Voel je je eensgezind?quote:
Ik dacht eerder aan jou, want jij bent toch een van die homo's die elk weekend als drag queen door Amsterdam gaat?quote:
Hoi schatje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef dotCommunism het volgende:
Heb de complete PVV-site maar in mijn spamfilter gezet, krijg ik die fotos van die mensen tenminste niet meer te zien als ze weer eens hier worden gepost.
Helemaal rechts, zelfde shirt zelfsquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoek de man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom draagt hij zijn horloge zoquote:
Apart overhemd met zo'n speciaal horlogegat.quote:
Waarschijnlijk heeft ie ook een anusgulp achterin z'n onderbroek.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Apart overhemd met zo'n speciaal horlogegat.
Ik vind het niets.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Apart overhemd met zo'n speciaal horlogegat.
QFT.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het niets.
Ook geen mooie TAG trouwens.
Ken sowieso weinig mooie tags. Alhoewel die nieuwe 500m aquaracer wel te pruimen is, evenals de Monaco.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het niets.
Ook geen mooie TAG trouwens.
Heb je nog kledingadvies dan lieverd?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan jou, want jij bent toch een van die homo's die elk weekend als drag queen door Amsterdam gaat?
Veel te duur voor wat je krijgt.quote:
Die gaat nog, maar vind TAGHeuer eigenlijk niks.quote:
Iewquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
En dan even naar een juwelier en de middenschakels laten polijsten.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:25 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
En dan even naar een juwelier en de middenschakels laten polijsten.
Zonder dat oranje zou 't wel te pruimen zijn.quote:
Ja, mooie verhouding in afmetingen tussen bezel en wijzerplaat, goede, degelijke bracelet en een kekke kleurencombinatie. Leuk ding.quote:
Hoort er juist bij. Van die eentonige platen word ik niet vrolijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder dat oranje zou 't wel te pruimen zijn.
Nee, dat oranje geeft hem juist karakterquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder dat oranje zou 't wel te pruimen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |