www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, ik heb een computer
Ja dan kan je beter je pa het laten overboeken in plaats van cash te geven, nogal wiedes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken de werkwijze van een bank niet, maar een Duitse maat van mij heeft een tijdlang met een geblokkeerde rekening gezeten omdat hij elke maand ¤1.500 cash heeft gestort (geld van z'n pa voor de studie) en ze "witwaspraktijken" wilden onderzoeken.
Maar dat staat natuurlijk los van de ¤15.000 die de bank moet melden.
Computers. Vreselijk. Het Medium van de Duivel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar dat jij van die idiote ideeen erop nahoudt.
EG kloon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Computers. Vreselijk. Het Medium van de Duivel.
Eerder het medium van de nutjobs.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Computers. Vreselijk. Het Medium van de Duivel.
Als jij nou opbokt gaat het gemiddelde weer wat omhoog.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder het medium van de nutjobs.
Hoho, dat zijn kranten al.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder het medium van de nutjobs.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Koos z'n bijnaam op het kantoor is dan ook Pinkeltje.
Als ik echt wegga barst jij in tranen uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij nou opbokt gaat het gemiddelde weer wat omhoog.
Er is nog gewoon een markt voor, huilie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, dat zijn kranten al.
Mensen die er genoegen in scheppen de natuur te mollen door dingen te typen die morgen weer outdated zijn,
hebben allemaal een hele kleine tieliewielie.
Ik weet niet wat wegga betekent in het Puttens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik echt wegga barst jij in tranen uit.
Soepsiedie. Allemaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is nog gewoon een markt voor, huilie.
GODMILJAAR!! WEER EEN RECHTSE!!quote:
Geen cent.quote:
Dat is waar, onze jarenlange online relatie mag niet zomaar eindigen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik echt wegga barst jij in tranen uit.
Dat denk jij.quote:
Jaren? Jij bent nog maar een FOK!-amateur.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, onze jarenlange online relatie mag niet zomaar eindigen.
quote:
Het was een mooie maandag 18 mei 2009 @ 21:10 dat VS het licht zag en zich registreerde op Fok.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaren? Jij bent nog maar een FOK!-amateur.
Nee, dat weet ik. Tenzij onze overheid geld doorsluist naar een Brits concern, maar dat lijkt mij sterkt.quote:
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We gaan toch niet alle afleveringen herschrijven naar "Koos de haatkabouter".
Da dagge ge maar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaren? Jij bent nog maar een FOK!-amateur.
Ach jawel, Mecom wordt gewoon in stand gehouden door die vieze vuile banken die leunen op de vieze vuile Britse corporatieve regering. Het is me wat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Tenzij onze overheid geld doorsluist naar een Brits concern, maar dat lijkt mij sterkt.
Regionale omroepen worden overigens wel gesponsord door vadertje staat.
De vogeltjes floten, de bloemetjes bloeiden, de stelletjes zoenden, het was vrede op Aard.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was een mooie maandag 18 mei 2009 @ 21:10 dat VS het licht zag en zich registreerde op Fok.
Nou en, jij krijgt stufi.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach jawel, Mecom wordt gewoon in stand gehouden door die vieze vuile banken die leunen op de vieze vuile Britse corporatieve regering. Het is me wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |