Rijkste sporter ter wereld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Golf is voor oude kerels en homo's. En Tiger Woods.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Golf is voor oude kerels en homo's. En Tiger Woods.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:
Opbokken, kutlinkse.
Scheelt weer dat ik wel een persoonlijke verhoging krijg, maar toch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker inflatiecompenserend ook weer.
Klopt.quote:
Nou dan, wat heb je dan aan die zanikende zielige kutvakbonden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Scheelt weer dat ik wel weer een persoonlijke verhoging krijg, maar toch.
Evenals ritmische gymnastiek.quote:
Oh en tafeltennis.quote:
Hoho, dat heeft me heel wat skere chimis opgeleverd op vakantiequote:
Dat ziet eruit als een dure Miele stofzuigerquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:49 schreef Voorschrift het volgende:
Haha hoe stigmatiserend:
[ afbeelding ]!
Leuker dat ze een schoonmaakster neerzetten als een of andere Mexicaanse lelijke single vrouw. Zou zo een poster van Chavez kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een dure Miele stofzuiger
Zijn er nog andere soorten dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuker dat ze een schoonmaakster neerzetten als een of andere Mexicaanse lelijke single vrouw.
QFMFTquote:
Ja hoor, de niet stelende Nederlandse versies.quote:
Nja, als er een blanke vrouw stond zou het racistisch zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuker dat ze een schoonmaakster neerzetten als een of andere Mexicaanse lelijke single vrouw. Zou zo een poster van Chavez kunnen zijn.
Ken ze niet. Rond die tijd slaap ik.quote:
Jawel. Dat is knap hè?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:55 schreef Nautilus. het volgende:
Excoesee lu moo, maar voeruh jullie nah echt de heluh dag geen enah moer uit?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, de niet stelende Nederlandse versies.
Nederlands?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm. Maar hoe kom je eraan?
Daar ben ik in haar geval niet zo moeilijk in.quote:
Die stelen nog meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar ben ik in haar geval niet zo moeilijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |