www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, ik heb een computer
Ja dan kan je beter je pa het laten overboeken in plaats van cash te geven, nogal wiedes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken de werkwijze van een bank niet, maar een Duitse maat van mij heeft een tijdlang met een geblokkeerde rekening gezeten omdat hij elke maand ¤1.500 cash heeft gestort (geld van z'n pa voor de studie) en ze "witwaspraktijken" wilden onderzoeken.
Maar dat staat natuurlijk los van de ¤15.000 die de bank moet melden.
Computers. Vreselijk. Het Medium van de Duivel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar dat jij van die idiote ideeen erop nahoudt.
EG kloon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Computers. Vreselijk. Het Medium van de Duivel.
Eerder het medium van de nutjobs.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Computers. Vreselijk. Het Medium van de Duivel.
Als jij nou opbokt gaat het gemiddelde weer wat omhoog.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder het medium van de nutjobs.
Hoho, dat zijn kranten al.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder het medium van de nutjobs.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Koos z'n bijnaam op het kantoor is dan ook Pinkeltje.
Als ik echt wegga barst jij in tranen uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij nou opbokt gaat het gemiddelde weer wat omhoog.
Er is nog gewoon een markt voor, huilie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, dat zijn kranten al.
Mensen die er genoegen in scheppen de natuur te mollen door dingen te typen die morgen weer outdated zijn,
hebben allemaal een hele kleine tieliewielie.
Ik weet niet wat wegga betekent in het Puttens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik echt wegga barst jij in tranen uit.
Soepsiedie. Allemaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is nog gewoon een markt voor, huilie.
GODMILJAAR!! WEER EEN RECHTSE!!quote:
Geen cent.quote:
Dat is waar, onze jarenlange online relatie mag niet zomaar eindigen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik echt wegga barst jij in tranen uit.
Dat denk jij.quote:
Jaren? Jij bent nog maar een FOK!-amateur.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, onze jarenlange online relatie mag niet zomaar eindigen.
quote:
Het was een mooie maandag 18 mei 2009 @ 21:10 dat VS het licht zag en zich registreerde op Fok.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaren? Jij bent nog maar een FOK!-amateur.
Nee, dat weet ik. Tenzij onze overheid geld doorsluist naar een Brits concern, maar dat lijkt mij sterkt.quote:
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We gaan toch niet alle afleveringen herschrijven naar "Koos de haatkabouter".
Da dagge ge maar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaren? Jij bent nog maar een FOK!-amateur.
Ach jawel, Mecom wordt gewoon in stand gehouden door die vieze vuile banken die leunen op de vieze vuile Britse corporatieve regering. Het is me wat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Tenzij onze overheid geld doorsluist naar een Brits concern, maar dat lijkt mij sterkt.
Regionale omroepen worden overigens wel gesponsord door vadertje staat.
De vogeltjes floten, de bloemetjes bloeiden, de stelletjes zoenden, het was vrede op Aard.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was een mooie maandag 18 mei 2009 @ 21:10 dat VS het licht zag en zich registreerde op Fok.
Nou en, jij krijgt stufi.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach jawel, Mecom wordt gewoon in stand gehouden door die vieze vuile banken die leunen op de vieze vuile Britse corporatieve regering. Het is me wat.
Ik beweer ook nergens dat ik ongesubsidieerd benquote:
300 hele euro's, gij rijke snodaard.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat ik ongesubsidieerd ben
Zo hoog zou de uitkering voor iedereen moeten zijn met een inkomen onder de 13.000.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
300 hele euro's, gij rijke snodaard.
Mensen die het de financiële draagkracht ontbreekt zouden sowieso verplicht hun kind ter adoptie moeten afstaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoog zou de uitkering voor iedereen moeten zijn met een inkomen onder de 13.000.
Suf gedoe, mensen 900 euro geven plus extras omdat ze bij een of ander faaljochie een kind hebben gemaakt.
Krijgen die zoveel?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hoog zou de uitkering voor iedereen moeten zijn met een inkomen onder de 13.000.
Suf gedoe, mensen 900 euro geven plus extras omdat ze bij een of ander faaljochie een kind hebben gemaakt.
Dat maakt me niet uit, het kind is toch bezit van de ouders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen die het de financiële draagkracht ontbreekt zouden sowieso verplicht hun kind ter adoptie moeten afstaan.
Onrendabelen en laagopgeleiden steriliseren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, het kind is toch bezit van de ouders.
Maar als je weet dat je uitkering niet stijgt na het baren, is dat al mooi
Kind is bezit van de ouders?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, het kind is toch bezit van de ouders.
Maar als je weet dat je uitkering niet stijgt na het baren, is dat al mooi
Met dat soort opmerkingen maak je andere users kotsmisselijk, daarvan ben je je bewust?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onrendabelen en laagopgeleiden steriliseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleenstaande ouder tussen 27 en 65 jaar oudquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krijgen die zoveel?
Ik ga mezelf laten adopteren door onrendabelen.
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kind is bezit van de ouders?
Dus ouders zouden een kind in dat geval ook mogen verkopen?
Hm, te zot voor woorden eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleenstaande ouder tussen 27 en 65 jaar oud
70% van het minimumloon
Goh, dus eigenlijk kost het je 420 euro om te stoppen met 160 uur werken tegen minimumloon.
Dat is 2,625 per uur dat je vrij bent
Dat was in vroegere tijden trouwens een buitengewoon populaire opvatting.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onrendabelen en laagopgeleiden steriliseren.
Is dat een Postbus 51 reclame ter promotie van zelfdoding?quote:
Haha, musli in mijn webcamquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat een Postbus 51 reclame ter promotie van zelfdoding?
Als ik naar de voedselbank kan, ga ik ook geen geld meer uitgeven aan eten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, te zot voor woorden eigenlijk.
En dat soort paupers zeggen altijd nooit genoeg eten te hebben of nieuwe kleding, of weet ik veel wat, maar in die documentaires en als je er langs rijdt staan die huizen vol met flatscreens die de hele ruimte vullen en ga zo maar door.
Die reactie eronder:quote:
quote:Beste Peter, kun je tegen kritiek (opbouwend bedoeld) . Wanneer wordt het is echt professioneel, je kleding, je zingt vals, slechte productie. Vroeger was je veel beter, wat nu?? Veel muzikale collega´s ergen zich dood aan je clips op TV Oranje, je kan me kontakten om het eens goed aan te pakken.
http://www.bnr.nl/topic/b(...)-trekt-over-de-grensquote:Steeds meer Belgische tandartsen wijken uit naar Nederland. Hier verdienen ze meer geld voor minder werk.
Jij bent haatvrij ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We gaan toch niet alle afleveringen herschrijven naar "Koos de haatkabouter".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |