Ik heb hier geen kluis. Thuis wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon tijdig opnemen van de bank, tenminste zo regel ik 't. Thuis in de kluis en een maand later weer storten, staat het rond de pijlingsdata niet op de rekening in ieder geval.
Breng je het toch naar je ouders, boeiend, spielerei-geld kan je altijd wel op de lopende rekening houden voor dat maandje. Daar staat toch maar vrij weinig op, daar heeft de fiscus geen reet aan.quote:
Pijlingsdata? Je gaat GS achternaquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon tijdig opnemen van de bank, tenminste zo regel ik 't. Thuis in de kluis en een maand later weer storten, staat het rond de pijlingsdata niet op de rekening in ieder geval.
De misgelopen rente is toch bagger tegenwoordig.
http://www.bnr.nl/meernie(...)n-klagende-passagierquote:De passagier had bij de KLM om een schadevergoeding gevraagd in verband met vertraging tijdens een reis. De klacht leverde de passagier 600 euro op, dat door KLM aan haar is betaald.
Vervolgens is de KLM de rechter gestapt om deze schadevergoeding ongedaan te maken. De rechter is hiermee akkoord gegaan, waardoor de passagier 1100 euro rechtbank-kosten moet betalen.
Krijg je trouwens geen gezeik met de bank als je dergelijke grote bedragen cash komt storten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:
Faseren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Krijg je trouwens geen gezeik met de bank als je dergelijke grote bedragen cash komt storten?
Daar is toch ook een wet voor, boven de ¤xx.xxx moet de bank het bij de overheid melden.
Oh maar achter GS aan is geen straf.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
Bedrag boven de ¤ 15.000,-
Dat valt dus nog wel mee.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, rechts is weer het topic aan het volbaggeren, zie ik.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:
Opbokken, kutlinkse.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh maar achter GS aan is geen straf.
Wij het topic, jij de krant.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, rechts is weer het topic aan het volbaggeren, zie ik.
Teringleijers.quote:
Ga jij er nou maar voor zorgen dat er voldoende bomen gekapt worden voor linkse indoctrinatiequote:
Jij kunt wel wat extra indoctrinatie gebruiken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga jij er nou maar voor zorgen dat er voldoende bomen gekapt worden voor linkse indoctrinatie
Ik ken de werkwijze van een bank niet, maar een Duitse maat van mij heeft een tijdlang met een geblokkeerde rekening gezeten omdat hij elke maand ¤1.500 cash heeft gestort (geld van z'n pa voor de studie) en ze "witwaspraktijken" wilden onderzoeken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
Bedrag boven de ¤ 15.000,-
Dat valt dus nog wel mee.
Ik lees geen locale kranten. Helaas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kunt wel wat extra indoctrinatie gebruiken.
Gelukkig hebben we nog een Publieke Omroep.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik lees geen locale kranten. Helaas.
Hmm, herhaaldelijk van een verdacht rekeningnummer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ken de werkwijze van een bank niet, maar een Duitse maat van mij heeft een tijdlang met een geblokkeerde rekening gezeten omdat hij elke maand ¤1.500 cash heeft gestort (geld van z'n pa voor de studie) en ze "witwaspraktijken" wilden onderzoeken.
Maar dat staat natuurlijk los van de ¤15.000 die de bank moet melden.
Ik kijk geen TV, ik heb een computerquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog een Publieke Omroep.
Vandaar dat jij van die idiote ideeen erop nahoudt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV, ik heb een computer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |