quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Say no moreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:
Dat is al ons natuurlijke habitat, een meet in cognito zou ook leuk zijn.quote:
Mijn vakbond zuigt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is al ons natuurlijke habitat, een meet in cognito zou ook leuk zijn.
Kunnen we remlof en Koos bijstaan in hun 'ordeal'.
[ afbeelding ]
Oneeeheeeheeerluhhuhhhhk!
Jullie hebben een golfarm?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, niet dat jullie onrendabelen er verstand van hebben maar:
[ afbeelding ]
Is het misschien...quote:
?quote:
Nee, dat is iets voor bejaarden.quote:
Ik nam aan dat de term handicap algemeen bekend is, maar alas ik zette weer te hoog in.quote:
Ja, best wel. Krijgen maar een 0,5 procent salarisverhoging dit jaar.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, best wel. Krijgen maar een 0,5 procent salarisverhoging dit jaar.
Vind ik nog veel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, best wel. Krijgen maar een 0,5 procent salarisverhoging dit jaar.
Rijkste sporter ter wereld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Golf is voor oude kerels en homo's. En Tiger Woods.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Golf is voor oude kerels en homo's. En Tiger Woods.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:
Opbokken, kutlinkse.
Scheelt weer dat ik wel een persoonlijke verhoging krijg, maar toch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker inflatiecompenserend ook weer.
Klopt.quote:
Nou dan, wat heb je dan aan die zanikende zielige kutvakbonden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Scheelt weer dat ik wel weer een persoonlijke verhoging krijg, maar toch.
Evenals ritmische gymnastiek.quote:
Oh en tafeltennis.quote:
Hoho, dat heeft me heel wat skere chimis opgeleverd op vakantiequote:
Dat ziet eruit als een dure Miele stofzuigerquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
Haha hoe stigmatiserend:
[ afbeelding ]!
Leuker dat ze een schoonmaakster neerzetten als een of andere Mexicaanse lelijke single vrouw. Zou zo een poster van Chavez kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een dure Miele stofzuiger
Zijn er nog andere soorten dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuker dat ze een schoonmaakster neerzetten als een of andere Mexicaanse lelijke single vrouw.
QFMFTquote:
Ja hoor, de niet stelende Nederlandse versies.quote:
Nja, als er een blanke vrouw stond zou het racistisch zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuker dat ze een schoonmaakster neerzetten als een of andere Mexicaanse lelijke single vrouw. Zou zo een poster van Chavez kunnen zijn.
Ken ze niet. Rond die tijd slaap ik.quote:
Jawel. Dat is knap hè?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:55 schreef Nautilus. het volgende:
Excoesee lu moo, maar voeruh jullie nah echt de heluh dag geen enah moer uit?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, de niet stelende Nederlandse versies.
Nederlands?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm. Maar hoe kom je eraan?
Daar ben ik in haar geval niet zo moeilijk in.quote:
Die stelen nog meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar ben ik in haar geval niet zo moeilijk in.
Vooruit, als het functioneel is mag het.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:12 schreef betyar het volgende:
[..]
ik heb meestal een bodywarmer aan als ik aan het werk ben.
PFFFF gelukkig joh. Daar ben ik blij mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooruit, als het functioneel is mag het.
Nogmaals: Daar ben ik in haar geval niet zo moeilijk inquote:
Ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:12 schreef betyar het volgende:
[..]
ik heb meestal een bodywarmer aan als ik aan het werk ben.
De comeback grap was: maar ik werk nooitquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Een McDonald's vestje is geen bodywarmer.
Deze vond ik leuker....quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De comeback grap was: maar ik werk nooit
Vergeet je bodywarmer niet.quote:
Hij heeft wel een bazenblik voor een foto.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef Nautilus. het volgende:
MJF lijkt wel een beetje op Willem-Alexander.
Zal ik eens wat flyers voor je ontwerpen en drukken? Krijg je nog meer exposure...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij heeft wel een bazenblik voor een foto.
Zo kijk ik ook altijd
Commerciele kansen ontdekken waar het kan, hmquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal ik eens wat flyers voor je ontwerpen en drukken? Krijg je nog meer exposure...
Als Voorschrift op Karl Lagerfeld lijkt, lijk ik op Gandalf uit Lord of the Rings.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef GSbrder het volgende:
Voorschrift lijkt op Karl Lagerfeld.
[ afbeelding ]
Jouw overmatige ego is weer een opdrachtje voor mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Commerciele kansen ontdekken waar het kan, hm?
Hahahahahahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als Voorschrift op Karl Lagerfeld lijkt, lijk ik op Gandalf uit Lord of the Rings.
Nee, daarvoor botst jouw ego teveel met het mijne.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw overmatige ego is weer een opdrachtje voor mij.
Mijn ego staat uit bij het aanmaken van factuurtjes. No props.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, daarvoor botst jouw ego teveel met het mijne.
90% van het sluiten van deals wordt bepaald door de gun-factor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn ego staat uit bij het aanmaken van factuurtjes. No props.
Sja, ik had het ook slijmerig kunnen brengen. Not my nature. Dat bijt nogal eens de narcisten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
90% van het sluiten van deals wordt bepaald door de gun-factor.
Die mis je helaas.
Volgens mij komt hij ook in aanmerking voor de lever-alles-gewoon-maar-weer-in-belasting.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, wat een onzin zeg.
Gewoon kansspelbelasting, als je het mij vraagt.
Neuh, met slijmerig reageren heb je ook niet zoveel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, ik had het ook slijmerig kunnen brengen. Not my nature. Dat bijt nogal eens de narcisten.
Gelukkig wist ik dat vooraf al en was de post/reactie an sich al voldoende
Misschien dat ie dan eens een keer wat kilootjes kwijt raakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij ook in aanmerking voor de lever-alles-gewoon-maar-weer-in-belasting.
Een website dan? Kun je helemaal uit je plaat gaan met je zelfverafgoding.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neuh, met slijmerig reageren heb je ook niet zoveel.
En daar prikken fatsoenlijke mensen ook doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |