De comeback grap was: maar ik werk nooitquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Een McDonald's vestje is geen bodywarmer.
Deze vond ik leuker....quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De comeback grap was: maar ik werk nooit
Vergeet je bodywarmer niet.quote:
Hij heeft wel een bazenblik voor een foto.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef Nautilus. het volgende:
MJF lijkt wel een beetje op Willem-Alexander.
Zal ik eens wat flyers voor je ontwerpen en drukken? Krijg je nog meer exposure...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij heeft wel een bazenblik voor een foto.
Zo kijk ik ook altijd
Commerciele kansen ontdekken waar het kan, hmquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal ik eens wat flyers voor je ontwerpen en drukken? Krijg je nog meer exposure...
Als Voorschrift op Karl Lagerfeld lijkt, lijk ik op Gandalf uit Lord of the Rings.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef GSbrder het volgende:
Voorschrift lijkt op Karl Lagerfeld.
[ afbeelding ]
Jouw overmatige ego is weer een opdrachtje voor mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Commerciele kansen ontdekken waar het kan, hm?
Hahahahahahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als Voorschrift op Karl Lagerfeld lijkt, lijk ik op Gandalf uit Lord of the Rings.
Nee, daarvoor botst jouw ego teveel met het mijne.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw overmatige ego is weer een opdrachtje voor mij.
Mijn ego staat uit bij het aanmaken van factuurtjes. No props.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daarvoor botst jouw ego teveel met het mijne.
90% van het sluiten van deals wordt bepaald door de gun-factor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn ego staat uit bij het aanmaken van factuurtjes. No props.
Sja, ik had het ook slijmerig kunnen brengen. Not my nature. Dat bijt nogal eens de narcisten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
90% van het sluiten van deals wordt bepaald door de gun-factor.
Die mis je helaas.
Volgens mij komt hij ook in aanmerking voor de lever-alles-gewoon-maar-weer-in-belasting.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, wat een onzin zeg.
Gewoon kansspelbelasting, als je het mij vraagt.
Neuh, met slijmerig reageren heb je ook niet zoveel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, ik had het ook slijmerig kunnen brengen. Not my nature. Dat bijt nogal eens de narcisten.
Gelukkig wist ik dat vooraf al en was de post/reactie an sich al voldoende
Misschien dat ie dan eens een keer wat kilootjes kwijt raakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij ook in aanmerking voor de lever-alles-gewoon-maar-weer-in-belasting.
Een website dan? Kun je helemaal uit je plaat gaan met je zelfverafgoding.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neuh, met slijmerig reageren heb je ook niet zoveel.
En daar prikken fatsoenlijke mensen ook doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |