezind?quote:
Ik dacht eerder aan jou, want jij bent toch een van die homo's die elk weekend als drag queen door Amsterdam gaat?quote:
Hoi schatje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef dotCommunism het volgende:
Heb de complete PVV-site maar in mijn spamfilter gezet, krijg ik die fotos van die mensen tenminste niet meer te zien als ze weer eens hier worden gepost.
Helemaal rechts, zelfde shirt zelfsquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoek de man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom draagt hij zijn horloge zoquote:
Apart overhemd met zo'n speciaal horlogegat.quote:
Waarschijnlijk heeft ie ook een anusgulp achterin z'n onderbroek.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Apart overhemd met zo'n speciaal horlogegat.
Ik vind het niets.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Apart overhemd met zo'n speciaal horlogegat.
QFT.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het niets.
Ook geen mooie TAG trouwens.
Ken sowieso weinig mooie tags. Alhoewel die nieuwe 500m aquaracer wel te pruimen is, evenals de Monaco.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het niets.
Ook geen mooie TAG trouwens.
Heb je nog kledingadvies dan lieverd?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan jou, want jij bent toch een van die homo's die elk weekend als drag queen door Amsterdam gaat?
Veel te duur voor wat je krijgt.quote:
Die gaat nog, maar vind TAGHeuer eigenlijk niks.quote:
Iewquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
En dan even naar een juwelier en de middenschakels laten polijsten.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
En dan even naar een juwelier en de middenschakels laten polijsten.
Zonder dat oranje zou 't wel te pruimen zijn.quote:
Ja, mooie verhouding in afmetingen tussen bezel en wijzerplaat, goede, degelijke bracelet en een kekke kleurencombinatie. Leuk ding.quote:
Hoort er juist bij. Van die eentonige platen word ik niet vrolijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder dat oranje zou 't wel te pruimen zijn.
Nee, dat oranje geeft hem juist karakterquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder dat oranje zou 't wel te pruimen zijn.
Geen Breitling fan dus.quote:
Mwoah. Nieuwe superocean is nice.quote:
Uhu, alleen de kast zelf zou niet geblokt reliëf moeten zijn m.i.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:35 schreef GSbrder het volgende:
Ik vond de derde wel mooi.
Ik hou wel van een oplopende wijzerplaat achter het glas in plaats van dikke cijfers op mijn bezel.
Geilen op bankirai.quote:
FSC hout is voor milieumietjes.quote:
Haha, wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
Zucht, de belastingdienst weer. Zou Jaap nog genoeg geld over hebben om 52% inkomstenbelasting te betalen?
http://www.bnr.nl/topic/w(...)t-belasting-betalen1
Betekent zijn faillisement. Hij had het bij icesave staan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
Zucht, de belastingdienst weer. Zou Jaap nog genoeg geld over hebben om 52% inkomstenbelasting te betalen?
http://www.bnr.nl/topic/w(...)t-belasting-betalen1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |