Dattie corrupt is als de pest boeit blijkbaar nietquote:Veel Italianen schamen zich voor hun premier, die in tal van schandalen is verwikkeld. Na de overwinning van de oppositie bij de referenda was het maandagavond dan ook feest in Rome en pleinen in tal van andere Italiaanse steden.
-edit- voor de mensen die hem niet kennen: hij is een bekende schrijver van een boekenserie(30+ boeken in de serie) en hij heeft Alzheimer. Hij wil graag dood voordat z'n Alzheimer te erg wordt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef morg78 het volgende:
Vanavond (13 juni 2011) op BBC 2, om 22:00: deel 1 van "Terry Pratchett - Choosing to die", een tweedelige documentaire over vrijwillige euthanasie.
Maakt ie geen goeie beurt mee...quote:Een prostituee is vanavond doodgeschoten in een Doetinchemse seksclub. De dader is spoorloos.
De politie kreeg rond 19.15 de melding binnen dat er schoten waren gehoord in seksclub Escape Eroscentrum. Agenten zijn op dit moment op zoek naar de voortvluchtige dader.
Ik heb het gevoel dat euthanasie bij Alzheimer/dementie meer geaccepteerd is dan een 'gewone' zelfmoord, terwijl het leed van de persoon bij het tweede veel groter is.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Kijktip!
-edit- voor de mensen die hem niet kennen: hij is een bekende schrijver van een boekenserie(30+ boeken in de serie) en hij heeft Alzheimer. Hij wil graag dood voordat z'n Alzheimer te erg wordt.
Alzheimer is voor veel mensen veel tastbaarder dan een depressie dus zullen ze er minder moeite mee hebben denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
Blugh dat overzetten is echt schijtwerk. En ook nog eens de verkeerde volgorde, heb nu eerst backup van de oude pc gemaakt.
[..]
Ik heb het gevoel dat euthanasie bij Alzheimer/dementie meer geaccepteerd is dan een 'gewone' zelfmoord, terwijl het leed van de persoon bij het tweede veel groter is.
Ja die man loopt continue met karakters en verhaallijnen in zijn hoofd. Die zijn gewoon een deel van zijn geest. En dat loopt nu dus al niet lekker. Hij schrijft nu al met hulp.quote:Het lijkt me trouwens verschrikkelijk om er op zo'n jonge leeftijd mee geconfronteerd te worden, vooral als je zo'n actieve schrijver bent.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:51 schreef Whiteguy het volgende:
Verdedigend ziet het er nog niet zo best uit in de Amerikaanse voetbalcompetitie... maar dit is toch wel een hele fraaie goal:
ze waren goed inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:32 schreef lubje25 het volgende:
Zie nu de Foo Fighters op Pink Pop
Goeie shit![]()
![]()
Merciquote:
Drie kwartier is best wel ergquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
Grappig..het topic dat het snelst is gegaan, ben ik niet in te vinden geweest
De bovenste is van mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Spelletje! Wie hebben vroeger onderstaande avatars gehad?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze niet gemaakt he!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De stats kloppen niet helemaal. Daar is namelijk in te vinden dat AKQ SC # 88: Procrastinating *O* deel 1 zou zijn
16,49 bij play.com op precies te zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie, als je Portal 2 wilt spelen en je kent iemand met een creditcard: het spel is nu voor weinig te krijgen bij amazon.co.uk en play.com
En 13 pond bij Amazon, waardoor je misschien daar goedkoper uit bent. Heb alleen niet gecheckt met eventuele wisselkoersen of verzendkosten, dus weet het niet zekerquote:
Whehehe:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De stats kloppen niet helemaal. Daar is namelijk in te vinden dat AKQ SC # 88: Procrastinating *O* deel 1 zou zijn
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:34 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
die stómme stómme klóte kút projectleider
dit slaat toch allesvoor morgen moeten we een opdracht doen, gister is er gemaild 'ja, gaan we dit thuis doen, of op school?'
ik terugmailen: als je dit eerder had gemaild, had ik nog wat kunnen doen, nu heb ik al wat afgesproken. kan wel thuis werken.
verder 0 reactie
krijg ik nú, om half fucking vijf, een email wie wat voor morgen moet doen
ik moet nog leren voor een tentamen, ik heb godfriedvanbouljon de hele dag de tijd gehad en dan moet ik dat NU voor het eten nog ff maken terwijl ik meteen ná het eten weg moet om te poolen, en daarna nog wil leren
sukkel
ja ik ben echt nijdigsorry dat ik me hier uitleef
Ik denk dat ik eerst maar al die andere games die ik nog heb een beetje moet uitspelenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie, als je Portal 2 wilt spelen en je kent iemand met een creditcard: het spel is nu voor weinig te krijgen bij amazon.co.uk en play.com
Nou en?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst maar al die andere games die ik nog heb een beetje moet uitspelenBinnenkort weer een lan, dat scheelt
Als je toch bezig bent, waar moeten we haar van kennen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lui kreng!!!![]()
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Disney sterretje, zing wat, doet het met de Biebs.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, waar moeten we haar van kennen?
Van de mededeling van Nembrionic...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, waar moeten we haar van kennen?
Volgens de huichelaar zelf nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Disney sterretje, zing wat, doet het met de Biebs.
*fapfapfap*quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lui kreng!!!![]()
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Da's heul nie waarquote:
Er zijn voldoende foto's vanquote:
Kom op dan met dat bewijs...quote:
De gewone of de Superstore?quote:ik sta ook wel eens lang in de rij bij de Walmart
le sigh....quote:
de gewonequote:De gewone of de Superstore?
ja, dan is het waar natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er zijn voldoende foto's vanik sta ook wel eens lang in de rij bij de Walmart
Fotosoep!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
le sigh....
[ afbeelding ]
[..]
de gewone
Natuurlijk is dat niet waar en heeft 'ie 'm er al 100x in geprikt. Maar hij predikte onlangs iets over maagd zijn en blijvenquote:
Volgens mij hebben we het niet over dezelfde bezigheidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
le sigh....
[ afbeelding ]
[..]
de gewone
Gatverdamme, dat wil ik helemaal niet weten.quote:
Gestimuleerd door de vele positieve opmerkingen her en der?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Zo, weer aardig wat gedaan vandaag![]()
Make up gekocht![]()
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gestimuleerd door de vele positieve opmerkingen her en der?
Ligt eraan wat er allemaal nog meer op staat.quote:
niet fijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
ontstoken tandvlees oid bij mn verstandskiezen![]()
Morgen maar even bellen met de tandarts
dat dacht ik ook van mezelf toen ik die stats zagquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, ik ben wel echt onderdeel van het meubilair hier hegezien die lijsten hierboven
Vrienden
ja, jij bent een stuk erger dan ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, ik ben wel echt onderdeel van het meubilair hier hegezien die lijsten hierboven
Vrienden
morgen weer een vrije dag dus hopen dat het hier lekker weer blijft dan kan ik naar het strandquote:
Heb je mijn stats al bekekenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
Vrienden
die van mij vallen nog wel meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je mijn stats al bekekenStandvastig ergens in de top 3. zou van hier eigenlijk gewoon een tijd niet moeten posten
neeee, wat moet de SC zonder Etciequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je mijn stats al bekekenStandvastig ergens in de top 3. zou van hier eigenlijk gewoon een tijd niet moeten posten
Ging goed, ziet er allemaal strak uit, maar ik zal morgen nog weer eens die kant op om te kijken of het al goed gedroogd is, dan is het eindresultaat pas echt goed te zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het kan zijn dat ik de post gemist heb, maar TM hoe ging het stuccen van het plafond?
Je hebt toch niet met MaJo....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
ontstoken tandvlees oid bij mn verstandskiezen![]()
Morgen maar even bellen met de tandarts
Niet dat ik weetquote:
Ze loopt sinds vorige week al te miepen over haar verstandskiezen, die verwijderd zijn...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet dat ik weetheeft die last van hetzelfde?
ik heb ze niet afgepakt, ik heb ze zelf nogquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze loopt sinds vorige week al te miepen over haar verstandskiezen, die verwijderd zijn...
Jij gaat in het Engels je radiouitzending doen eind juli-begin augustus?quote:The first thing you might have noticed is that this post is written in English. In an attempt to better serve international visitors, we have decided to make the site pre-dominantly in English this year. Important information will still be posted in Dutch, alongside the English. A bold move, we know! We would love to hear your thoughts about it.
Thanks, ik zal de boodscha doorgevenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet leuk red. Sterkte voor je broer
Nope. En de site is er niet beter op gewordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef MadMaster het volgende:
En Etcetera:
[..]
Jij gaat in het Engels je radiouitzending doen eind juli-begin augustus?
Oeh bahquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:26 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond. Alhoewel, goed.... broer DiabloSam in het ziekenhuis, is van z'n sokken gereden door een toerist op fiets, knie ligt helemaal open (tot het bot), broer D. is nu met hem op de EHBO van het OLVG, ik krijg periodiek een update hoe een en ander ervoor staat. Da's niet echt relaxed
![]()
Thanksquote:
Damnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:54 schreef Bart het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: AKQ SC
Gestart op 20-03-2007 om 15:07:58 door Soempie
Aantal topics: 858Wie hebben het vaakst gepost in de reeks AKQ SC
![]()
007 13281 iamredleaderWie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?
(min het laatste topic)
005 767 iamredleaderWie openenden de meeste topics van deze reeks?
![]()
11 032 iamredleader
Heavy...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:26 schreef iamredleader het volgende:
goedenavond. Alhoewel, goed.... broer DiabloSam in het ziekenhuis, is van z'n sokken gereden door een toerist op fiets, knie ligt helemaal open (tot het bot), broer D. is nu met hem op de EHBO van het OLVG, ik krijg periodiek een update hoe een en ander ervoor staat. Da's niet echt relaxed
![]()
Jij ook bedanktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Heavy...
Wens hem sterkte namens mij! En jij ook, indien nodig!
Ik zag hetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi. Ik heb de foto van Etcie gezien.
Ik kan dus met een gerust hart gaan slapen.
Welja...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zag hetHeb nog geen opmerking van Mr. Etcie erover
maar dat zal ook wel loslopen
On that note: zal ik 'm hier gewoon E. gaan noemen? Met al die faceobook connecties
Ik heb nog geen enkele reden om mijn mening aan te passen.quote:
Dat denk ik ook.quote:Heb nog geen opmerking van Mr. Etcie erovermaar dat zal ook wel loslopen
In dit geval: 1 + 1 = 0quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
Ik sta niet zo hoog in de stats, vooral omdat ik kwaliteit post boven kwantiteit.
En zelden topics open
Zie pagina 1 van dit topic.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Red, sterkte en beterschap voor DS. Hopelijk valt het allemaal mee.
Stats? Welke stats?
Hij weet ondertussen vast wel waar die zit...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Zijn de TT-naamhouders trouwens al gesignaleerd?
Of is Wiebel nog steeds op zoek naar die poes?
Die smile op zn bek.. de snoeperdquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Muahahaha
http://www.nu.nl/achterkl(...)ner-neemt-benen.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is nog steeds niet boven water, helaas. Nog een extra site gevonden waar ik haar kon plaatsen, dus gedaan. Soempie is op dit moment vooral heel erg moe vanwege werken en het zwanger zijn natuurlijk, dus die is thuis niet meer zo actief en slaapt veel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Zijn de TT-naamhouders trouwens al gesignaleerd?
Of is Wiebel nog steeds op zoek naar die poes?
Och, dat hoor ik zo vaak als er in huis gefrustreerd 'KUT!' geroepen word. Ik antwoord steevast met 'waar?' Waarop Soemp dan getrouw 'in mijn broek!' roeptquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij weet ondertussen vast wel waar die zit...
Ik wil nog wel de details horen va het hoe, wanneer, waardoor, enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:57 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
De "kut" roep wordt hier steevast beantwoord met "waar? ik eerst!"
DiabloSam heeft een flinke wond, centimetertje of 7 breed en tot het bothet is gisteravond gehecht, nu hinkt hij een beetje rond maar met wat paracetamol houdt hij de pijn onder de knie ( flauw
). Dank voor alle beterschapswensen
Begint dat nu al...quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:32 schreef Wiebelkont het volgende:
Soempie is op dit moment vooral heel erg moe vanwege werken en het zwanger zijn natuurlijk, dus die is thuis niet meer zo actief en slaapt veel.
Hmmm...quote:Och, dat hoor ik zo vaak als er in huis gefrustreerd 'KUT!' geroepen word. Ik antwoord steevast met 'waar?' Waarop Soemp dan getrouw 'in mijn broek!' roept.
het is me toch aardig gelukt hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil nog wel de details horen va het hoe, wanneer, waardoor, enzo.
PS schijnt namelijk ook op haar fiets door Amsterdam rond te tuffen en die is hier nu toch ook als een soort van toerist...
Viel het mee of tegenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is me toch aardig gelukt hoor
ik ging gillend door het verkeerquote:
Zie je wel, een typisch geval van een toerist op een MacBike door de stad...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ging gillend door het verkeerEn mn vriend maar lachen terwijl ik doodsbang met opgetrokken schouders mezelf langs de straatschoonmaakwagen wurmde
Het is nooit een pretje als er in je vlees gesneden wordt maar ik denk dat de ongemakken die je ervan hebt opwegen tegen de ongemakken die je nu hebtquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pfffff zit info te lezen over borstverkleiningen...is ook geen pretje
ik weet het niet, ik vind de risico's eng, maar het idee van meer gemak is erg aantrekkelijk inderdaa. Ik ben vandaag verteld dat ik in aanmerking kom voor een medische borstverkleining en dus gatis.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is nooit een pretje als er in je vlees gesneden wordt maar ik denk dat de ongemakken die je ervan hebt opwegen tegen de ongemakken die je nu hebt
Heb 2 schoonzussen die dat hebben laten doen, allebei maanden ellende gehad met ontstekingen e.d. na de ingreep, maar nu allebei zeer tevreden...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pfffff zit info te lezen over borstverkleiningen...is ook geen pretje
Ja ik zie op tegen pijn... niet dat ik dat nu niet heb, maar dat ben ik gewend...quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb 2 schoonzussen die dat hebben laten doen, allebei maanden ellende gehad met ontstekingen e.d. na de ingreep, maar nu allebei zeer tevreden...
Mijn schoonzussen (de één was 17 toen de ingreep plaatsvond en de ander achter in de 30) hadden allebei enorme last van hun rug en nek en hebben dat probleem nu niet meer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik zie op tegen pijn... niet dat ik dat nu niet heb, maar dat ben ik gewend...
Het lijkt wel een hele slechte film...quote:Volgens de krant The Sun hadden de mannen onder meer zwaarden, een lijkzak en plattegronden van Stone's landgoed op zak. De politie kon dat niet bevestigen.
Hoeveel heb je er nu?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Raad eens wie er een dagkaart(blijkbaar bestaan ze) voor Lowlands heeft gewonnen?
-edit- foutje van de meneer van 3voor12..het is wel gewoon een weekendkaart
Ikzelf 1 plus deze nieuwe. Maar die gaat hoogstwaarschijnlijk direct naar een vriend toe. Ik wacht nog even op zijn antwoord.quote:
Altijd tegen kostprijsquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Nem, anders weet ik wel iemand die graag een weekendkaartje wil kopen... wel tegen kostprijs trouwens.
Goedemiddag
Vanmorgen dus wel naar Zutphen geweest en vanmiddag heel erg druk op mn werk. Geen tijd om hier te lezen. Nu even een momentje van "rust". Heb net 100 mailtjes gelezen en deels afgehandeld.
quote:
okay. jammer..quote:Maar ik heb genoeg gegadigden
quote:My teacher said "Whoever answers my next question correctly can go home."
Straight away I threw my school-bag out of the window.
"Who just threw that?!" She shouted.
"Me! Can I go home now?" I replied
da's LIF toch min of meer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het gezondheids forum bestaat niet meer op fok he?
ja is ook zoquote:
Volgens mij is dat gewoon LIF toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het gezondheids forum bestaat niet meer op fok he?
Spuit 11quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon LIF toch?
ik weet nog niet of ik er een topic over wil openenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
PS: ik zou eens een kijkje nemen in LIF
Tja, dat weet ik ook niet. Maar ik betwijfel of je met vragen over je tieten hier beter af bent...quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik weet nog niet of ik er een topic over wil openen
morgenochtend ga ik wegquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik ook niet. Maar ik betwijfel of je met vragen over je tieten hier beter af bent...
Hoe lang ben je nog in de Nederlanden trouwens?
Das ook alweer snel eigenlijkquote:
quote:
Wat valt daaraan te vertalen ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh kennelijk is mijn maat vertaald 70G
jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat valt daaraan te vertalen ?
Is dat net als met schoenen dat ze in de US anders meten ofzo ?
ik ben kapot, ga er lekker vroeg in vanavondquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Handig
Nog flink feesten vanavond of moet je vroeg vliegen morgen?
That reminds me! Ik krijg nog een waterpijp van jequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben kapot, ga er lekker vroeg in vanavondmisschien nog een beetje waterpijpen zo
ja!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
That reminds me! Ik krijg nog een waterpijp van jevolgende keer als je in NL bent weer afspreken? Kun je Jair weer eens zien
ja viel mij ook mee, maar ik krijg het sowieso voor gratisquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef wyccie het volgende:
De plastisch chirurgische ingrepen zijn helemaal niet zo duur, valt me heel erg mee.
Ga ik weer met een krantje op schiphol zitten :pquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ga ik weer met een krantje op schiphol zitten :p
POST! Merciquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef CaLeX het volgende:
Zus belde net, die wil met mijn neefje mijn ouders verrassen, dus het wordt hem toch niet
Ik moet je teleurstellen. Ik heb 'm niet eens gezien. Kan niet vanaf hier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop dat Nem mooie foto's heeft gemaakt van de maansverduistering.
Nou, heel stom maar blijkbaar was mijn reactie niet verzonden. Daarna nog een keer geklikt en toen stond 'ie dus later maar dacht dat jouw post de mijne was dus dacht dat 'ie er 2x stondquote:
Met van die uitgeknipte ooggaten erinquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ga ik weer met een krantje op schiphol zitten :p
Voor het zingen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog een idee voor liefhebbers van combineren van seks in het openbaar en een goed doel
seks in kerk tijdens dienst
![]()
![]()
quote:
Dat mag ook. Van je zus dan. Niet je neef.quote:
Geniaal toch? Ik heb die kerel ergens anders een keer gezien ook met zoiets(of misschien wel dit liedje ookquote:
11:30quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Was je zus nou mee? Ik neem aan van wel toch?
En gefeliciteerd
Feli!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:38 schreef MaJo het volgende:
Portishead was gaaf
En mijn lief is jarig, zijn we 3 weken samen 28en daarna ben ik weer een oude taart
Kan even geen filmpjes kijken, maar Iis dit dezelfde van 'Torn' van Natalie Imbruglia?quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geniaal toch? Ik heb die kerel ergens anders een keer gezien ook met zoiets(of misschien wel dit liedje ook)
Ja, dat was 'mquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan even geen filmpjes kijken, maar Iis dit dezelfde van 'Torn' van Natalie Imbruglia?
Ja hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uiteraarden W, A en H ook
en wij waren met F en M. Volg je het nog?
quote:Was wel extreem gaaf, het was hun eerste optreden in twee jaar dus dat gaf het wel wat extra's
WOW het hele alfabet was erquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uiteraarden W, A en H ook
en wij waren met F en M. Volg je het nog?
Ah, we gaan weer oude meuk dumpen?quote:
Fijn he, zo'n excuus wat ik je heb verschaft...quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, we gaan weer oude meuk dumpen?
Nog een pareltje van een spice girl kloon uit ongeveer die tijd:
http://www.tmf.nl/music/a(...)one-standing-354051/
Pff dat zijn geen tijden zeg....quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:54 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
VroegJair was wakker om 05:05, dus papa kon fijn op de bank zitten terwijl hij vrolijk aan het babbelen was
Tegenwoordig gaat alles digitaal hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:38 schreef MadMaster het volgende:
Bijna een week getrouwden nog steeds geen spoor van mevrouw Wiebelkont...
Moeten die filmrolletjes nog ontwikkeld worden of...
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat alles digitaal hoor
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ach gossie...kindjes ziek door E.coli, een variant die niets met EHEC te maken heeft. Maar omdat het hip is, moet het natuurlijk in het nieuws. Al die jaren daarvoor gingen er ook tig tegen de grond maar daar hoorde je niets over
http://www.nu.nl/buitenla(...)-treft-kinderen.html
Hey ik loop ook al tegen de dertig hequote:
Knapquote:
Valt best mee. De namen komen vaak langs. Alleen F en M moest ik even aan denken maar die zijn natuurlijk van G's kant zeg maar. Dus dat duurde wat langerquote:
Omdat ik geen kaartje had en niet wist dat iedereen ging.quote:En waarom was je niet mee eigenlijk?Over 3 weken in de herkansing toch?
Ik ben benieuwdquote:Ik heb net je cadeautje gekocht
En H. dan? Die is er niet meer zo vaak bijquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt best mee. De namen komen vaak langs. Alleen F en M moest ik even aan denken maar die zijn natuurlijk van G's kant zeg maar. Dus dat duurde wat langer
Ik hoorde het ook pas later, F. had het als verrassing voor G. gekocht en meteen ook een kaartje voor mijquote:Omdat ik geen kaartje had en niet wist dat iedereen ging.
Daar kwam ik pas achter toen het al uitverkocht was.
Ik denk dat je het wel leuk gaat vindenquote:Ik ben benieuwd
Ja, de ex van Mquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
En H. dan? Die is er niet meer zo vaak bij
quote:[..]
Ik hoorde het ook pas later, F. had het als verrassing voor G. gekocht en meteen ook een kaartje voor mijMaar ze staan ook op Werchter toch?
Ik ben benieuwd. Je zei dat ik eigenlijk al wist wat het moet gaan worden maar stiekem weet ik het toch nietquote:Ik denk dat je het wel leuk gaat vinden
quote:
En dit was wel bijzonder omdat het ook de eerste show was in 2 jaar en volgens mij de enige deze tour in een aparte zaal en niet op een festivalquote:Dus komt goed alleen dat is wat massaler
Ik heb het weer veranderdquote:Ik ben benieuwd. Je zei dat ik eigenlijk al wist wat het moet gaan worden maar stiekem weet ik het toch niet
Helemaal wegquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het met de kiespijn eigenlijk?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opvoersetje er op en je bent zo een tachtiger...
Stop nou met wrijvenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:44 schreef MaJo het volgende:
En dit was wel bijzonder omdat het ook de eerste show was in 2 jaar en volgens mij de enige deze tour in een aparte zaal en niet op een festival
Nu ben ik nog benieuwderquote:Ik heb het weer veranderdMaar dat andere krijg je nog wel een keer
Ik kan het niet latenquote:
We hebben het er een keer over gehadquote:Nu ben ik nog benieuwder
En druk bezig met videowerk en de site van je ouders...
Waar hebben we het nou niet over gehad?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan het niet latenMaar eerlijkheidshalve zal ik erbij zeggen dat ik Portishead helemaal niet zo goed ken dus dat het bij mij minder binnenkwam dan bij de anderen. Maar alsnog tof
[..]
We hebben het er een keer over gehad
Ik ben ook voor mijn ouders bezig![]()
Ik wou zeggen tuinieren maar daar hebben we het laatst zelfs over gehadquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar hebben we het nou niet over gehad?
Ik laat me wel verrassen(alsof er een keuze is
)
Origami? Ik betwijfel dat je een pakje vouwpapier hebt gekochtquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wou zeggen tuinieren maar daar hebben we het laatst zelfs over gehadBloemschikken? Van die kraanvogels vouwen met van dat Japanse papier? Borduren?
Nou ja daar hebben we het dus niet over gehad dus dat heb ik dan ook niet gekochtquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Origami? Ik betwijfel dat je een pakje vouwpapier hebt gekocht
Hebben we het echt wel eens over borduren gehad? Weet ik niks meer vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Origami? Ik betwijfel dat je een pakje vouwpapier hebt gekocht
Borduren hebben we het wel eens over gehad trouwens.
Oh, je hebt K gekocht?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja daar hebben we het dus niet over gehad dus dat heb ik dan ook niet gekocht
Hetgeen wat ik nu gekocht heb hebben we het laatst ook over gehad
Joahquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben we het echt wel eens over borduren gehad? Weet ik niks meer van
Ik heb je gister nog een goede tip gegeven hoe je K zou kunnen kopenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je hebt K gekocht?
Had ik al gezegd dat ik nu toch wel benieuwd ben?
Waar waren we en wat zeiden we erover?quote:
Daar kan vast nóg eenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb je gister nog een goede tip gegeven hoe je K zou kunnen kopen![]()
Nee, dat was wel duidelijkquote:Ik weet niet of ze het echt tof vindt als ik haar koop en aan jou geef. Maar ik zou het fantastisch vinden zoals je weet
quote:Ik snap dat je nieuwsgierig bent, en terecht
Goeie vraag. Weet alleen nog dat ik er via het onderwerp naaimachine op kwam. Omdat ik daar vroeger mee overweg kon. En dus ook borduren, alleen punikken niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar waren we en wat zeiden we erover?Ik kan me maar 1 ding bedenken (dat ik het geboortekaartje voor Eli heb geborduurd
)
Wie is J. in dit geval? Of bedoel je R.? En dus niet D.?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar kan vast nóg eenbij
[..]
Nee, dat was wel duidelijk
Sowieso lastig want zit ze niet aan J vast?
[..]
Ja nu herinner ik het me weer! Punikken wil ik toch wel eens leren eigenlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goeie vraag. Weet alleen nog dat ik er via het onderwerp naaimachine op kwam. Omdat ik daar vroeger mee overweg kon. En dus ook borduren, alleen punikken niet.
Ohja, ik bedoel Rquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie is J. in dit geval? Of bedoel je R.? En dus niet D.?Of E.V.
![]()
Volgens mij kan LB datquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja nu herinner ik het me weer! Punikken wil ik toch wel eens leren eigenlijk
Mijn zus, richting Utrecht? Dan is ze er eerder dan ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, M is onderweg.
En waarom zit ik te WOGEN?
Ja. Is G niet thuis?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn zus, richting Utrecht? Dan is ze er eerder dan ikIk zit tot 5 uur in Culemborg dus ben rond zessen thuis
Ja maar die begint nu weer te miepen dat hij 'niet weet wat hij wil' en 'twee dagen achter elkaar wel lang vond'. Dump die gozer en kies voor een echte vent! And in comes Nemquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar die begint nu weer te miepen dat hij 'niet weet wat hij wil' en 'twee dagen achter elkaar wel lang vond'. Dump die gozer en kies voor een echte vent! And in comes Nem![]()
Jawelquote:
Inderdaad jaquote:
Jij vindt hem ook te leuk om zomaar te dumpen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap het stiekem nog wel een beetje ook
Het lijkt er totaal niet op maar ik heb het veels te druk voor zaterdag. Ik heb ook al een etentje van vanavond afgezegd. Iets wat erg jammer is gezien het fucking goed eten isquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
JawelEn S. zo ook
Heerlijk deze gesprekken voor de andere SC'ers
Je mag ook komen trouwens?
He wat? Dat lees je verkeerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij vindt hem ook te leuk om zomaar te dumpen?
Ik hoor ook heel druk bezig te zijn hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt er totaal niet op maar ik heb het veels te druk voor zaterdag. Ik heb ook al een etentje van vanavond afgezegd. Iets wat erg jammer is gezien het fucking goed eten is
Keek hem net pas... erg goed iddquote:
Ik denk een CDquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:33 schreef Etcetera het volgende:
Die weet wel dat het korter gaat, maar niet dat ik dat morgen doe
Ik zat me net af te vragen waarom ik jullie hele gesprek überhaupt niet gewoon oversloeg, maar hierom dus!!quote:
Dat weet ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen waarom ik jullie hele gesprek überhaupt niet gewoon oversloeg, maar hierom dus!!Ik hap toch even: haken is IETS ANDERS dan punniken
![]()
![]()
Best okay, maar veel van de tracks stonden ook al op de Internet Leaks EP van een paar jaar terug en die kende ik dus alquote:
Hij blijft leukquote:
Het gaat even op zich laten wachten maar zeker wel interessantquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Nem, iets voor jou?
http://www.brabantsdagbla(...)-terug-naar-1629.ece
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
ik heb a.s. Woensdag gewoon een sollicitatiegesprek.
*kuch*quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hints voor gevorderden (van dumpert)
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Keek hem net pas... erg goed idd![]()
Zo ook:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |