Uiteraard ben ik haatvrij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij bent haatvrij ?
Is liegen jouw ingebakken ofzo ?
Ik bedoel maar, waarom elke dag schone kleren en wassen als je ook een duur D&G shirt kan kopen en die elke dag aan kan, image jwtz.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik naar de voedselbank kan, ga ik ook geen geld meer uitgeven aan eten.
Dief van mijn eigen portemonnee, kan ik toch beter een PS3 kopen
ohhhh weer een leugenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ohhhh weer een leugen
ik zag toch een portie walgelijke haat van je in het genocidetopic..
een restantje van de nazistische erfenis van de opa's ?
Vergeet de BMW M3 niet, die rijdt ook een halve kilometer per liter, maar dat kan ik allemaal declareren als ik zeg tegen de lieve UWV-medewerkers dat het voor mijn niet bestane sollicitaties is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, waarom elke dag schone kleren en wassen als je ook een duur D&G shirt kan kopen en die elke dag aan kan, image jwtz.
Ik bedoel maar, ik vraag me echt af hoe het komt dat vaak de grootste paupers meer luxe goederen hebben dan mij. Maar ach, zij stelen natuurlijk al van de staat sinds mensheugenis, wij kunnen pas verdienen wanneer we eindelijk jaren en jaren geïnvesteerd hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeet de BMW M3 niet, die rijdt ook een halve kilometer per liter, maar dat kan ik allemaal declareren als ik zeg tegen de lieve UWV-medewerkers dat het voor mijn niet bestane sollicitaties is.
Ook een idee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik vraag me echt af hoe het komt dat vaak de grootste paupers meer luxe goederen hebben dan mij. Maar ach, zij stelen natuurlijk al van de staat sinds mensheugenis, wij kunnen pas verdienen wanneer we eindelijk jaren en jaren geïnvesteerd hebben.
Of ik zeg gewoon dat ik gehandicapt ben, vermoord wat baby vogeltjes en ik krijg Wajong.
Het zou mij ook niets verbazen als jij enigszins verstandelijk beperkt blijkt te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik vraag me echt af hoe het komt dat vaak de grootste paupers meer luxe goederen hebben dan mij. Maar ach, zij stelen natuurlijk al van de staat sinds mensheugenis, wij kunnen pas verdienen wanneer we eindelijk jaren en jaren geïnvesteerd hebben.
Of ik zeg gewoon dat ik gehandicapt ben, vermoord wat baby vogeltjes en ik krijg Wajong.
Ik ontkracht die suggestie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zou mij ook niets verbazen als jij enigszins verstandelijk beperkt blijkt te zijn.
Beperkt sociaal, ik beken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zou mij ook niets verbazen als jij enigszins verstandelijk beperkt blijkt te zijn.
De enige erfenis van opa is het kapitaal wat Poolse en Russische dwangarbeiders bij elkaar gesprokkeld hebben, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ohhhh weer een leugen
ik zag toch een portie walgelijke haat van je in het genocidetopic..
een restantje van de nazistische erfenis van de opa's ?
Handicaps komen in alle soorten en maten, mn beste.quote:
Ik hoor graag je ervaringen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Handicaps komen in alle soorten en maten, mn beste.
Gebrek aan empathie kun je beschouwen als een handicap, om maar iets te noemen.quote:
Ik kan jou van veel beschuldigen, maar niet van een gebrek aan empathisch vermogen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gebrek aan empathie kun je beschouwen als een handicap, om maar iets te noemen.
Hij leeft zelfs mee met jouw geestesziekte.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan jou van veel beschuldigen, maar niet van een gebrek aan empathisch vermogen.
Oh, ik ben ook alles behalve perfect. Integendeel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan jou van veel beschuldigen, maar niet van een gebrek aan empathisch vermogen.
Jullie voorkeur voor de VVD?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
Doch hebben wij wel een handicap GS.
Heb ik een geestesziekte?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij leeft zelfs mee met jouw geestesziekte.
Veel erger: intelligentiequote:
Nee, niet dat jullie onrendabelen er verstand van hebben maar:quote:
Say no morequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb ik een geestesziekte?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
Die heb ik jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, niet dat jullie onrendabelen er verstand van hebben maar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |